Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väärä osio vieläkin koska vain UHD blu-rayt ovat aluekoodittomia. PS4 ei osaa toistaa UHD bd -levyjä, PS5 osaa mutta eurooppalainen PS5 ei osaa sekään kuin toistaa vain B-alueen bd-leffoja. Eurooppalainen PS4 on B-alueen soitin joten se ei osaa toistaa A tai C region levyjä. Tavallisissa blu-ray leffoissa on aluekoodit ja levystä löytyy mainittuna se region A, B, C (tai voi löytyä nuo kaikki kirjaimet jolloin toimii kaikilla bd-soittimilla).En keksinyt minne osioon laittaa, niin laitetaan tänne..
Mulla on A region blu-ray elokuva ja PS4 ilmoittaa, että "Invalid Region". Pitäisikö leffan pyöriä, jos ostan tietokoneeseen blu-ray aseman?
Taitaa vasta PS5:ssä olla 4K-levyntoisto-ominaisuus...Mikähän olisi joku halpa UHD blu-ray-soitin? Jos vielä löytyis HDR10 (vissiin kaikissa?) ja DV tuet niin olis aika tykki. Streamauspalveluille ei käyttöä, eli ihan raaka soitin hakusessa. Jos jollain on käytettynä, niin voi toki tarjota myös.
PS4 Pro löytyy, mutta se ei taida tukea mitään edellämainittua?
Juu, tuota katselin, mutta onhan toi aika rapea hinta 5 vuotta vanhalle vehkeelle..Taitaa vasta PS5:ssä olla 4K-levyntoisto-ominaisuus...
Mulla on käytössä tää. Oon tykännyt, hiukan hidas alussa mutta katsellessa täysin hiljainen. Toki vähän kalliinpuoleinen. Kake myöskään ei välttämättä paras.
Panasonic DP-UB820 Smart Ultra HD Blu-ray -soitin, musta 539,00
Panasonic DP-UB820 toistaa kuvat uskollisesti sellaisina kuin ohjaaja on tarkoittanut. Sen ainutlaatuinen kuvankäsittelytekniikka maksimoi 4K-sisällön kauneuden ja verkkotoimintojen ansiosta voit nauttia erilaisista 4K-sisällöistäwww.verkkokauppa.com
Juu, tuota katselin, mutta onhan toi aika rapea hinta 5 vuotta vanhalle vehkeelle..
Mikähän olisi joku halpa UHD blu-ray-soitin? Jos vielä löytyis HDR10 (vissiin kaikissa?) ja DV tuet niin olis aika tykki. Streamauspalveluille ei käyttöä, eli ihan raaka soitin hakusessa. Jos jollain on käytettynä, niin voi toki tarjota myös.
Mikähän olisi joku halpa UHD blu-ray-soitin? Jos vielä löytyis HDR10 (vissiin kaikissa?) ja DV tuet niin olis aika tykki. Streamauspalveluille ei käyttöä, eli ihan raaka soitin hakusessa. Jos jollain on käytettynä, niin voi toki tarjota myös.
Mulla on kanssa sama soitin, kannattaa tilata siihen se parempi valaistu kake...samanlainen mikä on lippulaiva ub9000:ssa.Taitaa vasta PS5:ssä olla 4K-levyntoisto-ominaisuus...
Mulla on käytössä tää. Oon tykännyt, hiukan hidas alussa mutta katsellessa täysin hiljainen. Toki vähän kalliinpuoleinen. Kake myöskään ei välttämättä paras.
Omani hommasin Verkkokauppa.comin outletista pari vuotta sitten hintaan 315 e. Ulkoisesti jotakuinkin kuin uusi. Kalliilta tuntui tuokin hinta silloin, mutta sentään vähän kohtuullisempi kuin tuo viitisen sataa.Tuota UB820:ä saanut aika monesti mm. saksan amazonista alle 400€. Huomattavasti parempi soitin ollut kuin vaikka sonyn eka X800 jolla oli useista päivityksistä huolimatta monien levyjen kanssa ongelmia. Tuo Pansu on toiminut jokaisen levyn kanssa moitteetta ja käyttöä on aika reilusti. Plussaa ehdottomasti tietysti DV tuesta ja tekstien siirrosta ja tekstin kirkkauden säätöominaisuuksista yms.
Se kyllä huolestuttaa että jos esim oma 820 joskus kosahtaa niin saako enää UHD/bd soittimia mistään? Uhkaavasti häviävät koko ajan enemmän ja enemmän markkinoilta, varsinkin sellaiset joissa ehdottoman tärkeät ominaisuudet; tekstin siirto, kirkkaus yms.
Se kyllä huolestuttaa että jos esim oma 820 joskus kosahtaa niin saako enää UHD/bd soittimia mistään? Uhkaavasti häviävät koko ajan enemmän ja enemmän markkinoilta, varsinkin sellaiset joissa ehdottoman tärkeät ominaisuudet; tekstin siirto, kirkkaus yms.
Plus niitä BD/Dvd:itäkin katsotaan sitten näillä samoilla, että kyllähän niillä käyttöä on. Kunhan vaan on laite.
Itselle painaa se, että oikeasti omistan tuotteen. Ja että se on tällä hetkisellä parhaalla laadulla, johon pystyy oma olohuonekotiteatteri. Sekä kuvallisesti eli 4K ja äänellisesti eli Atmos. Ja etenkin tuolla ääni puolella, kun kaikki striimaus leffa/TV-puolella on häviöllisesti pakattua ja Atmos etenkin on vain sana, joka täyttää vain jotain vähimmäisjuttuja kuten ala Dolby Surround aikaan.
Kukaan ei myöskään tule sopimuksen päättymisen jälkeen hakemaan levyjä pois hyllystä. Tai sensuroida niitä, kun eivät täytä sen hetkistä poliittista korrektiutta. Nämä on näitä omenoita ja appelsiineja.
Eikös Sonyt ole aika tunnettuja tuosta ominaisuudesta. Tuskin vaihtamalla samanlaiseen paranee. Ongelma taitaa koskea vain tiettyjä elokuvia, eikä aivan kaikkea.Sonyn UBP-X800M2 pätkii UHD-levyjen toistoa noin leffan puolivälin jälkeen, johtuukohan levyn kerroksen vaihdosta. Firmware päivitykset tehty mutta ei tunnu auttavan. Onko muilla ollut samaa? Takuuvaihto järkevin vaihtoehto?
Tuli ostettua lotr extended edition blu rayna (pidennetyt versiot vielä näkemättä ). Mulla ei oo erikseen blu ray/uhd soitinta, vaan PS4:lla katon blu ray leffat. Tuli tässä mieleen, että skaalaako 4k/uhd soittimet normi blu ray leffat paljon paremmiksi? Telkkarina C2, jos sillä mitään väliä.
En sanoisi, että mikään soitin paljon paremmaksi skaalaisi kuin LG, mutta jotain pieniä eroja voi olla. PS4:n skaalaimen laadusta en tiedä, mutta ainakin Panasonicin UHD BD soittimien skaalainta on kehuttu erityisesti chroman (värien) osalta. Erojen havaitseminen on kumminkin aika marginaalista, jos ei ole todella iso telkkari ja/tai katso tosi läheltä. On nuo telkkarien omatkin skaalaimet kumminkin jo ihan hyviä.Tuli ostettua lotr extended edition blu rayna (pidennetyt versiot vielä näkemättä ). Mulla ei oo erikseen blu ray/uhd soitinta, vaan PS4:lla katon blu ray leffat. Tuli tässä mieleen, että skaalaako 4k/uhd soittimet normi blu ray leffat paljon paremmiksi? Telkkarina C2, jos sillä mitään väliä.
Jenkeissä Best Buykin luopuu fyysisten levyjen myynnistä. Valitettavasti ei näille voi kovin pitkää tulevaisuutta antaa. Itse tulee silloin tällöin ostettua fyysinen kopio vaikka streameista tulee melkein kaikki katsottua.
Joku joskus sanoi, että ostaminen on kivempaa kuin katsominen
Oliko tälle jotain lähdettä? Olisi kiva lukea. Sellainen joutsenlaulun fiilis kyllä on. Jonkin
Minkälaisia kokemuksia teillä on UHD-soittimien toiston osalta?