Ei voi. Loogiseen ajatteluun kykenevän ihmisen mielipiteet ja näkemykset muokkautuvat henkilökohtaisten kokemusten kautta.Voiko olla, että katsot asiaa nyt vähän negatiivisesta näkökulmasta?
Saarnaat kuorolle, jonka jälkeen vastasit itsellesi kivasti:Itse en arvosta niitä ketkä eivät asian eteen mitään tee jos siihen on mahdollisuutta.
Niinpä.Mitä väliä mitä joku toinen ajattelee sinun työnhaustasi?
Jotenkin kuitenkin yleinen mielipide langassa tuntuu olevan se, että pitäisi listata ne omat uroteot tähän, niin porvaristo pääsee sitten langettamaan tuomion onko kyseinen ihmisroska alinta vai toiseksi alinta kastia. Toivottavasti nyt ketään ei harmita, kun tarvittavia tietoja ei ole toimitettu ylimystön huvitukseksi.

Liekö tässä nyt sitten kyse siitä nykypäivänä hyvin tyypillisestä ilmiöstä, että voidaan katsoa samaa leffaa ja nähdään täysin päinvastainen juoni. Tosiasiahan on se, että langan nimi olisi pitänyt vaihtaa Työttömille Vittuiluksi jo aikoja, koska sitä se lähinnä on ollut vuosikaudet, vieläpä modejen siunauksella.Itse olen selannut ketjun läpi ja en ole nähnyt työttömät on roskaa kommentteja.
Koska kävi ikävästi ilmi, että erityisosaaminen ei tässä maassa piisaa. Vaaditaan lisäksi vielä parempi sukunimi, kuin mitä itselle on sattunut. Liekö oman sukunimen on tahrannut työttömyyden leima, vai mikä. Ainakaan itse en keksi mitään muuta syytä sille, että meikäläisen setit sabotoitiin opiston toimesta, vaikka nimet oli jo papereissa, opetussuunnitelma tehty ja tilat varattu, kunnes muutama vuosi myöhemmin otettiin joku, ilmeisesti paremmalla sukunimellä varustettu opettaja, opettamaan samaa asiaa.Jos jotain tällaista on, mikset ole töissä?