- Liittynyt
- 21.11.2021
- Viestejä
- 90
Ideanahan tämä työsuhdepyöräetu on/oli oikein mainio. Varsinainen toteutus sitten oli suhteellisen puuttelinen ainakin omasta mielestä. Jos työnantaja valitsee sen paskimman liisaustarjoajan niin saa aika rajallisen hyödyn ja varsinainen hyöty ja veroeurot valuvat liisausyhtiölle. Omalla työpaikalla niin ne muutavat jotka hankkivat työsuhdepyörän eivät ainakaan niillä työpaikalle ole tulleet. Itse hankin oman ensimmäisen sähköpyörän ilman etua huonosta liisaustarjoajasta johtuen.
Olisi kiinnostava tietää jos tätä on tutkittu että paljonko pyöräetu lisäsi pyöräilyä. Onko kellään tietoa että onko tätä tutkittu? Itse ajattelen että tärkeimmät kriteerit työmatkapyöräilyn suhteen on että on toimivat infrat (pyöräteitä) työpaikalle ja kaikista tärkein että työpaikalla on hyvä ja turvallinen tila missä pyöriä voi säilyttää. Ehkä veroeuroja voisi kohdentaa tälläiseen myös? Itse jos olisin jossain Prismassa töissä niin en uskaltaisi jättää monen tonnin sähköpyörää johonkin asiakaspyöräpysäköintipaikkaan useaksi tunniksi joka päivä.
Olisi kiinnostava tietää jos tätä on tutkittu että paljonko pyöräetu lisäsi pyöräilyä. Onko kellään tietoa että onko tätä tutkittu? Itse ajattelen että tärkeimmät kriteerit työmatkapyöräilyn suhteen on että on toimivat infrat (pyöräteitä) työpaikalle ja kaikista tärkein että työpaikalla on hyvä ja turvallinen tila missä pyöriä voi säilyttää. Ehkä veroeuroja voisi kohdentaa tälläiseen myös? Itse jos olisin jossain Prismassa töissä niin en uskaltaisi jättää monen tonnin sähköpyörää johonkin asiakaspyöräpysäköintipaikkaan useaksi tunniksi joka päivä.