Kyllä hyvällä pyssyllä pienen käytön jälkeen saa sopivan tatsin siihen mikä on ok tiukkuus. Joillakin pyssyillä on vaikea hahmottaa. Ainakin ryobin perusmopossa on tosi hyvä tuntuma siihen mitä pultin päässä tapahtuu. Loppuun astihan näillä ei kirrata.
Tuuppa avaamaan noi mun 9-5 Saabin pyörät keväällä tai syksyllä.
En tiedä mikä vittu näitä vaivaa (kokemusta on useammasta 9-5:sesta), pistät pyörän kiinni, ajat pyssyllä kierteen loppuun ja kiristät momenttiavaimella ohjekirjan lukemaan. Keväällä tai syksyllä tuut avaamaan pyöriä niin pyssy ei sano mitään, metrin varrella et saa väännettyä auki vaan kauhean paukkeen kera lähtee auki kun menet pomppimaan sen varren päälle. Pari kertaa myös kara katkennut varresta.
Mitään muuta selitystä en keksi kun kuravesi ja ruoste mitä tuonne voi kertyä ajokauden aikana. Muiden autojen kanssa ei mitään ongelmaa, pultit laitetaan kiinni vääntövarrella/momenttiavaimella ja avataan pyssyllä.