Altogether, these data do not provide consistent evidence for gender effects in visuo-spatial everyday tasks.
Miksi pitää vängätä vastaan vain vänkäämisen ilosta? Tämä on jo todistettu monessa eri tutkimuksissa, että KESKIMÄÄRIN naisten ja miesten aivot toimivat näissä asioissa hiukan eri tavalla.
Se on biologiaa. Ei mitenkään naista tai miestä halventavaa.
Ärsyttää kun tälläkin foorumilla voi nykypäivänä trollata täysin merkityksettömistä asioista ja muka pahoittaa mielensä.
Kohta varmaan poistetaan koko foorumi, kun täällä esiintyy patriarkkaallinen järjestys tai jotain muuta paskaa.
Mä olen lukenut muroBBS ja TechBBS kohta kaksikymmentä vuotta ja mua henkilökohtaisesti vituttaa teidän reikäpäitten jatkuva mielenkiintoisten keskustelujen pilaaminen.
Minä ja mun moni samanikäinen kaveri opittiin 12-vuotiaina näiltä foorumeilta mitä osia kannattaa ostaa koneeseen ja lopulta kasattiin ne itse. Nykypäivänä CoVid-19 topic piti mut ajan tasalla siitä, miten mun kannattaa käyttäytyä KOSKA sinne listattiin monia hyviä lähteitä ja moderaattorit poisti alienilluminadi öyhötykset sieltä välistä.
Eli tämä foorumi on vieläkin suht luotettava tietolähde, vähän niin kuin koko interwebsin idea oli.
Reddit ja some on tuhonnut kaikki muut kiinnostuksieni kohteiden foorumit, niin voitaisiinko me yrittää pitää keskustelun taso edes jossain.
Reddit ja some on tuhonnut kaikki muut kiinnostuksieni kohteiden foorumit, niin voitaisiinko me yrittää pitää keskustelun taso edes jossain.
Eli offtopic loppuu, kun vituttaa tyhmät ihmiset jotka vänkää turhasta.