Turkulainen Sami sai tarpeeksi ja ilmeisesti "tyytyväisenä" vain jatkoi S-pankin asiakkaana palvelun käyttöä eikä esimerkiksi ymmärtänyt vaihtaa pankkia. Toisaalta ilmeisesti tuo "turkulainen" selittää asian.
Turkulainen Sami sai tarpeekseen – satoja S-Pankin asiakkaita riivaa kiusallinen puhelinongelma
"Turkulainen Sami sai tarpeekseen – satoja S-Pankin asiakkaita riivaa kiusallinen puhelinongelma
Osa S-Pankin asiakkaista joutuu ottamaan sovelluksensa uudelleen käyttöön monta kertaa päivässä.
Sadat asiakkaat joutuvat ottamaan pankin sovelluksen käyttöön tunnuslukulistaa käyttäen jopa monta kertaa päivässä.
Turkulainen Sami on vihainen mies. S-Pankin asiakas on kärsinyt yli puolentoista vuoden ajan ongelmasta, joka estää häneltä verkkopankin ja pankkitunnistautumista käyttävien verkkopalveluiden, esimerkiksi Kelan, sujuvan käytön.
Joka kerta, kun S-Pankin tunnuslukusovelluksella pitää kirjautua sisään, se antaa virheilmoituksen ja kehottaa alustamaan sovelluksen. Tässä vaiheessa pitää kaivaa esiin paperinen tunnuslukulista ja ottaa sovellus käyttöön kuin sen tekisi ensimmäistä kertaa.
– Tämä pitää tehdä joka ikinen kerta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Vaikka kymmenen kertaa päivässä, Sami sanoo.
– ”Tunnistautuminen poistettu käytöstä. Luo tunnistautuminen uudelleen.” Joka ikinen käyttökerta, Sami puhahtaa.
Harmitusta ei ole vähentänyt se, että S-Pankin asiakaspalvelu on ollut ruuhkautunut. Viesteihin on vastattu useamman päivän viiveellä. Vastauksen saavuttua siinä kerrottiin ongelman olevan ”korjauksen alla”. Korjausta odotellessa kirjautuminen tulee ottaa joka kerta käyttöön uudelleen, neuvoi pankin asiakaspalvelu. ..." loput linkin takaa.