Toista on esim. Istanbulissa, jossa viime marraskuussa olin perjantaina +2h ennen lennon lähtöä kentällä ja kentälle päästäkseen (siis edes lentokenttärakennukeen sisään) pitää käydä turvatarkastus. No siinä 50m jonossa kun olin 5min jonotellut, niin laittoivat ovet kiinni ja alkoi jumalaton härdelli ilman mitään tietoa, mitä tapahtuu. No säntäsin vauhdilla 100m päässä olevalle seuraavalle ovelle ja taisin aika monta ohittaa

. 45min meni, että olin kentällä sisällä. Siellä sitten check-in automaatille (jostain syystä ei pystynyt etukäteen netissä tekemään). No eihän se automaateillakaan onnistunut, virkailija ohjeisti sitten jonon perälle. Toiset 45min jonottelin saadakseni boarding passin. Yhtä hidasta toimintaa en ole nähnyt missään, kesti varmaan 5minuuttia/matkustaja ja jono eteni siis etanavauhtia. Boarding pass kourassa, turvatarkastus+passintarkastus edessä ja 20 min lennon lähtöön... Aika törkeästi kiilasin turvatarkastuksen keulille ja passintarkastuksessa samoin. Sitten vielä koko kentän toiseen päähän juosten ja just kerkesin. Tulipa todettua, että +2h ei ole aina liioittelua (2018 lensin 5x Istanbuliin ja 4x meni ihan näppärästi kentällä, mutta vikalla siis meinas tulla kiire

)