Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tähän ja tyhmyyteen liittyen: Ihan liikaa olen nähnyt lämmittimien liitäntäjohtoja roikkumassa autoissa ajon aikana. Siis joillain on tapana jättää esilämmittimen johto koko talveksi auton vastakkeeseen kiinni ja kietoa toinen pää esimerkiksi kuskin peiliin, eikä muuta kuin kovaa ajoa. Ihan helvetin venäläistä touhua, en ole koskaan pystynyt ymmärtämään moista perseilyä.kaapeli oli jätetty vetokoukkuun roikkumaan
Kerran jouduin tekemään näin, kun oli jäätynyt kiinni. Kilsan verran parkkihalliin odottelemaan sulamista.Tähän ja tyhmyyteen liittyen: Ihan liikaa olen nähnyt lämmittimien liitäntäjohtoja roikkumassa autoissa ajon aikana. Siis joillain on tapana jättää esilämmittimen johto koko talveksi auton vastakkeeseen kiinni ja kietoa toinen pää esimerkiksi kuskin peiliin, eikä muuta kuin kovaa ajoa. Ihan helvetin venäläistä touhua, en ole koskaan pystynyt ymmärtämään moista perseilyä.
Olen myös joskus joutunut sitomaan volkkarin oven kiinni narulla, mutta sekin oli hätätapaus eikä normaali toimintatapani. Samoin olen avannut tiivisteestä ja lukosta jumiin jäätyneen oven lämmittämällä sitä kuumalla vedellä täytetyllä jätesäkillä. Sitäkään en tehnyt toistuvasti päivittäin. Jotkut oikeasti pitävät näppäränä niksinä roikottaa sitä johtoa koko talvi, tai vaihtoehtoisesti se on hitsannut kiinni auton liitäntään. Helppoa, kivaa ja turvallista.Kerran jouduin tekemään näin, kun oli jäätynyt kiinni. Kilsan verran parkkihalliin odottelemaan sulamista.

Tätä joskus sivuttu muissa ketjuissa, eli tuo osaltaan estää liikkuvan auton lataamisen. No tyypillisesti jo se latausliitinkin on paikassa mikä estäisi käytännön sovellukset. (kyljessä, nokassa, harvoin takana)sillä sähköauton latausta koskevassa iec-standardissa on vaatimus, että autolla ei saa olla mahdollista lähteä liikkeelle, jos latauskaapeli on kiinni autossa.
Mutta itse mainoksesta, niin ensin tuli mieleen että nyt joku rinne parkki ja P "jarrut" luistaneet, sen jälkeen nämä liitäntä ongelmat, se kahva on mutta ei ole kiinni, kolmantena siirtokehoitus unohtunut, ja hinuri vähän nyppässyt.InterControl Oy
Mitä tapahtuu, kun latauskaapeli unohtuu autoon kiinni ja auto lähtee liikkeelle?
Tässä tapauksessa kaapeli irtosi latauslaitteesta auton mukana ja lopputuloksena latauslaitetta ei voinut enää käyttää.
Onneksi tämä ei kuitenkaan tarkoita koko latauslaitteen uusimista, sillä meidän huollossamme:
tarkastamme laitteen kunnon
korjaamme vioittuneet osat
testaamme toimivuuden
teemme tarvittavat mittaukset ja testaukset turvallisuuden varmistamiseksi
Lopputuloksena latauslaite saatiin takaisin toimintakuntoon nopeasti ja kustannustehokkaasti. Tavoitteemme on pitää lataus sujuvana ilman pitkiä katkoksia!
Tilanne on tästä huolimatta kaupungille ikävä, sillä tapahtumat aiheuttavat rutkasti ylimääräistä ja turhaa työtä. Lisäksi siltä ehti loppua jo uudet pollarit, sillä neljässä tapauksessa koko este on jouduttu vaihtamaan.
– Koko pollari vääntyy, vaikka ne ovat todella lujaa tekoa. Mutta vauhti on varmaan noussut näissä tilanteissa niin kovaksi, etteivät ne sitä kestä, Jokinen kertoo.
Noi olisi kiva saada nettiin nuo videot, piristystä arkeen![]()
Turku painii erikoisen ongelman kanssa – varaosat loppuivat autoilijoiden järjettömien temppujen vuoksi
Temput käyvät kalliiksi autoilijoille, ja ne aiheuttavat turhaa työtä kaupungille.www.is.fi
Autoilijat epätoivoisia kun ajorata on tukittu ajoesteillä ainoastaan bussien käyttöön. Yrittävät sitten ajaa esteiden yli bussin perässä. Lisää tällaisia kiitos. Ajattele jos joka kaupungissa olisi tällaisia eri paikoissa ja tyhmiltä lähtisi lopultakin ajoneuvo alta pois. Kun eihän sitä korttia niiltä pois saada, mutta tämä on vielä parempi keino.
Laittoi hymyilyttämään. Kun nykyisin tuo liikennekulttuuri on ns. päätöntä, niin ihan virkistävää että pahimmilta perseilijöiltä hajoaa auto alta.
Kyllähän tuo kertoo yhtälailla myös epäonnistuneesta tiesuunnittelusta. Typerä idea tuollaiset "pollarit".![]()
Turku painii erikoisen ongelman kanssa – varaosat loppuivat autoilijoiden järjettömien temppujen vuoksi
Temput käyvät kalliiksi autoilijoille, ja ne aiheuttavat turhaa työtä kaupungille.www.is.fi
Autoilijat epätoivoisia kun ajorata on tukittu ajoesteillä ainoastaan bussien käyttöön. Yrittävät sitten ajaa esteiden yli bussin perässä. Lisää tällaisia kiitos. Ajattele jos joka kaupungissa olisi tällaisia eri paikoissa ja tyhmiltä lähtisi lopultakin ajoneuvo alta pois. Kun eihän sitä korttia niiltä pois saada, mutta tämä on vielä parempi keino.
Laittoi hymyilyttämään. Kun nykyisin tuo liikennekulttuuri on ns. päätöntä, niin ihan virkistävää että pahimmilta perseilijöiltä hajoaa auto alta.
Jos "moottoriajoneuvolla ajo kielletty" tai vastaava liikennemerkki ei toimi, niin toihan on loistava ratkaisu. Ja itse tuosta ohi ajaneena (ihminen joutuu joskun käymään Turussa...Kyllähän tuo kertoo yhtälailla myös epäonnistuneesta tiesuunnittelusta. Typerä idea tuollaiset "pollarit".
Kyllähän tuo kertoo yhtälailla myös epäonnistuneesta tiesuunnittelusta. Typerä idea tuollaiset "pollarit".
Tulevana talvena hiekoituksesta johtuvien ongelmien pitäisi jäädä taakse. Pollareiden jumittumisongelmaan saatiin nimittäin apua uudesta innovaatiosta. Pollareihin kehitettiin uusi kansirakenne, eikä sora pääse enää pollarirakenteen väliin.
Missä Tampereella ees on tommoset?Nuohan ovat oikein mainio tapa liikenteenrajoittamiseen. Tosin ainakin Tampereella noiden kanssa oli ongelmia talvikeleissä, mutta en osaa sanoa ovatko ongelmat ratkaistu sittemmin.
EDIT: Muutoksia ainakin ollaan tehty: Hiekoitussepeli jumitti Tampereen uudet liikenne-esteet Areenan lähellä: tuoreen innovaation pitäisi auttaa
Missä Tampereella ees on tommoset?
Aa, joo. En vastatessa edes rekisteröinyt, että sinne oli artikkeli lisätty.Linkkamassani artikkelissa on noista jopa kuva. Joka tapauksessa Nokia Areenan ympäristöstä kyse.
Voisihan sitä tosiaan laittaa isot betoniesteet tai kivet siihen tien alkuun sen sijaan ja katu vain pyörä/kävelykäyttöön. Bussi kiertoreitille. Mutta enemmän itseäni ainakin häiritsee näiden tyhmien ihmisten toiminta kun kiellosta huolimatta joka paikkaan halutaan päästä autolla. Yhteiskunta joudutaan aina suunnittelemaan tyhmimmän aineksen mukaan, siitä monet ongelmat johtuvat ylipäänsä.Kyllähän tuo kertoo yhtälailla myös epäonnistuneesta tiesuunnittelusta. Typerä idea tuollaiset "pollarit".
Samaan videoon ne idiootit jotka ajoivat Helsingissä ratikka kiskoille jumiinNoi olisi kiva saada nettiin nuo videot, piristystä arkeen![]()

Toisaalta jos julkinen liikenne pääsee menemään vaivattomasti paraatipaikoilla ja yksityisautot on tieltä pois aiheuttamasta ruuhkia niin kyllä siinä bussi kulkee melkoisen paljon jouhevammin.Voisihan sitä tosiaan laittaa isot betoniesteet tai kivet siihen tien alkuun sen sijaan ja katu vain pyörä/kävelykäyttöön. Bussi kiertoreitille. Mutta enemmän itseäni ainakin häiritsee näiden tyhmien ihmisten toiminta kun kiellosta huolimatta joka paikkaan halutaan päästä autolla. Yhteiskunta joudutaan aina suunnittelemaan tyhmimmän aineksen mukaan, siitä monet ongelmat johtuvat ylipäänsä.
No, jos nuo ei tule verkkoon katseltavaksi niin aina voi etsiä ulkomaiden vastaavista videoita, samalla tavalla ulkomaillakin toheloidaan noiden kanssaNoi olisi kiva saada nettiin nuo videot, piristystä arkeen![]()
Jep. Jos tosta jengi yrittää ajaa niin paljon, että osat pollareista loppuu ja paikallisetkin riskeeraa oman auton yrittämällä ohittaa pollareita, niin kertoohan se että tuossa on joku mennyt isosti pieleen ja tuosta ajaminen ei ole vain "minimaalinen aikahyöty".Kyllähän tuo kertoo yhtälailla myös epäonnistuneesta tiesuunnittelusta. Typerä idea tuollaiset "pollarit".
Tämä tuossa varmaan on ollut tarkoituksena, mutta kai tuonkin olisi jotenkin paremminkin voinut tehdä. Noita jutun kuvia kun katsoo niin olisi siihen helposti vaikka oma kaista busseille mahtunut.Toisaalta jos julkinen liikenne pääsee menemään vaivattomasti paraatipaikoilla ja yksityisautot on tieltä pois aiheuttamasta ruuhkia niin kyllä siinä bussi kulkee melkoisen paljon jouhevammin.
Minkä ihmeen takia nuo vahingot menevät toheloineen puupään liikennevakuutuksesta ? Vai periikö vakuutusyhtiö ne jälkikäteen kuljettajalta? Kun ajetaan jostain mistä ei saa ja vielä kiihdytetään että ehtii bussin imussa niin kyseessä on tahallinen itseaiheutettu vahinko.. ja sitten ihmetellään kalliita vakuutushintoja.
Tämä on helpommin sanottu kuin tehty.Tää on vähän tälläinen pet peeve itselle. Liikenteen kun voisi suunnitella niinkin, että ihmiset ihan omasta tahdostaan ajaisi siinä oikein. Mutta noin harvoin tehdään ja sitten kylteillä, ja tässä tapauksessa "pollareilla", yritetään sitä liikennettä ohjata kun tiet on alunperin tehty väärin.
Jep. Jos tosta jengi yrittää ajaa niin paljon, että osat pollareista loppuu ja paikallisetkin riskeeraa oman auton yrittämällä ohittaa pollareita, niin kertoohan se että tuossa on joku mennyt isosti pieleen ja tuosta ajaminen ei ole vain "minimaalinen aikahyöty".
Tämä tuossa varmaan on ollut tarkoituksena, mutta kai tuonkin olisi jotenkin paremminkin voinut tehdä. Noita jutun kuvia kun katsoo niin olisi siihen helposti vaikka oma kaista busseille mahtunut.
Tää on vähän tälläinen pet peeve itselle. Liikenteen kun voisi suunnitella niinkin, että ihmiset ihan omasta tahdostaan ajaisi siinä oikein. Mutta noin harvoin tehdään ja sitten kylteillä, ja tässä tapauksessa "pollareilla", yritetään sitä liikennettä ohjata kun tiet on alunperin tehty väärin. Ihmiset kuitenkin loppujen lopuksi ajaa siitä mistä on kätevin ajaa.
Liikennevakuutus ei korvaa omalle autolle aiheutuneita vahinkoja.Juurikin tämä. Ihan selvästi itse omalla tyhmyydellä aiheutettu kolari, mutta tätä se on koko autoilukulttuuri nykyään, mennään ilman huolta, kun omavastuu on kuitenkin niin pieni, että jos sattuu, niin saa uuden auton alle.
Muuten hyvä idea, mutta ei onnistu koska rasismus maksimus...Samaan videoon ne idiootit jotka ajoivat Helsingissä ratikka kiskoille jumiin![]()

Juurikin näin.Liikennesuunnittelussa nyt vain joskus joudutaan tekemään kompromisseja, toki maallikoiden on helppo huudella sivusta että olisitte tehneet paremmin.
Lisäksi tässä aliarvioidaan aika rankasti ihmisen itsekkyyttä ja typeryyttä. Osa ratin takana säheltävistä idiooteista ajaa ihan omasta tahdostaan päin persettä ja heitä ei kiinnosta minkäänlainen yhteispeli saati muut tielläliikkujat.
Tämä on helpommin sanottu kuin tehty.
Teitpä julkisissa hankkeissa niin tai näin, niin se on aina jonkun mielestä väärin suunniteltu, väärin toteutettu tms.
Tai jos ei ole väärin tehty, niin sitten rahat on käytetty väärään paikkaan.
Ja kyllä, julkisia hankkeita saa arvostella. Monesti vain ne suurinta ääntä pitävät arvostelijat eivät itse ymmärrä aiheesta juuri mitään.
Joo, eihän se helppoa olekkaan eikä resurssejakaan ole loputtomasti. Sen takia nimenomaan se usein meneekin pieleen ja sitten joudutaan tälläisillä purkkaratkaisuilla asiaa yrittää parantaa, eikä se siltikään oikein toimi kuten uutisesta voidaan päätellä.Liikennesuunnittelussa nyt vain joskus joudutaan tekemään kompromisseja, toki maallikoiden on helppo huudella sivusta että olisitte tehneet paremmin.
Tämä takia juuri liikenne pitäisi suunnitella niin, että ne tiet itsessään ohjaavat ajamaan oikein. Kun tiet tehdään niin että vain älykkäimmät ja tarkkaavaisimmat osaavat ajaa niistä oikein, niin pieleen menee varmasti. Tiet on kuitenkin mahdollista suunnitella niin, että ne typerimmät ja itsekkäimmätkin ihmiset ajavat niistä oikein.Lisäksi tässä aliarvioidaan aika rankasti ihmisen itsekkyyttä ja typeryyttä. Osa ratin takana säheltävistä idiooteista ajaa ihan omasta tahdostaan päin persettä ja heitä ei kiinnosta minkäänlainen yhteispeli saati muut tielläliikkujat.
Mikäs siinä tiesuunnittelussa on epäonnistunut? Kuskit jopa tietää että siitä ei saa ajaa ja että siinä on nousevat pollarit, yrittävät vain ehtiä kiihdyttämällä bussin perässä ennenkuin ne nousee, siinä onnistumatta. Tyhmät ihmiset kategoriaan menee koska tuosta Pollarin vierestä mahtuisi koukkaamaan puoliksi pientareen kautta sen sijaan että ajaa Pollariin.Kyllähän tuo kertoo yhtälailla myös epäonnistuneesta tiesuunnittelusta. Typerä idea tuollaiset "pollarit".
Tästähän voisi ottaa oikein ilon irti asentamalla tuohon laskurin. "Pollareihin törmänneitä autoja 22.9.2025: 5 kpl"pahimmilta perseilijöiltä hajoaa auto alta.
Oletettavasti jotain tälläistä: Vitut kaikista muista, minä, minä, minä, minä..En kyllä ymmärrä, mitä tällaisten yhteistä omaisuutta turmelevien aivoissa oikein tapahtuu - tai ei sitten tapahdu.
Osoittaa lähinnä huonoa suunnittelua tuo. Pitäisi aina ottaa huomioon lyhyin reitti. Ihmisten liikkumista vartenhan ne tiet tehdään.Vähän samanlainen typeryys kuin tämä pollarien päältä ajo on kaikenlaisista paikoista oikaiseminen, millä ehkä muutama sekunti ajassa voitetaan. Jo kuvan uuden asuntoalueen kelvin rakennusvaiheessa oiotaan juuri istutetun nurmikon yli ja turmellaan sen kasvuedellytykset. Tässä tapauksessa voitetaan matkassa ehkä metri! Tuosta kävelevät ja pyöräilevät niin lapset kuin koulutetut mutta typerät aikuisetkin.
En kyllä ymmärrä, mitä tällaisten yhteistä omaisuutta turmelevien aivoissa oikein tapahtuu - tai ei sitten tapahdu. Minusta tällainen käytös osoittaa tallaajan suurta välinpitävyyttä ja sivistyneisyyden puutetta! Tätä samaa oikomista tapahtuu puistoissa ja muuallakin, missä vastaavia kulmia esiintyy. Joskus on käynyt mielessä, että ihmisten liikkumisalueilla pitäisi olla vain pyöreitä muotoja, ettei noiden kulmien kohdalta tarvitsi oikoa
![]()
Vähän samanlainen typeryys kuin tämä pollarien päältä ajo on kaikenlaisista paikoista oikaiseminen, millä ehkä muutama sekunti ajassa voitetaan. Jo kuvan uuden asuntoalueen kelvin rakennusvaiheessa oiotaan juuri istutetun nurmikon yli ja turmellaan sen kasvuedellytykset. Tässä tapauksessa voitetaan matkassa ehkä metri! Tuosta kävelevät ja pyöräilevät niin lapset kuin koulutetut mutta typerät aikuisetkin.
En kyllä ymmärrä, mitä tällaisten yhteistä omaisuutta turmelevien aivoissa oikein tapahtuu - tai ei sitten tapahdu. Minusta tällainen käytös osoittaa tallaajan suurta välinpitävyyttä ja sivistyneisyyden puutetta! Tätä samaa oikomista tapahtuu puistoissa ja muuallakin, missä vastaavia kulmia esiintyy. Joskus on käynyt mielessä, että ihmisten liikkumisalueilla pitäisi olla vain pyöreitä muotoja, ettei noiden kulmien kohdalta tarvitsi oikoa
![]()
Osoittaa lähinnä huonoa suunnittelua tuo. Pitäisi aina ottaa huomioon lyhyin reitti. Ihmisten liikkumista vartenhan ne tiet tehdään.
Njoo, mutta kyllä sinne ajoittain pitäisi heittää isoja kiviä ja pollareita tielle ettei ihmiset saa sitä kuvaa että kaikki säännöt on vain ehdotuksia, ja että heidän idea on aina paras tapa toimia. Meinaan, ei toimi sekään. Kaupunkisuunnittelu on ja on ollut todella autolähtöistä pitkään, se edustaa ehkä liikkuvuutta, mutta ei viihtyvyyttä. Maisemointia, istutuksia, murikoita jne on liian vähän. Monotonista asfalttia ja nurmikkoa vaan enimmäkseen.Mutta yleisesti ottaen tässä asiassa kannattaisi mukauttaa ympäristö siihen miten ihminen toimii eikä toisinpäin. Ihmisen sovittaminen järjestelmän tarpeisiin on lähes aina epäoptimaalinen ts. tyhmä tapa toimia.
Kyllähän ne paskoo sekä yhteistä, jonkun toisen hyvin yksityistä että joskus peräti omaakin tuollaisella laumakäytöksellä. Puistojen suunnittelussa usein otetaan huomioon tämä alitajuinen reitittämiskäytös, jotta ei tulisi rumia kuraperseitä paikkoihin joihin on tarkoitettu muuta kuin kulkuväylä. Toki liian usein tämä ilmiö jätetään huomiotta ja paikat näyttävät kuin paskapussien kuuseenheittokilpailun vuokrataloalueelta. Tämä kannattaisi olla mielessä jo vaikka taloyhtiön pihaa suunniteltaessa, siellä kun kuitenkin ramppaa asukkaiden ja näiden vieraiden lisäksi enenevässä määrin kaikenlaisia kiireisiä kuriireja, jotka eivät juuri piittaa kuin nopeimmasta kulkuväylästä.En kyllä ymmärrä, mitä tällaisten yhteistä omaisuutta turmelevien aivoissa oikein tapahtuu - tai ei sitten tapahdu. Minusta tällainen käytös osoittaa tallaajan suurta välinpitävyyttä ja sivistyneisyyden puutetta! Tätä samaa oikomista tapahtuu puistoissa ja muuallakin, missä vastaavia kulmia esiintyy. Joskus on käynyt mielessä, että ihmisten liikkumisalueilla pitäisi olla vain pyöreitä muotoja, ettei noiden kulmien kohdalta tarvitsi oikoa![]()
Juuri näin. Jos on tarkoitus että hapen kuluttajat eivät tietystä paikasta kulje, niin eikun aitaa ja karhunrautaa siihen tielle. Jos taas halutaan että tästä kuljetaan, yksisarvisen pökälein reunustettua kävelytietä siihen. Vienosti kaartaen.Kokonaisuuksia kun suunnitellaan niin kyllähän ne mutkat on esteettisesti kivemman näköisiä, mutta todella paljon näkyy noita polkuja omassakin ympäristössä joista oikaistaan. Jos oikaisu tapahtuu toisen taloyhtiön tontin läpi tms. niin eikö ole aiheellista ajatella että kulkureitit eivät palvele yleistä tarvetta. Ei tässä ole kyse varsinaisesta tyhmyydestä vaan omasta mukavuudenhalusta, ajatus sekunnin tai pennin säästämisestä siellä ja täällä on hyvinkin luonnollista käyttäytymistä kun ihminen on kehittynyt tehokkaaksi eläimeksi
Työ oli hyvin yksinkertaista: netin kautta tuli arvostella tuotteita ja antaa niille tähtiä. Siitä ansaitsee jonkin pienen palkkion, esimerkiksi noin viisi euroa per arvostelu.
Jatkossa kyseinen henkilö tajuaa jo etukäteen että tämänkaltainen hyvin kyseenalaiselta kuulostava viritelmä on huijaus.Jo toisena päivänä työ sai erikoisen käänteen. Työntekijän tulikin tallettaa, tai agentin mukaan ”sijoittaa” omaa rahaansa palveluun, jotta voisi ansaita lisää. Parinsadan dollarin panoksella olisi voinut ansaita tonnin, ja tonnilla 2500. Vaaditut summat kasvoivat kasvamistaan.
Ansaittuja rahoja ei kuitenkaan voinut nostaa ennen kuin tietty määrä arvosteluja oli tehty. Arvosteltavaa taas ei saanut, jos ei tallettanut palveluun lisää omaa rahaa.
Naulan kantaan. Kukaan ei tietoisesti riskeeraa vain "minimaalisen aikahyödyn" takia tuolla tavalla.Jep. Jos tosta jengi yrittää ajaa niin paljon, että osat pollareista loppuu ja paikallisetkin riskeeraa oman auton yrittämällä ohittaa pollareita, niin kertoohan se että tuossa on joku mennyt isosti pieleen ja tuosta ajaminen ei ole vain "minimaalinen aikahyöty".
Tämä tuossa varmaan on ollut tarkoituksena, mutta kai tuonkin olisi jotenkin paremminkin voinut tehdä. Noita jutun kuvia kun katsoo niin olisi siihen helposti vaikka oma kaista busseille mahtunut.
Tää on vähän tälläinen pet peeve itselle. Liikenteen kun voisi suunnitella niinkin, että ihmiset ihan omasta tahdostaan ajaisi siinä oikein. Mutta noin harvoin tehdään ja sitten kylteillä, ja tässä tapauksessa "pollareilla", yritetään sitä liikennettä ohjata kun tiet on alunperin tehty väärin. Ihmiset kuitenkin loppujen lopuksi ajaa siitä mistä on kätevin ajaa.
Miten nämä tunnistaa tuon linja-auton? Mahtaako vaatia jonkun transponderin autoon tms? Tuossahan on sallittu ajaa linja-autolla jos sellaisen sattuu itse omistamaan.![]()
Turku painii erikoisen ongelman kanssa – varaosat loppuivat autoilijoiden järjettömien temppujen vuoksi
Temput käyvät kalliiksi autoilijoille, ja ne aiheuttavat turhaa työtä kaupungille.www.is.fi
IH: Kari menetti 11 250 euroa huijaukseen – Pankki ei ota vastuuta IH: Kari menetti 11 250 euroa huijaukseen – Pankki ei ota vastuuta
Tässä taas perus pankki viesti huijaus. Ihmetyttää vaan miten ihmiset edelleen jatkuvasti menee näihin. Tässäkin jutun mukaan pankilta oli tullut monta varoitus viestiä asiasta. Silti Kari on sitä mieltä ettei ole tehnyt mitään väärää ja pankin vika?!?
Eiköhä sieltä ole tullu nimenomaan ne tekstarit, että olet aktivoimassa tunnuslukusovellusta + varoitukset päälle huijauksista. Tyyppi viel sanoo artikkelissa, että ei hoida pankkiasioitaan puhelimella.Juttua ei oikein avannut millaisilla viesteillä pankki oli varoittanut. Oliko kyse niistä vakio viesteistä mitä nyt tulee kun tekee asiaa ihan oikein, vai oliko nyt tunnistettu huijaus ja pankki siitä varoittanut. Ensimmäinen aika kevyttä ja jälkimmäinekään pankille puhtaita papereita anna, jos silti prosesin antoi jatkua.
Tuohan toimii oikein hyvin, ja liikennesääntöjä rikkova saa muutaman päivän aikaa kerrata sääntöjä kun auto seisoo pajalla.Naulan kantaan. Kukaan ei tietoisesti riskeeraa vain "minimaalisen aikahyödyn" takia tuolal tavalla.
Tämä on taas esimerkki myös siitä, että kun ei ole omat rahat kyseessä, niin on hienoa päästä näpertämään ja toteuttamaan jotain uutta, hienoa ja erikoista. Oma bussikaista tms ratkaisu olisi ollut liian edullinen.
Tuossa on joka suuntaan tilaa vaikka miten paljon tehdä tuosta järkevä.
Tiesuunnittelun pitäisi olla sellaista, että se automaattisesti ohjaa ja kannustaa ajamaan oikein ilman mitään sääntökikkailua.
Tarinasta vaikea ottaa jyrkkää kantaa. Pankki selittää juristien voimalla asiaa itselleen parhainpäin, amatööri asiakas omalla tavallaan, todennäköisesti ristiriitaisestikkin.Eiköhä sieltä ole tullu nimenomaan ne tekstarit, että olet aktivoimassa tunnuslukusovellusta + varoitukset päälle huijauksista. Tyyppi viel sanoo artikkelissa, että ei hoida pankkiasioitaan puhelimella.
Toimii kyllä, mutta on tuo suomessa niin ainutlaatuinen/harvinainen ratkaisu, että ei mikään ihme jos joku ulkopaikkakuntalainen tuollaiseen nasauttaa linja-auton perässä ajaessaan.Tuohan toimii oikein hyvin, ja liikennesääntöjä rikkova saa muutaman päivän aikaa kerrata sääntöjä kun auto seisoo pajalla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.