Tyhmät ihmiset

Mutta toisaalta Finnair myös tietää ihan varmasti mistä korvauksia kuuluu maksaa eli ei varmaa tule Finnairillekkaan yllätyksenä. Nyt vain kun on laitettu asiakas itse hakemaan korvauksia niin se on Finnairille vain säästöä jos joku jättää hakematta. Vaikka olen kanssa sitä mieltä että kyllä siinä joku takaraja täytyy olla mutta silti olisin vahvasti sitä mieltä että 2 kk on aika vähän.
Kyllä ja ei. Asiakkaalle kuuluvat lennon peruuntumisesta maksettava vakiokorvaus ja lisäksi muut kohtuulliset kulut. Meillä esim. Viime vuonna siirtyi lento Milanosta Helsinkiin seuraavalle päivälle. Finnair maksoi hotelliyön ja illallisen + matkan kentälle, kun alunperin oli Malpensasta ja siirti Linateen, joka on 70km päässä. Niin ja ekstrapäivä vuokra-autoon + tietullit.

Otettiin lahjakorttina ja saatiin 1800€. Noi ylimääräiset maksoivat 400€, eli 1400€ tuli hyvää.

Nyt on hakemus taas sisällä Finskin säädöistä taannoisen Munchenin lentokenttälakon kanssa. Tosin vain ylimääröisitä kuluista. Saapi nähdä, lento kun loppujen lopuksi lennettiinkin, vaikka Fisnkinmuuta ensin väittikin ja jouduin säätämään vuokra-autoa eestaas ja tuli 150€ kuluja.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
272 192
Viestejä
4 702 410
Jäsenet
76 874
Uusin jäsen
Myway1122

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom