Naamapalmut kyllä tälle!
Lidlin 15 euron kohulenkkarit myytiin loppuun sekunneissa
Lidl lenkkarit Tori.fi
Lidlin 15 euron kohulenkkarit myytiin loppuun sekunneissa
Lidl lenkkarit Tori.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös noista lenkkareista pitänyt tulla ihan pysyvä tuote tälle kesälle, jota saa niiden verkkokaupastakin tilattua, että ei pitäisi heti kesken loppua?
Korona unohtui Lidl-lenkkareista taistelleilta ihmisiltä: ”Siellä olivat kaikki päällekkäin” – laarit tyhjenivät sekunneissa
Kun ovet avautuivat, korona unohtui.www.is.fi
Mikä hitto ihmisillä saa aikaan näitä ihme massa psykooseja? Ei tulisi itselle ikinä mieleenkään lähteä jonottamaan aamulla kauppaan että saa ostaa jotkut hiton Lidl-lenkkarit.
Ei kuitenkaan 2€ Lidl sukat tai 5€ t-paita kelvannu kenellekkään?!Korona unohtui Lidl-lenkkareista taistelleilta ihmisiltä: ”Siellä olivat kaikki päällekkäin” – laarit tyhjenivät sekunneissa
Kun ovet avautuivat, korona unohtui.www.is.fi
Mikä hitto ihmisillä saa aikaan näitä ihme massa psykooseja? Ei tulisi itselle ikinä mieleenkään lähteä jonottamaan aamulla kauppaan että saa ostaa jotkut hiton Lidl-lenkkarit.
Ei kuitenkaan 2€ Lidl sukat tai 5€ t-paita kelvannu kenellekkään?!
Niistä puuttu Citymarketin ja Tokmannin logot ja kaameat värit....Mites Citymarket tai Tokmanni, niissä on ehkä vielä halvemmalla tehtyjä rytkyjä joita voi "ironisesti" käyttää.
Kyllähän tämä naurauttaa, vihaisesti. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy ja nää kengät on samaa luokkaa kun ämpärit paitsi että näistä joutuu maksamaan. Katotaa viikon päästä kun ihmiset syytelee lidliä että saaneet koronan heiltä
Kai tuo lähinnä jobbarien päänvaiva on eikä tavallisten hamstraajien. Minä ainakin olen jo kriisin aikana nyhtänyt, pyyhkinyt ja huuhtonut sellaisen määrän vessapaperia, että vastaavan kuorman ostajaa olisi kutsuttu hamstraajaksi. Toimittelija viittaa "satojen rullien" varastoihin. Kestäähän se jo useamman kuukauden, mutta ei se ihmeempi varasto ole muutenkin pitää kotona, jos vaan tilaa sattuu olemaan.Hamsterit alkaa heräileen ja huomaamaan, että se vessapaperin hamstraaminen oli todella typerää:
Ihmiset hamstrasivat paniikissa vessapaperia, nyt he yrittävät myydä pois satojen rullien varastojaan
Myös käsidesiä on monella liikaa.www.iltalehti.fi
Ja samalla Lidl on kieltänyt joitakin huoltotoimia myymälän alueella, koska on koronaa liikkeellä.Jossain luki että ne on hipstereillä trendikkäitä
Arvasin jo siinä kohtaa, että Lidleistä tulee tänään aamuna massapsykoosipaikkoja (arvasi varmasti Lidlin tyypitkin, mutta eivät välittäneet)
Mikä siinä on, että melkeinpä jokaisen tori piste fissä myynnissä olevan puhelimen näyttö tai takakannen lasi on paskana? Miksi ihmiset paskovat surutta omaisuuttaan? En ole eläissäni hajottanut mekaanisesti ainuttakaan puhelinta - en muista, että olisin ikinä edes kunnolla pudottanut. Sieluun sattuu välinpitämättömyys
Kyllä minulta lipeää puhelin käsistä miltei päivittäin. Työpuhelin harvemmin vuosipäivää näkee, etteikö näyttö menisi paskaksi asfalttiin pudotessaan.
Mikä siinä on, että melkeinpä jokaisen tori piste fissä myynnissä olevan puhelimen näyttö tai takakannen lasi on paskana? Miksi ihmiset paskovat surutta omaisuuttaan? En ole eläissäni hajottanut mekaanisesti ainuttakaan puhelinta - en muista, että olisin ikinä edes kunnolla pudottanut. Sieluun sattuu välinpitämättömyys
Luulisin että äiti tai isi ei ole jaksanut suojia ostaa ja sitten esiteinit tiputtelee luuria. Oma luuri on tippunut ehkä viisi kertaa tässä reilun vuoden aikana. Ja tykkään pitää huolta tavaroistani. Eli Otterbox ftw. Luuri uutta vastaavassa kunnossa.Mikä siinä on, että melkeinpä jokaisen tori piste fissä myynnissä olevan puhelimen näyttö tai takakannen lasi on paskana? Miksi ihmiset paskovat surutta omaisuuttaan? En ole eläissäni hajottanut mekaanisesti ainuttakaan puhelinta - en muista, että olisin ikinä edes kunnolla pudottanut. Sieluun sattuu välinpitämättömyys
Tämä on koomista, kun jotkut ihan oikeasti luulee, että näillä pystyy tekemään tiliä. Nyt lukivat lehdestä, että Lidlin kengistä on tullut jossain jonkinlainen hittituote niin sitten ovat itsekin menneet tungeksimaan Lidliin koronatartunnan uhalla kenkiä ostamaan siinä toivossa, että näille olisikin niin valtava kysyntä, että jotkut haluavat saada omansa vaikka hirveällä hinnalla. Vaikka oikeasti suosio perustuu siihen, että nuo ovat hyvin halvat lenkkarit ja varmaan kuitenkin Lidlin tavaroiden tyyliin hintaisekseen käyttökelpoiset. Ja lisäbonuksena Lidl-logolla varustettuina räikeän värisenä niillä on omanlaisena camp-arvo. Ei sen puoleen voisin itsekin ostaa tuollaiset alkuperäisellä hinnalla, sillä jollain tavalla tykkään noiden värityksestä, mutta en osta kun lenkkari on niin hiostava jalkine, etten halua käyttää sellaisia muuten kuin juostessa, ja siihen käyttöön on varmasti itselleni parempia kuin nuo Lidlin tossut.
Nykyään puhelimet hajoavat herkemmin, koska rungon ja suojaavien osien osuus on pienentynyt suurten näyttöjen ja runsaamman elektroniikan myötä. Ei ole juuri pelivaraa optimoida mekaanista kestävyyttä.Mikä siinä on, että melkeinpä jokaisen tori piste fissä myynnissä olevan puhelimen näyttö tai takakannen lasi on paskana? Miksi ihmiset paskovat surutta omaisuuttaan? En ole eläissäni hajottanut mekaanisesti ainuttakaan puhelinta - en muista, että olisin ikinä edes kunnolla pudottanut. Sieluun sattuu välinpitämättömyys
Itseni tuntien ostin ihan tarkoituksella puhelimen särkymättömällä näytöllä, 4 vuoden takuulla. Siihen on ilmestynyt jostain putoamiskerrasta sormella tunnettavan kokoinen kuoppa, mutta toimii silti täydellisestiMikä siinä on, että melkeinpä jokaisen tori piste fissä myynnissä olevan puhelimen näyttö tai takakannen lasi on paskana? Miksi ihmiset paskovat surutta omaisuuttaan? En ole eläissäni hajottanut mekaanisesti ainuttakaan puhelinta - en muista, että olisin ikinä edes kunnolla pudottanut. Sieluun sattuu välinpitämättömyys
Itse olin kans pitkään samaa mieltä, kunnes kerran kännissä puhelin taskussa onnistuin avaamaan vessan oven niin että kahva osui just kameran linssiin ja linssi paskaksi.Mikä siinä on, että melkeinpä jokaisen tori piste fissä myynnissä olevan puhelimen näyttö tai takakannen lasi on paskana? Miksi ihmiset paskovat surutta omaisuuttaan? En ole eläissäni hajottanut mekaanisesti ainuttakaan puhelinta - en muista, että olisin ikinä edes kunnolla pudottanut. Sieluun sattuu välinpitämättömyys
Itellä menossa 4 vai 5 rulla paperia enkä omasta mielestäni käytä sitä nyt niin kovin säästeliäästi.Kai tuo lähinnä jobbarien päänvaiva on eikä tavallisten hamstraajien. Minä ainakin olen jo kriisin aikana nyhtänyt, pyyhkinyt ja huuhtonut sellaisen määrän vessapaperia, että vastaavan kuorman ostajaa olisi kutsuttu hamstraajaksi. Toimittelija viittaa "satojen rullien" varastoihin. Kestäähän se jo useamman kuukauden, mutta ei se ihmeempi varasto ole muutenkin pitää kotona, jos vaan tilaa sattuu olemaan.
Puhelin on jo aikaa sitten valikoimista poistunut Motorola Moto X Force.Särkymätön Voisitko laittaa linkkiä. Vituttaa nää särkyvät vehkeet.
Tässähän on suurta vaihtelua. Itse käytän kuulemma sikamaisen määrän, eli normaalikin varastoni näyttäisi ehkä jonkun silmään hamstraukselta. On noita kaikenlaisia pakkiongelmia, muutenkaan en säästele, pyyhin vessan renkaan aina rituaalinomaisesti ennen istumista, ja vielä näiden lisäksi siivoan kaikennäköisiä sotkujakin vessapaperilla kun en ole oikein tottunut talouspaperiin. Varmaan henkilökohtainen kulutus on ainakin rulla päivässä.Itellä menossa 4 vai 5 rulla paperia enkä omasta mielestäni käytä sitä nyt niin kovin säästeliäästi.
Enkä hamstrannu! Noikin paperit ostettu viime vuoden puolella.
Tämän suuntaista hain edellisellä. Totta kai niinkin herkkä esine voi normaalikäytössä paskoontua joskus, mutta joillakin tämä on viikoittaista. Toisaalta yleensä se korreloi muunkin tavaroiden keston kanssa. Pitkälti samat tyypit kolaroivat jopa vuosittain vaikka ajot ovat lähinnä tuttua reittiä töihin ja kerran viikossa Prismaan. Onko tämä tyhmyyttä? Kyllä minä sanoisin että keski-ikään jatkuva piittaamattomuusperäinen vahinkoalttius on jotain kautta tyhmyyttä. Asiaan voi liittyä myös ylimielisyys, muistamattomuus ja/tai heikko kausaliteetin ymmärrys, mutta tyhmyyttä.Itse olin kans pitkään samaa mieltä, kunnes kerran kännissä puhelin taskussa onnistuin avaamaan vessan oven niin että kahva osui just kameran linssiin ja linssi paskaksi.
Eikös torissa voi osa olla myös vakuutuksesta rahat ottaneita ja myy korjaamatta, kun hankki uudemman mallin?
Olet enemmän kuin oikeassa. Käyttäjä ei automaattisesti ole tyhmä rikkoessaan sen lasilelun, suunnittelija / valmistaja taas on, muutoin tekisivat laatua.Puhelin on itselläni käytössä keskimäärin 3h päivässä, nostoja 85 kpl. Vuodessa puhelinta tulee siis nostettua n. 31000 kertaa. Kyllä aika ihmeellistä on, jos ei kertaakaan tipu. Joskus se tippuminen on kohtalokas. Ei se rikkinäinen näyttö tee ihmisestä keskimääräistä tyhmempää.
Laiskuus, ei ole jaksanut lähteä soittelemaan paikkoja läpi ja ennen kaikkea renkaiden esiin kaivaminen varaston perältäMiksi monet ajelevat etelässä vielä talvirenkailla? Tällaisen talven jälkeen
Tänä keväänä on sekin, että monella on koronan takia niin vähän ajamisia, että se on ihan sama mitkä renkaat on alla, ja toisaalta samaisen koronan takia ei ehkä kaikkia innosta olla tekemisissä rengasfirmojen kanssa.Laiskuus, ei ole jaksanut lähteä soittelemaan paikkoja läpi ja ennen kaikkea renkaiden esiin kaivaminen varaston perältä
Jep. Minulla on yksityisessä käyttöautossani nastarenkaat alla. Tähän on juuri tuo mainitsemasi syy, että on ihan sama ja talvipyörät ovat jopa olleet keskimäärin paremmat vielä huhtikuun. Kesärenkaillakin olisi kyllä pärjännyt jo pitkään. Ajoa tässä kuussa alle 200 kilometriä. Kesäpyörät eivät toki ole missään liikkeessä vaan omissa tiloissani, mutta 50 kilometrin päässä. En yksinkertaisesti jaksanut lähteä vaihtamaan kun asia kävi mielessä pari viikkoa sitten. Ei ole tyhmyydestä kiinni. Vaihdan ennen kuin on oikeasti kesä tai heti jos ajon tarve lisääntyy.Tänä keväänä on sekin, että monella on koronan takia niin vähän ajamisia, että se on ihan sama mitkä renkaat on alla, ja toisaalta samaisen koronan takia ei ehkä kaikkia innosta olla tekemisissä rengasfirmojen kanssa.
Itsekin vaihdoin renkaat vasta taannoin, vaikka kelien puolesta ne olisi voinut vaihtaa yhtä hyvin helmikuussa... On ollut niin vähän ajamisia ettei ole jaksanut vaivautua.
Tämäpä se. Olen ajanut paljon ilman turvavöitä ja teen niin jatkossakin. Se on vähäisimpiä riskejä päivittäisessä toiminnassani ja hyvin perusteltua kokonaiskuvassa. Koskaan en ole perustellut toimintaani sillä, että kertaakaan en ole vielä kuollut. Näiden mökeltäjien argumenttien edessä ymmärrän heidän öyhötyksensä yhä paremmin. Kyseessä on projektio. He itse pystyvät perustelemaan riskinottoa tai riskinhallintaa vain omalla kuolemattomuusharhallaan. Säälin heitä.No vittu hurraa. Moni on ajanu autoakin ilman turvöitä vuodesta x eikä ole vielä koskaan ajanu kolaria.
Sitten on ymmärrys hyvin vähissä. Vertaus osuu aiheeseen helvetin hyvin. Ei niitä suojavarusteita käytetä siksi, että vahinkoja sattuisi alvariinsa, eikä niiden käyttämättömyyteen ole mikään peruste, jos vahinkoa ei ole vielä sattunut. Ei pitäisi olla kovin vaikea ajatus.E. @Tonnin Seteli veti kyllä nyt otsikon mukaisen viestin. En voi käsittää.
Perustele minulle, ja mikset samalla muillekin, miksi ja millaisissa tilanteissa päätät jatkossakin ajaa ilman turvavyötä. Tarkastellaan tilannetta sen jälkeen paremmin.Sitten on ymmärrys hyvin vähissä. Vertaus osuu aiheeseen helvetin hyvin. Ei niitä suojavarusteita käytetä siksi, että vahinkoja sattuisi alvariinsa, eikä niiden käyttämättömyyteen ole mikään peruste, jos vahinkoa ei ole vielä sattunut. Ei pitäisi olla kovin vaikea ajatus.
Kylläpä nyt lähdetään alkeista.Perustele minulle, ja mikset samalla muillekin, miksi ja millaisissa tilanteissa päätät jatkossakin ajaa ilman turvavyötä. Tarkastellaan tilannetta sen jälkeen paremmin.
Melkoista lukutaidottomuutta. Luen sen tyhmyyden piikkiin. En missään kohtaa väheksynyt hyvien turvalaitteiden tärkeyttä. Niistä on etenkin tilastollisesti ollut merkittävä apu, ja tykkään itsekin niistä.Toivottavasti vain tonnin setelille ei käy huonosti kolaritilanteessa. Se turvavyö ei turhaan ole siinä. Niinkin hyvä juttu, että volvo sen aikoinaan antoi muidenkin käyttöön, vaikka suunnitteli ja patentoi.
Joo, tyhmät ihmiset viettävät sosiaalisen etäännyttämisen kautta kodeissaan. Edes joskus. Saattavat jopa juoda alkoholia. Trollaaminen on minulle melko vieras ilmiö, mutta tuskin sitä harjoittavat niinkään tyhmät, enemmänkin luonnevikaiset.Mun mielestä tyhmät ihmiset ryyppää yöt läpeensä ja pätee trollaamalla netissä.
Joo, sitähän minä juuri yritän esittää ettei turvalaitteita kannattaisi käyttää. Nyt niitä valoja päälle. Minä olin alunperin sitä mieltä, että jopa puhelimen suojakuoria kannattaa käyttää. Taisin käyttää liian pitkiä virkkeitä.Tässähän päästään kohta siihen että joku tulee kertomaan että pyöräilykypärääkään ei kannata käyttää, koska se aiheuttaa enemmän onnettomuuksia eikä oikeasti suojaa päätä kunnon osumalta. Lisäksi kun ajaa varovasti niin eihän niitä onnettomuuksia edes tule. Eikä Tanskassakaan käytetä.