Minäkin kuulun kaiketi tähän kategoriaan. Ja nälkä on paras mauste.Sitten on myös meitä (tai en tiedä onko muita kuin minä ), joille melkeinpä ruoka kuin ruoka maistuu todella hyvältä. Äärimmäisen harvoin olen kohdannut ruokaa, joka ei olisi mielestäni ollut herkullista. Äkkiseltään ei tule mieleen yhtäkään tapausta (ellei ole kyse raa'aksi jääneestä ruoasta), mutta varmaan niitä jokunen on elämään mahtunut.
Joskun on huvittavaa mielestäni kun työpaikalla jotkut katsovat lähimmän lounaspaikan ruokalistaa ja sanovat että tänään ei voi tuonne mennä , ja lähtevät jonekin muualle syömään.... ei ymmärrä.
En valitettavasti saa myöskään mitään kiksejä jossain fiinimmässä ravintolassa hyvästä ruuasta. Kun muu seurue saattaa kehua jonkun ruuan maasta taivaisiin, mutta mulle se on yleensä vain ihan hyvää. Ihan yhtä hyvää kuin se lounasruoka siellä lähiravintolassa tai vaikka itsetehty stroganoff. Tämä on myös osaksi syy siihen , että ei oiken tuu mentyä ravintolaan syömään, kun se ei oiken ole sen "arvoista". Vaimo toki raahaa mut syömään ties minne ja työn takia myös tulee silloin tälläin noissa pistäydyttyä. Mutta jos yksin pitäsi päättää , että menenko syömään hyvään ravintolaan hienon illallisen tai väännänkö sen stroganoffiin kotona itse, niin stgoganoff voittaa. Hyvää molemmissa, mutta vaivattomampaa kotona.
Kai sitä sitten hieman sivistymätön ollaan.