Toki viesteissäni on muunneltua ja kärjistettyä totuutta. Tässä tarinassa mm. se että olisi satanut vettä. Oikeasti tihuutti ensilunta (oli varmaankin marraskuun loppu) joka suli heti takkiini osuttuaan. Ja seisoskelin ja istuskelin bussipysäkillä ehkä vartin kunnes palasin naisen luokse lämpimien lihapatojen ja kuuman iltakahvin tykö. Ei kai se värikynän käyttö tyhmäksi tee...
Myöskin se mitä tarkalleen sanoin... Liioittelin sitäkin. Oikeasti en uhkaillut millään, sanoin vaan että kyllä sinä sen tiedät. Sit se meni jankkaukseksi että en tiedä, tiedätpäs, niin tiedänkin mut en sano, no sano vaan, en sano, mikset sano, blaablaa. Jossain vaiheessa (alle minuutissa) kyllästyin viettämään iltaa siten joten poistuin ulos kävelemään. Olen siis vielä pahempi kuin ne jotka kiristää tai uhkailee - minä vaan toimin sitten kun pinnani sietokyky ylittyy. Kiristämisen ja uhkailun näen henkisenä väkivaltana. Toisaalta joskus ne sentään ovat "toivottavia varoitusmerkkejä" kulman takana olevasta eskaloitumisesta.
Minusta kyseessä on kaikkea muuta kuin nippelitieto. Samaa sarjaa Suomen pääkaupungin kanssa. Se että itse tiedän esim. tuonkin ei ole tiedoillani brassailua. Brassailua olisi se että Haluatko miljonääriksi -ohjelman uusimmalla tuotantokaudella on ollut ehkä 6-7 kysymystä joiden vastausta en olisi tiennyt ilman vastausvaihtoehtoja tai oljenkorsia. Esim. Pentti Linnosvuo on minusta melko yleinen tietovisakysymys. Mutta en tiedä onko faktojen kertominen brassailua. Tai tällaisessa yhteydessä jossa se ei johda tai voisi johtaa mihinkään, esim. uusiin kaverisuhteisiin tai treffiseuraan - yleensä brassailulla on joku päämäärä, tehdä vaikutus, jotta sitten.. Mikä sisäisesti motivoitunut päämäärä voi olla anonyymille keskustelupalstalle laitettavalla viestillä? Kuka vaan voi brassailla tänne mitä vaan, eikä niitä brassailuja kukaan voi tai halua tarkistaa.
Ei täällä ole erikseen ketjuja pölvästit ihmiset, imbesillit ihmiset, puupäät ihmiset, älyllisesti kehitysvammaisen tasolla olevat ihmiset, sivistymättömät ihmiset, hölmöläiset, idiootit, daijut, typerät, jne. Joten ajattelin että kertomukseni sopisi tähän ketjuun, vaikka ei varsinaisesti "oikeaa virallista" tyhmyyttä eli alhaista älykkyystasoa käsittelekään.
Huom: minä en halunnut lisääntyä naisen kanssa jonka itsevarmuus on sitä tasoa ettei uskalla sanoa Tuntemattoman sotilaan kirjoittajaa. Itsevarmuus ja älykkyys ovat seksikkäitä ominaisuuksia naisessa, ja hyviä ominaisuuksia myös vaimomatskulle ja lisääntymiskumppanille. Jos ne puuttuvat niin sitten juon naisen kanssa kahvia ja katson telkkaria, mut isommat asiat sivuutan.