Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole Afgaaneilla kovin hyvä tietämys lentämisestä, kun kuvittelevat voivansa matkata ulkona roikkumalla.
Hö, sehän on lentävän maton kanssa parkissa, älä aliarvioi koneinsinööriä.Epätoivo teettää ihmisillä typeriäkin asioita joskus. Tuo toinen video ei kyllä ole edes aito, kukaan ei pysy moottorin päällä kiinnipitämättä.
Sitten on kyllä tyhmä ihminen jos omistaa lentävän maton, ja valitsee reittilennon sen sijasta.Hö, sehän on lentävän maton kanssa parkissa, älä aliarvioi koneinsinööriä.
Jos lentävässä matossa oli polttoaine vähissäSitten on kyllä tyhmä ihminen jos omistaa lentävän maton, ja valitsee reittilennon sen sijasta.
Tietysti joku voi tulla sanomaan, että emmehän me tiedä millä tuo kaveri on liimannut henkselinsä moottorikoteloon. Joka tapauksessa ilmeinen feikki silläkin oletuksella - saattaisi ainakin kylpytakki vähän enemmän lepattaa, eikä tukka pysyisi noin hyvin.Epätoivo teettää ihmisillä typeriäkin asioita joskus. Tuo toinen video ei kyllä ole edes aito, kukaan ei pysy moottorin päällä kiinnipitämättä.
Tietysti joku voi tulla sanomaan, että emmehän me tiedä millä tuo kaveri on liimannut henkselinsä moottorikoteloon. Joka tapauksessa ilmeinen feikki silläkin oletuksella - saattaisi ainakin kylpytakki vähän enemmän lepattaa, eikä tukka pysyisi noin hyvin.
Tietysti joku voi tulla sanomaan, että emmehän me tiedä millä tuo kaveri on liimannut henkselinsä moottorikoteloon. Joka tapauksessa ilmeinen feikki silläkin oletuksella - saattaisi ainakin kylpytakki vähän enemmän lepattaa, eikä tukka pysyisi noin hyvin.
Hyvin mielenkiintoista tallennetta. Viimeisessä näkyykin realistisempi vähemmän rento poseeraus ulkopinnalla matkustettaessa.
Näin on, ja lisäksi tulisi äkkiä vähän vilu. Sehän on riesana myös laskutelinetilassa salamatkustettaessa - sehän on tietääkseni ihmeen kaupalla joskus jopa onnistunut.Suihkukoneen normaaleilla lentonopeuksilla kyse olisi kai siitä, että pysyikö pää kaulassa kiinni. Hapen puute asettaisi myös haasteita kiinni pitämiseen,
Päinvastoin, tuo tyyppihän nimenomaan on täydellisen rento.Hyvin mielenkiintoista tallennetta. Viimeisessä näkyykin realistisempi vähemmän rento poseeraus ulkopinnalla matkustettaessa.
Onko tämä nyt mustan huumorin ketju?Päinvastoin, tuo tyyppihän nimenomaan on täydellisen rento.
Jos on lukutaidottomana asunut koko ikänsä jossakin kakkamajassa ilman mitään muuta koulutusta kuin oman isän ja naapurin setien "opetusmielessä" suorittamaa hakkaamista, niin näin se varmaan onkin. Ja kun Taleban astuu tuolla valtaan, niin sitten sitä hakkaamista vasta tuleekin.Mulle tulee väkisin mieleen että nuo on vain niin idiootteja etteivät tajua että mitä tapahtuu kun yrittää tuolla tapaa matkata parempaan maailmaan.
Aika selvästi on feikkejä nuo videot.
Aika selvästi on feikkejä nuo videot.
Ensimmäinen taitaa vaan rullata ja sinne porukkaa juossut istumaan laskupyöräluukun päälle. Ei tuo mihinkään lähdössä ole. Nopeudet sen verran pienet. Vaarallista touhua kuitenkin.
Seuraavassa kaveri olisi lentänyt taivaan tuuliin jo aikoja sitten ja mikään asussa ei edes lepata ja kaveri ei edes pidä mistään kiinni.
Viimeisessä nyt voinut toki joku osakin irrota koneesta tai sitten vaan muokattu tuo piste tippuvaksi videoon.
En minä näe mitään syytä epäillä, että nuo muut videot olisivat feikkejä, mutta tuo siviilikoneen moottorikotelon päällä makoileva tyyppi ei tietenkään ole aitoa tallennetta. Se saattaa ihan hyvin olla joku Activia-mainos vuodelta 2007.
En minä näe mitään syytä epäillä, että nuo muut videot olisivat feikkejä, mutta tuo siviilikoneen moottorikotelon päällä makoileva tyyppi ei tietenkään ole aitoa tallennetta. Se saattaa ihan hyvin olla joku Activia-mainos vuodelta 2007.
Totta kai siellä on ihan helvetin tyhmää porukkaa, ja nyt lisäksi vielä epätoivoisia. On tunnettu ilmiö, että siviilikoneiden laskutelineen mukana yritetään salamatkustaa. Jokainen vähänkin selväjärkinen tietää, että siinä useimmiten kuolee ja jos sattuu selviämään, tuskin toipuu kunnolla. Silti sitä tehdään. Nuoruuden uho, tyhmyys, halu elintasopakolaisuuteen ja koulutuksen puuttuminen eli lapsen tasolle jäänyt ymmärrys luonnontieteestä riittää tähän. Tuolla on erona tällaiseen oikeasti vielä rähinä päällä ja joukkopsykoosit tulilla. Ehkä osa roikkuu koneiden mukana sillä ajatuksella, että ette te voi meitä tänne jättää, koneet seis.
Voi olla, ellei uskonnollinen vakaumus ja kohtalonusko riitä voittamaan pelkoa. Kuitenkin jos ei muuten vaan putoa ja roikkuu vähän hankalassa paikassa, täytyy jossain kohtaa päättää, hyppääkö vai murskaako kätensä johonkin luukun väliin ja jäätyy/tukehtuu/nyrjäyttää päänsä ilmavirrasta. Ei todella käy kateeksi. Toisaalta moni täysin hyvinvoiva, vapaa ja terve länsimaalainenkin erinäisistä syistä tappaa itsensä; ihmiset pystyvät äärimmäisiin päätöksiin aivan irrationaalisista syistä olematta edes mielisairaita tai päissään. Nyt kun vieläpä tilanne on se, että innokkaimmin pakenevilla on keskimäärin eniten syytä paeta, niin voin jopa sekulaarin länkkärin asemassa jollain tavalla asettua sellaiseen ajatukseen, että mikä tahansa epätoivoinen yritys on aina parempi kuin noiden kurkunleikkaajien käsiin joutuminen.No juu tämähän voisikin asiaa selittää näin äkkiseltään mietittynä. On siinä varmasti pelko persiissä kun kone nouseekin ilmaan.
Voi olla, ellei uskonnollinen vakaumus ja kohtalonusko riitä voittamaan pelkoa. Kuitenkin jos ei muuten vaan putoa ja roikkuu vähän hankalassa paikassa, täytyy jossain kohtaa päättää, hyppääkö vai murskaako kätensä johonkin luukun väliin ja jäätyy/tukehtuu/nyrjäyttää päänsä ilmavirrasta. Ei todella käy kateeksi. Toisaalta moni täysin hyvinvoiva, vapaa ja terve länsimaalainenkin erinäisistä syistä tappaa itsensä; ihmiset pystyvät äärimmäisiin päätöksiin aivan irrationaalisista syistä olematta edes mielisairaita tai päissään. Nyt kun vieläpä tilanne on se, että innokkaimmin pakenevilla on keskimäärin eniten syytä paeta, niin voin jopa sekulaarin länkkärin asemassa jollain tavalla asettua sellaiseen ajatukseen, että mikä tahansa epätoivoinen yritys on aina parempi kuin noiden kurkunleikkaajien käsiin joutuminen.
Tietenkään ihan vastaavaa ei tapahtuisi jos vastaava kriisipesäke olisi Euroopassa, mutta kyllä sitä tyhmää kohtalonuskoa esiintyy lähempänäkin. Ei tarvitse kuin katsoa vähän dashcam-videota Venäjältä. Usein tavataan sellaista eurosentristä harhaa, että kaikki normaalit ihmiset joka puolella maailmaa varmaankin ajattelevat, tuntevat ja kokevat "samoin kuin minä". Eivät todellakaan näin tee. Jotta aihe ei menisi P&Y-alaosion puolelle, tyydyn toteamaan tämän seikan tyhmyyden ilmiön diversiteettinä. Tyhmyyttä on kaikkialla, mutta sen yksityiskohdat vaihtelevat suuresti. Tietysti koko kriisin näkökulmasta on väärin puhua tyhmyyden sävyistä vaan pitäisi ensisijaisesti puhua epätoivon variaatioista, mutta toki tässä on tyhmyyttäkin mukana. Ainakin epätoivoon usein liittyvä joukkohysteria on läheisesti tyhmyyttä koskettava aihe.
En minä näe mitään syytä epäillä, että nuo muut videot olisivat feikkejä, mutta tuo siviilikoneen moottorikotelon päällä makoileva tyyppi ei tietenkään ole aitoa tallennetta. Se saattaa ihan hyvin olla joku Activia-mainos vuodelta 2007.
Aivan kuten pyöräilijät jotka ajavat autotiellä vaikka kelvi on olemassa, ja säikähtävät ja puivat nyrkkiä kun autolla pistää pikkaisen jatketta kaasujalkaan kun suhahtaa ohi? Kyllähän se autoilija tuossakin tapauksessa tietää ettei ole osumassa pyöräilijään, hittoako se fillarihenkilö säikkyy.Ihmiset, jotka kävelevät pyöräliikenteen seassa oikeaa reunaa pitkin ja joka kerta säikähtävät ja yllättyvät kun joku suhahtaa fillarilla vasemmalta puolelta ohi, ovatkin kyllä sitten täysin ketjun otsikon mukaista ainesta.
Aivan kuten pyöräilijät jotka ajavat autotiellä vaikka kelvi on olemassa, ja säikähtävät ja puivat nyrkkiä kun autolla pistää pikkaisen jatketta kaasujalkaan kun suhahtaa ohi? Kyllähän se autoilija tuossakin tapauksessa tietää ettei ole osumassa pyöräilijään, hittoako se fillarihenkilö säikkyy.
Mutta joo eikös näille pyöräilijät vs. muu maailma ketutuksille ole ihan oma ketjunsakin missä näistä voi avautua enemmän.
Siinä nyt vaan on sellainen ero, että ajorata on leveä ja yhdistetyt kevyen liikenteen väylät poikkeuksetta todella kapeita liikennemääriin nähden. Vaikka olisi kuinka reunassa, on silti vastaantulijoiden edessä. Pyöräkin joutuu kulkemaan reunassa, ettei törmää vastaantulijoihin. Kun nyt sitten samaa reunaa kulkee liikennettä kahteen eri suuntaan, tulee jatkuvasti tilanteita, joissa joutuu joko pysähtymään tai ohittamaan törkeästi kosketusetäisyydeltä. Jos kaikki liikenne kulkisi samaan suuntaan, voisi ohituspaikkaa odotella kävelijän perässä rullaillen.Ajoradalla jalankulkijan pitää lain mukaan kulkea aina vasenta reunaa pitkin. Perustelu kyseiselle laille on täysin järkevä - vasenta reunaa kulkiessaan jalankulkija näkee samaa kaistaa käyttävät autot ennen kohtaamista ja se on siten turvallisempaa.
Jostain käsittämättömästä syystä laki kuitenkin antaa yhdistetyllä kevyen liikenteen väylällä ja jopa pyörätielläkin jalankulkijalle mahdollisuuden käyttää kumpaa reunaa tahansa, ikään polkupyöräliikenne olisi tässä suhteessa jotenkin eri asia kuin autoliikenne, vaikka selvästikään ei ole - todisteena jatkuvat kohtaamisongelmat jalankulkijoiden ja pyöräilijöiden välillä, joita tässäkin ketjussa välillä puidaan.
Ihmiset, jotka kävelevät pyöräliikenteen seassa oikeaa reunaa pitkin ja joka kerta säikähtävät ja yllättyvät kun joku suhahtaa fillarilla vasemmalta puolelta ohi, ovatkin kyllä sitten täysin ketjun otsikon mukaista ainesta.
edit: korjausta
Tuliko nyt ässä olo saivartelusta? Autotie on puhekielen ilmaus sille ajoradalle, kuten hyvin itsekin tiedät. Ihme, että et jälleen kerran laittanut sitä otsaanlyöntihymiötä vahvistamaan oikeassaoloasi. Ketjuun sopivaa materiaalia.Suomessa ei kukaan pyöräilijä aja missään "autotiellä", koska Suomessa ei ole mitään "autoteitä". Suomen tieliikennelaki ei tunne käsitettä "autotie".
Kannattaisi ehkä itse opetella ensin vähän alkeita suomen tieliikennelaista ennen kuin tulee valittamaan muiden käyttäytymiestä liikenteessä.
Onhan se eräänlaista puhekieltä, mutta käyttäisin tarkempaa nimitystä. Ehkä alaluokkainen puhetapa tai mölinä.Tuliko nyt ässä olo saivartelusta? Autotie on puhekielen ilmaus sille ajoradalle, kuten hyvin itsekin tiedät. Ihme, että et jälleen kerran laittanut sitä otsaanlyöntihymiötä vahvistamaan oikeassaoloasi. Ketjuun sopivaa materiaalia.
Ja noiden koneiden lentoonlähtönopeus on jotain luokkaa 300km/h. Eli jokainen voi miettiä pystyisikö sitä pitämään kiinni jostain jos kovimman luokan hurrikaani ottaisi otteen. Niissä varmaan ilma puhaltaa samaa luokkaa.No juu tämähän voisikin asiaa selittää näin äkkiseltään mietittynä. On siinä varmasti pelko persiissä kun kone nouseekin ilmaan.
Et siis ollenkaan ymmärtänyt, mitä ylempänä kirjoitin. Eihän ns. autotielläkään mahdu olemaan kolmea rinnakkain ja juuri sen takia jalankulkijan onkin turvallisempaa mennä vasenta reunaa pitkin.Jos kaikki liikenne kulkisi samaan suuntaan, voisi ohituspaikkaa odotella kävelijän perässä rullaillen.
Viekö jalankulkija tien oikeaa reunaa pitkin kulkiessaan vähemmän tilaa kuin kulkiessaan vasenta reunaa pitkin? Tuskinpa.Niin että lopetapas tyhmäily, ja siirry käyttämään pyörätien oikeaa reunaa, sanan kummassakin merkityksessä.
Tämän kaltaisten kommenttien takia alkaa olla jo tulenpalava hoppu ja painava syy lisätä se käsite "autotie" sinne tieliikennelakiin.Suomessa ei kukaan pyöräilijä aja missään "autotiellä", koska Suomessa ei ole mitään "autoteitä". Suomen tieliikennelaki ei tunne käsitettä "autotie".
Kannattaisi ehkä itse opetella ensin vähän alkeita suomen tieliikennelaista ennen kuin tulee valittamaan muiden käyttäytymiestä liikenteessä.
"Kävelytie" siellä jo onkin, mutta sille on elämäm koulu kielessä jo eri merkitys, joten siitäkin tyhmäillään.Tämän kaltaisten kommenttien takia alkaa olla jo tulenpalava hoppu ja painava syy lisätä se käsite "autotie" sinne tieliikennelakiin.
Tyhmät ihmiset ja ilmailu eivät oikein ole yhteensopivia asioita keskenään...
Meanwhile in Africa:
Nykyaikana on vielä sekin, kun jopa kehitysmaalaisillakin alkaa olla älypuhelimet, ettei tiedon puute enää oikein riitä tekosyyksi tietämättömyydelle...
Mahdolliset asiakkaat toivottavasti välttelee ko firmaa, ellei erityisesti halua riskiä nostaa.
IS sanoi:TAVARATALO Kärkkäisen työntekijöitä on kehotettu sisäisessä sähköpostissa olemaan ottamatta koronavirusrokotetta, kertoo Iltalehti. Viestin, jonka Iltalehti on nähnyt, on lähettänyt toimitusjohtaja Juha Kärkkäinen.
Hyvät lähtää hänelleIL sanoi:"– Lukekaa ja katsokaa nämä videot ja kieltäytykää piikistä, kauppias kirjoittaa henkilöstölleen ja jakaa saatteena MV-sivuston linkin. "
Linkkisi ISllä haastattelussa sanonut mm.IL sanoi:Mistä olet etsinyt tietoa rokotteesta?
– Olet varmaan saanut sen linkin. Katso siitä.
Linkki on MV-lehteen. Onko se mielestäsi luotettava lähde?
– Kannattaa katsoa niitä tiedemiehiä ja proffia, jotka siellä puhuvat siitä asiasta. Kannattaa niitä katsoa, eikä välittää, mistä mediasta se on.
IS sanoi:Miksi kehotitte tekemään näin?
– Sen takia, että siitä on nyt ilmennyt niin paljon haittavaikutuksia, että rokotetta ei ole missään tapauksessa järkevää ottaa.
Todennäköisesti 1% asiakkaista on kuullut mistään MV/Magneetti-kytköksistä
ja kyllä minä ainakin
haluan jatkossakin tukea niitä kohuun viattomia kassatyttöjä ja -poikia sekä muuta henkilökuntaa joille
Juha tarjoaa kilpailukykyisen palkan ja ihan hyvät edut.
, vielä vähemmän sitä että mustamaalaat niitä ~1000 työntekijää.
Nyt jokin väärinäksitys, mistä sait käsityksen että työntekijöitä mustamaalasin, suoraan en ilmassut mielipidettä rivityöläisistä, rivienvälistäkään ei ollut tarkoitus, myönnän että jotain säälintapaista saattaa tulkita, ei tarkoitus, taitoni ei vaanriittänyt parempaan.
Ethän sä ilmaissut mutta annoit ymmärtää ja varmasti tarkoititkin.
Tositetaan, en yrittänyt, päinvastoin, ja en missään nimessä tarkoittanut.
Mutta kun tuohon nyt toistamiseen johdattalet, niin en tiedä onko siellä ajatusmailman perässä hakautuneita tai tukityöllistettyjä, jos siis ajattelit tuota kautta minun heitä loukkaavan., joo en edes ajatellut aiemmin tuota mahdolisuutta.
Mä en ole pahemmin BF5:ttä pelannut, mutta toi kyllä pätee pitkälti kaikkiin muihinkin vastaaviin peleihin, alkuperäisestä Battlefieldistä lähtien.99% Battlefield 5 pelaajista.
Siellä tulee vastaan niiiiiiin tyhmiä ihmisiä, että en oo ikinä joutunu tosielämässä edes välillisesti niin kehareiden kanssa toimimaan.
Toi lista vois olla loputon.
- Lippuja kartassa on vaikka kuusi mitä pitää vallata, niin ne juoksee yhdessä kasassa vallaten yhden lipun kerrallaan häviten loput liput.
- Omat saa lipun vallattua ja samalla sekunnilla kun ne lähtee pois lipulta alkaa vihollinen valtaamaan sitä takasin, eikä omat tajuu sitä ja juoksee vaan pois.
- Seistään lipun valtausalueen ulkopuolella, eikä mennä lipulle valtaamaan sitä.
- Odotetaan, että vihollinen saa vallattua lipun ennen kun mennään lipulle.
- Itketään lentokoneista, mutta ei käytetä työkalua millä voi pudottaa lentokoneen.
- Itketään tankeista, mutta ei käytetä työkalua millä voi tuhota tankin.
- Asioihin reagointi kestää useista sekunneista minuutteihin.
- Pyydä helaa/panoksia, kestää useamman sekunnin (tai monesti ei tajuta ollenkaan), että heitetään helaa/panoksia.
- Lipuille meneminen kestää useamman minuutin.
- Vihollisten näkeminen ja niiden ampuminen vaikka ne on (alle) kolmen metrin päässä kestää monesti sekunteja.
- Mennään seisomaan lipulle, mutta ei rakenneta niitä ammo/healt laatikoita tai mitään muutakaan siinä odotellessa. Seistään siellä vaan.
- Kulkineiden käyttö.
- Ajetaan auto 50 metrin päähän lähimmälle lipulle ja jätetään siihen.
- Käytetään lentokonetta taksina lipulle X ja kuollaan kuitenkin sekunti siitä kun päästään maahan.
- Itketään, että vastustaja huijaa vaikka ite on niin uskomattoman paska, että voi puukolla juosta tappamaan ne, eikä ne edes tajua.
- Assaultit (ja muut) ampuu panssarivaunuja rynkyillä. Fliegerfaust on kanssa kovaa huutoa tankkeja vastaan. Tekee 0 damagea.
- Scoutit ei spottaa, supportit ei panosta, medicit ei helaa, assaultit ei tuhoo tankkeja.
- Seistään rivissä piilossa, eikä kukaan etene.
- Pelaajien aloitekyky on 0.
- Jos tulee randomeita squadiin, niin 1/100 osaa pelata ja mennä sinne mihin laittaa orderin.
- Se squad ordereiden ymmärtäminen. Jos laittaa orderin lipulle A, niin ne keharit juoksee siellä muiden kanssa kuitenkin siinä samassa kasassa jossain D:llä.
- Squadipisteiden käyttö.
- Odotetaan hävityn pelin loppuun asti, että voidaan käyttää se V1 raketti ja sillä parhaassa tapauksessa tapetaan yks tyyppi, usein ei ketään.
- Kukaan ei pudota niitä ammo/healt laatikoita.
- Breakthrough moodissa kun hyökätään ei käytetä savuja. Joskus näkee kokonaisen pelin niin, ettei kukaan käytä savuja ja yllättäen hävitään ne pelit ylivoimasesti.
- Jne
Ja surullisinta tässä kaikessa on se, että ne pelaa useamman sata tuntia peliä, eikä ikinä opi mitään. Samat tyhmät asiat tehdään pelistä toiseen.
Joskus huvikseen käyny spectaa ihmisten pelaamista, niin siellä voi 31 pelaajaa juosta samassa kasassa ja sitten ne häviää ne pelit 500-0.
Yleisesti niiden pelitaktiikka on hävitä pelit. Se niiden "panos" on 0 siihen peliin. Miten voi haluta pelaa peliä taktiikalla millä häviää pelin? Millanen luuserimentaliteetti pitää olla, että pelaa silleen?
Ja joo, ymmärrän että siellä voi olla jotain 12 vuotiaita pelaamassa, jotka ei tajua muutekaan mistään mitään, mutta kun siellä on 30-60 vuotiaita pelaamassa, eikä ne siltikään tajua mitään.
Välillä ihan ihmetyttää miten sellaset ihmiset voi selvitä normaalista elämästä, kun ei ne tajua pelissäkään yksinkertaisimpia asioita.
Onneks sentään suomalaiset ja pohjoismaalaiset osaa pelata.
Battlefield 5 pelaajat. Ne on tyhmiä.
Tällainen on konsolipelaajien valtaama maailma.Ja surullisinta tässä kaikessa on se, että ne pelaa useamman sata tuntia peliä, eikä ikinä opi mitään. Samat tyhmät asiat tehdään pelistä toiseen.
Muuten kai olisi noiden työntekijöidnekin kannalta toivottavaa että työlistyisivät sellaisiin (muihin) työpaikkoihin jossa ei ihan moista puppua jaella.
Ja silti pelaat?Battlefield 5 pelaajat. Ne on tyhmiä.
Suomessa on paljon kaupanan alan toimojoita.Mikäs tää toinen työllistymis-vaihtoehto sitten olisi?
Nyt jokin väärinäksitys, mistä sait käsityksen että työntekijöitä mustamaalasin, suoraan en ilmassut mielipidettä rivityöläisistä, rivienvälistäkään ei ollut tarkoitus, myönnän että jotain säälintapaista saattaa tulkita, ei tarkoitus, taitoni ei vaanriittänyt parempaan., vielä vähemmän sitä että mustamaalaat niitä ~1000 työntekijää.
Suomessa on paljon kaupanan alan toimojoita.
Nyt jokin väärinäksitys, mistä sait käsityksen että työntekijöitä mustamaalasin, suoraan en ilmassut mielipidettä rivityöläisistä, rivienvälistäkään ei ollut tarkoitus, myönnän että jotain säälintapaista saattaa tulkita, ei tarkoitus, taitoni ei vaanriittänyt parempaan.
En ymmärtänyt lokiikkaasi.Niin ettäkö mäkkäriin töihin vai heseen, kun tarttee työkokemusta?
Tositetaan, en yrittänyt, päinvastoin, ja en missään nimessä tarkoittanut.Ethän sä ilmaissut mutta annoit ymmärtää ja varmasti tarkoititkin.