Tämmäinen itkuvirsi tuli vastaan, aina välillä hyvä huomata ettei ne omat vastoinkäymiset niin pahoja olleetkaan,,,: (kursivoitu copypastettu muualta, jos ny kelpais...)
"Jo on morsmaikulla jutut, taitaa itse olla roskasakkia. Tossa on avioeron siemenet ilmassa tuskin ukko pitkään jaksaa. Minä Minä Minä mulle mulle .... Eikä tämä ole ainut morsmaikku, helvetti alkaa häiden jälkeen.
Olen tässä ikäväkseni törmännyt salakavalaan naiseen, tosin ilmeni myöhemmin kun oltiin jo saman katon alla, nyt ei kelpa kuin paras joka asiassa. Rahaa palaa enemmän kuin silloin kun olin kahden muksun yh-isä jotaka sain kasvatettua järjissäni omaan elämäänsä, molemmilla töitä jne.
.. Nyt olen se pahin mahdollinen ihminen maailmassa, kun en laita rahaa palamaan tosin enempää ei pysty laittamaan... Kesällä tulossa jotkut kissanristiäiset (häät) hemmetinmoinen suunnittelu menossa,mikään ei ala kaksinumeroisella luvulla, tosin sanoin että multa ei sinne irtoa latin latia, enkä sinne ilmestykkää. Lähtölaskenta tällä naisella on jo alkanut , mutta millä helskutilla sen saa asunnosta ulos?,
en voi päättää vuorasopimusta, siellä makaa takuuvuokrarahat niin pitkään kuin tämä prinsessa tai kunigatar siellä asuu. Piti varmistaa vuokranantajalta että ei missään tapauksessa laita takuurahoja kuningattaren tilille, kun lähden. Mutta häistä tämän häät kuulemma oli isot ja "ihanat" oli kuulemma talo ja mökit niin ihanat....kaikki parasta ei ihme että tuli ero...
huomaa nytkin mikä on meininki sääli vaan tämän jutun sulhasta. minua sai kusetettua ja sitä olin varonut oman eron jälkeen visusti. Paskan saa pyytämättäkin. Häät on juhlat joissa juhlistetaan kahden ihmisen yhteen menoa ei ne ole materiaallisia juhlia, voi olla hyvää ruokaa, tanssia viihtymistä, lahjat ihan muodollisia, esim. suolaa ja leipää yhteiseen elämään on jo hyvä lahja.