Tyhmät ihmiset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 708
Näitä lämpimistä tuhkista lähteneitä paloja on tullut aina välillä vastaan. Itse olen oppinut tavan poistaa tuhkat tarvittaessa ennen tulien tekoa, kylmästä uunista. Mikä tarve niihin on koskea kuumana?
Nykyään ihmiset eivät tunnu enää osaavan käsitellä tulta eikä ymmärretä että siinä hiilloksessa saattaa joku yksittäinen hiili kyteä vielä tunteja sen jälkeen kun nopealla vilkaisulla ei enää mitään liekkejä tai savua näykään. Samalla tavallahan lähiaikoina on tapahtunut häkämyrkytyksiäkin kun on pistetty peltejä liian aikaisin täysin kiinni.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 085
Jos oikeasti diggaa molekyyligastronomiaa ja hienoja viinejä niin ei siinä ole mitään ongelmaa. Kaikkia ei tällaiset asiat kiinnosta vaikka paalua olisikin ja ne jotka katsoo muita nenänvartta pitkin kun kuvittelevat olevan jotenkin paremmassa kastissa ovat juurikin niitä tyhmiä ihmisiä
Ja sama toimii myös niinpäin, että ihmisten, joita nämä eivät kiinnosta ei ole fiksua arvostella niitä joita kiinnostaa (riippumatta minkä verran heillä on paalua)
 
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
494
Ja sama toimii myös niinpäin, että ihmisten, joita nämä eivät kiinnosta ei ole fiksua arvostella niitä joita kiinnostaa (riippumatta minkä verran heillä on paalua)
Joo, tietysti toimii. Oma pointti oli se miten ihmisiä vieläkin lokeroidaan syntyperänsä vuoksi ties miten ja meillä on vieläkin monia oletuksia. Meillä Suomessa tämä ongelma ei ole suuren suuri, mutta vaikka monessa Aasian maissa asia ihan toinen. Albert Einstein oli saksanjuutalainen, on todella epäkunnioittavaa olettaa yhtään mitään siitä ihmisestä riippumatta siitä mikä sen ihmisen tausta/perimä on
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 744
Lapsiperheen koti paloi maan tasalle – Syy oli tuhkapusseissa


Miksi helkkarissa tuhkat viedään kuistille odottamaan ?
Tällaista voisi tehdä
  • tyhmyyden takia
  • kiukutellessaan(edelleen tyhmyys on mukana)
  • kännissä(edelleen vaatii myös tyhmyyttä)
  • tietoisena seurauksista(jolloin pitää myös olla tyhmähkö jos pitää onnistumista todennäköisenä)
Oli syy ja tapahtumakulku mikä hyvänsä, kuuman tuhkan pakkaaminen muovipussiin ja jättäminen taloon(sitä se on kuistilla tai terassilla) on erittäin tyhmää.

Näitä lämpimistä tuhkista lähteneitä paloja on tullut aina välillä vastaan. Itse olen oppinut tavan poistaa tuhkat tarvittaessa ennen tulien tekoa, kylmästä uunista. Mikä tarve niihin on koskea kuumana?
Esimerkiksi se, että tulisijaa käytetään oikeasti lämmitykseen. Toki olen aina välttänyt kuljettamasta kuumaa tuhkaa, mutta oletan tuhkan aina kuumaksi kunnes se on poistettu ja ollut pois vietynä päiviä tai kasteltu. Täten sanoisin että varsinaisena ongelmana on, ettei ole osattu käsitellä tuhkaa. Se viedään paloturvalliseen paikkaan/astiaan/olosuhteisiin kun se poistetaan. Ei poikkeuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 333
aika monella tuntuu olevan tapana lapata ne kuumat tuhkat kannelliseen peltiämpäriin joka on uunin vieressä aina. Olen pari kertaa kyseenalaistanut että eikö yhtään jännitä jos alkaa ämpärissä kytemään. Ei kuulemma kun kansi on päällä, niin ei voi sattua mitään.

No eihän se todennäköistä ole, mutta itseä kyllä ehkä vähän jännittäisi ko. toimintamalli. Toisaalta kannellisessa astiassa ei taida saada happea niin paljoa että se oikeasti palamaan alkaisi.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 761
mutta itseä kyllä ehkä vähän jännittäisi ko. toimintamalli.
No tuossa tulee turhaa häkää sisäilmaan mutta ei tuossa kyllä nyt palonvaaraa ole. Ja se hään määräkin on pienempi mitä nyt suurimmassa osassa tapauksia tulee peltien kiinni laittamisen jälkeen. Pyydä että saat kokeilla niin että lappaat loppu hiilloksen sinne ämpäriin ja mene ulos mittailemaan paljonko lämpenee kansi kiinni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 199
Jos oikeasti diggaa molekyyligastronomiaa ja hienoja viinejä niin ei siinä ole mitään ongelmaa. Kaikkia ei tällaiset asiat kiinnosta vaikka paalua olisikin ja ne jotka katsoo muita nenänvartta pitkin kun kuvittelevat olevan jotenkin paremmassa kastissa ovat juurikin niitä tyhmiä ihmisiä
Nämä viiniongelmat ovat ongelmia vain suomessa. Ja se, että se koetaan elitistiseksi johtuu vain täysin kohtuuttomasta hinnoittelusta. Viinin pitäisi olla elintarvike siinä missä maidon ja ketsupin.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 898
aika monella tuntuu olevan tapana lapata ne kuumat tuhkat kannelliseen peltiämpäriin joka on uunin vieressä aina.
Miksihän ne pitää siihen ämpäriin laittaa? Onko oikeasti olemassa tulisijoja, joissa tuhkalle ei ole paikkaa tulisijassa? Paljon olen tulisijoja nähnyt, mutta en vielä koskaan tuollaista.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 761
Miksihän ne pitää siihen ämpäriin laittaa? Onko oikeasti olemassa tulisijoja, joissa tuhkalle ei ole paikkaa tulisijassa? Paljon olen tulisijoja nähnyt, mutta en vielä koskaan tuollaista.
Huvikseen ne varmaan noita myy
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 898
Huvikseen ne varmaan noita myy
Ei vastaa kysymykseen jonka esitin. Ehkä joku toinen tietää minua paremmin ja antaa vastauksen.

Koska se tulisijoissa oleva paikka tuhkalle ei ole Posivan onkalo vaan tyhjennetään välillä.
Tämäkään ei ole minulle uutta. Meilläkin lapsuudenkodissa tuhkat poistettiin leivinuunista, kuten muillakin. Mutta se tehtiin sen jälkeen, kun uuni oli lämmitetty ties kuinka monta kertaa, eli poltettuja pesällisiä oli kertynyt. Ja tuhkat olivat poistohetkellä kylmiä.

Tässä oli kysymys tavasta, jossa joillakin oli tapana lappaa tuhkat samantien uunin vieressä olevaan sankoon savuamaan.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 959
Ainut mikä tulee mieleen että on niin paskasti eristetty talo että pitää polttaa jotain 24/7, jolloin se tuhkasetti täytyy nopeesti ja voi myös sisältää kuumaa settiä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 744
Niin, kysymys kai on lähinnä että miksi helvetissä ne kuumana sieltä tarvii pois kaivaa?
Aivan, sehän onkin ihan hyvä kysymys. Joitakin tulisijoja käytetään muutaman kerran vuodessa tunnelmointiin, joitakin lämmitetään kerran päivässä. Joitakin taas lämmitetään käyttökaudella sen verran jatkuvasti ettei normaalin käytön estymättä voi odotella, että viimeisimmät jäähtyvät. Siksi.

Ainut mikä tulee mieleen että on niin paskasti eristetty talo että pitää polttaa jotain 24/7, jolloin se tuhkasetti täytyy nopeesti ja voi myös sisältää kuumaa settiä.
Jotain sen suuntaista. Ei tarvitse olla välttämättä paskasti eristetty, paska lämmitysjärjestelmä ja/tai kova pakkasjakso riittää.

Vaihtoehtoisesti laatikon voi saada epähuomiossa täyteen ja jos kyseessä on esim. ruoanlaittoon tai veden lämmitykseen käytettävä hyötytulisija, ei ole mielekästä odotella jäähtymistä loputtomiin.
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
199
Aivan, sehän onkin ihan hyvä kysymys. Joitakin tulisijoja käytetään muutaman kerran vuodessa tunnelmointiin, joitakin lämmitetään kerran päivässä. Joitakin taas lämmitetään käyttökaudella sen verran jatkuvasti ettei normaalin käytön estymättä voi odotella, että viimeisimmät jäähtyvät. Siksi.
Kyllä mä jo sanon, että se on jonkin sortin tyhmyyttä tai vähintäänkin kitupiikkiyttä olla sijoittamatta varaavaan takkaan jossa on kunnollinen tuhkaluukku ja tila tuhkille tulipesän alla. Jos siis kyseessä tulisija jota täytyy 24/7 olla lämmittämässä; varaavalla takalla voi jättää tyyliin joka toisen lämmityskerran väliin ja kas kummaa ne tuhkat on kyllä jäähtyneet siinä välissä. Toinen on sitten että jos niitä tuhkia täytyy kuumana sieltä raapia pois niin yleensä polttopuitakin menee sitä tahtia että niitä saa olla pihalta/varastosta kantamassa selkä vääränä, eikö siinä samalla voi viedä niitä vanhoja kuumia tuhkia suoraan pihalle :D
 
  • Tykkää
Reactions: PCB

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 866
Aivan, sehän onkin ihan hyvä kysymys. Joitakin tulisijoja käytetään muutaman kerran vuodessa tunnelmointiin, joitakin lämmitetään kerran päivässä. Joitakin taas lämmitetään käyttökaudella sen verran jatkuvasti ettei normaalin käytön estymättä voi odotella, että viimeisimmät jäähtyvät. Siksi.
Niin, kysymys kai on lähinnä että miksi helvetissä ne kuumana sieltä tarvii pois kaivaa ja jättää sit se astia jossa on kuumaa tuhkaa sisälle, mut toisaalta se liittyykin sit ketkun otsikkoon.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 898
Aivan, sehän onkin ihan hyvä kysymys. Joitakin tulisijoja käytetään muutaman kerran vuodessa tunnelmointiin, joitakin lämmitetään kerran päivässä. Joitakin taas lämmitetään käyttökaudella sen verran jatkuvasti ettei normaalin käytön estymättä voi odotella, että viimeisimmät jäähtyvät. Siksi.
Ei kuulosta uskottavalta. Minä myös luulen, että normaalissa leivinuunissa tuhkat ovat poistopäästä tyhjiä, vaikka päivittäin lämmitettäisiin. Tietysti jos haluaa tyhjentää jossakin vaiheessa kaikki tuhkat, niin tuolta ei voi välttyä. Onko sulla @Tonnin Seteli savuava tuhkaämpäri uunin vieressä, kun noin varmana paalutat?
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 959
Kyllä mä jo sanon, että se on jonkin sortin tyhmyyttä tai vähintäänkin kitupiikkiyttä olla sijoittamatta varaavaan takkaan jossa on kunnollinen tuhkaluukku ja tila tuhkille tulipesän alla. Jos siis kyseessä tulisija jota täytyy 24/7 olla lämmittämässä; varaavalla takalla voi jättää tyyliin joka toisen lämmityskerran väliin ja kas kummaa ne tuhkat on kyllä jäähtyneet siinä välissä. Toinen on sitten että jos niitä tuhkia täytyy kuumana sieltä raapia pois niin yleensä polttopuitakin menee sitä tahtia että niitä saa olla pihalta/varastosta kantamassa selkä vääränä, eikö siinä samalla voi viedä niitä vanhoja kuumia tuhkia suoraan pihalle :D
Ei taida jokaisella olla sijoittaa isoja summia tollaseen.
Vaikka olis kuinka järkevää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 744
Kyllä mä jo sanon, että se on jonkin sortin tyhmyyttä tai vähintäänkin kitupiikkiyttä olla sijoittamatta varaavaan takkaan jossa on kunnollinen tuhkaluukku ja tila tuhkille tulipesän alla. Jos siis kyseessä tulisija jota täytyy 24/7 olla lämmittämässä; varaavalla takalla voi jättää tyyliin joka toisen lämmityskerran väliin ja kas kummaa ne tuhkat on kyllä jäähtyneet siinä välissä.
Olen ihan samaa mieltä. Tässä oli kuitenkin puheena tulisijojen käyttö, ei suunnittelu ja rakentaminen.
Toinen on sitten että jos niitä tuhkia täytyy kuumana sieltä raapia pois niin yleensä polttopuitakin menee sitä tahtia että niitä saa olla pihalta/varastosta kantamassa selkä vääränä, eikö siinä samalla voi viedä niitä vanhoja kuumia tuhkia suoraan pihalle :D
Ehdotinko että kannattaisi välivarastoida tuhkaa sisällä? Ei, en ehdottanut. Itse asiassa kirjoitin edellä aivan päinvastaista.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
243
Normi varaavalla takalla riittää yks tai kaks pesällistä päivässä hyvin (toki riippuu takasta), mutta riippuu myös takasta/poltto tavasta että ehtiikö ne siinä välissä jäähtymään. Jos jää vähänkin isompia kekäleitä, niin ei vuorokaudessa jäähdy kuin pinnalta.

Ja tästä syystä sisällä voi olla jopa parempi säilöä niitä kuin ulkona. Ulkona saavat paremmin happea, alttiimpia kaatumaan ym. Nämä kaikki riippuu niin tulipesästä/polttotavasta/kohteesta ym ym, että tyhmyydeksi en suoraan sanoisi montaa ratkaisua.

Linkin jutun tapaus on tyhmyyttä toki, muovipussia ikinä pitäisi käyttää tuhkan kanssa, ja tuhkan säilöminen terassilla myös todella tyhmää, varsinkin siinä muovipussissa.
 

Lyd

Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
134
Tuosta tuhkan kanssa tyhmäilystä; Vaikka oma varaava takka on kaikinpuolin pomminvarma puiden polttoon, niin silti ostin kannellisen peltiämpärin viereen ihan vaa jos kuitenkin käy jotain ja pesä pitää saada pikana tyhjäksi. En tiedä mitä se jotain voisi olla, kun en keksi sellaista skenaariota, mutta mieluummin näin päin kuin tyhmiä paniikkiratkaisuja tuulettimen upotessa paskaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 333
Niin, kysymys kai on lähinnä että miksi helvetissä ne kuumana sieltä tarvii pois kaivaa?
En minäkään tähän koskaan ole loogista vastausta saanut, muuta kuin että "on sitten mukava ensi kerralla lämmittää kun ei ole tuhkia pesässä".

Ja siis siihen miksi ei voi niitä kylmänä tyhjentää, syynä että koska ei muista / jaksa / viitsi.

Tuosta tuhkan kanssa tyhmäilystä; Vaikka oma varaava takka on kaikinpuolin pomminvarma puiden polttoon, niin silti ostin kannellisen peltiämpärin viereen ihan vaa jos kuitenkin käy jotain ja pesä pitää saada pikana tyhjäksi. En tiedä mitä se jotain voisi olla, kun en keksi sellaista skenaariota, mutta mieluummin näin päin kuin tyhmiä paniikkiratkaisuja tuulettimen upotessa paskaan.
On minullakin tuhkaämpäri takan vieressä ja kerään sen aina täyteen, lopulta hiekoitan metsään menevän polun sillä tuolta pihan perältä.
Mutta en minäkään kuumia kekäleitä sinne lappaa, aikaisintaan seuraavan päivänä tyhjennän jos edellisenä pesällinen poltettu.
 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
813
Niin, kysymys kai on lähinnä että miksi helvetissä ne kuumana sieltä tarvii pois kaivaa?
Haluttu pelti nopeasti kiinni? Toki tässä tilanteessa varmaan luultu tuhkien olevan jo kylmiä, kun muovipussiin laitettu.

Meillä ei takassa ole mitään erillistä tuhkaluukkua, vaan tuhkat jää arinan pohjalle. Olen muutamaan otteeseen hehkuvat hiilet ottanut takasta, että saan pellin kiinni.
Näissä tilanteissa siis tullut äkillinen meno, enkä ole peltiä viittinyt jättää auki.

Vanhempien takassa on fiksumpi, kun tuhkat saa vedettyä arinan pohjalla olevasta luukusta alas, josta menee pieni häkähormi.
Täten he saa takan hormin hyvään aikaan kiinni, joten ei takka ime lämmintä sisäilmaa piipusta pihalle.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 761
voi jeeesus. sen kamppansa polttaa kun laittaa tuhkat muovipusiin seinann lahelle ja talo ei palo jos laittaa kannelliseen metalli astiaan. Tyhmia ihmisia on ne jotka laittaa tuhkia vapaasti niin etta siihen kuolevat jos syttyy palamaan. Itse olen heittanyt sen sata kertaa tuhkaa missa on kekaleita mannyn juurelle tietaen ettei se siita kuitenkaan mihinkaan lahe ja jos lahtee niin palaa enintaan se manty.
 
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
706
voi jeeesus. sen kamppansa polttaa kun laittaa tuhkat muovipusiin seinann lahelle ja talo ei palo jos laittaa kannelliseen metalli astiaan. Tyhmia ihmisia on ne jotka laittaa tuhkia vapaasti niin etta siihen kuolevat jos syttyy palamaan. Itse olen heittanyt sen sata kertaa tuhkaa missa on kekaleita mannyn juurelle tietaen ettei se siita kuitenkaan mihinkaan lahe ja jos lahtee niin palaa enintaan se manty.
Älä kekäleitä heitä männyn juurelle, alle 10-vuotiaana poltin aivan vähän vain neulasia ja sammutin ne. Parin päivän päästä ihmettelin savun hajua, kytöpalo oli edennyt jo toista metriä ja pääsin kaivuu- ja kastelutyöhön. Huonommalla tuurilla tuuli olisi puhaltanut kydön liekkeihin ja olisi koko metsä roihunnut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 333
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
706
Huulien täyttäjät yms muut kehonsa muokkaajat. Tämä yksilö on pahimmasta päästä. Mikä näitä naisia vaivaa ja mikä näissä aku ankka huulissa on se juttu..?

Ja mikä vaivaa niitä, jotka noita täytteitä ja muita operaatioita tekevät, pitäisi poikkeuksetta kieltäytyä mikäli asiakakkaan pyyntö osoittaa selvästi mielenterveysongelmaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 617
Ja mikä vaivaa niitä, jotka noita täytteitä ja muita operaatioita tekevät, pitäisi poikkeuksetta kieltäytyä mikäli asiakakkaan pyyntö osoittaa selvästi mielenterveysongelmaa.
Ihmisellä nyt sattuu olemaan itsemääräämisoikeus ja saa tehdä itselleen mitä tykkää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 744
Huulien täyttäjät yms muut kehonsa muokkaajat. Tämä yksilö on pahimmasta päästä. Mikä näitä naisia vaivaa ja mikä näissä aku ankka huulissa on se juttu..?

Taustalla on haaste kehonkuvan hahmottamisessa. Kyseessä on mielisairaus samaan tapaan kuin anorexia nervosa tai aatteellinen kehopositiivisuus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 744
Ihmisellä nyt sattuu olemaan itsemääräämisoikeus ja saa tehdä itselleen mitä tykkää.
Olen ihan samaa mieltä - näin tulisi olla. Ei kuitenkaan ole vaan väärän päihteen käyttämisestäkin rangaistaan.

Sen sijaan lääkärillä tulisi olla(ja pitkälti onkin) vastuu siitä, missä määrin näitä toiveita voi toteuttaa.

Kyseessä on aina mielisairaus jos joku tekee erilailla jotain tai on erilainen kuin itse.
Niinkö? Olen aivan eri mieltä. Näissä tapauksissa nyt vaan on kyseessä hullu tai tyhmä, koska tuo näyttää ihan paskalta ja operaation teettäjät ovat ilmapäitä.

Joku halkaistu kieli tai kokovartalotatuointi on eri juttu, se on vain erikoista mutta mikäs siinä jos tykkää. Tuo ankkanaamamodi on sama asia kuin itsensä riuduttaminen keskitysleirikuntoon tai käsivarsien viiltely. Jossain pitää olla raja oikeustoimikelpoisuudelle. Monien muiden asioiden osalta onkin, ja hyvä niin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 617
Olen ihan samaa mieltä - näin tulisi olla. Ei kuitenkaan ole vaan väärän päihteen käyttämisestäkin rangaistaan.

Sen sijaan lääkärillä tulisi olla(ja pitkälti onkin) vastuu siitä, missä määrin näitä toiveita voi toteuttaa.


Niinkö? Olen aivan eri mieltä. Näissä tapauksissa nyt vaan on kyseessä hullu tai tyhmä, koska tuo näyttää ihan paskalta ja operaation teettäjät ovat ilmapäitä.

Joku halkaistu kieli tai kokovartalotatuointi on eri juttu, se on vain erikoista mutta mikäs siinä jos tykkää. Tuo ankkanaamamodi on sama asia kuin itsensä riuduttaminen keskitysleirikuntoon tai käsivarsien viiltely. Jossain pitää olla raja oikeustoimikelpoisuudelle. Monien muiden asioiden osalta onkin, ja hyvä niin.
Emminäkään ymmärrä urheilun katsojia saatikka urheilun harrastamista yleensäkkään mutta en mä niitä mielisairaiks silti kutsu.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Huulien täyttäjät yms muut kehonsa muokkaajat. Tämä yksilö on pahimmasta päästä. Mikä näitä naisia vaivaa ja mikä näissä aku ankka huulissa on se juttu..?

Mitäköhän tapahtuisi jos jollain piikillä iskis noihin, räjähtäisikö ne kuin ilmapallo?
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Emminäkään ymmärrä urheilun katsojia saatikka urheilun harrastamista yleensäkkään mutta en mä niitä mielisairaiks silti kutsu.
Urheilun katsominen tai harrastaminen voi joillain mennä mielisairauden puolelle. Ihan kuten huulten isontaminen tai lävistysten ottaminen. Jos sinulla on jatkuva halu ottaa yhä enemmän ja enemmän täytettä huuleen, vaikka ollaan jo vaaran puolella, on kyseessä mielenterveysongelma. Pitää aina tarkastella henkilön tilannetta yksilöllisesti.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 612
Kyllähän jotkut kerää kellojakin. Se vasta mielenvikaista tuhlaa kymmeniä tai satoja tuhansia kelloon kun ajan näkee vitosen tiukullakin.
Jaa, että susta kellojen keräily ja nuo huulet on rinnasteisia? Susta varmaan kehonsa viiltelykin on rinnasteinen kellojen keräilylle.

Hyvää illanjatkoa vaan, en näe keskustelulle edellytyksiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 617
Jaa, että susta kellojen keräily ja nuo huulet on rinnasteisia? Susta varmaan kehonsa viiltelykin on rinnasteinen kellojen keräilylle.

Hyvää illanjatkoa vaan.
Riippuu keneltä kysytään. Huulien suurentajasta kellojen kerääminen on mielisairasta ja kellojen kerääjästä huulien pumppaaminen on mielisairasta.
Harmi ettet ymmättä mitä tässä haetaan.

Hyvää illanjatkoa sinnekkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 744
Emminäkään ymmärrä urheilun katsojia saatikka urheilun harrastamista yleensäkkään mutta en mä niitä mielisairaiks silti kutsu.
Tämä cocktailkutsufilosofia menee kohti sitä, että mikään itsensä kohtelu ei ole mielisairasta. Olen eri mieltä ja minusta on ihan tosiasia, että hikiliikunnalla laihduttavat itseään lihavina pitävät alipainoiset ovat kuin ovatkin mielisairaita ja hoidon, ei suinkaan mahdollistamisen, tarpeessa.

HC-ankkahuulia vertaisin enemmän näihin edellisiin kuin penkkiurheilijoihin.

Riippuu keneltä kysytään.
Tällainen äärirelativismi ja tasapuolisuusbias johtaa lopulta siihen, ettei mistään voida mielekkäästi väittää mitään.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 030
Viestejä
4 297 112
Jäsenet
71 766
Uusin jäsen
rouskuutti

Hinta.fi

Ylös Bottom