Tutkanpaljastimet

En minä sano että soittaa. Tarpeeksi mulkku katsuri voi senkin tehdä. Mistä noista tietää.

edit. Onhan täälläkin tullut kommentteja, jotta paljastimet on puhdasta pahuutta. Joten kai semmoinen voi sattua katsastajaksikin.
Naapurin kekekin voi soittaa. Mut tässä meni nyt pointti jo, itse pohdin että voiko se katsuri itse asialle varsinaisesti mitään tehdä.

Tuollainenkin värkki löytyy ebaysta. Hieman halvempi kuin Spectre jonka postasin. Saattaapi vaatia taajuusluvan, tai sitten ei. Huonolla tuurilla jenkeissä on kokonaan eri taajuusalueet sallittu.
:comp:

Varmasti voi. Mutta älkää nyt hyvät ihmiset katsastuksessa pitäkö niitä jossain näkyvillä:D
minulla on aina ollut sellanen kuva, että katsastusmies on virkamies ja hänellä on tietty vastuu ilmoittaa tällainen asia. Vähän sama kuin se, että menisit katsastukseen ja jättäisit käsiaseen penkille. Ei ehkä ilmoiteta mihinkään mutta onko helpompi pitää se käsiase taskussa jos riski on edes olematon?

minulla on aina ollut sellanen kuva, että katsastusmies on virkamies ja hänellä on tietty vastuu ilmoittaa tällainen asia. Vähän sama kuin se, että menisit katsastukseen ja jättäisit käsiaseen penkille. Ei ehkä ilmoiteta mihinkään mutta onko helpompi pitää se käsiase taskussa jos riski on edes olematon?
Ei se virkamies kai voi olla enää sen jälkeen kun katsastustoiminta joskus ysärillä? yksityistettiin... Julkista valtaa kylläkin käyttää, mutta tämä on hieman eri asia, tältä pohjalta väitän että katsastajalle ei kuulu tutkanpaljastin, ampuma-ase tai kilokokkelia autossa yhtään sen enempää kuin kenelle tahansa ohikulkijalle. Katsastaja on vastuussa vain auton teknisestä kunnosta.

Naapurin kekekin voi soittaa. Mut tässä meni nyt pointti jo, itse pohdin että voiko se katsuri itse asialle varsinaisesti mitään tehdä.

Kuvitellaan erikoistilanne, jos se katsastusmies "rattimiehiä" ja tutkanpaljastimet tuttuja, ehkä kärähtänytkin, piikki täynnä. Voiko hän kieltäytyä katsastamasta, ainakin kannattaa vaati se laite pois ennenkuin aloittaa katsastuksen.

Mutta voiko hylätä , tai toisinpäin voiko antaa leiman jos paljastin on autossa. Siis tässä nyt pohdin jotain sellaista että autossa on sellaisia varusteita millä ei saa ajaa tiellä.

Aino voi toki kohdalle sattu se voittaja-arpa, se alle promillen todennäköisyys, se katsastusmies jonka läheinen oli jäänyt kaaharinalle. Mutta jos se nyt siellä autossa päällepäin näkyy, niin todennäköisemmin siellä lähiön parkkisella sen näkee sen naapurin keke.

Kuvittelen että nykyään katsastusmiehet on ihan lepposaa väkeä, mutta uskon kyllä jos joku esittää tutkimuksen että ala vetää pikkusen tavallista enemmän "kyyliä".

Statistiikka

Viestiketjuista
270 475
Jäsenet
76 617
Uusin jäsen
hauskasti4

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom