Ainiin, täällä on varmasti myös puheltu aikapaljon niistä ihan pian laukastavista
Ryzen 9000 sarjan professoreista.
Eli saanen itekkin kommentoida asiaan jotain, kyllä oon kattonut asiasta muutamia videjä ja tilastoja sekä tutkimuksia.
verrattuna esim 7000 sarjaan josta mulla on itellä nyt flagship
9 7950x3D versio. Ni kyllähän mä siitä mieleni pahotin heti.
koska ilmeisesti 9000 sarjalla on ihan uus arkitehtuuri ja ovat sit keskivertasesti 14% taas nopeempia ko 7000 sarja koska taas kerran voivat tehä edellistä sukupolvea enemmän laskutoimituksia yhessä syklissä.
Eli hei äijät oikeesti aivan mahtavaa, just mä hitto vie ostin ton oman flagshippini ja aattelin että ai että, nyt on kova olo, nyt on äijällä aika R-A-J-U professori tässäkin tietokoneessa.
Mut auta armias tätä tietokonekaninkolo touhua ko heti huomenna tulee joku uus fuusioreaktori, ko eilen just ostit pitkälti parasta mitä ihminen voi saada myllyynsä.
En tiiä onko 9000 sarjalla sit niitä 3D ydin hommia, et ainakin mulla on sentäs se ja hei, ollaas nyt ihan realistisia, en tee tästä lisääntyvillä tehoilla mitä mulla nyt on,
yhtään mitään muuta ko et voin lisää hieroa jonkun naamaan kuinka mahtava tietokone mulla on ( jota en ees oikeestaan tee )
Et ihan sama, kunhan vaan huvittaa tää tietokone kaninkolo leikki, kehtaatkin uskaltaa mitään päivittää ni huomenna on jo keksitty uus nanoreaktori, ko eilen ostit uusinta uutta olevan fuusioreaktorin itelles.
mut hei, ainakin Inteli oppii olemaan ko AMD on alkanut nautiskella ruokasieniä ja keksii mustasta aukosta aina vaan uusinta uutta noihin laitteisiinsa t: AMD fanipoika, myös jopa näyttisten suhteen, oon AMD fanipoika.
AMD fanipoikuuden prossujen suhteen varmaan paljon useempi ymmärtää, mut koska oon AMD fanipoika myös näyttiksissä ni se on ehkä joillekkin triggeri käydä kauluksiin kiinni.
Mut minkäs teet, aika hyviä kortteja kyl on iha oikeesti ollu ko siirryin radeoniin.
( EDIT: pelkään kyllä nyt vähän oikeesti et saan taas jonkun psykoottisen tarpeen ostaa 9000 sarjan prossun, ei, toivottavasti sitä ei pääse käymään, auta armias, ei )