Muuten lopulta sekin oli todella hyvä asia kun kasasin tän mun nykysen työjuhtani ja väsäsin sitä kun tahdoin lähinnä 'priimaa' sinne laittaa sillon ja luonnollisesti AMD, olenhan punainen mies.
Ni tuli se päätös tehtyä että prossuksi kans R9 7950x3D, ollut sitä keskustelua et niillä coreilla ei tee oikeen mitään verrattuna R7 7800x3D ( jos lähinnä pelaa)
Mut täs on enemmän ja enemmän vaan käynyt silleen että ei pelit maistu ei kiinnosta, ja sen sijaan kun koneellas lähinnä tekee luovaa ja produktiivista työskentelyä, editti softilla, musiikki softilla ja kuvakäsittely softilla, sitkun tekee.
Ni se jännällä tavalla MUL ON TEHO PROSSU ni osottautu lopulta hyödylliseks ratkasuks epäironisessa mielessä sekin sitten.
Pakko kyllä sanoa et on pysynyt hyvänä, uskollisena vakaana ja tehokkaana tää pakkaus. Muistitikku kriisin jälkeen, ko ratkasin sen miten saan 4 kampaa nätisti pyöriin 6000mhhz yhdessä ja win 11 pro jälkeen, toki hieman modattuna et saa ihmiselle soveltuvan kokemuksen siitäkin.
Ni ei oo ollut mitään ongelmia, näyttiskin se RX 7900 XTX jo ennen ko enemmän ihmisiä kehtas siirtyä AMD käyttäjiksi, itse tein sen päätöksen aikaa jo ennen tätä et alan käyttää AMD nvidian sijaan ihan omien tulkintojen perusteella.
Päätös osottautunut hyväksi, koska mulla ei oo ollut mitään vaikeuksia ton hellhoundinkaan kanssa, se on todella vakaa ja pätevä kortti ihan workflowissakin, se on hieman alivoltitettu ja kellotettu vähän vaan koska ei tartte enempää, lisäksi tän koneen kokonaisvaltanen viileys on tyydyttävä juttu.
Tahoin vaan kirjottaa tän viestin koska R9 hankinta sen R7 sijaan sillon, on osottautunut nyt parhaaksi maholliseksi ratkasuksi, koska en oikeestaan enää pelaa melkeen yhtään, käytän konetta työskentelyyn ja lupsutteluun.
Äänikortti asiakin on osottautunut just hyväksi ratkasuksi, koska musiikkityöskentely, jota sillon en osannut ennustaa, mut alitajunen valinta näköjään oli se mitä kannatti seurata.
For those who dare