Todella Raskaasti Kellotettu Kone & Lokaalit Tekoälyt ( Hikyn Aikuislego Luola )

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
pahotelut, tää ei nyt välttämättä liity suoraan mihkään tietotekniikkaan tai mun setuppiin, ellen kerro taustatietoja.

kummiskin tahon tästä asiasta jakaa.

Eli okei, taas on saatu tänne komeroon tekniikkajuttuja ja setuppi on entistäkin upeempi.
No mitä mä nyt sit oon tehnyt ensitöikseni?

No mä oon kehittänyt uuden pakkomielteen, ja se pakkomielle on tää kuva.
Leikkasin siten että vaan tää kyseinen kirjottamani teksti näkyy, koska silleen on varmaankin parempi.

Mutta siis mitä on tehnyt ihminen joka on taas saanut parempaa it juttua ja settiä komeroonsa?
No se ihminen on kehittänyt pakkomielteen yhteen kuvaan ja sen parissa työskentelee yön pikkutunneille saakka, tehden siitä kymmeniä erilaisia versioita, erilaisine kirjoituksineen.
ja myös se hikky kamu on saanut vissiin ittensä täyteen tästä mun uudesta pakkomielteestä tähän kuvaan ja mun touhuun sen parissa.

En tiiä, ehkä seuraavaksi pitäisi alkaa kirjailijaksi tai jotain, onko ne tekniikka kortit jo katsottu läpi?
On tää kyllä aikamoinen TechBBS ketju ja aikamoinen sen ylläpitäjä, ei voi muuta sanoo ko oikeestaan et en tiiä mitä ees sanoo tästä omastakaan touhustaan.

Aika moista, on se kyllä.

Esim vaikka tehä jotain raskaita tietoteknisiä suorituksia siihen kykenevillä laitteillaan?
Eikai nyt sentäs, vaan sen sijaan paintissa useita tunteja samaan kuvaan kirjottelees eri juttuja.

leikattu.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Oon nyt horrostanut täs semmoset 24h taas, pitäny vähä huilat vähä, mut moro moro ihmiset.
Okei kattokaas tätä ko konetta on pilattu ja kuten näätte ni en tiiä mitä on mennyt vikaan näyttis RBG kaapelien kans, mut kuten huomaatte, ni vähän vois näyttää paremmaltakin.
Ja tästä voi myös syyttää itteensä ko hävyttömän vaikeeta taas kaikki oli sillo edellispäivänä ja lopulta meni hermo ja väkivalta autto et ees tähän päästiin.
Mua kyl ahistaa toisen paneelin '' Johtojen Siisteys '' Aion vielä jossain välissä laittaa vanhat näyttis lisäjohdot ja niihin nuo RBG lisäosat + päästä pelostani vapaaksi sit ehkä.
Mut kyllä taas on työnjälki yhtä kaunis, kuten mun CV.



kunnos2.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
eli just lähetääs niinkun ukot ruotimaan tätä tilannetta, eli äijällä on ns. '' v*t*n kalliit '' vehkeet jo, sit äijä kasailee niitä, johdot solmussa ja näyttää samankaltaselta ko mun kampaukseni, eli aika harakan pesä.
Sit se äijä totee et '' ahhh, that looks about right, some quality prime cr*p right there '' sulkee koneen kannet ja kotelot ( vähän väkisin ), kytkee piuhat yhtä siististi koneen emoon kiinni, ko piuhat koneen sisäsestikkin ja totee että hyvää jälkeä tuli.
Oon varmaan yks TechBBS koomisimpia tekniikka intoilijoita. Sitku kattelee noita mun langan alkupäänkin virityksiä sen muinaisjäänne Antec 1100 kotelon kanssa, jota voi jo pitää modernina reliikkinä, ni ei hyvää päivää mikä sankari.
Noh kyl se varmaankin tietää mitä se tekee, ko kerran aina nää vehkeet hyvin on toiminut, mut ohhoijjaa sitä siisteyttä tässä touhussa.

aEkV0BxA_700w_0.jpg


Kyllä mä kohta varmaan ihan oikeesti otan ton koneeni uusiks ton olkkariin ja yritän tehä nää asiat kunnolla, mutku se on aina ihan hirvee vaiva tehä se ja sit mulla menee hermo nopeesti.
Ja se on muuten sit se viiminen virhe minkä sä teet ko osat alkaa olla mitä on, kuten varmaankin tiiätte, et parempi olis olla menettämättä malttiaan kun kasailee vehkeitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
640
eli just lähetääs niinkun ukot ruotimaan tätä tilannetta, eli äijällä on ns. '' v*t*n kalliit '' vehkeet jo, sit äijä kasailee niitä, johdot solmussa ja näyttää samankaltaselta ko mun kampaukseni, eli aika harakan pesä.
Sit se äijä totee et '' ahhh, that looks about right, some quality prime cr*p right there '' sulkee koneen kannet ja kotelot ( vähän väkisin ), kytkee piuhat yhtä siististi koneen emoon kiinni, ko piuhat koneen sisäsestikkin ja totee että hyvää jälkeä tuli.
Oon varmaan yks TechBBS koomisimpia tekniikka intoilijoita. Sitku kattelee noita mun langan alkupäänkin virityksiä sen muinaisjäänne Antec 1100 kotelon kanssa, jota voi jo pitää modernina reliikkinä, ni ei hyvää päivää mikä sankari.
Noh kyl se varmaankin tietää mitä se tekee, ko kerran aina nää vehkeet hyvin on toiminut, mut ohhoijjaa sitä siisteyttä tässä touhussa.



Kyllä mä kohta varmaan ihan oikeesti otan ton koneeni uusiks ton olkkariin ja yritän tehä nää asiat kunnolla, mutku se on aina ihan hirvee vaiva tehä se ja sit mulla menee hermo nopeesti.
Ja se on muuten sit se viiminen virhe minkä sä teet ko osat alkaa olla mitä on, kuten varmaankin tiiätte, et parempi olis olla menettämättä malttiaan kun kasailee vehkeitä.
Ota puuha harrastuksena ja tauota kun alkaa keittämään yli, eikös sinulla ole kakkoskonekin niin voi rauhassa tehdä huolitellun lopputuloksen.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Ota puuha harrastuksena ja tauota kun alkaa keittämään yli, eikös sinulla ole kakkoskonekin niin voi rauhassa tehdä huolitellun lopputuloksen.
otanhan mä sen kyllä mä voisin sanoa että rakastan tietokoneita vaikka vähän ei jaksa mitään nykyään,
mut tykkään kato tiiäks vähän copee mun elämän kaa huumorilla, haha
( vaiks kyl vähän taas suutuin viime säätämisien kanssa oikeesti ja sormikin meni vereen ja melkeen sitä verta koneeseenkin pääty ja kaikki on siellä valkosta ni voi hitsinpimpula )
Huumori on aina kuulunu mun persoonaan ja on hyvä cope mulle mun elämäni kaa ja parasta on se jos muitakin naurattais mun jutut.

Mutta yks asia ei oo yhtään ok, tuo mun kakkoskone on siistimmin asennettu ko tää mun h*ton päätietsikka nyt jota lähinnä käytän tarpeisiini.
koska AI hommat ei nyt maita, enkä kato atm animee sillä tokalla koneella, se vaan on nyt olemassa koska se on olemassa ja voi olla olemassa.

Mokou_taas_syomassa_sita_tupakkaa.jpeg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Noniin, hyvältä alkaa näyttää.
Samoja varoitusmerkkejä kannattaa kyllä varmaankin laittaa tämän asunnon oven ulkopuolelle.
On tuo penkki kyllä aika moinen, vaikutus tähän kaikkeen naurettavuuteen on täysin se, mitä siltä tahdoinkin.


asianmukaiset varoitukset.jpg


Ja tuosta penkistä sit vielä sen verran, että varsinainen ihme että se makso 200€.
Niinkun siis hyvässä mielessä, tuli aika edulliseksi itteasiassa sen uusinta hommat.

Edit: Paint 3D pyörii aika SMOOTHISTI, ni saatiin sille hikkykamulle tehtyä pieni '' lahja '' äsken.
Se tyyppi joka just mua autto roudaan kamaa tänne, tykkää tosi paljon Touhou peleistä ( psykoottisesti ), ni tää sopii ko nokka päähän ja nänni miehelle.

Touhou_Psykiatrinen_Osasto.PNG
 
Viimeksi muokattu:

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 262
Täytyy kyllä sanoa että tuoli kruunasi kokonaisuuden. Sopii kuin nenä päähän tuohon sinun kämppääsi ja hyvässä mielessä :):thumbsup:
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Hei, pitkästä aikaa tekoälyhommia!
Itteasiassa oon tästä aika hiton ylpee, täysin ite kirjottanut ja suunnitellut lyriikat ja sanoman.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
513
Noniin, hyvältä alkaa näyttää.
Samoja varoitusmerkkejä kannattaa kyllä varmaankin laittaa tämän asunnon oven ulkopuolelle.
On tuo penkki kyllä aika moinen, vaikutus tähän kaikkeen naurettavuuteen on täysin se, mitä siltä tahdoinkin.


Minua hieman häiritsee tuo steelserieksen tarra tuossa logitechin valkoisessa kajarisss. Ja en ole siis rasisti, vaikka tuo tarra onkin musta. Ehkä kun se vinossa tai jotain. Tai tiukasti kiinni? No kyllähän se varmaan vahvalla alkoholilla lähtisi, jollan prosessorin lämpötahnan poistoaineella.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Minua hieman häiritsee tuo steelserieksen tarra tuossa logitechin valkoisessa kajarisss. Ja en ole siis rasisti, vaikka tuo tarra onkin musta. Ehkä kun se vinossa tai jotain. Tai tiukasti kiinni? No kyllähän se varmaan vahvalla alkoholilla lähtisi, jollan prosessorin lämpötahnan poistoaineella.
Oli miten oli mutta tykkään susta ihmisenä.
T: diagnosoitu Asperger mm. ( Vahva )
Pohjustettua kiinnittää huomio tämmösiin asioihin.



Täytyy kyllä sanoa että tuoli kruunasi kokonaisuuden. Sopii kuin nenä päähän tuohon sinun kämppääsi ja hyvässä mielessä :):thumbsup:
Jups yhtä hyödyllinen ko se nänni miehellä.
Mut silti niin tärkeä juttu!


Edit: käymäs sen hikky kamun luon ja tätä on Touhou ko se pelaa ATM ja tän takia tein sen osasto meemin.
IMG_20240612_222314.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Hei hienoa ko on tehokas kone! Eihän niillä aina pelata tartte ( nyyh jaksaispa pelata, inhales some copium )
Mut joo, kuten huomaatte ni Paint 3D toimii kuten unelma, mies on oikea kunnon taiteilija, syntynyt pensseli kädessä selvästi.

Copium Aito.png


Ja sitten, AI ETTÄ näitä edittisoftia, muistan et ne joskus oikeesti kaatuili, varmaan ko ei ollut tätä TEHOA SILLEEN MITÄ NYT ON, eipähän siitäkänä tartte nyt murehtii.
( uusin meemividi tartti laittaa taas ISOILLE POJILLE JA aikusille koska Tobacco hommeleita, se ei KANNATA kattokaas, t: mullon ongelma.

 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
No moro moro, se olis kuukupööpötin taas täällä mestoilla, mun on pitäny aiemmin tästä asiasta kirjottaa tänne mitä tahoin kirjottaa, mut tiiättehän, ei vaan jaksa jne.
Mut nyt jaksaa, ja sit on ollu semmonen tilanne et sanotaan nyt vaiks et '' kaveria ei jätetä '' bro hommia.

Mut okei, tossa noin mut siunattiin 3 tunnin unilla ja sitkun koitin jatkaa ni aivot ilmotti mulle että valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun, kun kerroin että lisää nukkumista kiitos.
tykkään nukkua. Mut ei sit. Joten sitten mä uhkasin itseni itseeni kohdistuvalla fyysisellä kuritustoimenpiteellä ylös sieltä sängystä ko kyllästyin sinne makaamiseen ni pelaan MH Risee taas ja se toimi,
on ollut ihan kivoja pelihetkiä täsä nyt jonkun aikaa. Sain itseni uhkailtua pelaamaan videopeliä, se toimi tällä kertaa.

Mut noniin, nyt sit itte se asia.
Se koskee tätä mun KappaPride penkkiäni:

IMG20240616020558.jpg


Ja se mitä tästä penkistä tahon sanoa ni 1. se on jo pilalla vaikka en oo ehtinyt takamustani siinä oikeesti pitää kauheen montaa tuntia, valkosella värillä on totisesti hintansa, kuten on myös voimalla.
Valkonen on upeempi väri tietokone seteissä ko se ainanen musta kaikkialla, mutta varsinkin jos kehtaatkaan ostaa valkosen penkin itelles, ni kuten näätte, ei muuten oo kovin kauaa sen värinen enää minä sen ostit.
MUTTA nyt siihen tärkeempään asiaan eli asia numero 2. Aluks aattelin et mikä hiton turhake tuo irrallinen tyyny tossa alakulmassa nojan ja istuimen välillä on, ihan turha ja ompa outo, en pitäny sitä siinä.

Mut sitku aloin ottaa niitä kyl te tiiätte '' gamer asentoja '' ja oikeen semmosta kunnon makaamista tässä tuolissa, ni sit tajusin että mulle jää tänne semmonen tyhjiö ( kuten sieluun ) alaselän ja takamukseni väliselle alueelle josta selkäranka ei ikinä nauti.
Kuten ei nauttinut vanhassakaan röhnötystuolissani joka on yks syy miks CV ei ees oo olemassa, sit tajusin sen tyynyn olemassa olon, laitoin sen tohon paikalleen, kokeilin sitä tilannetta ja tadaa!
selkärankani on nyt täysin tuettu, jopa siinä kunnon HC gamer asennossa jossa siinä tuolissa puoliks maataan ja näytetään siltä että ei oo koskaan ees kuultu et mitä tarkottaa tehdä töitä jne.

Nyt on kyllä aika moinen Gamer penkki, penkki pelaa kohta ite enemmän pelejä ko mitä mä pelaan, koska totisesti, tämä on se peli tuoli josta olette ehkä urbaaneissa legendoissa ja kansan taruissa kuulleet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Erityismaininnat vielä tähän perään tästä, että siis tää tuoli, oikeesti, mitä se nyt makso siellä J*mm'* liikkeessä. Tais olla se just alle parisataa euroo.
Ensinnäkin tää tuoli siis näyttää paljon kalliimmalta mitä mä siitä jouduin pulittamaan, koska vanha penkki oli jo laskettava viimeiselle matkalleen, se oli sen ansainnut, eläkepäivät alkoivat olla lopussa.
Ja toisekseen tää vaikuttaa tosi jämäkkää tekoa olevan, kolmannekseen näyttää hyvältäkin vielä, ylläri. Ainoo henkilökohtanen moite mitä tolle työttömyyttä lisäävälle tuolille voin antaa, on noi käsinojat.
Tykkäisin et ne olis täyden matkan pituset ja yhistyis tohon selkänojaan, mutta kaiken kaikkiaan se on ihan pikkuvika.

Syy miks vielä tätä extra viestiä kirjotan on se, että itteasiassa suosittelen tätä tuolia myös muille, tuntuu että kerrankin mun rahoja ei oo varastettu ja melkeen sain niille enemmän vastiketta mitä olis pitänyt saada.
Ja hei me asutaan Suomessa ja tääkin on ostettu suomesta, me kaikki tiedetään että ne verot maksetaan mukisematta, ja kohta on HUHHUH iso hinta, ni siitäkin huolimatta tuntuu että sain enemmän mitä maksoin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Mikäköhän häntä mahtaa vaivata, luonnollisesti mua kiinnostaa tilastot faktat ja analyysit, noh asioista jotka mua kiinnostaa.
Eli nytkun väkivallalla itteeni uhaten oon itteni omatoimisesti alkanut uudelleen opettaan takas pelaamaan videopelejä, jotta kaikki järjestyy ja copium voi jatkua.
Ni tuli huomattua se että, okei hellhoundi 7900 XTX imasee sisäänsä välillä 400w+ jos se oikeen innostuu ja kokee sille tarpeita, silti se on niin viilee ja kiltti poika, ikinä ei mee yli 50*c.
Hän on oikeen yhteistyökykynen ja hän käyttäytyy hyvin + fan curve säädetty ilmeisesti hyvin.

MUTTA sitten mulla on tää sankarini, elikkä Professorina Ryzen 9 7950x3D ja psykooseissani laitoin siihen kiinni sen arctic freezer III 420mm ( arvosteltu sillon se arctic freezer III malli yheks parhaimmiks AIO jäähyiks )
Mut okei, eli tässä nyt vähän seurasin numeroita ko pelaan ja ihmettelen että mikäköhän häntä mahtaa vaivata, käyttö täs pelissä MH Kebab Riisillä sitä 24% luokkaa, vauhtia oon siihen laittanut sen 5,4Ghz, en viittinyt kurittaa enempää ko aattelin etten kyllä tartte lisää vauhtia sinne.
Mennään ihan perus tilanteella ko se on jo mikä on, kuten tiedätte, mutta se ryökäleen nulikka kehtaakin olla välillä 67*c lämpösä, sitä ei tässä asunnossa hyväksytä ja pitkästä aikaa mun on vissiin avattava bios ja vähän pistää vauhtia tohon fan curveen että se rauhottuu.
Miks sen pitää olla tommonen ihmeen kuumapoika en ymmärrä sitä, noh ainakaa ei oo Intel I9, silloha se kiehuis se 100*c astetta, teit sä mitä tahansa.

 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Mikäköhän häntä mahtaa vaivata, luonnollisesti mua kiinnostaa tilastot faktat ja analyysit, noh asioista jotka mua kiinnostaa.
Eli nytkun väkivallalla itteeni uhaten oon itteni omatoimisesti alkanut uudelleen opettaan takas pelaamaan videopelejä, jotta kaikki järjestyy ja copium voi jatkua.
Ni tuli huomattua se että, okei hellhoundi 7900 XTX imasee sisäänsä välillä 400w+ jos se oikeen innostuu ja kokee sille tarpeita, silti se on niin viilee ja kiltti poika, ikinä ei mee yli 50*c.
Hän on oikeen yhteistyökykynen ja hän käyttäytyy hyvin + fan curve säädetty ilmeisesti hyvin.

MUTTA sitten mulla on tää sankarini, elikkä Professorina Ryzen 9 7950x3D ja psykooseissani laitoin siihen kiinni sen arctic freezer III 420mm ( arvosteltu sillon se arctic freezer III malli yheks parhaimmiks AIO jäähyiks )
Mut okei, eli tässä nyt vähän seurasin numeroita ko pelaan ja ihmettelen että mikäköhän häntä mahtaa vaivata, käyttö täs pelissä MH Kebab Riisillä sitä 24% luokkaa, vauhtia oon siihen laittanut sen 5,4Ghz, en viittinyt kurittaa enempää ko aattelin etten kyllä tartte lisää vauhtia sinne.
Mennään ihan perus tilanteella ko se on jo mikä on, kuten tiedätte, mutta se ryökäleen nulikka kehtaakin olla välillä 67*c lämpösä, sitä ei tässä asunnossa hyväksytä ja pitkästä aikaa mun on vissiin avattava bios ja vähän pistää vauhtia tohon fan curveen että se rauhottuu.
Miks sen pitää olla tommonen ihmeen kuumapoika en ymmärrä sitä, noh ainakaa ei oo Intel I9, silloha se kiehuis se 100*c astetta, teit sä mitä tahansa.

Kokeillaan tällästä tilannetta.
En haluu tänne mitään kuumia poikia.
Korvaelimet ei välttämättä nauti kohta.
Mutta se on se ja sama koska yleensä kun pelaan ni mulla on kuulokkeet joten huutakoon.
Kunhan tuo prossu saadaan rauhotettua.
En tiiä vedinkö överiks mut viileä komponenti= pitkä ikäinen komponentti

IMG20240617210611.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Kokeillaan tällästä tilannetta.
En haluu tänne mitään kuumia poikia.
Korvaelimet ei välttämättä nauti kohta.
Mutta se on se ja sama koska yleensä kun pelaan ni mulla on kuulokkeet joten huutakoon.
Kunhan tuo prossu saadaan rauhotettua.
En tiiä vedinkö överiks mut viileä komponenti= pitkä ikäinen komponentti

Miten on mahdollista et jotenkin?
Tilanne on pahempi jopa. Ok, no laitan Turbon takas.
En kyl jaksais alkaa alivoltittaa tätä nyt kyllä millään.
Tiiän että se olis syytä tehä ja jokanen näistä prossuista on yksilö ja täs on niin paljon ytimiä,
etten nyt millään oikeesti jaksa alkaa tehä sitä alivoltittelu hommaa koska se pitää oikeesti tehä kunnolla ja tuntea juuri oman prossunsa ytimet hyvin,
joita se tykkää eniten käyttää ja jotka ovat kaikkein aktiivisimpia just sun silikonilotossas, se on, se on iso työ ja homma, laiska ratkasu pistää kaikkiin sama arvo ei oo hyvä ja voi olla epävakaa + huonontaa parhaiden ydinten toimintaa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Okei, ilman mitään konteksia, liittymättä taas yhtään mihinkään, paitti videopeliin.
En osaa sanoa montako neuronia mun aivoissani on jälellä, sitä en osaa yhtään arvioida, mut aivosolujeni tilanteen tiiän, heitä on nyt kolme.
Neuroneistani en tiiä mikä määrä. MUTTA mulla saatto äsken ainakin osa näistä neuroneista aktivoitua hetkellisesti 6% lisää, en tiiä kauanko vaikutus kestää, mutta tietynlainen aktivoituminen tapahtu.
Laitetaanpas vähän kuvaa. Käsitän varsin hyvin ettei tää kerro kellekkään yhtään mitään joka ei tiedä mitä Monster Hunter on, mutta ei hätää mä selitän mahollisimman ymmärrettävästi.

Neuron Activation 2.jpg


Okei, eli asiasta tietämättömille voin puhua suomen kieltä, enkä autismin kieltä ( oon pelannut eri Monster Huntereita lapsesta saakka aluks PSP:llä varmaankin arviolta helpot 10 000 tuntia. )
Nyt pelaan toistaseks uusinta osaa siitä sarjasta josta itteasiassa nautin aika paljon, luulin etten tykkäis mut väärässä olin, kun joskus kokeilin sitä tilannetta, mun mielestä Rise on parempi Moderni MH ko Worldi, jota pelasin 1300 tuntia, kunnes tein jo kaiken.
Parhain ehkä ollut Monster Hunter Generations Ultimate, kilpailee vähän Risen kanssa mun aivoissa, ja Wildsiä ootan kauheesti tulee vuonna 2025. Mut se siitä hölötyksestä.

Elikkäs tuo kuva että siinä joo on mun ase ja sanotaan että kun teen tätä hommaa täysin soolona koska oon hikky ja tahon olla yksin + tahon sen haastavuuden ko pelaan ilman muiden apua tai niiden meta buildeja, teen ite omani.
Ensinnäkin MH on tietynlainen pelisarja, sun pitää ymmärtää et niihin kuluu aina satoja tunteja, jotkut on enemmän haastavia ja jotkut vähemmän, esim Rise Sunbreak on hankalempi taitovaatimuksissa Mitä Monster Hunter World Iceborne. ( omasta mielestäni )
Mut kummiskin, tossa kuvassa on sellaset ainakin nyt sanotaan 50 tuntia töitä että tohon lvl 4 saakka on päästy tasolta kolme ( soolona ), ja se miten noita itemeitä irrotetaan otuksista jotka aina vaan alkaa tekeen suhun enemmän damougee ja niil on lisää hp ei järjestä itteään.
Se että sun koko HP palkki tyhjenee yhestä virheestä on tässä Sunbreakissa ihan perus hommia varsinkin end game jutuissa, et sellasta. MH pelit ovat pähkinänkuoressa sitä että kulutat elämäsi Grindaamalla satoja tunteja että saat parempaa kamaa & haasteen.
World on ollut mielestäni tähän saakka helpoin monster hunter, mutta myöskin suosituin.

Eli ihan pähkinänkuoressa tiivistän kaiken vaan siihen että työlästä on sekä hankalaa ja elämäsi kuluu näihin peleihin niitä grindatessa jos ne sua kiinnostaa.
( toki pidän itteäni kyllä aika kovan luokan monster hunter pelaajana, oon vähän nuorempana käyttänyt niitä pelejä ko päihdettä )
ja Herran vuonna 2024 videopeli aktivoi mun neuronia vähäsen, kaikki ei ehkä vielä ole ohi.


Huhhuh pitkä monologi Novelli
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Joo-oh, noniin dude's & dudette's. ON tilattu, nyt ei oo varaa tai halua maksaa Schenheisserreitä ( uusia siis 2 - 300 vuotta vanhojeni tilalle ), mut tyydytään AKG.
Serriä on jo niin paljon ettei oteta KAUHEETA ANNOSTA enää, neuroottisen SER touhun vois hillitä, mutta korjaan sen virheeni, jonka nyt myönnän itsekkin virheeksi, yritän ainakin, kokeillaan sitä tilannetta.

  • Taajuusvaste: 15 - 25 000 Hz
  • Herkkyys: 104 dB
  • jne.
Ja oikeestaan aika hyvään hintaan oikeesti, 75€, jos nää niinku ihan aikusten oikeesti tekee tehtävänsä mun korvasimpukoihin.
Ni voi todeta että jotain tuli tehtyä järkevästi.

kuuloke.PNG



Asiahan meni niin ko se ykskin kaveri, totes et oho, ompas vähän S- Tier serriä poika tilannut, mut hei, Aito mitä ovat nää kuulokkeet?
Aito haloo? Mitä ovat nämä kuulokkeet, pari muutakin ilmasi huolensa niistä kuulokkeista.
Mitä nää kuulokkeet on hei haloo? Johon kaikille vastasin pitkälti vaan et:

'' yes ''

No okei, ei ollut kovin hyvä, sai jonkun verran itseään hävetä, laitoin ne päähäni joskus ja totesin, et nyt ei kyl kuulosta nää audio asiat kovin hyvältä.
En oikeen voi suositella edellisiä luurejani ne mitä nyt olivatkaan siinä aimo annos tilauksessa aikasemmin tässä langassa joskus, ehkä en suosittele, mut kai joku niistäkin voi pitää.
Meitä on kaikenlaista väkee kyllä, kaikille on kaikkea mistä tykätä jotain josta joku muu ei ehkä tykkää, mut toinen tykkää.

yritetään järjestää tää audio asia uudelleen vähän huolellisemmin ja enemmän keskittyen siihen mitä tekee, ni kuntoon, ei hätää kaikki järjestyy.
Kaikki järjestyy kyllä ihmiset.

 
Viimeksi muokattu:

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 262
AKG:eet ovat ääneltään neutraalit, studio tason laatua. Bassopäille nämä eivät sovi, mutta tarkkaan, hieman jopa analyyttiseen kuunteluun todella hienosointiset. Ja tuo hinta on suorastaan naurettavan halpa verraten mitä sillä saa vastineeksi.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
AKG:eet ovat ääneltään neutraalit, studio tason laatua. Bassopäille nämä eivät sovi, mutta tarkkaan, hieman jopa analyyttiseen kuunteluun todella hienosointiset. Ja tuo hinta on suorastaan naurettavan halpa verraten mitä sillä saa vastineeksi.
voi ei..... mitä sä sanoit? Etkai sä vaan sanonut että nää ei sovi bassopäille, voi hyvänen aika....
arvaa mikä mä oon. NO MÄ OON BASSO PÄÄ. Hei, hyvä!

Onko asia mitenkään pelastettavista, auttaako ko hiukan säätelee tiiätkö niitä hifi käyriä?
Voiko mun bassopää jatkaa elämistään näiden kanssa..... voi ei, oikeesti..... mitä mä oon tehnyt

se on ohi, ellei siellä ole sitä bassoa ja KUNNOLLA, se on ohi.

Hätätila oli Bassosta niin suuri että keskittymishäiriö
Aiheutti sen ettei kyennyt lukeen loppuviestiä hyvistä puolista.

Ehkä kaikki silti järjestyy.
 
Viimeksi muokattu:

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 262
AKG:eet ovat aina olleet tunnettuja neutraalista soundistaan. Siksi sopivat esimerkiksi juuri studioon täydellisesti. Sinuna melkein kyllä katsoisin jotain muuta, koska muhkeaa bassoa noista ei oikein irtoa equttamallakaan.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
AKG:eet ovat aina olleet tunnettuja neutraalista soundistaan. Siksi sopivat esimerkiksi juuri studioon täydellisesti. Sinuna melkein kyllä katsoisin jotain muuta, koska muhkeaa bassoa noista ei oikein irtoa equttamallakaan.
Jassoo, noh, hei, ne on nyt jo tulossa sieltä käsitelty ja kaikkee mahollista sellasta, se oli 75€ periaatteessa niinkun täyttä tykitystä & laatua käsittääkseni.
Muttakun multa löytyy pakko-oireinen-pakonomainen-tarve-saada-bassoa-korvaan-häiriö, ni noh, katotaan miltä tuntuu ko ovat päässä,
varmaan on semmonen olo ko Hollowilla Dark soulssissa konsanaan, että hei missä mun sielut on. I need souls, give me some humanity.

kaikelta tältä välttyis jos hiukan enemmän tutkis näitä asioita, muttakun kerran ei ymmärrä tehdä asioita kunnolla, ni ei voi mitään.

Eli teoriassa ite luurit on 5/5, mut jos sattuu löytymään Basso-OCD häiriö ni sitten eivät välttämättä enää ookkaan ok.
Noh ei voi mitään, ellei pelitä ja tee tehtäväänsä ni jatkan noilla schenheissereillä sitten. Jahuu.

ILMEENi kun kärsin JOKA päivä KOVASTI.png

5/5 + puoli pistettä vielä päälle, kyvyttömyydelle selvittää tietynlaisia asioita perusteellisesti.

Mutta aatellaan positiivisesti, vähintään tietyt mun touhut täälläkin teille on jonkinlainen moderni taiteen / komedian muoto.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Tuli urgenttia asiaa taas jäbät. Okei PC määääääster Reissi jne. mut kyllä epäironisesti kyllä.
Uhkasin itteni taas väkivallalla istumaan penkkiin ja avaamaan Monster Hunter Kebabbia Riisillä, samalla vähän lisäten modia sinne.
Nyt lähti tulille tuttu ja hyväksi todettu Nier Replicant, Automata ja Kumppanit musiikki modi, siis mulla ei oo mitään MH:n omia tuneja vastaan.
Mutta en ukot tiiä ootteko kokeilleet tätä Nier sarjan sävelmiä, mutta se on, se on aika voimakkaasti päihdyttävää tavaraa sen sarjan säveltäjien tuotokset.

Eli, pähkinänkuori tähän tilastoista faktoista + analyysit.

Voidaan vaikka ihan unohtaa virkistystaajuudet ja FPS + resoluutio.
Konsolin servaus vs PC voidaan suorittaa ihan pelkästään näillä modeillakin,
se vaan on, se on iso lahja tietokoneeseen peleihin nää modi hommat.
Konsolit prööt.



+ välillä en ees tiiä mistä tuolla Nipponissa ne keksii kaikkea mitä keksivät en tiiä minkälaista tavaraa käyttävät, mut antakaa mullekkin,
mutta musiikillakin niiden hommissa on päihdyttävä vaikutus.
( btw Monster Hunterit kotosin myös Japskilasta kuten Myös Nierit )

Kuten varmaan kaikki ovatkin jo ehtineet mun touhuista huomaan täälläkin ni Nipponi toimii hienosti, vaikutukset saattaa näkyä muillekkin, anime toimii.

Altistuin jo niin nuorena Nipponista kotosin oleville asioille, että paluuta ei ole, ekan animeni katoin joskus silleen niinku 13v ko isosisko suositteli.
Sit olin silleen et ompas tää hyvää tavaraa ja katoin muutaman kerran uusiks, vissiin sen jälkeen katottu pari muutakin, emt voi olla.
Eikä unohdeta pelejä sieltä, kokeillaan sitä tilannetta.

Edit: oho huhhuh näähän alkaa kans NS. Maksaan jo näyttiksiä
  • Ryzen 9 9950X: 648 dollaria (603 euroa)
En aijo osallistua tähän.
Ei vaan oikeesti tartte.

Noilla pitäs kyetä elämään vielä vuosia mitä nyt on jo.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 980
Viestejä
4 273 558
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom