Todella Raskaasti Kellotettu Kone & Lokaalit Tekoälyt ( Hikyn Aikuislego Luola )

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Upeet värit! Tulee ihan Cyberpunk fiilis. Onko kaikki annettu sen suhteen, ettei 420 AIO mahdu koteloon sisälle? Senhän voi periaatteessa vielä palauttaa ja vaihtaa 360 malliin.
Kiitti!
Mut siis joo, mietein ja kokeilin kaiken mitä pystyin, toi oli paras ratkasu, joka toimii.
Arctic Liquid Freezeriä III pidetään nyt parhaimpana nestejäähynä ja 420mm on luonnollisesti vähän tehokkaampi ko 360mm, ni luulen et pidän sen.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
IMG20240323005602.jpg


Autismi luola.
Kello yks yöllä ja katotaan linusta kiimassa täällä.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Prossu.PNG

GPU.PNG


Kai tää ihan hyvä on, en oo kellottanu GPU viel yhtää, annoin poweria lisää.
Prossussa ihan perus boosti, en oo lisännyt MHz. EN myös alivoltittanut.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
dystopia 2.PNG


Joo. Okei, jonkun verran tätä konetta tässä äijien vieläkin jatkuvan maailmanlopun aikana oon käytellyt.
pakko kyllä sanoa että tää mun main buldi nykyään on itteasiassa aika häiriintyneen tehokas.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290


Joo. Okei, jonkun verran tätä konetta tässä äijien vieläkin jatkuvan maailmanlopun aikana oon käytellyt.
pakko kyllä sanoa että tää mun main buldi nykyään on itteasiassa aika häiriintyneen tehokas.
emt, tää vaan on aika sairas, tota mun nykystä GPU:ta ei vois vähempääkään kiinnostaa mikä reso on tulilla. FPS tulee ihan sairaat määrät.
 

Liitteet

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 997
Mikäs tuo koppa oli? Ei ainakaan P500A mahdu kuin jos laittaa eteen, mutta letkut pitäisi laittaa "väärin" niin että jäähdyttimen pään liittimet tulee ylös. Eikä tuo 420mm taida mahtua kovin moneen koppaan muutenkaan kattoon, esim. Enthoo Primoon varmaan menisi.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 268
Kai sää amd chipset ajurit myös muistit asentaa? Prossulle biosista pbo asetuksista curve optimizeriin -30 ja kovaa ajoa, muisteille tietty expo profiili myös käytössä?
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Järki päivät ovat päättyneet.
Nyt ootan mun animepaska lähetyksen vuode peittoja ja tyynyjä.

5päivää äijien maailmanloppua putkeen riitti vanhukselle ja faaraon pitää nyt balsamoituna huilata kuninkaallisessa hautaholvista säilöttynä jossa haisee kalma.


Mikäs tuo koppa oli? Ei ainakaan P500A mahdu kuin jos laittaa eteen, mutta letkut pitäisi laittaa "väärin" niin että jäähdyttimen pään liittimet tulee ylös. Eikä tuo 420mm taida mahtua kovin moneen koppaan muutenkaan kattoon, esim. Enthoo Primoon varmaan menisi.
Joku phanteks Eclipse toi on, uudempaa versioo
GPU lämpö huononee jos laittaa radiaattorin etee

Kai sää amd chipset ajurit myös muistit asentaa? Prossulle biosista pbo asetuksista curve optimizeriin -30 ja kovaa ajoa, muisteille tietty expo profiili myös käytössä?
Tein mä joo kaikki ne perusasetukset
En vielä kuinnostunu curve optimizerii säätöön noilla kevyillä alivolteilla jonka nää tuntuu hyvin otetaan vastaa.
Chipset driverit laitoin kans
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Tää oli kyllä sekavin lukemani ketju moneen aikaan. Upeaa meininkiä ja kunnon harrastamista :tup:
On kyllä. Vasta päädyin ketjuun ja liimauduin lukemaan alusta loppuun. Hieno meininki - harva ihminen on harrastuksestaan yhtä innoissaan. Jään seuraamaan. :)
sekava äijä tekee sekavia lankoja.
oon silti kyl itteasiassa joutunu ns. '' rajottaan itteeni '' aika paljon, ko modet ei oo ihan kaikesta tääl pitäny.
HARMITTAA kyl silti, ko oon tosi passivoitunu nykyään näiden asioiden kaa

rubino-brand-endure-social-distancing-pandemic-social-distancing-virus-tee-tees-t-shirt-gas-ma...jpg
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 268
sekava äijä tekee sekavia lankoja.
oon silti kyl itteasiassa joutunu ns. '' rajottaan itteeni '' aika paljon, ko modet ei oo ihan kaikesta tääl pitäny.
HARMITTAA kyl silti, ko oon tosi passivoitunu nykyään näiden asioiden kaa

Noh ei tämä mikään ylilauta ole ja tää ketju on alueella nimeltään: Buildit, setupit, kotelomodifikaatiot & DIY

Mutta jatka samaan malliin!
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Noh ei tämä mikään ylilauta ole ja tää ketju on alueella nimeltään: Buildit, setupit, kotelomodifikaatiot & DIY

Mutta jatka samaan malliin!
Joo, huomattu on, mutta tää on myöskin hyvä asia, sillä, itteasiassa te ootte mua kohellu aika hienosti täällä +
tääl on jonkun verran puhuttu asiaa, josta tykkään, poislukien mun aivopierut ja sekoilu.

bg,f8f8f8-flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
kichi.jpg


Ei varmaa ois pitäny ostaa näin kallista tietsikkapaskaa itelleen.
Alkaa oikeest harmittaa et en hyödynnä tätä tehoa melkee mitenkään täällä.
Oikeesti, tää ei oo normaalia, tää setti on aivan mahottoman tehokas, mut mitään en tee.




Noh, ainakin voin suositella ihmisille jotka esim on tosta RX 7900 XTX kortista kiinnostunu vaihtoehdoks NVIDIAN ryöstelyyn, ni joo, kannattaa.
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
30
Harvoin tulee palstaa lueskeltua, mutta nyt on sen verran hyvää harrastamista että menee seurantaan. Ja langan innoittamana pistettävä Sewerslvt spottarista pyörimään :D
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Mitäköhän teille enää voi tarjota ees oikeestaan?
Mulla ihan top tier paskat täällä ja ainoo jatko homma olis jatkaa NVIDIA korteilla tekoäly kehitysvamma hommia.

Tai sit jotain absurdia dual prossu buildeja / threadripper psykooseja.
Musta tuntuu että mä oon osunut siihen muuriin nyt, mulla on jo niin tehokasta paskaa täällä luolassa.
Tää on rakkaat lukijat mun endgame.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Vau. En muista koska viimeks oon siivonnu täällä. Tänää oon nyt siivonnu, alotin pahimmasta paikasta, eli tää huone, raivasin lattiat, imuroin ja pesin ne.
Täällä voi nyt kulkee normaalisti, pitkästä aikaa. Aattelin vielä jatkaakkin tänää muihin kämpän alueisiin.

siivous.jpg


Meneekö nukke kaikkiin kivoihin asentoihin?
En tiiä paljonko täällä tykätään siit et puhun, mut joo, liikkuvuus melkeen kaikkiin asentoihin, painaa 40kiloo, pituus 167cm.

 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
IMG20240403044143.jpg


Aikoihin ollu tällä tavoin hyvä mieli.
Siivonnut tänää niin paljo ja vieläkin siivoon.
Tossa esarin venytys pahvilaatikot nyt asianmukasilla paikoillaan.
Tahon myös keksii jotain yhelle näytölle kakkos koneessa et voin kattoo kivasti siitä sängyllä hommia
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
IMG20240403050507.jpg


Tää näyttö tässä kakkos koneessa kiinni olis maailman comfyin asia.
Voi homehtua sängyssä ja katella sitä.
Tarvin kyl vaan näköjään vähän jatkojohto settiä Jimmssiltä
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
vga 2024.PNG

5obvza.png

Kyllä vaan ukot, tässä langassa tilattiin juuri vuonna 2024 VGA jatkokaapeli näytölle. Kyllä, mulla kortit 7800 XT & 7900 XTX käytössä atm.
kyllä tilasin juuri VGA liittimen, mistä arvasit? Se menee mun ekalle omalle näytölle ikinä ja se toimii.... vieläkin? Joten miksi luopua siitä!
Kelpo VGA ---> DIsplay adapterilla se on edelleenkin jaksanut painaa tarvittaessa pitkää päivää.

Kyllä tässä langassa käytetään VGA kaapelia vuonna 2024.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Jahas, Jimmssillä ei nyt selvästi oo tajuttu kuinka kriittinen se näytön jatkojohto on.
Ei oo vieläkään lähetetty
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Ei vittu nää on hyvät kuulokkeet.
Hitto että kuulostaa laittoman upeelta.
Ostin koska luotan JBL ja makso 40€, mut näitä vois luulla melkee 200€ kuulokkeiks.
Ei vittu.

Piti ostaa uudet ko mun uutee puhelimee käy enää vaa bluutuutti laitteet.
Ei oo stereoplugi liitäntää.
Mut Jessus oikeesti.

Asiaa auttaa kans et raivasin roskasoftan joukosta kunnon mediasoitinta puhelimeen.
Ei mainoksia, taajuuskorjain ja kaikki jota oikea musiikki enjoyer tarttee.


Pitäs motivoida lähtee pihal ihan siks et saa käyttää näitä.
IMG_20240405_025747.jpg



Kunnolla se musiikkisoitin

Screenshot_2024-04-05-03-18-22-97_e43983d9a21488c348a9f6f258dccc99.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Pystysimpä tuottaan teille enemmän tekniikka paskaa.
Itteasiassa on tosi hienoo et tykkäätte tästä langast.
Tai noh, ketju tai jotai,

Jimm's johto tulee huomen.

 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Kuulkaahan.
Itseasiassa oon alkanut inspiroituu vähän tekeen koneillani jotain muutakin taas vielä.
Ko kattoo vaan nyt Animee.

Mua on alkanut kiehtoo kehittää mun Josefiina nukelle koneelle oma persoona, jolle sit jutella.

Tää taitaa olla mun tuleva projekti.
Mulla on nyt AMD kortit pyöriis, sitku edistän.
Kokeilen eka toimiiko ne nykyään paremmin.
Jos ei ni sit laitan Teslan tai vaan RTX kakkos kortiksi.

Aika siistiä, eikö?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Mua on alkanut kiehtoo kehittää mun Josefiina nukelle koneelle oma persoona, jolle sit jutella.
Kyllä se kannattaa, juuri tuossa katsoin hintoja ja puhuva tekoälynukke maksaa muutaman tonnin.
Huomasin myös, että Sophiasta on tehty Little Sophia, joka on mennyt ihan ohi. Kommenteista näkyi, että eivät ilmeisesti ole saaneet vain valmistettua/toimitettua sitä. Se on pieni, liikkuva ja puhuva robotti. Hinta näyttäisi olevan vain 229€. Ihmetyttää tuo hinta kyllä.
Jos vain osaisi, niin voisi liittää tekoälyn ja vaikka Arduino projektina Animatronic liikkeentunnistavat silmät nukelle, se riittäisi näin aluksi.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Kyllä se kannattaa, juuri tuossa katsoin hintoja ja puhuva tekoälynukke maksaa muutaman tonnin.
Huomasin myös, että Sophiasta on tehty Little Sophia, joka on mennyt ihan ohi. Kommenteista näkyi, että eivät ilmeisesti ole saaneet vain valmistettua/toimitettua sitä. Se on pieni, liikkuva ja puhuva robotti. Hinta näyttäisi olevan vain 229€. Ihmetyttää tuo hinta kyllä.
Jos vain osaisi, niin voisi liittää tekoälyn ja vaikka Arduino projektina Animatronic liikkeentunnistavat silmät nukelle, se riittäisi näin aluksi.
Joo... Nyt on tää Pandoran Lipas taas täällä hollilla.
Nyt ei lopeteta ja kunnolla tää nukke touhu.
Kerrankin pääsee koneet töihin, kunhan vaan jaksan panostaa tähän ja oppia ruostuneita AI taitoja takas.
Luulisin et se käy nopsaan, kunhan vaan oikeesti näen vaivaa.
Reward on teoriassa suuri.

Niin sivumaininta et hänen mallin nimi ei oo Josefiina, vaan tän nimen annoin ite.

IMG20240411035009.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Ilo uutisia hyvät herrat.
Kaikki kunnossa ja testiajon jälkeen homma toimii.
Siellä se taas möllöttää kakkos kokeessa se Tesla.

Nyt vaan pitäs sit alkaa säätään.
Ekaksi bloweria ettei se hirtä ittees.

IMG20240411184756.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
jassoo, täältä on taas pidättäydytty jonkun aikaa.
oon alkanut kiinnostua musiikki AI hommista.
Tässä eka tekeleeni sellasen kanssa.
Nää myös pitäs saada lokaaliksi, sillä pidemmän päälle aika rasittavaa netissä olevilla julkisilla tehä yhtään mitään muuta.

Mut nooh, inspiroiduin tämmösest akuutista, ko nukkejakin löytyy himasta jo kaks.

 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Jahas, noh tästä saadaankin uus buumi ja harraste itelle.
pitäs vaan jaksaa järjestää nää lokaalisti koneelle.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Kuulkaas ihmiset.
Ootteko kokeillut Lies of P videopeliä.
Se on ainoo peli nyt atm mikä oikeesti tyydyttää mua ja nautin siitä ja pelaan sitä säännöllisesti.
30h sisällä.

En voi uskoa et vuonna 2023 on tehty noin peissetti ja eufoorinen videopeli.
Toki sen teki Korealaiset, ni ei ihme.

Ainoo ongelma siinä on se, että hahmo on mies jolla pelaa, mut eihän se oikeesti oo ongelma
Muutakun kaltaselleni coomerille ja sen sai modilla hoidettua.

Suosittelen.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
moro taas pitkästä aikaa dudes ja dudettes.
tää elämäni on mitä on, mut taas olis typerää tekniikka schaissendeerusta tulossa.
J*mm*ltä tilattu taas vähän settiä, kuten mm RBG puke setit tuoli, ko vanha tekee kuolemaa.
myös vähän lisää RBG puke kaapelia emolevylle ja näyttikselle.

Ja joo, olitte oikeessa niistä luureista jotka tilasin jonkun aikaa sit, ne on aika kakat verrattun mun vanhempiin Scenheissereihin, joten tilaan tämmöset myöhemmin tässä kuussa.

nih.PNG


Mutta tää tuoli, ai p*rk*le
Tää on niin naurettavan ironinen tuoli, et pakkohan sillä on pilata tätä setuppia kämpässä lisää.

tuoli.PNG


OOn myös jollain ihmeellä saanut järjesteltyä tän asunnon keittiön, kuten myös koko huoneen tosi uusiks ja setuppi näyttää aika mahtavalta
vaikken pahemmin ees pelailis edelleenkään, mut silti.

Sitku tää RBG puke penkki saadaan hoodeille tänne ni aattelin sit vaihtaa sen koko uuden setupin kuvakseni tohon alotuspostaukseen.
Tai noh, samapa se on joku vilautus jo näyttää siitä.

katotaas.

nyt.PNG
paskaa.PNG
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
ja ei hitsi tätä langan loppupäätä taas, sori jos oon ollu haitaksi
mutterit hukassa, mut kivakun oon saanu silti olla osa tätä yhteisöö, vaiks en oo hirveen aktiivine oikee muissa ketjuissa
hädintuskin ees tässä mun omassa roskispalo langassani, haha

mut oon kyl ihan tykännyt tästä TechBBS mestasta.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Joo, mun kaks jäljelle jäänyttä aivosolua ovat selvästi saaneet yhteisen lapsen ja nyt mulla on käytettävissä ruhtinaalliset 3 aivosolua.
Aika siistiä, oon jopa eilen ja tänään ihan pelannut, kuvitelkaa oikeesti, tehokkaalla pelikoneella on pelattu ja jopa nautittu siitä ko on pelattu.
eikai sentäs tässä ala asiat menee paremmin ees vähän? huhhels.

Mut joo, just laitoin teille quick peakkia järjestelyistä setupissa, mut nyt on asiat niin että laitankin toisen nopee heti perään.
ko oon tehnyt lisää hommia mun asuntoni eteen jota kutsun nyt nimellä '' suihkuun, nukkumaan ja aamulla töihin - asunto ''
Vielä ei oo tullut RBG Pride pelituolia taikka niitä kaapeleita, se on ensviikon homma ni sit päästään näyttään sitä mitä oon tolle pääkoneelle tehnyt ja miten oon sitä pilannut lisää.
mut joo täs nyt sit tää absoluuttinen työttömyyshikkyluola huone ( taas )

Tää kuva just mun tietokoneluolasta voi vaikka toimia jollekkin inspiraationa, tai varmaan ehkä just ennemmin varottavana esimerkkinä siitä
et mitä tapahtuu ellei osaa päästä niihin töihin ko tulee aikuseks ja saada elämän tyngästä kiinni, haha.

absolute.jpg




lisätääs viel tää tänne viestiin, täytyy jotenkin yrittää sääntöjä kunnioittaa, etei tuu taas floodattua
selvästi oon terve ko kanavalle ilmesty taas slowed and reverb
Nyt äkkiä töihin ja perhe hankkimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Pakko kyllä vuodattaa vielä sen verran että hyvä ja pyhä sylvi sentään tota mun ykkös konetta.

Ei hyvänen aika ko kaikki pyörii sillä paremmin ko mikään mun omassa elämässäni koskaan, kokemus on niin käsittämättömän sulava sillä, ihan sama mitä mä fantasioin sillä tekeväni.

Siis pari päivää nyt pelaillut tota modattua MH Risee sillä 2k resolla 170hz samalla pyöritellessä miljoonaa turhaa kakkaa muissa näytöissä siinä ohella ja tää äijä tai muija tai molemmat ei oo siitä moksiskaan.
Se tais vaan nukkua samalla ko teki kaikkea mitä tahoin sen tekevän ja modattuja pelejä pyörittää ultralla 170hz 2k reso 170fps tosta vaan,
ei ees hikikarpaloita mulle laita lämpötilojensa kanssa ikkunaansa, viileempi ko mun komeroni näillä helteillä.

vautsi vau, harmi että oon tullut aikuseksi ( ainakin numerolla ) en sit muuten tiiä oonko mä niin kamalan aikunen, ni ei oo sitä lapsenomasta bing bing wahuuta tosiaankaan niin paljon ko ennen.
Jos mulla vuonna kivi ja keppi olis ollut lähellekkään mitään tän kaltasta hiplattavana, ni olisin varmaan kyennyt oleen alkemisti ja loihtimaan kivistä 24karaatin kultaa silkasta neuronien aktivoitumisesta.

On kyllä aika mörkö tuo laatikko sisäelimineen, mahtavaa totta tosiaan vautsi vau, paras keksintö sitten sen ko luolamiehet keksi hieroa keppejä ja kiviä yhteen ja sai tulen aikaseks.
Hienoa.



Kun kerran niin hienosti on näköjään suorituskykyä tollakin, ni pitäskö tunkea siihen piuha ja laittaa se meneen mun korvaani ja luoda mulle simulaatio sen avulla päähän
tää oikee simulaatio mis me kaikki ollaan on mälsähkö, ihan tylsä käsikirjottaja ja huonoja juonen käänteitä.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
niin, elikkäs huomenet, tähäänäs se 6216_kappapride.png - the penkki tulee tänne

MUTTA vähän ois voinut taas miettiä, kattokaas ku tässäkin on se yks ongelma eli HUHHUH iso paketti taas on ja painaakin vielä, sen lähelle 30kiloa taas tääkin lysti
ja arvakkaapas kannetaanko tällä mun adonis keholla tai käsillä yhtään mitään tollasta kovin pitkiä matkoja, ellei kyse oo muutamasta metristä josta nyt ei oo.
eli olis voinut käyttää näitä muutamaa solua aivoissaan taas siihenkin mietintään että kun käsiä pää-asiassa treenataan heiluttamalla vapea, enu tölkkiä, joskus jopa kahvikuppia
ja sit tietenkin, tiiättehän, ' pakolliset fyysiset toiminnot ' , ni sitä kotiinkuljetusta, mut eipähän käynyt mielessä.

Mut hätä ei oo tämän näkönen!

nimittäin mun Hikky kamuni pääsee yhessä kärsimään mun kanssa ko kaks adonista yhistää yhteiset voimansa sen penkin vuoksi, ni eiköhän me se saada perille saakka sit.
Kiitos hälle.

Editoidaas tähän perään viel just yks pointti kans lisää
Luonnollisesti kuten varmasti kaikki tietää, myös mä oon itteni tänne palstalle löytänyt juurikin lähinnä siitä syystä että tykkään kovasti hipelöidä tietokoneen osia ja niitä yhistellä liittimillä toisiinsa. jne.
kylhän te tän kaikki tiiätte, mut mua huvittaa yks asia.

Katon aina kausittain enemmän tai vähemmän kaikenlaista tekniikka vidiä just ko ihmiset joilla kone teknisiä kanavia pystyssä ja leikkivät osillaan siellä työkseen ja kasaavat ja säätävät kaikenlaista.
Ni selvästi oon onnistuneesti mädättänyt silläkin kkontentilla aivoni ko on taas tulossa emolevylle ja näyttikselle ne RBG kaapelit.
Joskus joissain buildeissa katoin et WAU VALAISTUJA VIRTAKAAPELEITA! PAKKO SAADA NYT TILATAAN! WAUTSI WAU KO ON BING WAHOO HIENON NÄKÖNEN BUILDI!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Ainiin, täällä on varmasti myös puheltu aikapaljon niistä ihan pian laukastavista Ryzen 9000 sarjan professoreista.
Eli saanen itekkin kommentoida asiaan jotain, kyllä oon kattonut asiasta muutamia videjä ja tilastoja sekä tutkimuksia.
verrattuna esim 7000 sarjaan josta mulla on itellä nyt flagship 9 7950x3D versio. Ni kyllähän mä siitä mieleni pahotin heti.
koska ilmeisesti 9000 sarjalla on ihan uus arkitehtuuri ja ovat sit keskivertasesti 14% taas nopeempia ko 7000 sarja koska taas kerran voivat tehä edellistä sukupolvea enemmän laskutoimituksia yhessä syklissä.
Eli hei äijät oikeesti aivan mahtavaa, just mä hitto vie ostin ton oman flagshippini ja aattelin että ai että, nyt on kova olo, nyt on äijällä aika R-A-J-U professori tässäkin tietokoneessa.
Mut auta armias tätä tietokonekaninkolo touhua ko heti huomenna tulee joku uus fuusioreaktori, ko eilen just ostit pitkälti parasta mitä ihminen voi saada myllyynsä.

En tiiä onko 9000 sarjalla sit niitä 3D ydin hommia, et ainakin mulla on sentäs se ja hei, ollaas nyt ihan realistisia, en tee tästä lisääntyvillä tehoilla mitä mulla nyt on,
yhtään mitään muuta ko et voin lisää hieroa jonkun naamaan kuinka mahtava tietokone mulla on ( jota en ees oikeestaan tee )
Et ihan sama, kunhan vaan huvittaa tää tietokone kaninkolo leikki, kehtaatkin uskaltaa mitään päivittää ni huomenna on jo keksitty uus nanoreaktori, ko eilen ostit uusinta uutta olevan fuusioreaktorin itelles.

mut hei, ainakin Inteli oppii olemaan ko AMD on alkanut nautiskella ruokasieniä ja keksii mustasta aukosta aina vaan uusinta uutta noihin laitteisiinsa t: AMD fanipoika, myös jopa näyttisten suhteen, oon AMD fanipoika.

amd fanboy.PNG


AMD fanipoikuuden prossujen suhteen varmaan paljon useempi ymmärtää, mut koska oon AMD fanipoika myös näyttiksissä ni se on ehkä joillekkin triggeri käydä kauluksiin kiinni.
Mut minkäs teet, aika hyviä kortteja kyl on iha oikeesti ollu ko siirryin radeoniin.

( EDIT: pelkään kyllä nyt vähän oikeesti et saan taas jonkun psykoottisen tarpeen ostaa 9000 sarjan prossun, ei, toivottavasti sitä ei pääse käymään, auta armias, ei )
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
SE WINDOWS SITTEN POJAT AKTIVOIDAAN MUKISEMATTA.

hienoo, tässä ajansaatossa ko emolevyt on vaihtunu ni windowsitki on lakannut olemasta aktivoituja, kuten mun neuronit päässä ajan saatossa.
aikamoinen hassu yhteen sattuma, ei oo neuronit aktivoitu omassa päässä, eikä myöskään windowsit kummassakaan koneessa.
jos vaan jaksas ja kiinnostas ni aktivoisin kyl kai, mut noh, ei jaksa, oon oppinut jo tykkäämään tosta vesileimastakin.
Kaikki järjestyy kyllä ihmiset.

aktivoi.jpg


Hetkine, tajusin just et oon pitkälti näköjää mr. Monologi man täälläki, mut ei haittaa jos sillepäälle satun ni tykkään kyl kirjotella enemmän tai vähemmän sekavia horinoitani ja vissiin jotkut jopa edelleen tykkää lukee sitä mitä kirjotan.

Jatko EDIT: liittyen J*mm*'* tilaukseen. Okei, se on nyt noudettavissa mutta kuten aikasemmin kävin läpi, mun adoniksen kehossa ei oo voimaa raahata kamaa omin avuin tänne komeroon.
Ja sattuu olee nyt sillai et mun Hikky kamu on horroksessa atm vaihteeks, ymmärrettävää ja häneen ei saa yhteyttä enneku horros päättyy vuoteessa, kuten ei muhunkaa ko ite horrostan. Pahattilanteet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
IMG_20240610_193645.jpg


Hyvänen aika ko kaikki oli taas mahdotonta
Mut iso kiitos mun ylösnousseelle Hikky kamulle jota ilman asiat ei olis järjestynyt

jotain pitää viel säätää ja ronklata koneen sisäsesti, et tietyt valot toimii oikein, mut ei täs ihminen jaksa
liikaa työtä taas työttömälle kerrakseen, on se vaikeeta, aika paljon kyl sai taas ton kopan kaa leikkiä ja työn jälki kopassa....
noh se on vähän mitä on....
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
290
Äijjällä setit senkun paranee kokoajan. Hienoa seurata. Arvostan!
Joo, kiitoksia että säkin oot täällä viihtynyt ja mulla on ehkä järkevä paikka jakaa näitä juttuja.

Tää on ( ehkä ) vähän tietynlaista copiumia, mulla on vähän lähteny tää homma kai käsistä.

mut se on mulle kyllä yks ihan luontanen piirre, että mulla lähtee nää hommat käsistä ja ennemin tai myöhemmin tavalla tai toisella, lopputulema on sairaalloinen.
Kun mä nyt katon tätä pa*kamyrskyäni täällä komerossani, ni ei voi muuta todeta itelleen, ko et terve tolkun IT-asioista selvästi kiinnostunut ja ehkä vähän animesta poika on.

Se poika tosin on kai unohtanut koskettaa nurmikkoa, ehkä useamman vuoden jo putkeen.


48.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 311
Viestejä
4 307 329
Jäsenet
71 812
Uusin jäsen
GarthKicle

Hinta.fi

Ylös Bottom