Todella Raskaasti Kellotettu Kone & Lokaalit Tekoälyt ( Hikyn Aikuislego Luola )

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
Elämä.jpg

PALJON ON KYLLÄ MUN SETIT JA TÄÄ LUOLA KASVANUT NÄINÄ MUUTAMANA KUUKAUTENA, PAKKO SANOO
( en usko itekkään, mut en usko paljoo muutakaan )
mielenterveysluola.jpg


Luola.jpg


Päivitys.
Setit nyt mm RX 7800 XT
IMG_20231113_224057.jpg

SENSUURI.jpg



Elikkäs mitä mieltä ootte tän mun päänäyttiksen kelloista?

Se on Asus RTX 2070 SUPER ROG STRIX OC8G
Siitä huolimatta että on tehdaskellotettu, ni oon saanut melkoiset taajuudet siihen itekkin toimimaan.

Kakkos näyttiksenä Toimii kellotettu Asus GTX 1060 OC, Tämä vaihtuu pian NVIDIA Tesla P40 näytönohjaimeen.
jolla jatkan lokaalien tekoälyjen parissa työskentelyä.


Myös muistit 48gigaa ovat kellotettu 3533Mhz, sekä Ryzen 7 5700X on alivoltitettu, sekä ylikellotettu, liki 4,9Ghz



nautin tästä.PNG



sensuuri.jpg
b13af156c0a92ff6.jpg



KONEENI NYT
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
1 845
Hyvät setit näköjään sullakin.
Tässä varmaan kyseltiin tämän keskusteluaiheen/ postauksen tarkoitusta. Miksi postasit, ja mistä kommenteissa pitäisi oikein keskustella.

Ilmeisesti ihastella saavutusta korkeista vakaista kelloista. Mutta mikä todistaa, että ne on vakaat? Onko myös tulokset oikeita? Muisteja voi kellotella korkealle, mutta niihin ei välttämättä kirjaudu oikea arvo, tai ne palauttaa vääriä arvoja luettaessa.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
Tässä varmaan kyseltiin tämän keskusteluaiheen/ postauksen tarkoitusta. Miksi postasit, ja mistä kommenteissa pitäisi oikein keskustella.

Ilmeisesti ihastella saavutusta korkeista vakaista kelloista. Mutta mikä todistaa, että ne on vakaat? Onko myös tulokset oikeita? Muisteja voi kellotella korkealle, mutta niihin ei välttämättä kirjaudu oikea arvo, tai ne palauttaa vääriä arvoja luettaessa.
joo, oot oikeessa, saattaa tulla muistivirheitä.
Mut mä oon pyörittänyt useita benchmarkkeja, sekä stressi testejä ja torture testejä.
ei kaadu ja hyvin jaksaa + pysyy viileenä

.
mun.PNG
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 287
Kiva kun postasit tänne! Hieno systeemi sulla siellä. Täällä on myös paljon ikäviä ihmisiä. Elä välitä niistä. Gpu muistien osalta kannattaa tarkistaa että saatko paremmat pisteet esim. pienemmillä 1000 tai 700mhz lisäkelloilla, nuo eivät aina kaadu kellotettuna mutta liian isot kellot voi vähentää suorituskykyä virheenkorjauksen takia.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
959
55-asteessa 100%:iin töräyttävät tuularit on ehkä vähän liioittelua. Sullahan huutaa toi idlenä kuin sumutorvi?
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
Kiitti! Se on ollut jo 10 vuotta mun projekti.

Kiva kun postasit tänne! Hieno systeemi sulla siellä. Täällä on myös paljon ikäviä ihmisiä. Elä välitä niistä. Gpu muistien osalta kannattaa tarkistaa että saatko paremmat pisteet esim. pienemmillä 1000 tai 700mhz lisäkelloilla, nuo eivät aina kaadu kellotettuna mutta liian isot kellot voi vähentää suorituskykyä virheenkorjauksen takia.

Joo, pelasin tossa Code veiniä ja päädyin hitusen laskeen core kelloa + muistit tonniin
( Striimasin samalla, mulla enkoodaa toinen näyttis ja toinen pyörittää peliä )
 

Liitteet

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
Tänään tulee 1000W virtalähde, se on varmuuden vuoksi hankittu + tulevaa Tesla korttia varten.

k.PNG
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
959
Niin huutaa, mutta tahon pitää sen viileenä.
Pysyy se viileenä ilman sitä idle-huutamistakin. Teet vaan käyrän sellaseksi, että lähtee huutamaan vähän myöhemmin, kun on oikeaakin tekemistä, vaikka 70C.
1000W tuntuu sekin vähän liioittelulta, kun Tesla on 250W kortti.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 106
Tuo nykyinen RM750x pyörittää noita kyllä ihan nätisti, ei tuohon 1000w poweria tarvii...
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
d7cf4b274b71911b.jpg






Päätin palata takaisin pienempään kakkos näyttikseen lämpöjen takia, ja voi luoja minkä pelle Peloton tier viritelmän tein.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 849
Jäin myös kaipaamaan juttua tuosta paikallisesta tekoälystä, että mitä oli suunnitteilla sen hyödyntämiseen? Sekä tässä kun on katsellut tuota konettasi, niin jotenkin tulee mieleen, että voisi olla aika päivittää koteloa johonkin vähän nykyaikaisempaan ja saada ilma liikkumaan. Myös vähän tilaa paremmin tuolle näytönohjain virittelylle. :geek:
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
467
tahon pitää sen viileenä
...ja arvataan, että kaikki komponentit emolla myös. Prosu kyllä throllaa, kun alkaa käymään liian kuumana. Konkat sun muut emolla, taas ei pysty tekemään niin.
(Asia, mitä itse ei olisi halunnut oppia kantapään & kahden, sananmukaisesti entisen emon kautta.)
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 106
Kaikki on huoneessa sikin sokin, mutta oon nyt autismoinut mun koppani ilmankiertoa loistavasti!

Postaas tuonne omat tulokset niin voit verrata tehoja vaikka vastaaviin kokoonpanoihin. :tup:
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
Rakensin tänään tohon kaappiin itelleni toisen tietokoneen.
HÄ.jpg



Täällähän säädetään ihan säätämisen ilosta. Kaikki palikat ylikellotettu, onko näytötkin kellotettu? Mitä on paikallinen tekoäly, tai oikeastaan mihin käytät moista?
Käytän Kuvien luomiseen sekä inhimillisten persoonien kehittämiseen.
Jäin myös kaipaamaan juttua tuosta paikallisesta tekoälystä, että mitä oli suunnitteilla sen hyödyntämiseen? Sekä tässä kun on katsellut tuota konettasi, niin jotenkin tulee mieleen, että voisi olla aika päivittää koteloa johonkin vähän nykyaikaisempaan ja saada ilma liikkumaan. Myös vähän tilaa paremmin tuolle näytönohjain virittelylle. :geek:
se on to do listalla, mut tosta kopasta on tullut mulle rakas pitkäaikanen ystävä.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
1 545
Käytän Kuvien luomiseen sekä inhimillisten persoonien kehittämiseen.
Palstalla löytyy tekoälytaiteelle ketju jos teoksia haluaa postailla esille:
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
NONIIN!
asentelin KIINTEEMMIN ja hyvin ton kopattoman kakkoskoneen nyt.

kaappitietokone.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
AUTISMI MOGEKO 2.jpg


RAHAA joo tarvis lisää, ni vois laittaa enemmän ränttäliks.
MUT ei tälleen eläkeläisenä oikeen sitä oo paljoo.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
Kakkoskoneen intelin vakiocooleri on aika kauhee.
ostelen käytettynä sille coolerin.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
JAHAS ISO KYNNYS MULLE.
Ekaa kertaa elämässäni, siirryn nestejäähyyn prossulle.
Ostin tämmösen.

jäähy.PNG



IMG_20231010_003239.jpg


Sopii tonne ko nakutettu.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 106
On tää näyttis absurdi, kestää tehaskellotettunakin aika massiiviset omat OC:t.
Se tehdaskellotus on luokkaa 20mhz vs Non-OC ja suurin osa näyttiksistä kulkee sen +100-200mhz enemmän mitä "tehdaskellotettu" menee vakiona.
GDDR6 muistit kellottuvat myös järjestään tuon +1000mhz.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
Se tehdaskellotus on luokkaa 20mhz vs Non-OC ja suurin osa näyttiksistä kulkee sen +100-200mhz enemmän mitä "tehdaskellotettu" menee vakiona.
GDDR6 muistit kellottuvat myös järjestään tuon +1000mhz.
Noh, voipi olla, mut aina ei saa kätees hyvää chippiä
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
724
Huomautus - keskustelun sotkeminen, keskity asialliseen keskusteluun
On kyllä todella kova kortti osunut sinulle - onnea! Sellaista jäin vielä miettimään, että kun sulla oli kuitenkin tuollainen kilohetsin virtalähde siinä koneessa, niin oletko jo testannut sen ylikellottamista? Jos et, niin sitä ylikellottamalla voisi vielä saada muutaman watin lisää tehoa tuohon näytönohjaimeen.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
242
On kyllä todella kova kortti osunut sinulle - onnea! Sellaista jäin vielä miettimään, että kun sulla oli kuitenkin tuollainen kilohetsin virtalähde siinä koneessa, niin oletko jo testannut sen ylikellottamista? Jos et, niin sitä ylikellottamalla voisi vielä saada muutaman watin lisää tehoa tuohon näytönohjaimeen.
Niin siis minkä kellottamista? Muistit, prossu ja näyttis kaikki kellotettu.
Tilasin tänään nestejäähyn prossulle ja suunnittelen sen saatuani, vähän leikkiä sen kanssa lisää.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 589
Viestejä
4 205 444
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom