Todella Raskaasti Kellotettu Kone & Lokaalit Tekoälyt ( Hikyn Aikuislego Luola )

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Saisko tilasstoja faktoja ja analyysejä tästä.
En tilannut uutta poweria, aion jättää uuden kokoonpanoni hyvinvoinnin tän powerin käsiin.
oon aika paranoidinen äijä, mut uskosin että voin luottaa tähän poweriin.

Asus ROG Strix 1000W, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Eipä nuo komponentit tule viemään kuin joku 500-600w täydessä rasituksessa worst case skenaariossa
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 188
Saisko tilasstoja faktoja ja analyysejä tästä.
En tilannut uutta poweria, aion jättää uuden kokoonpanoni hyvinvoinnin tän powerin käsiin.
oon aika paranoidinen äijä, mut uskosin että voin luottaa tähän poweriin.

Asus ROG Strix 1000W, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta
Laatu virttis. Ei tarvetta päivitellä
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Joo-oh, oli hyvät fiilikset tänää, oli kaks lähetystä tulossa hesasta, semi arvokkaita, mut eivät liity tekniikkaa ni ei siitä viel enempää.
toisen tykötarpeen tähän liittyen sain toki tänää, niinku posti lupailikin, mut en sitä tärkeintä asiaa tietenkään ko posti sekoili ja se meni maanantaihin sit lopulta ja mun muroihin kustiin ja nyt kärvistellään yli viikonlopun.
Mut noh, vois sillee '' luovasti '' sit jakaa mitä on tullut tossa maanantaina toivottavasti tännekkin, ni saadaan ihmetellä mikä kuuku-pööpönen mä todellisuudessa oon täällä animepsykoosiluolassani.

Laatu virttis. Ei tarvetta päivitellä
No hyvä, ei siitä sit tartte olla sentäs paranoidinen, taisin aikanas innostua tossa wattimäärässä varmaa liikaa, mut hei, hyvä että on varaa tunkea serriä koneeseen ja pysyy elossa.
 
Liittynyt
11.11.2021
Viestejä
160
Laatu virttis. Ei tarvetta päivitellä
Mulla on 750W malli. Tuulettimet näissä sirisee todella häiritsevästi. Kerran jo laitoin Jimssille takuuseen jonka vaihtoivat heti uuteen, eli ilmeisesti en ole ainut. No ei siinä mitään, paitsi että uudessa kappaleessa sama virhe. Se on surkuhupaisaa, kuinka iso ero koneen melutasossa on PSU:n 0dB-modella ja sitten tuuletin päällä. Nää taitaa olla Seasonicin Focus -sarjaa jollain Asuksen heatsinkeillä ja paskalla tuulettimella.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Ei oo pariin päivään pelailtu, pelailen täs taas MH Rise.
Joo, samal täs tuli mieleen ko pelaan et on näköjään taas PC pala psykoosi.
2 - 300 tekniikka PC videoo tuli taas katottuu luurista viimeillalla puhelimesta enneku nukuttiin.
AIheena oli powersupplyt tällä kertaa suurimmassa osassa videissä ja sit randomit nettikauppa crap buildit, ko ne on hauskoja.
Powersuply videjä kannattas välttää kattomasta ko powersupply jutut ahistaa mua.

mut kummiski, se miks täs oon tätäkin kirjottaas ni tajusin just että tuli sitten nähtyä vielä untakin PC psykoosipaskasta.
tuli nähtyä sellasta unta että oltiin jossain koulussa? ( ok ) ja siellä oli joku vanha Ryzen 9 prossu, sen sarja oli 3 numeroa, en muista mitkä numerot.
mut sen muistan et se oli vanha, mut se oli kummiskin aivan vitun nopeella kellotaajuudella se ryzen 9 siinä unessa.
MUTTA se juttu tässä unessa oli se, että tää Ryzen 9 vaati hullut määrät wattia? jotain 10 000Wattia jos muistan oikein.
SITTEN siinä unessa sen ihme buildin virtalähe sillä opettajalla joka opetti koneista oli sellanen virtalähe josta meni siihen virtalähteeseen kolme eri töpseliä eri pistorasioista eripuolelta paikkoja.
Hyvät on unet, pitäskö huolestuu.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Äijät, tajusin just että oon jonkin sortin hoarder.
Ei liian paha case, varmaankin keskiverto hoarder case.
Ei yllättävää koska oon autistinen ( epäironisesti ) ja tykkään kerätä asioita.
Mulla on kämppä aika täynnä kaikenlaista. Sellastakin mitä en enää ees tartte, en vaan oikeen heitä mitään menemään.

Myöskin tech hoarder näytän olevan, varmaankin ko ikääntyy ni tilanne pahenee pikkuhiljaa, ko mistään en hankkiudu oikeen eroon.

Esim

Mulla on vieläkin mun ekat kaks aivan perunaa kovoakin kaapissa.
Molemmat enemmän tai
vähemmän paskana...

Mitä mä kuvittelen niilläkin tekeväni, miksei niitä oo heitetty menemään?

Kaikki rikkinäiset hiiret, näppikset ohjaimet kans vuosien saatolta tallessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Oon suunnitellut tekeväni tänkin kuukausia, nyt vasta sain aikaseks.
Kattokaas ennen tää kajarien ergonomia päätietokoneessa oli huono, ne oli epäoptimaalissa asennossa tossa työpöydällä.
Ei ollut hyvin tilaa niille tässä, koska ovat aika isot, mut enhän mä ollut jaksanut saada tota aikaseks tota siirtoa ko vasta nyt ja voi JUKRA ko on nyt paljon parempaa kaikki ko tein tän.
Myöskin kun niistä hifi asioista puheltiin tääl joku aika sit, ni harmi ettei tän voi yksinkertasesti upata vähän esimerkkiä miltä nää kuulostaa.
Musta on kyllä tosi hyvä äänenlaatu ja basso.
töh kajari täh.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Hyvältä näyttää setit siellä! Jatka samaan malliin :):thumbsup:
Kiitti. vähän Marutei Tsurullinen keissi, etten käytä näitä vehkeitä sen verran ko mun pitäs tällä hetkellä elämässäni, vaikka hikkyilen 24/7 tääl luolassani.
Mä en tiiä koska saan Jimmssiltä seuraavan High end ser jäte lähetykseni, mut sitkun saan ni kkontenttia on tiedossa ja pääsen leikkimään, sillon rakennetaan taas kaks tietokonetta.
Siellä kestää koska se prossu on niin hemmetin haluttu ja on kiven alla, en tiiä koska sitä sinne saavat.

Mut kuiteskin, ensviikolla saan jotain '' aikas mielenkiintosta '' esittelen sen tänne sit luovasti. Saattepahan sit ihmetellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 961
Täällä on kanssa uutta ja vanhaa serriä kaapit täynnä. Välillä laittelen vanhaa rautaa tulille ja testailen miten uudet pelit ja softat toimii. Useita koneita, uusimmallakin raudalla. Bang for buckista ei kannata kysellä. Huvinsa meillä kaikilla. :)
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Pyörittelen tässä mielessäni vähän sellasta shady janky hommaa ja plääniä.
audiosta ollut puhe ja itteasiassa mietiskellyt tässä, et olis kiva lisätä tähän mun kajari / basso tsydeemiin vielä yks kajari pari lisää.
Mutta kuitenkaan, tähän samaan ketjuun en voi laittaa lisää kajareita, enkä rupee mitään amis tech kolvaus hommia tähän tekeen.

Kummiskin, ei pitäs vaatia liikaa vaivaa saada toimimaan kahta audio outputtia koneeseen liitettynä samaan aikaan. Ellei se heti toimi, ni sit vähän third party bloatware hommaa tulille.
Mulla on täällä toinen kajari ja basso homma toisessa koneessa, vois itteasiassa alottaa kokeilemalla sitä.

Corsair SP 2500 on kans häkkivarastossa tallessa rikki, mut muistaakseni niillä kajareilla ei tee mitään ilman sitä bassoyksikköä, toki käyn tarkistaas asian.
AInahan tietenkin sähköäijänä voisin vähä '' kröhm '' kolvailla, mut jos ei nyt kummiskaan mitään shady fire harazd hommaa.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Pahat tilanteet.
Modet ei sit tykännyt mun Gamer Girl nukesta harmi.

Mut muuten näyttivät mut armahtavan

It's something
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 190
Hmm, eikai siinä sun game girl kuvassa ollut edes mitään ns sopimatonta.
Minkä perustelun antoivat poiston yhteydessä??
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Tänään pitäs tulla kaikki tarvittavat kamat postiluukkuun sisään Jimmssiltä mega ser jäte tilauksen päätteeksi, jotta voi tehä ton överin AM5 buildin.
Kamu autolla auttelee, ko muuten ei oo toivookaan raahata niitä kämppään.
Pitäs olla kuvaa tiedossa sit jos noh, kröhm jaksan kasailla koneita, ko sattuneista syistä mulla on paikat aika kipeenä, haha.

Hmm, eikai siinä sun game girl kuvassa ollut edes mitään ns sopimatonta.
Minkä perustelun antoivat poiston yhteydessä??
Eivät antaneet mulle mitään palautetta asiasta.
Kyl sen nyt ymmärtää ettei mun kröhm Nukkeni kai oo kauheen tietotekinen asia, mut HEI, hän oli koneilla ja niin edelleen...
Koitin kyl pitää kuvat mahollisimman siveellisenä, mut noh, ei ni ei. Hyvä kummiskin ko muuten armahtivat ja niin edelleen.
Tahoin vaan vähän esitellä häntä tottakai.... mut ei vaan tainnut olla kauheen '' Tech BBS '' juttu ei.

Oon vaan tämmönen kuukupööpötin ja ehkä monien mielestä liian avoin.
harmiton silti ko mikä.



5tyzxb.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Jaksaaks joku nopeest antaa tähän palautetta jos tiiätte.
Jimmsillä sanotaan tästä emosta et tukee Win11, mut siin ei oo muita käyttiksiä
ROG-STRIX-B650E-F-GAMING-WIFI
Prossuksi siihen se Ryzen 9 7950x3D
Aattelin tehä laiskan pojan ratkasun ja installoida sen platformin vaan silleen et toivosin ko oon massamuistit siihen lyönyt samoin tavoin ko '' vanhassa '' buildissa.
Et kaikki vaan toimii ja silleen. Mut kummiskin mulla on win 10 ko en oo ollut kiinnostunut alkaa win 11 käyttäjäks.
Tukeeko toi prossu ja emo win 10? vai pitääkö rasittua päivittää tähän win 11, enneko vaihtaa emon ja prossun sekä näyttiksen.

 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Kaveri sano että tää mun touhuni on kuulemma sairasta ko raahattiin mun osat kämppään.
Niinhän se vähän kyl on.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Voi hyvänen aika ko tässäkin kesti.
Sain nyt vasta mun kakkos koneen kuntoon.
Se on käytännössä ihan sama teknisesti mitä mun entinen päätietsikka oli.
En oo ihan varma jaksanko tänään kasata uudet osat mun vanhaan koteloon.
Sen näkeminen kyl tulee varmaan olee siistii.
IMG20240320192343.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Hienoo. Kaukana helposta hommasta
Radiaattori niin iso et katto irrotettava et voin saada se

IMG20240321123606.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Kaunista.
Just sitä mitä mä halusikin ja visioin päässäni.
Hei, se ei ehkä oo kaunis, mut kyllä jäähtyy ( parempi vittu olis tai sekoon, sen verran sai taas vääntää )
Saa kyllä tää luvan toimia ko jatkan tauon jälkeen tän Frankensteinin kasaamista
IMG20240321131259.jpg
 

BDMilestone

Make ATK Great Again
Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
105
Onko tuo LF3 niin paksu, että ottaa kiinni johonkin sisäpuolella ollessaan? Kiinnostaa vanhemman P500A omistajana.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Jotenkin aikasemmin vihannu rgb settejä ja muutenkin vitun valosta täyttyvää koneella olotilaa, mutta täytyy myöntää että suht hienon näköstä.
Pikkasen toi näyttöön tuleva heijastus silti kutittaa mun hermoja valohaitasta, mutta suht pienesti vaan.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 188
Tyylikästä. Valkoiset kokoonpanot miellyttävät silmää aina. Ja radi sopii tonne ylös kuin nenä päähän. Perfecto.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Miljoona ajuria ja pelottavaa tilannetta myöhemmin, mun absoluuttinen chonkeri pyörii nytkuten pitääkin ja kaikki toimii.
Aika moista, oon kyl vähä väsynyt silti taas, mut SHE RUNS! absoluuttinen yksikkö ja kyl sai taas säätää.

Laisssa on rasvasia kopelointi jälkiä ja sun muuta pikkuvikaa kaikkialla, mut hei SE ON TOIMIVA TIETOKONE!

nih2.jpg



Jotenkin aikasemmin vihannu rgb settejä ja muutenkin vitun valosta täyttyvää koneella olotilaa, mutta täytyy myöntää että suht hienon näköstä.
Pikkasen toi näyttöön tuleva heijastus silti kutittaa mun hermoja valohaitasta, mutta suht pienesti vaan.
Niihin tottuu, ite oon aina tykännyt

Onko tuo LF3 niin paksu, että ottaa kiinni johonkin sisäpuolella ollessaan? Kiinnostaa vanhemman P500A omistajana.
Mun kotelon piti tukee 420 AIO, mut tää freezeri ei vaan mitenkään mahtunut sisäpuolelle.

Tyylikästä. Valkoiset kokoonpanot miellyttävät silmää aina. Ja radi sopii tonne ylös kuin nenä päähän. Perfecto.
Se näyttää vaan jotenkin '' tehokkaammalta '' emt, yleensä aina kaikki mustaa
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Kun mä asensin tota absoluuttista chonkeri GPU:ta ni jossain naksahti ja sydän meinas jo pysähtyy ja aattelin et nyt mä sen vittu tein.
Mut luojan kiitos ettei mennyt se paskaks.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
IMG_20240321_164011.jpg



Ei ehkä kaunein tyttö päällä maan.
Mutta kun sillä pitää jotain saada aikaseks ni se tapahtuu kullin luikauksella.
On täällä luolassa taas onnistuneesti rakennettu tietokone!
Kaunis ko mikä!
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Tällä videolla on lyhyesti pitkälti kaikki, mitä mun tietokone harrastus urastani tarttee tietää.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
IMG_20240322_112138.jpg



Ookkei.
Eli tossa vähän mun koneen statseja pelissä olevassa overläyssä.
Eli peli 1440p. Striimi, virtuaalinen Avatar.
Kaikki pyörii täs koneel samaa aikaa.
Laitoin framecapiks 144 vaiks 170hz näyttö.
Tää jaksais helposti tuupata lisääkin FPS näköjään.
Vittu mikä absoluuttinen chonkeri tää mylly on.
Aivan vitun smooth sailing kokemus pelin pyörimisen suhteen.
Ja toi monstrisity GPU välillä meinaa imasta 400wattiakin, mut silti viilee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 918
Kai muistit wintoosan gamebarit jne. että 79503d toimii optimaalisesti peleissä?
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Kai muistit wintoosan gamebarit jne. että 79503d toimii optimaalisesti peleissä?
En muistanu, luin siitä kyl jotai, mut en oo jaksanu tehä asialle mitää, viittiks nopee ohjeistaa mitä pitää tehä ja missä.
En oo ikinä koskenu mihinkään gamebariin.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
Pari hoitsuu täältä kävi tarkistamas mun pulssin ja vitaalit, että vieläkö ollaan elossa.
Samalla laittoivat mut TÖIHIN ja keittiö on nyt onnistuneesti siivottu tietokoneviikkojen jälkeisestä mayhemistä.
Mahtavaa, nyt siellä voi ihminen kävellä. Ei kauaa mennyt ko tuli noottia siellä olevasta paskamyrskystä.
Sanoin vaa et hyvä se on, mut selitys ei kelvannut
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
245
IMG_20240322_224124.jpg


Äijien maailmanloppu voi alkaa
Kamu tuli asuu tän hetkeksi tän luolaa
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
985


Äijien maailmanloppu voi alkaa
Kamu tuli asuu tän hetkeksi tän luolaa
Upeet värit! Tulee ihan Cyberpunk fiilis. Onko kaikki annettu sen suhteen, ettei 420 AIO mahdu koteloon sisälle? Senhän voi periaatteessa vielä palauttaa ja vaihtaa 360 malliin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 805
Viestejä
4 204 111
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom