Mikä ettei.
Ennen tätä oon harrastanut AI hommia lokaalisti, mutta kuitenkin '' ikävä kyllä '' tätä AI musiikkia teen toistaseks online servicellä, vaikka mulla kyllä riittäis tehoa ihan lokaalistikkin tota tehä varmasti.
Mut en usko että noin hyvää vielä on lokaalisti tarjolla, enkä oo jaksanut ottaa selvää, voi toki jo olla. Käytän Suno:a, eli Suno music AI,
Suno , toki se sit on semmonen juttu, et jos päädyt siitä tykkäämään.
Ja päädyt oppimaan miten sen kanssa tehään musiikkia, ni saatat myöskin päätyä maksamaan siitä, kuten ite tein, naurattaahan se niin ne on suunniteltukkin että lopulta ihmiset maksaa siitä,
mutta ei mua haittaa pätkääkään, sillä se tuo paljon iloa mun elämääni. Toikin terapia kappale itestäni oli riemumenestys itelleni.
Ite en oo kattonut mitään youtube quideja, oon vaan opetellut ite, ko mulla on jonkun verran kokemusta jo takataskusssa tekoälyistä lokaalisti.
Mutta sen käyttöliittymä on suhtkoht simppeli, ni ymmärrät varmasti aika nopsaa.
Mut kuitenkin parasta kai olis kattoa youtube quideja tai jotain ni varmaan pääset nopeemmin alkuun, itehän oon jäärä ja mielummin lyön päätä seinään niin kauan ko ite opin itsenäisesti.