Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tartte luoda kuin kerran. Käy aina vain kun loppuu niin uudelleen lisäämässä miekkaan.Miten mä muistasin että kun kerran olet luonnut niin enempää ei tarvitse tehdä elikkä loputtomasti käytettävissä.
Tai sitten tuo modi tuo kanssa loputtomat öljyt.
Sen ainakin muistan että kerran luotuani en tarvinut toistamiseen luoda.
Ei kait tuo damagebuffi mikään loputon ole kun tuohan vain automaattisesti käyttää ne mitä sulla inventaariossa on ja loppuu ihan normaalisti
Muistaakseni nämä tiedot puuttuvat bestiarystä ennen kuin mosun kanssa on mitellyt. Toisella pelikerralla käyttäisin modia varmaan itsekin, mutta en peliä aloittavalle suosittelisi.Eikait siinä sen kummempaa tarvi pohtia ku ne lukee kaikki siel öljyissä ja codexeissa. Olikohan ehkä yks tai kaks vihua jotka olikin sit jotain oman logiikan vastaista. Itell meni tuo auto apply käyttöön toisella pelikerralla, en kokenut mitenkään "huijauksena" lähinnä pelin jouduttamisena kun vihuja oikeasti oli kuitenki ihan riittämiin huidottavaksi.
Löytyy.Googlaus ei tuottanut varmaa lopputulosta joten kysytääs täältä. Super ultrawide master race ja Witcher 3, löytyykö tuki myös 5120x1440 resoluutiolle ilman modeja, kikkailuja, tms.?
Ainoa asia minkä olisin halunut modata kuntoon on se että tavaravalikossa jo entuudestaan saadut tavarat ei olisi näytetty "uutena" vaan jos saat sellaisen tavaran mitä sinulla ei ole niin se olisi merkitty uutena.
Itse kun en tykkää noista yhtään ja monessa pelissä yksi pakkomielteeni on aina "kuitata" noi.
Tervetuloa nauttimaan tästä mahtavasta teoksesta!Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi aloittaa tämän ja kohta mittarista 60h. Witcher 3 yllätyin siitä miten tuo iso maailma ei puudata AC Originsin ja vastaavien tapaan laisinkaan. Yksi syy tietenkin, että sivutehtävissä on oikeasti jotain järkeä eikä vaan juosta kulman taakse tökkäämään sielutonta NPC:tä miekalla selkään.
Näin korona-aikana mitä parhainta viihdettä tämä peliJuuri aloitin Hearts of Stonen ja sen lisäksi on vielä Blood & Wine ja Skellige tutkimatta
![]()
Näkeekö mistään, että toimiiko tuo Auto Apply Oils modi? Äsken esim taistelin karhua vastaan ja mulla on beast oil, mutta kun menin sinne inventaarioon niin siellä oli jotkut ihan random öljyt. Pitäisikö ruutuun tulla joku ilmoitus kun käyttää tuo öljyä?
Mitä mieltä kokeneemmat, kun mulla olisi kakkos-Questejahan vielä kosolti jäljellä, mutta kannattaisiko kuitenkin ottaa jo uusi peli ja katso netistä järjestys että saisi käytyä kaikki mahdolliset läpi?
Näin päädyin tekemään itsekin eli aloitin uuden pelin. Yllättävänkin hyvin on tasapainossa vastustajien taso tässä NEW GAME+:ssa. Tiettyihin asioihin osaa kiinnittää huomiota ihan eri tavalla nyt toisella kerralla.Itse tein ja (ja tekisin uudelleen) niin että vähän vaillinaisen ekan kerran jälkeen aloitin pelin alusta koluten systemaattisesti kaikki questit ja karttamerkit. Eikä tuon reilun sadan pelitunnin jälkeen ole mitään syytä haikeuteen, itse olisin hyvilläni jos takana olisi vasta yksi rundi.Kolmannellakin kerralla peli kiehtoi ja sykähdytti, ainut vaan että välivideoita teki mieli jo välillä skippailla.
Pitäisiköhän tämä vihdoin pelata jossain vaiheessa? Osat 1 ja 2 voinee suosiolla skipata?
Aika huono rekordi nyt tässä nykyisessä pelissä, kun noin 2/3 peleistä olen hävinnyt, mutta kai pitäisi vain löytää tarpeeksi huonot vastustajat tai katella kauppiaita läpi, josko saisi pakkaa parannettua. Velenissä mennään nyt.
Ainoastaan jos haluat päättää päätarinan eritavalla tai tietyt sivutehtävät.Onko NG+ mitään järkeä jos on ekalla läpäisy kerralla kolunnut ja tehnyt kaiken?
Modataanko tätä kuten Skyrimia NMM:llä vai kuinka? Onko jotain essentialseja, jotka kannattaa heittää heti ja onko hyvä tiivistelmää siitä, miten tästä saa visuaalisesti about ajan mukaisen?
Olisko noista visuaalisen puolen päivityksistä ja essentiaaleista joku hyvä ja "yleisesti hyväksytty" lista kuitenkin vai onko esim. tuo @bulgur in listaus sellainen, jolla peli näyttää nykyaikaselta? Hyppy modeihin kylmiltään on aina yhtä luotaantyöntävä mutta ei huvittaisi ihan niillä orkkis lookeillakaan pelailla...
Käytetäänkö tässä esim jotain ENB shaderia?
Ykkönen on aika pitkälti oma tarinansa joka perustuu (muistaakseni) ensimmäiseen lyhyeen tarinaan kun taas kolmonen on pitkälti studion omaa tuotosta.
Kakkonen on ainoa itseltäni pelaamatta jäänyt. Eka osa oli kyllä hauska silloin aikoinaan vaikken kirjoja tunne mutta kolmonen tuntuisi olevan hahmoiltaan ja tarinaltaan paljon monipuolisempi ja ilmeisesti ainakin jotenkin sidoksissa siihen juustoiseen sarjaan.
Olisko noista visuaalisen puolen päivityksistä ja essentiaaleista joku hyvä ja "yleisesti hyväksytty" lista kuitenkin vai onko esim. tuo @bulgur in listaus sellainen, jolla peli näyttää nykyaikaselta? Hyppy modeihin kylmiltään on aina yhtä luotaantyöntävä mutta ei huvittaisi ihan niillä orkkis lookeillakaan pelailla...
Käytetäänkö tässä esim jotain ENB shaderia?
Mitä nyt enää monen vuoden takaa muistaa, niin ykkösessä oli vaikuttavaa se kun ekaa kertaa törmäsi peliin jossa tuli vastaan vaikeita valintoja, joilla oli todellinen seuraus, joka paljastui niin myöhään ettei voinut enään ladata savea ja valita toisin. Tämä oli se vau efekti itselleni. Mutta kakkonen, dääm, se sitten räjäytti pankin, oli se vaan niin hieno peli! Miekkailu oli mediumilla niin vaikeaa, että eka tai viimeistään toka vastustaja pisti sankarin kylmäksi monta kertaa peräkkäin. Ennen tätä peliä sitä oli tottunut (poislukien W1) että "naputa nyt vaan hulluna sitä lyöntinappia", mutta nytpä se ei toiminutkaan. Combatissa oli alussa jyrkkää oppimiskäyrää, ja sitä kun vihdoin alkoi hallitsemaan, niin oli se toki varsin palkitsevaa. Peli on vaikeustasoltaan niin haastava, etten oikein voi käsittää miten jotkut ovat pelin pelanneet läpi kuolematta kertaakaan (Insane vaikeustaso muistaakseni).
Lisäksi tarinankerronta oli vahvaa, grafiikka vaikuttavaa, ja joitain pieniä (mutta kuitenkin vaikuttavia) edistyksellisiä featureja, esim talot ja luolat ilman lataustaukoa (muistan vieläkin hämmästelleeni kun menin taloon ja huomasin ekan kerran että voin ikkunasta katsella ulos samaa tapahtumaa mikä siellä juuri oli menossa).
W3 sitten räjäytti kaikki pankit täyttämällä W2:n taivaisiin nostamat odotukset.
Olikohan tämä se mihin kuoli ainakin sata kertaa ja joka ikinen kerta piti katsoa se helkutan pitkä cut-scene uudestaanMuistan kun ekassa osassakin piti voittaa joku barghest tms. susi joka vaani siinä heti ihan alkualueella. Vaati aika saumatonta eri taikojen ja muiden yhteen käyttöä. Kolmonen oli jo enemmän sitä, että jos varautuminen on oikein tehty niin taistelu on lopulta melko triviaalia (siis se intron monsteri, jota nyt en tarkalleen nimeltään muista).
Jos rämpytti quicksave nappia tarpeeksi nopeaa niin peli teki tallennuksen juuri tappelun alkuun, kun combat ei ollut vielä alkanut. Vähens vitutusta huomattavastiOlikohan tämä se mihin kuoli ainakin sata kertaa ja joka ikinen kerta piti katsoa se helkutan pitkä cut-scene uudestaanMeinasi jo usko loppua kesken
Suosittelen lämpimästi Xbox-ohjainta.Hommasin kaikki pelit ja kolmosen lisäosat mutta en kyllä mitenkään ymmärrä kontrolleja PC:llä. Varsinkin kolmonen on ihan kamala. Aikaisemmin pelannut lähinnä ESO, WoW, FO sarjoja ja en pääse mitenkään sisään hahmon ohjaamiseen. Olisikohan jotain vinkkejä mitä mahdollisesti teen väärin vai onko tämä vain pelisarja joka jää väliin?
Hommasin kaikki pelit ja kolmosen lisäosat mutta en kyllä mitenkään ymmärrä kontrolleja PC:llä. Varsinkin kolmonen on ihan kamala. Aikaisemmin pelannut lähinnä ESO, WoW, FO sarjoja ja en pääse mitenkään sisään hahmon ohjaamiseen. Olisikohan jotain vinkkejä mitä mahdollisesti teen väärin vai onko tämä vain pelisarja joka jää väliin?
Olikohan tämä se mihin kuoli ainakin sata kertaa ja joka ikinen kerta piti katsoa se helkutan pitkä cut-scene uudestaanMeinasi jo usko loppua kesken
Olikohan tämä se mihin kuoli ainakin sata kertaa ja joka ikinen kerta piti katsoa se helkutan pitkä cut-scene uudestaanMeinasi jo usko loppua kesken
Hommasin kaikki pelit ja kolmosen lisäosat mutta en kyllä mitenkään ymmärrä kontrolleja PC:llä. Varsinkin kolmonen on ihan kamala. Aikaisemmin pelannut lähinnä ESO, WoW, FO sarjoja ja en pääse mitenkään sisään hahmon ohjaamiseen. Olisikohan jotain vinkkejä mitä mahdollisesti teen väärin vai onko tämä vain pelisarja joka jää väliin?
Defaulttina taitaa olla hahmolla liikemäärä, jolloin ei pysty tekemään älyttömän äkkinäisiä liikkeitä ja on hieman sellainen tank control fiilis. Tuon liikemäärän ottaa pois päältä, niin kontrollit muuttuvat paljon paremman tuntuiseksi (paljon responsiivisempi, enemmän Dark Souls tyylinen), mutta samalla animaatiot muuttuvat huonommin toimiviksi, kun voi välittömästi vaihtaa liikkeen suuntaa. Kuitenkin paljon mukavampi pelata ilman tuota hahmon liikemäärää.Kolmosessa suosittelen kovasti laittamaan seuraavat asetukset optionsissa:
Options/Gameplay/Movement Response: Alternative
Video/Graphics/Hardware Cursor: On
Se default movement response on minusta ihan hirveä, tuntuu lähinnä enemmän siltä kuin ajaisi rekalla. Hardware Cursor taas pakottaa hiiren kiihdytyksen sun muut hiiriohjauksen pilaajat pois päältä, ei mene jakeluun miksi niitä edelleen allahin vuonna 2020 tungetaan joka peliin. Jos muuten vain ei hiiri/näppis sovi niin ei kai siinä muu auta kuin käyttää padia?
Tänäähän Witcher 3 viettää 5v juhlia, nopeasti se aika on mennyt
19. toukokuuta 2015
Voinen fiilistellä tällä videolla:
The CD Projekt Group — which includes The Witcher III: Wild Hunt developer CD Projekt Red and digital distribution platform GOG — skyrocketed again on Monday, officially surpassing Ubisoft to become the most valuable video game company in Europe. You read that right, the award-winning company that gave us the The Witcher trilogy is currently larger than the French tech giant in terms of market capitalisation.
At the time of this writing, Ubisoft is worth PLN 35,6 billion (€7,82 billion), while CDP's market value is estimated at PLN 36,5 billion (€8,01 billion). Although it's a huge achievement, it's important to remember that CDP posted PLN 521 million in revenues and PLN 175 million in net profit in 2019, while Ubisoft generated €416.2 million (PLN 1,89 billion) in revenue in the third quarter of the fiscal year 2019 alone.
Considering that the French publisher is planning to release five big-budget productions this fiscal year — namely, Watch Dogs: Legion, Gods & Monsters, Tom Clancy's Rainbow Six: Quarantine, Assassin's Creed: Valhalla, and a yet-to-be-revealed title (reportedly a new Far Cry game), it's safe to say that the strength of Ubisoft's biggest brands (and new IP) will translate into an impressive performance throughout the year.
As a reminder, CDP is also the most valuable Polish company, with the country's second-biggest company PKO Bank Polski still struggling to recover from the economic damage caused by the coronavirus pandemic.
With CD Projekt Red's long-delayed Cyberpunk 2077 finally releasing for PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, and PC (via GOG, Steam, and the Epic Games Store) on the 17th of September, chances are that the company will manage to break many more records on the Warsaw Stock Exchange in the coming months.
Cyberpunk 2077 is not the only title in the works at CD Projekt Red, as the studio is also developing a new game and at least two post-launch DLC for its sanbox extravaganza. According to the company's CEO Adam Kiciński, the team will start working on Cyberpunk 2077's online mode once the base game goes gold.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.