The Witcher 3: Wild hunt

Tässä nyt sarjasta innostuneena Viimeinen Toivomus varattuna ja sarjakuvat luettuna. Kaippa tämä Noituri-hype täytyy viedä täyteen kukoistukseen Witcher 3 uudelleenpeluulla :p

Minkälainen on pelin modi-tilanne? Olisiko jotain hyvää settiä joka tekisi pelistä tarpeeksi erilaisen vanillaan verrattuna kun en yleensä tykkää samaa peliä pelata uudelleen?

Edit: Tämä voisi olla:
LEGO - Loot Economy Gear Overhaul
LEGO - Loot Economy Gear Overhaul

Ja ehkä:
FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks
FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks

Edit: Päädyin Ghost Modeen Ghost Mode
Pitää vielä katsella huomenna sopiiko se yhteen jonkin No Junk Loot modin kanssa
 
Viimeksi muokattu:
Tässä nyt sarjasta innostuneena Viimeinen Toivomus varattuna ja sarjakuvat luettuna. Kaippa tämä Noituri-hype täytyy viedä täyteen kukoistukseen Witcher 3 uudelleenpeluulla :p

Minkälainen on pelin modi-tilanne? Olisiko jotain hyvää settiä joka tekisi pelistä tarpeeksi erilaisen vanillaan verrattuna kun en yleensä tykkää samaa peliä pelata uudelleen?

Edit: Tämä voisi olla:
LEGO - Loot Economy Gear Overhaul
LEGO - Loot Economy Gear Overhaul

Ja ehkä:
FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks
FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks

Edit: Päädyin Ghost Modeen Ghost Mode
Pitää vielä katsella huomenna sopiiko se yhteen jonkin No Junk Loot modin kanssa
Ja ehdottomasti tämä! The Witcher 3 HD Reworked Project
 
Tässä nyt sarjasta innostuneena Viimeinen Toivomus varattuna ja sarjakuvat luettuna. Kaippa tämä Noituri-hype täytyy viedä täyteen kukoistukseen Witcher 3 uudelleenpeluulla :p

Minkälainen on pelin modi-tilanne? Olisiko jotain hyvää settiä joka tekisi pelistä tarpeeksi erilaisen vanillaan verrattuna kun en yleensä tykkää samaa peliä pelata uudelleen?

Edit: Tämä voisi olla:
LEGO - Loot Economy Gear Overhaul
LEGO - Loot Economy Gear Overhaul

Ja ehkä:
FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks
FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks

Edit: Päädyin Ghost Modeen Ghost Mode
Pitää vielä katsella huomenna sopiiko se yhteen jonkin No Junk Loot modin kanssa

Auto apply oils sekä se jokin modi, joka poistaa reagenttien (yrttien ja muu vast. pask.) keräämisestä sen esiinpomppaavaan lootti-ikkunan. Nuo on aivan ehdottomia.
 
Omassa Witcher Goty-PS4-painoksessani ei ole kansissa tai niiden sisälläkään ilmeisesti sanaakaan Sapkowskista. Mikä varmaan uuden reilumman sopimuksen myötä korjaantuu jatkossa.

Tiedä miksi se kansiin kuuluisikaan sinänsä.

Ensimmäinen rivi toki creditseissä (Witcher 1) kuuluu näin: "Based on the novels and stories of Andrzej Sapkowski".
Kakkosessa: "The Witcher 2 game is based on the prose of Andrzej Sapkowski."
Kolmosessa: "The Witcher 3: Wild Hunt is based on the prose of Andrzej Sapkowski".
 
Tuskin kukaan jaksaa mitään uusintapainoksia kansipapereista alkaa vääntämään, mies on muutenkin jo tehnyt selväksi ettei peleistä itsessään kauheesti perusta. Toi uus diilikin on mun mielestä ihan helvetin limanen veto Sapkowskilta, sille kuitenkin annettiin mahollisuus ottaa joko könttäsumma heti tai prosentuaalinen osuus pelien myynnistä, mies valitsi väärin ja ei vissiin pystynyt elämään asian kanssa vaan lähti oikeusteitse hakemaan lisää. Flopiksihan se lähti koko projektia ennustamaan etukäteen, mut kun tajuskin et rahaa olis ollu enemmänkin tarjolla niin sieltä vaan sit hakemaan, haastattelujen perusteella muutenkin vaikuttaa aika perseestä olevan koko ukko.

Ei siinä, hyvähän se on tunnustaa et laadukas lähdemateriaali peleille on, mut eipä se toisaalta oo läheskään ainut syy minkä takia peli on hyvä.
 
Eli sinun mielestä on ihan reilua että tämä henkilö alunperin tyrmäsi idean pelistä, otti könttäsumman prosentin sijaan ja kun pelit sitten menestyivät, lähetään hakemaan lisää rahaa oikeusteitse kun ei voi elää sen asian kanssa että itse valitsi väärin?
 
Eli sinun mielestä on ihan reilua että tämä henkilö alunperin tyrmäsi idean pelistä, otti könttäsumman prosentin sijaan ja kun pelit sitten menestyivät, lähetään hakemaan lisää rahaa oikeusteitse kun ei voi elää sen asian kanssa että itse valitsi väärin?
Tää on oikeestaan se mitä yritin sanoa. Se ei mun mielestä ainakaan lähtökohtasesti oo reilua et sen alkuperäsen diilin päälle kustaan ja lähetään hakemaan sitä parempaa diiliä jälkikäteen kun ei sitä sillon ite aikoinaan tajunnut ottaa.
 
Huh tulipas aloitettua nostalgioissa pelaamaan New game+ taas lävitse. Skelligessä menossa tällä hetkellä noin puolessa välissä. Ei kyllä mikään ihme että tämä on voittanut satoja palkintoja ja CDPR on arvostettu tekijä.

+Maailma on välillä värikäs mutta silti mukavan harmaa ja synkkä tietyillä osin
+Grafiikka on vieläkin huippuluokkaa varsinkin tuon threadissa mainitun HD modin jälkeen
+Tehtäviä jaksaa oikeasti tehdä ja maailmaa tutkia, esim. Horizon zero dawn tuntui itselle karmealle pakkopullalle
+Äänimaailma

-Miinusta tulee itemisaatiosta. Kamojen keräyksen olisi voinut tehdä paremmin nyt mennään pitkälti settien kanssa, vaikkei ne aina olisi parhaimmatkaan.
 
Suurin osa pelistä pelaamatta + DLC:t pelaamatta, joten ihan mukava nyt tässä tuon sarjan jälkeen pelailla tätä. Pitänyt hyvin otteessaan, mutta en kuitenkaan lopullista mielipidettä pelistä osaa kertoa vielä.
 
Steamtilastojen mukaan Witcher 3:sta pelaa nyt enemmän pelaajia kuin koskaan julkaisun jälkeen. Sama Witcher EE:llä. Huomaa, että TV-sarja nostanut suosiota oikein kunnolla.

The Witcher 3: Wild Hunt - Steam Charts
The Witcher: Enhanced Edition - Steam Charts



Haha, näin se menee. Onneksi olen onnekas, joka pelasi tämän peli heti läpi kun ennakkotilattu peli saapui laatikkoon. Hyvä että löytyy näitä jälkijunassakin kulkevia, mutta tosi witcherystävähän olisi tämän ostanut jo aikoja aikoja sitten omaan hyllyyn.

Mielestäni paras peli, mitä pleikkarille on julkaistu.
 
Haha, näin se menee. Onneksi olen onnekas, joka pelasi tämän peli heti läpi kun ennakkotilattu peli saapui laatikkoon. Hyvä että löytyy näitä jälkijunassakin kulkevia, mutta tosi witcherystävähän olisi tämän ostanut jo aikoja aikoja sitten omaan hyllyyn.

Mielestäni paras peli, mitä pleikkarille on julkaistu.
Noo turhapa tällästä gatekeepingiä on harrastaa, hyvä vaan että löytyy pelaajia yhdelle vuosikymmenen parhaimmista peleistä.

Ja sivuhuomiona vielä että itekkin kyllä kuulun tuohon tilastoon, ei sen takia etteikö aikasemmin tullut pelattua vaan siksi kun sarjan katottua halus laittaa uusintakierrokselle :joy:
 
Haha, näin se menee. Onneksi olen onnekas, joka pelasi tämän peli heti läpi kun ennakkotilattu peli saapui laatikkoon. Hyvä että löytyy näitä jälkijunassakin kulkevia, mutta tosi witcherystävähän olisi tämän ostanut jo aikoja aikoja sitten omaan hyllyyn.

Mielestäni paras peli, mitä pleikkarille on julkaistu.
Itse ostin julkaisussa myös, mutta jotenkin ei vaan millään napannut mukaansa vaikka monia tuntia yritin. En sitten tiedä syytä että miksi näin kävi että vasta 30h jälkeen koukuttaa.
 
Täysin samaa mieltä. Luin wikin kertomassa kronologisessa järjestyksessä: Noituri-tarinat (novellit), Noituri-saaga ja loppuun Myrskykausi. Saaga kyykkää ja junnaa parin kirjan ajan, mutta paranee sitten loppua kohti. Novellit ja saagan alku ehkä parhaat, sekä näitä kerronnaltaan ja fiilikseltään vastaava Myrskykausi. Suomennosta on tosiaan kehuttu, enkä keksi miksi lukea englanniksi, jos se ei ole edes alkuperäinen kirjoituskieli.

Suomennetuissa versioissa tosin hirviöt on suomennettu siten, että aina ei ole hajuakaan mistä hirviöstä on kyse missäkin kohtaa vaikka tuntisi kyseisen maailman kaikki hirviöt englanninkielisillä nimillä. Muuta suurempaa mussutusta suomennoksista en ole löytänyt.
 
Teknisesti Witcher 3 on sitten enemmän Ubisoft-pelimaailmakaavaa sivutehtävillä höystettynä kuin mikään ainutlaatuinen tapaus. Vuoroin vieraissa Assassin's Creed: Originsissa sen pelisarjan konsepti pilattiin kopsaamalla Witcher 3:n rajoittavaa pelisuunnittelua, kun esinekeruussa ja hirviökohtaamisissa käytännössä kiellettiin edes yrittää pelata tietyillä alueilla, kun tämä

Se ero oli toki että Witcher 3:n jaksoi pelata läpi toisteisesta välivideo- ja salapoliisimekaaniikastaan huolimatta gwentin voimin vaikka molemmissa oli heti alusta saakka eloton, reagoimaton pelimaailma, joissa ei kaupungeissakaan ollut paljolti mitään välivideorakenteen ulkopuoliseksi tehtäväksi.

Ubisoft-W3-AC:O-siirtymä osoittanee kuinka suurella luovuudella näitä pelimaailmoja tehdään, kun se pelimaailma on aina jatkumon viimeisimmän väännöksen kopioimista.

Assassin's Creed 2:n Ezio-trilogia on nähdäkseni ansioitunein ja omaleimaisin tuotos tällä saralla. Siinä oli sentään mielenkiintoista kiipeillä kaupungissa, jossa viholliset ylipäätään reagoivat tekemisiisi. Ilman jatkuvia rajoituksia, että tätä voit haastaa vasta ollessasi levelillä 17+. Kun ne oli ihan vaan pelattavaksi tehty.
Ubin peleistä pelatu AC2, AC4 yli puolen välin, FC3, FC3 Blood Dragon yli puolen välin, FC5 ja GR Wildlands. Näihin verrattuna W3 + DLC:n maailma, fiilis sekä tarina ja sivujuonet melkoisesti parempia. AC2:sta on niin kauan aikaa, etten hirveästi muista, mutta kyllä sekin alkoi puuduttaa. Aika saman toistoa ja kiipeilyä loppupeleissä, vaikka juoni muistaakseni ihan hyvä. Uusin pelaamani on FC5 ja se meinasi jäädä kesken, koska päätarina oli todella tylsä ja maailma aika kuollut. Olihan siellä jatkuvasti re-spawnaavaa jengiä, mutta ei se juuri sisältöä tuonut. W3:ssa sivutehtävätkin olivat mielenkiintoisia ja osa pidemmistä todella hyviä (mm. Red Baron). Itemisaatio tosin on aika hanurista, koska alkua lukuunottamatta mentiin käytännössä setistä settiin. Ja kyllähän W3:ssa pystyi menemään minne hyvänsä ja tappelemaan suuremman levelin vastustajia vastaan. Saattoi vaan kestää melko pitkään, mutta ei ollut mitään kovaa MMO level lukkoa.

Aloitin siis W3:sta jälkijunassa ja vasta läpipeluun jälkeen luin kirjat ja siirryin pelaamaan DLC:t. Mitään rakkautta / vihaa ei ole Wicherin maailman tai Ubin pelien suuntaan.

Kirjat lukeneena ja niistä paljon pitäneenä, varsinkin novelleista, Sapkowski on ainakin meikeläisen arvostuksen ansainnut. Toinen juttu on sitten Sapkowskin valittaminen, jos on veikannut väärin ja tehnyt huonon sopparin. Toki hänen nimensä pitää mainita niin pelissä kuin sarjassakin, koska ilman Sapkowskia ei olisi kumpaakaan. Kyllä se kuitenkin on niin, että Sapkowskin saama näkyvyys pelien ja sarjan myötä on täysin eri luokkaa, kuin ilman niitä. Tuskin olisi sarjaakaan ilman pelejä ja Sapkowskin itsensä saama näkyvyyskin (ja raha?) olisi sitten pienempi. Sarja on Witcherin faneille siinäkin mielessä hyvä juttu, että se todennäköisesti edesauttaa uutta kirjaa ja peliä. Eli kyllä se Sapkowskikin saa ansaitsemansa massit tässä.
 
Viimeksi muokattu:
The Witcher 3: Wild Hunt - Steam Charts

ilsueKq.jpg


Ennätykset kuin paukkuu :cigar:
Edit: Näkyykö missään konsoleiden vastaavia lukemia, kuvittelisi että sielläkin saanut lievää buustia.
 
Ihan sivukommenttina, että yllättävää huomata että sarja on tuonut pelille nosteen :vihellys:

Omaan makuun tuo oli hirveetä cringeä ja b-luokan näyttelemistä, jonka kesti juuri ja juuri siksi, että maailma on tuttu.
 
Piti itsekin tv-sarjan innoittamana asentaa peli uusiksi ja parit modit vielä kylkeen. Onhan tuo pirun nätti melkein 5v vanhaksi peliksi.

8zMX3v9.jpg


K9aBdgv.jpg


c9UZrFY.jpg


D8JeO0y.jpg


b5QAscP.png
 
Viimeksi muokattu:
Onko W3:een nykyisin joku valmis modipaketti, jolla visuaalisen puolen saa 2020 mallille vai pitääkö valkata ja säätää paljonkin itse? En ole koskaan witcheriä modaillut ja ainakin Skyrimin modisirkus on nykyisellään itselleni ihan liikaa.
 
Onko W3:een nykyisin joku valmis modipaketti, jolla visuaalisen puolen saa 2020 mallille vai pitääkö valkata ja säätää paljonkin itse? En ole koskaan witcheriä modaillut ja ainakin Skyrimin modisirkus on nykyisellään itselleni ihan liikaa.

Valinnanvaraa on valtavasti ja säätää halutessaan saa. Noissa mun kuvissa tosin ei visuaalisella puolella ole kuin HDReworked, Beautiful Grass V3 sekä NoDirtyLensEffect. HDReworkedissä on oma installeri ja nuo muut vain puretaan mods-kansioon. Lisäksi usersettings-filestä on paria arvoa rukattu, että ruohoa on enemmän ja piirtyy kauemmas. Hyvin helppoa siis.

Tuo HDReworked on varmaan se tärkein, päivittää valtavasti tekstuureita (ja kai mallejakin) paremmiksi.
 
Muuten pysyy graafisesti vielä kasassa, mutta piirtoetäsyys häirittee ja pahasti. Kauheat pop-upit ku rattastelee menemään.
 
Itse tykästyin Phoenix Lighting modiin ja sen kaveriksi luonnollisesti HD Reworked laittamaan tekstuurit kuntoon. Ini-tiedostoista saa viilattua kasvillisuuden tiheyttä ja piirtoetäisyyksiä niin pitkälle kuin näyttis antaa myöten ja varjoja sai myös säädettyä aika monipuolisesti, jos muistan oikein.

Itse nostin noiden modien lisäksi ruohon tiheyttä ja kasvillisuuden piirtoetäisyyttä hieman ja sitten vielä 1440p virtuaalinen resoluutio 1080p-näytöllä. Noilla pyörii vielä mukavasti 60-100 FPS ultralla hairworksit päällä ja näyttää paremmalta kuin vakiona ultralla. Ei tämä esimerkiksi valaistuksen osalta enää uusimmille ja hienoimmille peleille pärjää, mutta nätti silti.
 
Laitettaas tänne jos joku ei tiennyt:
Tiesitkö? Noiturin oli tarkoitus saada oma pelinsä jo 90-luvulla

Ihan viimeistään The Witcher 3 nosti ”Puolan Tolkienin”, Andrzej Sapkowskin Noituri-sarjan laajempaan kansainväliseen menestykseen. CD Projekt Redin kehittämät pelit ovat keränneet kehuja ensimmäisestä, vuonna 2007 julkaistusta osasta lähtien. Noiturin sovittaminen pelimuotoon ei kuitenkaan ollut ensimmäisenä CD Projektin älynväläys.

Puolalainen Metropolis Software avasi ovensa vuonna 1992. Metropolis saavutti luvun alkupuolella kohtuullista menestystä esimerkiksi point-and-click -peleillään. Studion perustaja Adrian Chmielarz oli Sapkowskin kirjojen suuri ystävä, ja lähestyi kirjailijaa vuonna 1997 pyytääkseen tältä oikeuksia pelisovitukseen. Sapkowski, joka on tunnetusti suhtautunut videopeleihin hiukan nihkeästi, suostui kuitenkin myöntämään lisenssin. Chmielarz on myöhemmin tullut johtopäätökseen, että Sapkowski ajatteli, ettei kukaan välitä peleistä ja että peli ei näin voisi pilata hänen kirjojensa mainetta.

Metropolisin kehittämän pelin oli tarkoitus olla suoraviivainen seikkailu, jossa olisi roolipelielementtejä, kuten pienimuotoisia valintoja ja hahmonkehitystä. Studio teki prototyypin pelin ensimmäisestä tasosta, mutta sen pidemmälle se ei koskaan päässyt. Talo pyöritti samaan aikaan Noiturin kanssa kolmea muutakin peliä, ja neljästä julkaistiin lopulta kaksi: räiskintäpeli Blaster! ilmestyi vielä samana vuonna, taktinen roolipeli Gorky 17 puolestaan vuonna 1999.

Noiturille ehdittiin neuvotella julkaisijakin, minkä lisäksi medialle lähetettiin kuvia pelistä. Kourallinen esteitä, esimerkiksi haasteet teknologian kanssa, kuitenkin näivettivät projektin.

– Kuvioon ei liittynyt mitään draamaa. Peli vain kuivahti kokoon, Chmielarz on kertonut.

Noituria yritettiin herätellä myöhemmin, tuloksetta, mutta virallisesti sitä ei peruttu koskaan. Nykyään projektista on jäljellä vain Chmielarzin ja Sapkowskin kirjeenvaihto sekä muutama kuvankaappaus – prototyyppi on hukkunut muun materiaalin kanssa.

CD Projekt hankki oman lisenssin Noituriin vuonna 2002. Vuonna 2009 CD Projekt osti Metropolis Softwaren, ja seuraavana vuonna lakkautti sen. Chmielarz oli jättänyt studion jo vuosituhannen vaihteessa, ja on sittemmin perustanut People Can Flyn sekä The Astronautsin.

Tässä videota:
 
Sen verran aikaa kun pelasin läpi että kertoiko Yennefer pelissä miksi halusi vangita djinnin? Mielestäni ei ja paikkakin oli täysin eri kuin sarjassa.
 
Pelin julkaisun aikohin pelaili niin näytti silloin hienolle graffat mutta silloinen mylly 2corella ei oikein pyörittänyt hyvin (piti siirtyä budjetti pc vaihteeksi), nykyinen mylly pyörittää 1440p high asetuksilla. Peli tuntuu huomattavasti paremmalle kuin aikoinaan kun tuli tuo tv sarja katsottua läpi. Jotenkin innostui näistä sen verran että varmaan tulee myös kirjat luettua jossain kohtaa. Toki jos on suomennettu. Tuntuu että tätäkun alkaa pelaamaan saa varata aikaa helposti se pari tuntia että viitsii edes aukaista.
 
Itsekkin latailin W3:n uudelleen sarjan innoittamana ja tilasin tuon ensimmäisen kirjan samalla. Pitänee asennella vielä muutama modi, mitä tässä ketjussa on mainittu - mutta näyttihän se nykyisellä koneella kaikki herkut päällä erittäin hienolta peliltä näinkin vanhaksi tekeleeksi.
 
63 tuntia kesti pääpeli itsellä, Netflix-sarja motivoi pelaamaan loppuun. Jonkinverran jäi secondary questeja ja paljon witcher contracteja tekemättä. Muutamia bugeja tuli vastaan mutta loppujen lopuksi huikea tuotos jossa ei paljon menty aidan ali. Lisäosat vielä pelaamatta.

Priscillan laulu
 
63 tuntia kesti pääpeli itsellä, Netflix-sarja motivoi pelaamaan loppuun. Jonkinverran jäi secondary questeja ja paljon witcher contracteja tekemättä. Muutamia bugeja tuli vastaan mutta loppujen lopuksi huikea tuotos jossa ei paljon menty aidan ali. Lisäosat vielä pelaamatta.

Joo itsekin olen pelannut peliä joku 40 tuntia nyt. Olin yllättynyt siitä, että melkein joka secondary questi on oma minitarina osassa secendary questeista jopa useita vaiheita joten ne eivät ole vain täyte questeja vaan ihan fiksuakin sisältöä. Tosin itse pelin tarina on pääquesteissa. Eikä sivutehtävät ole pääasiassa kuin sellasia minitarinoita pelin sisällä.

Witcher contractit on ehkä vähän enemmän sellasta täytesisältöä tietty eri hirviö tyyppejä vastaan pitää pelata vähän eri taktiikalla, joten niissäkin on pientä vaihtelua.
 
Moro,
Tuli muutama viikko sitten hommattua peli ja aikas maukkaalta maistuu. Yksi asia tällä hetkellä tosin harmittaa vietävästi, nimittäin pelin kaatuminen työpöydälle. Vetäisee siis pelin jumiin ja heittää sitten työpöydälle ilman virheilmoitusta. Onko peli kuinka herkkä näytönohjaimen tai prosessorin kellotuksille?
Näyttis on ROG Strix GTX 1080Ti @ 2050MHz/1.025v ja kivi 8700K @ 5GHz/1.312v. Näyttis ja prossu on vakaat kaikissa peleissä eikä muut pelit kaatuile.
Oisko joitan vinkkejä joilla sais vakaaksi?
 
Moro,
Tuli muutama viikko sitten hommattua peli ja aikas maukkaalta maistuu. Yksi asia tällä hetkellä tosin harmittaa vietävästi, nimittäin pelin kaatuminen työpöydälle. Vetäisee siis pelin jumiin ja heittää sitten työpöydälle ilman virheilmoitusta. Onko peli kuinka herkkä näytönohjaimen tai prosessorin kellotuksille?
Näyttis on ROG Strix GTX 1080Ti @ 2050MHz/1.025v ja kivi 8700K @ 5GHz/1.312v. Näyttis ja prossu on vakaat kaikissa peleissä eikä muut pelit kaatuile.
Oisko joitan vinkkejä joilla sais vakaaksi?
On kranttu näyttiksen tai muistien kellotuksille.

Ite aikanaan taistelin Titan X Pascalilla (eli samalla piirillä kun toi 1080ti) kellojen kanssa ja piti joko nostaa voltteja tai laskea kelloja yhdellä pykälällä, että loppu kaatuilu.
Muistien kanssa se on ihan yhtä kranttu peli. Pienintäkään epävakautta, niin tippuu suoraan työpöydälle ilman varoitusta.
Prossun kellojen kanssa ei ollu ongelmia, mutta tuskin sekään haittaa testailla.

Peli itsessään toimii kuin unelma kun rauta toimii kunnolla. Kaikki epävakaus, mitä omalla jollain ~800h peliajalla tuli, johtui puhtaasti omista asetuksista.
 
On kranttu näyttiksen tai muistien kellotuksille.

Ite aikanaan taistelin Titan X Pascalilla (eli samalla piirillä kun toi 1080ti) kellojen kanssa ja piti joko nostaa voltteja tai laskea kelloja yhdellä pykälällä, että loppu kaatuilu.
Muistien kanssa se on ihan yhtä kranttu peli. Pienintäkään epävakautta, niin tippuu suoraan työpöydälle ilman varoitusta.
Prossun kellojen kanssa ei ollu ongelmia, mutta tuskin sekään haittaa testailla.

Peli itsessään toimii kuin unelma kun rauta toimii kunnolla. Kaikki epävakaus, mitä omalla jollain ~800h peliajalla tuli, johtui puhtaasti omista asetuksista.
Kiitosta! Täytyypä ruuvailla näyttistä sitten hieman.
 
Kiitosta! Täytyypä ruuvailla näyttistä sitten hieman.

Itsellä kaatui joku 6-7 kertaa läpipeluun aikana. Useimmiten Fast Travelissa ja suoraan työpöydälle, en tiedä johtuiko näytönohjaimen kelloista vai mistä. Muistaakseni laskin jossain vaiheessa niitäkin. Ja joku loppuhirviö bugasi kun ei taistellut ollenkaan, sain lätkittyä helposti maahan.

800 tuntia kuulostaa kyllä paljolta, joku mainitsi että suoritti 300 tunnissa kaikki secondaryt ja witcher contractit. Lisäosat eivät taida montaa kymmentä tuntia viedä.
 
800 tuntia kuulostaa kyllä paljolta, joku mainitsi että suoritti 300 tunnissa kaikki secondaryt ja witcher contractit. Lisäosat eivät taida montaa kymmentä tuntia viedä.
Mulle riitti 150 tuntia jokaisen kysymysmerkinkin ratsaamiseen. Jokunen sivutehtävä saattoi jäädä välistä tarinan haarautuvan rakenteen vuoksi.
 
Mutta voihan tuo olla vaikka monen läpipeluun kanssa saavutettu tuo 800h? Tässä uudelleenpeluu arvoa on ainakin omasta mielestä, ja vaikka kolmaskin kerta modien kanssa.
 
Viimein sain läpipeluun alulle ja ei voi kuin sanoa kuinka mahtava peli jo muutaman tunnin jälkeen.
Tämän modin ainoastaan asensin sillä halusin mennä suht alkupreäisellä : The Witcher 3 HD Reworked Project

Sellaista vain kyselisin että tuo inventaarion tavaroiden "pinnaus", onko systeemi tosiaan sellainen että se antaa vain yhden esim. suojan merkata kerrallaan?
Huomasin vain että kun pinnasin muutakin niin edellisen merkityn tuotteen pinni katosi sieltä?
 
Viimein sain läpipeluun alulle ja ei voi kuin sanoa kuinka mahtava peli jo muutaman tunnin jälkeen.
Tämän modin ainoastaan asensin sillä halusin mennä suht alkupreäisellä : The Witcher 3 HD Reworked Project

Sellaista vain kyselisin että tuo inventaarion tavaroiden "pinnaus", onko systeemi tosiaan sellainen että se antaa vain yhden esim. suojan merkata kerrallaan?
Huomasin vain että kun pinnasin muutakin niin edellisen merkityn tuotteen pinni katosi sieltä?

Miten tuo modi vaikuttaa suorituskykyyn?Haukkaako enemmän jerkkua näyttikseltä kuin ilman modia?
 
Miten tuo modi vaikuttaa suorituskykyyn?Haukkaako enemmän jerkkua näyttikseltä kuin ilman modia?
En huomannut mitään eroa, modin tekijät puhuivat maksimissaan 5fps pudotuksesta.
Mainitsevat myös että vähintään gtx970 niin ei ongelmia pitäisi tulla. Pelasin ekan tunnin ilman modeja niin sain vähän kuvaa.
 
Melkonen spämmisaitti tuo NexusMods, mutta täytyy nytkans testaa tota HD reworked modia mut aattelin pitkästä aikaa jatkaa pelailua.
 
Mitäs suositeltavia modeja tähän peliin on tuon hd reworked projectin lisäksi??
Tästä kannattaa katella:

Itse suosin aikoinaan tuota auto oilsia(se valitsee automaattisesti oikean öljyn tiettyä vihu tyyppiä vastaan)
Tämä auttaa silloin kun pelaat vaikeamalla asteella koska tason 3 öljyt antoivat jopa 50% damage lisän ja eikä tarvitse aina ulkoa muistella oikeata öljyä tiettyä vastustajaa kohdin.
 
Mitäs suositeltavia modeja tähän peliin on tuon hd reworked projectin lisäksi??


Lähinnä vaan QoL-settejä, siihe päälle jotai valaistusmodia jos siltä tuntuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kuinka paljon noita modeja uskaltaa vortexilla asentaa ja toimiuko ke tuon hd reworkin kanssa? Joskus vuosia sitten skyrimin kanssa oli ongelmia kun liikaa latasi niitä ja tartti erikseen ohjelman katsomaan yhteensopivuudet
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 764
Viestejä
4 565 144
Jäsenet
75 017
Uusin jäsen
repXileS

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom