The Witcher 3: Wild hunt

Geralt on monotoninen sen takia, että se on noituri. Mutantti jolta on otettu tunteet pois, jotta olisi tehokkaampi tappokone.
 
Kyllä keskusteluissa tulee myös ihan hyvääkin settiä ja huumoria. Niitä ei kannata missata.

+ ainahan voi kokeilla vaihtaa puhutun kielen, omasta mielestä venäjä ja puola oli aika pro :D
 
Geralt on monotoninen sen takia, että se on noituri. Mutantti jolta on otettu tunteet pois, jotta olisi tehokkaampi tappokone.
En minä tiedä, ei toi ihan robottikaan ole mutta itku meinasi tulla kun tämän videon katsoi:

(saattanut useasti postata tänne)

Katsokaa vain jos olette pelaneet pää ja lisärit läpi, kaikista on spoileria.
 
Ei viitsi vielä katsoa kun aion pelata pelin vielä kolmannen kerran läpi, sitten joskus. New Game+ on vielä kokeilematta ja aion vetää perseilykierroksen. Moni noista pelin valinnoista on "oikeita", ja kun yritän nyt ns. optimoida omaa läpäisyä niin ei kehtaa käyttäytyä kuin aivoton palkkasoturi. Mutta tän takia kokemus oli hyvin samanlainen kuin ekalla kerralla. Kolmannella kierroksella voi sitten tehdä kaikkea tyhmää, julmaa ja vastuutonta, kuten
seukkailla Trissin kanssa, nostaa Hjalmar Skelligen valtaistuimelle ja antaa Peilimestarin tehdä mitä huvittaa.
Edit: Hyvä huomio, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Pidetään spoilerit spoilereissa kiitos jos joku uusi pelaaja tätä ketjua vielä lukee:

Kolmannella kierroksella voi sitten tehdä kaikkea tyhmää, julmaa ja vastuutonta, kuten nostaa Hjalmar Skelligen valtaistuimelle
Skelligen huonoin loppu on kylläkin se että antaa Svanrigen nousta kuninkaaksi. Sitä iloa ei kestä pitkään eikä kuningaskunta hyödy siitä yhtään. Sekä Hjalmar että siskonsa saavat edes jotain hyvää aikaan. Toinen rauhaa ja toinen taistelutahtoa ja voimaa.
 
Miten voi pelistä tulla noin haikea fiilis. (Installing Witcher 3, downloading mods, starting ng+)
 
Mitä tulee tuohon
Skelligen hallitsijaan niin joka kerralla valinnut Cerysin ihan vaan sen takia että se osaa käyttää päätään. Ja kirjat lukeneena ei vain voi jättää An Craiteja pulaan joten Svanrige on myös poissuljettu vaihtoehtona.

Vähän sama homma kun Abigail Witcher 1:ssä. En vaan voi jättää mimmiä kylähullujen armoille vaikka Abigail on kaikkea muuta kuin syytön. Ja pelannut sen pelin noin 15x..
 
^
Ymmärrän periaatteessa, mutta hölmöilykierros on asia erikseen. Aika monen tehtävän huonoin ratkaisu taitaa olla jättää se tekemättä. Pelaajalle kuitenkin tarjotaan usein hyvää ja vähemmän hyvää vaihtoehtoa, joten taidan antaa kruunun Hjalmarille vaikka huonompikin vaihtoehto olisi. Idea on nähdä lisää sisältöä. Cerys on absoluuttisesti parempi valinta, joten hukataan potentiaali ja laitetaan kunkuksi Leeroy Jenkins -tyyppinen vatipää, joita saaristo on pullollaan.
 
Täytyy kyllä aloittaa uudestan witcheri kun alkaa loma. Noita modeja jota aikasemmin suositeltiin minulle huomasin, että ne bugasi cutsceneissä naamat veny jne. Teinkö jotain väärin vai oliko vain bugi?
Aina helpottaa kummasti jos kertoo mitä modeja on käyttänyt ;)

P.S:Screenshot mod kansiosta :tup:
 
Tuo eka mesta, white orchard tuli pelailtua läpi viime v.loppuna. hyvä fiilis jäi pelistä sen perusteella, death marchilla suoraan aloitin. Xpaa ei kauhean paljoa tullut, just lvl2 pääsi :)
Seuraavassa mestassa paljon tuntuu ainakin lvl6-7 kavereita olevan vastassa, saas nähdä miten siellä pärjää.
Modeja mitä itse laitoin, real weather ja hd reworked, eli crafiikka parannuksia, muuten menkööt vakiona.
Taistelumekaniikka ehkä pienonen pettymys, itse enemmän elder scrollsin tapasesta tykkään, first person jne. Tuossa vaan hiirtä hakkaa ja ukko tähtää vihollisiin itsestään..
 
Viimeksi muokattu:
Tuo eka mesta, white orchard tuli pelailtua läpi viime v.loppuna. hyvä fiilis jäi pelistä sen perusteella, death marchilla suoraan aloitin. Xpaa ei kauhean paljoa tullut, just lvl2 pääsi :)
Seuraavassa mestassa paljon tuntuu ainakin lvl6-7 kavereita olevan vastassa, saas nähdä miten siellä pärjää.
Huomasin itse aikoinaan saman, hahmo tuntuu olevan aika alitasoinen pelin alussa. Lopussa ongelma on päinvastainen eli "liian helppoja" tehtäviä kertyy lokiin ja taso kasvaa nopeammin kuin niitä ehtii tekemään.

Ei tuo tosin mikään todellinen ongelma ole, pääkallollakin merkitty tehtävä/vihollinen on yleensä voitettavissa (jos et nyt tuolla kakkostason hahmolla lähde esim. DLC:hen) ja alitasoisetkin tehtävät tarjoilee usein haastetta ja jopa game overia. Lähinnä vaan jos liian alitasoisen tehtävän teet niin expaa ei tipu eikä lirise.
 
Hearts of Stone pelattu nyt läpi ja olipahan sekin mielenkiintoinen paketti. Mielenkiintosia hahmoja tuli useampiakin. Toivottavasti Blood and Wine on vähintään yhtä älytön pläjäys. Tosin uusi suurehko alue jo yksistään antaa varmasti paljon uutta nähtävää ja koettavaa.
 
Hearts of Stone pelattu nyt läpi ja olipahan sekin mielenkiintoinen paketti. Mielenkiintosia hahmoja tuli useampiakin. Toivottavasti Blood and Wine on vähintään yhtä älytön pläjäys. Tosin uusi suurehko alue jo yksistään antaa varmasti paljon uutta nähtävää ja koettavaa.
Blood & Wine on kuin lähtisi lomamatkalle kaukaiseen maahan. Päätarina ei ole yhtä hyvä ja jää vähän tyngäksi vrt HoS:n mutta pääpelin lailla paikka on pullollaan mielenkiintoisia sivuquesteja ja mieleenpainuvia hahmoja. Ja tunnelma on mahtava. :)
 
Blood & Wine on kuin lähtisi lomamatkalle kaukaiseen maahan. Päätarina ei ole yhtä hyvä ja jää vähän tyngäksi vrt HoS:n mutta pääpelin lailla paikka on pullollaan mielenkiintoisia sivuquesteja ja mieleenpainuvia hahmoja. Ja tunnelma on mahtava. :)
Juurikin näin. HoS tarina oli parempi, mutta Blood and Winen maailma taas paljon parempi. Kyllä Blood and Wine voittaa kokonaisuutena selvästi.
 
Onko kukaan muuten pystynyt kokonaan eliminoimaan nykimistä Witcher 3:ssa? Varsinkin Novigradissa jonkun asteista stutteria välillä vaikka CPU usage ei olisi maksimissaan. Mietin että onko vika enemmän raudassa (esim. päivittäminen 8 core prossuun saattaisi auttaa) vai onko Red Engine vaan huono striimaamaan assetteja. Vai sekä että..
 
Hm... en muista itse stutterointia omalla kokoonpanolla (prossuna 6800k). Ainakaan mitään häiritsevää ei ole ollut. Pitää testata jossain välissä tässä, kun pystyy.
 
Itselläni i7 6700 ja aina Novigradiin mentäessä tulee alussa pientä nykimistä, kun FPS tippuu alle 60. Sen muistan, että kun kokosin koneen keväällä 2016, niin nykimistä ei ollut. Onkohan pelin päivitykset saanut jotain aikaan? Muuten peli pyörii hyvin.
 
En minäkään ole törmännyt mihinkään erikoiseen nykimiseen oma kokoonpano vastaa aika hyvin sinun speksejä (i7 4790K, AORUS GTX 1080 Ti Xtreme Edition ja muistia 32GB). Käytössä tosin UHD-näyttö G-syncillä joka tasoittaa pahimmat nykimiset, mutta niin näyttäisi olevan sinullakin?
 
Kyllä Novigradissa aina vähän nykii, taitaa olla ns ominaisuus enginessä. FPS kuitenkin yli 60 counterin mukaan jatkuvasti ja g-sync käytössä.
 
En minäkään ole törmännyt mihinkään erikoiseen nykimiseen oma kokoonpano vastaa aika hyvin sinun speksejä (i7 4790K, AORUS GTX 1080 Ti Xtreme Edition ja muistia 32GB). Käytössä tosin UHD-näyttö G-syncillä joka tasoittaa pahimmat nykimiset, mutta niin näyttäisi olevan sinullakin?
Mjoo mutta omat framet on tosin 80-100 Novigradissa ja prossu käy monessa kohtaa 100%. Voi ehkä vaikuttaa asiaan. Peli ei oo vaan oikeen koskaan tuntunu yhtä sulavalta kuin esim. GTAV( joka on siis silky smooth) tosin ei se mikään stutterfest ole ollut mutta kaikki pienikin ärsyttää kun hakee täydellisyyttä. ;)

Enivei, tarkoitus olisi formatoida kone ekaa kertaa 2 vuoteen kunhan loma alkaa niin en ole poissulkenut mahdollisuutta että winukkaan on kertynyt niin paljon paskaa mikä saattaisi aiheuttaa tuon. We'll see.
 
Rivatunerilla FPS rajoitus 60 sulavoittaa peliä huomattavasti lähes joka tilanteessa.
Tässä pelissä yli 60 fps ei ole niin tärkeä vaikka 100Hz näyttö löytyykin.
Suosittelen muillekkin tuota rivatuneria, itse laitoin asetuksia ja modejakin sen verran että fps laskee lähelle 60 vaikka pyörisi kyllä paremminkin GTX 1080 @1440p-yhdistelmällä.
 
Jos joku haluaa testata omalla kokoonpanolla niin menee Hattorin työpajan viereen ja Roachilla laukkaa läpi kalatorin Hierarch Squarelle asti ja kantsii seurata samalla CPU usagea. Tuolla pätkällä tulee yleensä vähäsen nykimistä. Ja tietysti population density ultralle.
 
Jos joku haluaa testata omalla kokoonpanolla niin menee Hattorin työpajan viereen ja Roachilla laukkaa läpi kalatorin Hierarch Squarelle asti ja kantsii seurata samalla CPU usagea. Tuolla pätkällä tulee yleensä vähäsen nykimistä. Ja tietysti population density ultralle.
Voin testailla tänään myöhemmin mutta ei ole ihan vertailukelpoinen kokoonpano kun eri prossu eri kelloilla. Mutta mulla kulkee ~5fp hitaammin kuin Skylake/Kaby Lakella niin luulisi ton näkyvän myös tällä kokoonpanolla. Pistän sitten tänne kun oon kokeillu.
 
Witcher3 @Novigrad oli itsellä ensimmäinen pelitilanne, jossa 4-core (ilman HT:ta) loppui kesken.
 
Jees. Kokeilin vielä itsekin tuota Novigrad pätkää niin huomaa aika ajoin että jää vähän niinkun frame välistä ja GPU usage tipahtaa hetkellisesti ja palaa sitten takaisin 99% kun laukkaa Roachilla tuota lenkkiä. Vähän häiritsee kyllä..
 
Itselläni ei ole ollut perfomance ongelmia witcherissä, toisin eipä tuolta enää yli puoleen vuoteen tullut pelattua enää aktiivisesti joten tuon osalta en osaa sanoa onko nvidia päivitykset tai winukka päivitykset rampauttaneet pelin suorituskykyä.

Pelasin 50 capilla ja hairoworsk off ja piirto/varjot highilla(muut ultralla) ja kiva oli pelailla(ilman vsynkkiä fps oli jotain 70-90)

Ainoastaan sen muistan kun aikoinani kokeilin myös I5 750 ja sehän ei oikein tykänyt witcheristä kuten ei tykänyt GTAV:sta ja erityisesti kun aikoinani siirtyin seiskasta kymppiin niin kaupungissa mielestäni tuli vieläkin sulavamaksi kokemus.

Edit: Muistaakseni tässä ketjussa löysivät syyn tuolle pätkimiselle mutta en jaksa muistaa enään syytä.
 
Viimeksi muokattu:
Tämmöistä oli CDPR:n foorumeilla:

All settings will have varying results on different systems. The trick is to find the settings that lock your rendering in sync with the rest of the game. The stuttering in TW3 usually occurs when your FPS gets too high. It's caused by a timing issue between the game engine, CPU, and GPU. It is a wholly separate issue from FPS dips, when your draw rate is lowered because of because your GPU can't render each frame quickly enough.

Eli siis vaikuttaisi ihan enginen omilta oikuilta. Ei kai se auta muuta kun ruveta vaan kokeilemaan eri asetuksia ajureista. :smoke:

EDIT: Näyttiksen ajurin asetuksia inspector toolilla sain nykimistä vähemmälle (mm. laittamalla prerendered framet = 1) mutta en kokonaan pois Novigradissa.

Toisaalta taas latasin saven Blood & Winesta ja pyörin Roachin kanssa Beauclairissa ja pyöri siellä ihan pehmeästi ilman mitään nyhtämistä.
 
Viimeksi muokattu:
Jees. Kokeilin vielä itsekin tuota Novigrad pätkää niin huomaa aika ajoin että jää vähän niinkun frame välistä ja GPU usage tipahtaa hetkellisesti ja palaa sitten takaisin 99% kun laukkaa Roachilla tuota lenkkiä. Vähän häiritsee kyllä..
Testailin nyt ja ei kyllä mitään droppailua ollu Novigradissa. Tai siis tippuuhan siellä myös Ryzenillä vähän FPS mutta ei tuu tommosta nykimistä mitä kuvailit. Kokeilin saman pätkän minkä mainitsit ja koko testaamisen ajan Population Density ultralla. En muista minkälaista toi oli 7700K kanssa joten en oikein voi vetää johtopäätöksiä kun eri rauta voi aiheuttaa ton eron. Ainakaan tällä setupilla ei tule merkittävää nykimistä Novigradissa.
 
Testailin nyt ja ei kyllä mitään droppailua ollu Novigradissa. Tai siis tippuuhan siellä myös Ryzenillä vähän FPS mutta ei tuu tommosta nykimistä mitä kuvailit. Kokeilin saman pätkän minkä mainitsit ja koko testaamisen ajan Population Density ultralla. En muista minkälaista toi oli 7700K kanssa joten en oikein voi vetää johtopäätöksiä kun eri rauta voi aiheuttaa ton eron. Ainakaan tällä setupilla ei tule merkittävää nykimistä Novigradissa.
Sain ne GPU usage dropit tosiaan eliminoitua ajureiden asetuksia säätämällä mutta ajoittaista nyhtämistä vielä on. Kai se sitten menee vanhemman 4 core prossun ja hitaampien muistien piikkiin. Eipä tuo nyt sinänsä ongelma ole. Muutenkaan enää vaan B&W jäljellä joka pyörii nykimättä ja tuskin enään noiturin palaan tällä kokoonpanolla. :)
 
Tullut 2,5v seurattua kun Gopher pelannut youtubekanavallaan Witcher3+DLC läpi, nyt sekin tuli päätökseen. Taas tuli haikea olo, samanlainen kuin itsellä oli kun sai pelin päätökseen. Aiemmin ajattelin että en NG+ koske, mutta nyt alkanut sekin kiinnostamaan. Ja parit modit päälle, tuli pelattua aiemmin ilman mitään modeja läpi. Tällä kertaa voisi tehdä kaiken juuri päinvastoin mitä aiemmin, eli Triss yms.
 
Tullut 2,5v seurattua kun Gopher pelannut youtubekanavallaan Witcher3+DLC läpi, nyt sekin tuli päätökseen. Taas tuli haikea olo, samanlainen kuin itsellä oli kun sai pelin päätökseen. Aiemmin ajattelin että en NG+ koske, mutta nyt alkanut sekin kiinnostamaan. Ja parit modit päälle, tuli pelattua aiemmin ilman mitään modeja läpi. Tällä kertaa voisi tehdä kaiken juuri päinvastoin mitä aiemmin, eli Triss yms.

Sama. Mielestäni Gopherilla paras läpipeluusarja Witchereistä vaikka Blood & Winessä alkoi hieman jo meno hyytyä.
 
Itse en kyllä henk. koht. ymmärrä miksi käyttää aikaa siihen että katsoo kun joku muu pelaa vs että käyttää sen ajan itse pelaamiseen.

No jotkut tykkää äideistä jne.
 
Viimeksi muokattu:
Olen työstämässä The Witcher 2: Assasins of Kings:iä läpi toistaiseksi viimeiseen kertaan jotta voin viedä saven Witcher 3:seen, jota en ole vielä pelannut. Olen vielä chapter 1 alussa joten kiinnostaisi tietää kumpi polku tässä vaikuttaa Witcher 3:seen enemmän, tiedän että vaikutukset ovat parhaimmillaankin pieniä mutta kuitenkin. Onko Rochen polku parempi tässä mielessä, sen ajattelin valita taas koska edellisellä peluukerralla valitsin toisin, mutta molemmilla poluilla olen kuitenkin pelannut pelin loppuun. Roche ja Ves kuitenkin näyttäytyvät kolmosessa, Iorveth ilmeisesti mainitaan kuolleena hahmona valitsit mitä tahansa ja myöskään Philippaan eivät Witcher 2:ssa tehdyt valinnat vaikuta tms...

Halusin myös postata tämän klassikon:

2jeci0n.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Jos haluat nähdä Witcher 2:n hahmoja 3:ssa, älä tapa ketään. Eipä noilla poluilla tainnut muuten olla kovinkaan suurta vaikutusta. Jotkut pienemmät valinnat (kuten Aryan La Valetten kohtalo) saattaa vaikuttaa siihen miten tietyt hahmot kohtelee Geraltia 3:ssa. Ja tietysti muista Flotsamissa käydä juhlimassa Blue Stripesien kanssa että saat komean tatskan 3:een. :)
 
Eikös tuo Roche ja Ves seikkailu kolmosessa jää pois jos kakkosessa on Iorvethin puolella?
 
Eikös tuo Roche ja Ves seikkailu kolmosessa jää pois jos kakkosessa on Iorvethin puolella?
Ei. Olin itse haltian puolella kakkosessa, mutta kolmosessa Roche kohteli niin kuin vanhaa kaveria ja tehtävät pystyi tekemään. Rochen kohtaaminen vähän jopa hirvitti etukäteen, mutta se sanoi ettei Scoia'taelit voisi enää vähempää kiinnostaa kun Nilfgaard on polttavampi ongelma ja antoi menneiden olla menneitä.
 
Jos pitäisi jotain huonoa mainita Witcher 3:sta, niin ainakin se, että kakkosessa tehtyjen päätöksien vaikutukset on todella minimaalisia. Isoin taitaa olla se että tapoitko Lethon vai et. Ja todella harmi ettei Saskiaa tai Iorvethia laitettu peliin mukaan, Iorvethin olisivat laittaneet johonkin Novigradin tehtävään, mutta eivät sitten kai ehtineet.
 
Sanopa muuta. Saskia ja Iorveth oli mun lempihahmoja kakkospelissä. Hearts of Stone -lisärin mukana tullut sarjis sentään keskittyi Saskiaan.
 
Jos haluat nähdä Witcher 2:n hahmoja 3:ssa, älä tapa ketään. Eipä noilla poluilla tainnut muuten olla kovinkaan suurta vaikutusta. Jotkut pienemmät valinnat (kuten Aryan La Valetten kohtalo) saattaa vaikuttaa siihen miten tietyt hahmot kohtelee Geraltia 3:ssa. Ja tietysti muista Flotsamissa käydä juhlimassa Blue Stripesien kanssa että saat komean tatskan 3:een. :)

Jos pitäisi jotain huonoa mainita Witcher 3:sta, niin ainakin se, että kakkosessa tehtyjen päätöksien vaikutukset on todella minimaalisia. Isoin taitaa olla se että tapoitko Lethon vai et. Ja todella harmi ettei Saskiaa tai Iorvethia laitettu peliin mukaan, Iorvethin olisivat laittaneet johonkin Novigradin tehtävään, mutta eivät sitten kai ehtineet.

Witcher 3:sta ahneesti lueskelleena tiedän että Sile ja Letho näkyvät kolmosessa jos ne säästää, vai oliko peräti niin että Lethon saa ilmestymään peliin vain jos vie (auto)saven jossa se on hengissä, saven pelkkä "simulointi" ei riitä. Aryan La Valetten eloon jättämisestä on hyötyä Witcher 2:kin ainakin kahdella tavalla, aika turhauttavaa olisi keräillä ötököiden osia myyntiin (dark- settien kustannukset :shifty:) ilman "strong back"- abilityä, ja sitkeistä huhuista poiketen sitä ei voi saada muulla tapaa kuin jättämällä Aryan eloon (ja vankilasta vapauttamalla joka on pakollista etenemiselle mikäli tyyppi elää). Harmi ettei Kukkien Laaksosta tullutkaan erillistä chapteria peliin, joitakin huhuja siitä liikkuu että se olisi ollut suunnitelmissa kehityksen alkuvaiheessa.

Taisipa olla jopa niin, että Addan kohtalo Witcher 1:ssä vaikuttaa sekä kakkoseen että kolmoseen jos on vienyt saven aina seuraavaan. Addahan on aina oletuksena kuollut Witcher 2:ssa sekä kolmosessa ilman pelaajan aktiivista panosta asiaan saven viemällä tai "simuloinnilla". Adda Redanian kuningattarena nyt ei sinänsä vaikuta Vihtorimme elämään mitenkään.

Thaler taitaa olla ainut sarjan hahmoista joka herää mystisesti henkiin Witcher 3:ssa vaikka olisikin kuollut aikaisemmassa, en nyt muista jättääkö Witcher 2 pelaajan valinnan ykkösessä huomioimatta, itse olen aina jättänyt Thalerin henkiin.

:sdarra:
 
Viimeksi muokattu:
Witcher 3:sta ahneesti lueskelleena tiedän että Sile ja Letho näkyvät kolmosessa jos ne säästää, vai oliko peräti niin että Lethon saa ilmestymään peliin vain jos vie (auto)saven jossa se on hengissä, saven pelkkä "simulointi" ei riitä.
Simulointikin riittää.
 
The Witcher 3:n päivitetty HD-modi tekee ihmeitä pelin grafiikoille | Muropaketti.com

The Witcher 3:n grafiikkamodi on päivitetty, ja nyt kasvonkohotuksen ovat saaneet muun muassa kiviset ja puiset pinnat.

The Witcher 3: Wild Hunt (2015) on jo ennestään kaunis peli – mutta ainahan se voisi olla kauniimpi.

Pelimodaaja Halk Hogan PL on työstänyt pitkään The Witcher 3:lle HD-grafiikkamodia, joka on GameSpotin mukaan juuri saanut uuden, tähän mennessä suurimman päivityksensä. Uusi päivitys ehostaa muun muassa vettä, kivisiä seiniä ja kattoja, sekä erilaisia puupintoja.

Alta voit katsoa vertailuvideon, jolla modaaja asettaa rinnakkain pelin alkuperäiset ja modatut grafiikat. Vaikka kyse onkin hienosäädöstä, on kuvilla eroa kuin yöllä ja päivällä. Modi on ladattavissa NexusModsista
 
Varmaan tyhmä kysymys mutta haukkaako tämä modi miten paljon lisää muistia näytönohjaimesta tai vaikuttaako pelin fps lukuihin?
Tuolla PC-Speksien kokoonpanolla tuskin mitään vaikutusta. Ehkä 1-2 framea korkeintaan. Ja muistia saattaa syödä jonkun verran enemmän mutta vaikka itsellä on ini tiedostosta laitettu texture memory budget = 5500 niin eipä peli ole 3440x1440 resolla tainnut ikinä viedä edes 4GB vrammia.
 
Tuo modi on kyllä todella hyvin tehty. Olen käyttänyt jo jonkin aikaa eikä voi muuta kun suositella. Ei vaikuta edes freimeihin juurikaan. Jos pitäisi vain yksi modi valita mitä käyttäisin niin se olisi todennäköisesti tämä.
 
Kokeilin muistaakseni vramin kulutusta niin paikasta riippuen vei 200-300 enemmän vanhalla. Fps lukema heitto oli samaa luokkaa kuten eri tekstruureiden luokat peleissä max ~5fps.

Ei pitäsi kyykätä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Viestejä
4 486 107
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom