Tuo traileri on muuten kohtuu eeppinen
No on. Ja tässä toinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo traileri on muuten kohtuu eeppinen
No on. Ja tässä toinen
Tämä ja sitten itseäni vituttaa pelit varsinkin missä vihut nostellaan pelaajan tasolle automaattisesti.Joo, onhan tämä siinä mielessä kirjoille uskollinen, että Geraltin kuuluukin silpoa joukko bandiitteja suht vaivattomasti.
Kokeilitko Alternative movementtia Standardin sijaan? Itse käytän tuota Alttia Xbone ohjaimella, Standardilla ei vaan luonnistunut liikkuminen ollenkaan.Tuli nyt vihdoin mentyä pääjuoni läpi, 65h (character) näytti menevän aikaa. En mitenkään kiirehtinyt, mutta en lonninutkaan. Tosin Gwentit jäi täysin väliin.
Lähes tulkoon 5/5, ainoat miinukset mitä tästä keksii on hahmon ohjaus (taistelussa hyvä, ilman ei) ja ehkä juonen pitkittäminen (juoksemista ees taas hieman liikaa).
Haikea fiilis kyllä jäi kun se on ohi, noh DLC expansion pass meni heti wishlistille.
Ciri jäi henkiin ja sai Witcher miekkansa, Triss oli valintani
Kuinka paljon nostaa? Pienet nousut ei omalla kohdalla haittaa ku voltit on muutenkin matalalla + vesijäähy.Ovatkos muut huomanneet että prossun voltit nousevat pelatessa samalla tavalla kuin AVX-sovelluksissa?
Itsellä voltit adaptivella laitettu 1.25v, Witcherissä nousevat 1.28-1.289v.Kuinka paljon nostaa? Pienet nousut ei omalla kohdalla haittaa ku voltit on muutenkin matalalla + vesijäähy.
Jep, testasin ja huomasin saman omalla 4790K:lla. 1.229v nousee jonnekin 1.265v aika ajoin. Testasin Hierarch Squarella Novigradissa.Itsellä voltit adaptivella laitettu 1.25v, Witcherissä nousevat 1.28-1.289v.
Sain tämän joskus ilmaiseksi ja yritin muutaman tunnin pelailla, jotenkin tuntuu että en vaan oikein päässyt tähän sisälle eikä tuntunut kovin kummoiselta ajanvietteeltä. Kauanko porukalla on mennyt, että tämä on alkanut maistumaan?
Vai onko peli vaan yksinkertaisesti väärä vannoutuneelle FPS-"miehelle"
Kyllä tämä vähän enemmän vaatii kun muutaman tunnin, uudelle varmaan kymmenenkin tuntia.
Ykkönen ja kakkonen jäi itsellä kesken, kolmonen sitten löi läpi ja ihan huolella.
Mä olin kusessa ekana tuon taistelu systeemin kanssa ja muutenkin vieras maailma ja hahmot vaikka kakkosen pelanut joskus lävitse boxilla.Sain tämän joskus ilmaiseksi ja yritin muutaman tunnin pelailla, jotenkin tuntuu että en vaan oikein päässyt tähän sisälle eikä tuntunut kovin kummoiselta ajanvietteeltä. Kauanko porukalla on mennyt, että tämä on alkanut maistumaan?
Itse asiassa alussa kokeilin ja silloin en kokenut hyötyä, mutta nyt kun peli tutumpi jne niin kyllähän se hiiri&näpis yhdistelmällä tuntuisi olevan hieman parempi (alternative)!Kokeilitko Alternative movementtia Standardin sijaan? Itse käytän tuota Alttia Xbone ohjaimella, Standardilla ei vaan luonnistunut liikkuminen ollenkaan.
Olipa edullinen! Steamissa kaksi lisäriä on 25€, mutta nuo 13 lisäriä on ihan ilmaisia. Ite odottelen johonkin aleen tota expansion passia.Tuli tämäkin peli eilen ostettu Jenkkien Playstation Storesta kun sai kummatkin lisäosat ja 13 DLC:tä peruspelin lisäksi 25 dollarilla. Eiköhän peli tuon rahan edestä tarjoa viihdettä
Mä aloitan kans uuden. Dishonored 2 teknisine ongelmineen lensi roskapönttöön kesken toisen läpipeluun. Nyt ei oikein ole mitään muutakaan kiinnostavaa pelattavaa niin vedellään sitten TW3 taas läpi maksimiasetuksilla ja modeilla. Ehkä sitten keväämmällä Deus Ex: MD lisäreineen uusiksi jos jaksaa. Sitten onkin koko kesä ilman mitään järkevää pelattavaa. Dragon Age Inquisitionia oon vissiin joku 6 kertaa yrittäny aloittaa mutta joka kerta viimeistään jossain 10 tunnin kohdalla menee hermo ja sen taas poistaa. Sit kuukauden päästä taas uudestaan ja sama juttu.Itse vähän pohdiskelen, jos lähtisin vetämään kolmatta kertaa läpi. Latasin eilen STML 3.0:n ja HD reworksin ja on kyllä entistä komeamman näköinen
Tämä musiikki joka soi Skelligessä on vain jotain niin
No et todellakaan ole ainoa. Kyllä jossain vaiheessa tuli laitettua pelistä musiikkien voimakkuus nollille ja mielummin meni pelkillä ambient äänillä kuunnellen tuulta, susia tai veden ääntä jne. Se oli oikeastaan yllättävän toimivaa.Taidan olla ainoa kenellä useamman sadan tunnin jälkeen alkoi korvista tulemaan ulos noi pimputukset, ei sillä että ne huonoja olisi olleet mutta kyllä niitä kun useamman sata tuntia kuunteli niin alkoi jo "eikö tämä levy voisi jo vaihtua".
Mikähän lienee kun viimeisen pelikerran jälkeen on alkanut peli stutteroimaan ihan älyttömästi. Pelata voi ehkä 2 minuuttia normaalisti, tämän jälkeen tulee noin sekunnin välein sellainen kuminauha- hidastus. Tekee pelikelvottomaksi. Kokoonpano siis säilynyt samana, joka on 8350@4.6ghz, 16gt Ram, 390X
Onko ongelma vain Witcherissä? Enemmän tuo kuulostaa rautapuolen ongelmalta. Tai sitten modeista johtuvaa.Onko muuten kukaan keksinyt tähän jo Joulukuussa mainittuun ongelmaan ratkaisua?
Itse huomannut että on edelleenkin tätä ongelmaa. Muuten peli pyörii oikein pehmeästi mutta aika ajoin tulee sekunnin pari hetkiä että peli "jumittaa" ja lähtee taas pyörimään pehmeästi sen jälkeen. Rasittavaa.
Vain Witcherissä. Ja joo, mietin myös että joku modi voi aiheuttaa. Kokeilen eka eri ajureita ja jos se ei korjaa ongelmaa rupean karsimaan modeja.Onko ongelma vain Witcherissä? Enemmän tuo kuulostaa rautapuolen ongelmalta. Tai sitten modeista johtuvaa.
Asenna nyt ainakin HD Reworked Project joka siis päivittää pelin rumat lowres tekstuurit ajan tasalle. Ei ole tasan mitään syytä olla asentamatta kyseistä modia.Ajattelin juuri aloittaa ensimmäisen läpipeluukerran. Onko noista modeista mikään luokkaa "must have" mitä ylempänä mainittiin vai vedänkö suoraan vaniljana.
Sain tämän joskus ilmaiseksi ja yritin muutaman tunnin pelailla, jotenkin tuntuu että en vaan oikein päässyt tähän sisälle eikä tuntunut kovin kummoiselta ajanvietteeltä. Kauanko porukalla on mennyt, että tämä on alkanut maistumaan?
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/819/?Ettisin ehkä sen modin mikä rikastuttas niitä kauppiaita? Oli jotenki todella hankala myydä omia kamoja kun kaikki puotipuksut oli köyhiä kun kirkonrotat. Saattaa tosin helpottaa peliä liikaa. En ehkä otakaan tähän asiaan enempää kantaa
Tohon oli joku hyvä satulalaukkumodi aiemmin mutta sitä ei oo päivitetty pitkään aikaan ja vaatii jonkun toisen modin että ylipäätään toimii. Se oli mun mielestä hyvä. Painoa sai lisää kun hommasi parempia Roachin laukkuja mutta ei niin paljon että koko maailman kaikki kamat olis mahtunu mukaan. Nyt kun sitä ei oo päivitetty niin otin sen 9000 modin millä saa 9000 asti painoa mukaan ja lisäks toi vendormodi että saa edes välillä myytyä kamaa pois.More Money For Traders (1.31) at The Witcher 3 Nexus - Mods and community
Tuossa huono puoli vain kun palaat takaisin niin kaverilla on taas 5000 rahaa mutta koska ei jaksanut juosta aina läänejä lävitse niin jossain välissä tuli jo 200k täyteen.
Olenko muuten ainoa joka käyttää tätä modia?
Starting Armor and Swords (Kaer Morhen Set) cosmetic replacer for Witcher School Sets at The Witcher 3 Nexus - Mods and community
Omiin silmiin vaan ehdottomasti parhaimman näköinen armor koko pelissä ja mukava tuon modin ansiosta pelata Ursine armorin statseilla mutta Kaer Morhen armorin ulkokuorella.
NG+?Nice, oispa tajunnu ennen läpipeluuta