The Witcher 3: Wild hunt

Moditekijä muistaakseni selitteli tätä sillä että ne CDPR:n julkaisemat modityökalut oli loppupeleissä hyvin rajoitetut ja valaistusta pystyi muokkaamaan vaan tiettyyn pisteeseen asti.
Tuosta joku sanoikin silloin kun ne julkaistiin ja olivat kuulemma pettymys.
Tietenkin tässä olisi toivonut modaajille samalaista temmellys kenttää kun betshan vastaavissa ja moditekijiöiden tehdä uusia mappeja ja tarinoita mutta sitten se olisi pitänyt jotenkin ohittaa että päähahmon olisi pitänyt vaihtua tai Geraltin olla mykkänä.

No onneksi modeilla sai omalle kohdalleni pahimmat ärsytykset poistettua, Auto oils ja sitten ohjain modi joka salli Siqn käytöt ilman valikkoa.
 
Super lighing modista uusia versio:


Joskus pitää kokeilla peliä uudestaan kun vehkeet paranee tuohon 4K saavuttamiseksi.


Nyt sain asenneltua tuon ja on selvä parannus muihin vastaaviin verrattuna. Ei tee kaikesta liian sinistä ja näyttää kaikinpuolin hyvältä.
 
Ja tosiaan vielä linkki tuohon vasta julkaistuun STLM 3.1:een:

Super Turbo lighting Mod at The Witcher 3 Nexus - Mods and community

Kysymys
Tuo modintekijä näyttää itse käyttävän clearweatheria koko ajan modinsa kanssa ja
itse olen kyllä pitänyt vaihtelevista keleistä peleistä, vaikka sade välillä vituttanutkin heh.
Jos siis jättää vaihtuvan ilmaston päälle niin toimiiko tuo modi vai sekoittaako jotenkin valaistus efektejä mahdollisesti/
toimiiko modi puolittain tjsp?
Eli pitääkö pakottaa clearweather päälle modin kanssa?

Edit:
Sellainen vielä, että mitäs muita mahdollisia modeja suosittelette mitkä
vaikuttavat visuaaliseen yleisilmeeseen?
Onko jotain must have modeja.
30h vasta takana ja fullhd resoilla olohuoneen telkusta tullut pelattua.
Komiahan tämä vanillanakin on..
 
Viimeksi muokattu:
Must-have modeja:
HD reworked project
STLM 3.1
Weight limit mod
Auto apply oils
Better trophies
Ja tietenkin osittain Wild Nudity Project :cigar2:

Itse olen vielä tweakannut user.settings fileä, ns. ultra+ asetuksiin. Näyttää 2k resolla aivan upealta. The Witcher 3: Wild Hunt Graphics, Performance & Tweaking Guide

FPS kuitenkin cäpättynä 60, vaikka 144hz näyttökin löytyy. GPU load sopivasti 60-90% kokoajan eikä käy kiukaana.
 
Itse en ole modannut yhtään vielä. Eka kerta mennään aina, pelistä kuin pelistä riippuen, ihan naturellina. Ostin joskus viime vuonna goty-version ja noin 60 tuntia on takana. Skelligeen(?) en ole edes vielä kerinnyt kun tekemistä ja nähtävää on ihan tautisen paljon. Tämäkin vain hyvä asia. Pakko myöntää että jään usein seisomaan kun pelissä tuulee, siis niinkin yksinkertainen asia kun liikkuva kasvillisuus tuo peliin paljon. Kovin komeaa seurattavaa.
Tosin tuo HD reworked modi nimenomaan keskittyy kaikkien low res tekstuurien korvaamiseen tarkemmilla ja paremmilla tekstuureilla ja se jälki siinä on ensiluokkaista. Suosittelen.
 
Tuli tuossa muutama viikko sitten pelattua main game läpi ja huhhuh täytyy kyllä sanoa että on täyttä timangia koko peli.

Nyt vissiin pari tehtävää HoSia jäljellä jonka jälkeen pääsee seuraavan expansionin pariin. Peliaikaa tällä hetkellä 110 tuntia.
 
Tuli tuossa muutama viikko sitten pelattua main game läpi ja huhhuh täytyy kyllä sanoa että on täyttä timangia koko peli.

Nyt vissiin pari tehtävää HoSia jäljellä jonka jälkeen pääsee seuraavan expansionin pariin. Peliaikaa tällä hetkellä 110 tuntia.

Onhan se, pelien kuningas :kippis:
 
Heti pelin alussa oltiin tavernassa ja siellä pystyi pelaamaan ensimmäisen Gwent pelin. Pystyykö tuota pelaamaan enää uudestaan mitenkään kun oletan, että tuosta olisi saanut jonkin kortin? Kun aloittelin pelin parisen viikkoa sitten ihmettelin, että mikä ihmeen Gwent, en ymmärrä/ei kiinnosta ja hävisin sen tietysti kun en mitään tajunnut. Myöhemmin huomasin, että kaikki pelaavat Gwenttiä ja sehän imaisi minut mukaansa mutta nyt harmittaa tuo ensimmäisen pelin missaus.
 
Eikö niitä kortteja saa joka tavernasta? Eikai tuossa alussa mitään spesiaalia korttia saa?
 
En ihan tarkkaan muista missä se eka gwentti oli, mutta matkaa takaisin pelaamaan?
 
En ihan tarkkaan muista missä se eka gwentti oli, mutta matkaa takaisin pelaamaan?

Etsin kyseisen paikan tietysti sama ajatus mielessä. Pöydässä istui jokin tutkija joka kertoi lähtevänsä tutkimaan maita ja mantuja ja nähtävästi lähtikin kun ei siellä enää ollut. Ellen sitten käynyt väärässä paikassa. Mutta tosiaan voi hyvinkin olla, että siltä olisi tullut vain jokin random kortti minkä saa muualtakin.
 
Etsin kyseisen paikan tietysti sama ajatus mielessä. Pöydässä istui jokin tutkija joka kertoi lähtevänsä tutkimaan maita ja mantuja ja nähtävästi lähtikin kun ei siellä enää ollut. Ellen sitten käynyt väärässä paikassa. Mutta tosiaan voi hyvinkin olla, että siltä olisi tullut vain jokin random kortti minkä saa muualtakin.

En muistanut ulkoa mitä siitä sai, mutta tämän videon mukaan Zoltan-kortti ja se Gwent-apukirja tipahtaa:
 
Googletin tuon kortin ja löytyi threadi jostain foorumilta jossa kyseltiin samaa asiaa ja tuon tutkijan voi löytää (kuolleena) ja siltä voi ottaa tuon kortin.

From 1.07 patch note fix.

The Zoltan gwent card should now always be present beneath the Hanged Man's Tree if the player does not win it earlier in White Orchard.

Ellen väärin muista niin Gerald varoitti tuota tutkijaa, ettei todellakaan kannata lähteä seikkailemaan. Pääset vain hengestäsi :cigar2:
 

Joku tekemää follower modi tähänkin, toisin jos muistan oikein ettei trissistä ole mitää apua taisteluissa kun se mukana on ollut.
 
Varmaan yksi parhaista kohdista B&W lisärissä

jsWMriQ.jpg

 
CD Projekt Red on 1,6 miljardin dollarin arvoinen

NeoGAFin käyttäjä boskee on huomattanut, että CD Projekt REDin markkina-arvo on kohonnut yli 1,6 miljardiin dollariin. Näin ollen Witcher-peleistä tunnettu firma on esimerkiksi Capcomia arvokkaampi.

Vertailun vuoksi puolalainen energiajätti Tauron työllistää 25 000 ihmistä ja on arvioitu arvoltaan 600 miljoonaa dollaria alhaisemmaksi kuin CD Projekt RED. Pelifirma on samalla viidenneksitoista suurin yhtiö Puolan pörssissä. Pisteenä iin päälle firma tuottaa 95% maan IT-alan viennin saavuttamista tuloista.

Noiturilla maailmanmaineeseen.
varqULK.jpg
 
Juu, itsekin kun tullut Witchereitä ja CDPR:ää seurattua joskus 2006/2007 vuodenvaiheesta lähtien niin on firma muuttunut melkoisesti tuona aikana. Valitettavasti monin tavoin myös suuntaan josta itse en ole pitänyt. Varsinkin kommunikaatio devaajien ja yhteisön välillä on mennyt ihan päin persettä sitten Witcher 1/2 aikakauden. Sitä CDPR:ää on kyllä ikävä.
 
Hyvin noi ainakin naamakirjassa vastailleet, toki mitä isommaksi yritys kasvaa niin kaikille ei voi pitää yhteyksiä.

Eipä sillä, kun talot kasvavat ja pitää rahaa alkaa tulla niin yleensä tässä mennään varman päälle linjalle varsinkin isojen AAA pelien suhteen.
 
Hyvin noi ainakin naamakirjassa vastailleet, toki mitä isommaksi yritys kasvaa niin kaikille ei voi pitää yhteyksiä.
Jep, ja samaan aikaan ennen niin vilkas ja rikas foorumi jossa devaajatkin aktiivisesti vaikuttivat on käytännössä täysin kuollut, ja vanhat fanit lähteneet lätkimään sieltä.

Eipä sillä, kun talot kasvavat ja pitää rahaa alkaa tulla niin yleensä tässä mennään varman päälle linjalle varsinkin isojen AAA pelien suhteen.
No sepä se. Yleensä pelitalot on parhaimmillaan kun ne on pieniä ja keskisuuria mutta siinä vaiheessa kun ne paisuu isoksi niin tulee aina corporate bullshit mukaan kuvioihin ja etäännytään aina jossakin määrin yhteisöstä.

Edit: Ja tosiaan vielä tosta facebookista. Jos verrataan somea ja virallisia foorumeita niin keskustelukulttuuri on niissä hyvinkin erilaista. Somessa se on paljon pinnallisempaa kun taas foorumeilla pystytään pureutumaan ihan eri tavalla yksityiskohtiin ja varsinkin CDPR:n foorumilla se keskustelu on aina ollut hyvinkin avointa ja kriittistä. Ja se on vaan todella harmi että CDPR:llä ei ole kiinnostusta enään ottaa osaa siihen.
 
Viimeksi muokattu:
Edit: Ja tosiaan vielä tosta facebookista. Jos verrataan somea ja virallisia foorumeita niin keskustelukulttuuri on niissä hyvinkin erilaista. Somessa se on paljon pinnallisempaa kun taas foorumeilla pystytään pureutumaan ihan eri tavalla yksityiskohtiin ja varsinkin CDPR:n foorumilla se keskustelu on aina ollut hyvinkin avointa ja kriittistä. Ja se on vaan todella harmi että CDPR:llä ei ole kiinnostusta enään ottaa osaa siihen.
Jep tätä tullu itse myös harmiteltua. Toisaalta sitten ainakin ottivat TW1/2 palautteista onkeensa koska kolmonen on aikamoinen napakymppi monella tapaa. Luulen että tämä kulttuurimuutos tuleekin näkymään pikemmin jatkossa.

Hitto ruvennu taas kiinnostamaan jos nyt ottais vielä yhden kierroksen kolmosta. Pitäisköhän varuiks ladata se valmiiks ja katella modilistaa kunnon survival haastetta varten kuten joskus aiemmin oli puhe...
 
Witcher 3 on kyllä sen tason peli joka aiheuttaa niin pahaa riippuvuutta että sama käy itselläkin mielessä harva se päivä. Mutta koska aika pelaamiseen on rajallinen ja periaatteessa nähnyt ja tehnyt kaiken jo pelissä väh. kahdesti, mieluummin keskityn uusiin pelikokemuksiin. MGSV nyt menossa, Sleeping Dogs sen jälkeen.
 
Itellä oli se gameplay (jälleen) vähän pettymys, että kyllä ihtel Witcher 3 hyvyydestään huolimatta jää odottamaan sitä hetkeä, ettei muista ihan kaikkia keskusteluita ulkoa. Ei kyl kävis mielessäkää pelata yhtäkää Witcher-sarjan peliä niin, että skippailis välivideoita ja keskusteluja.
 
Oikeasti Witcherin paremmat questit on CD projetkin luomaa harhakuvaa pelaajille:

16711630_588239758038362_5656384877600062768_n.jpg

:D
Vaikka tämä oli n.s vitsi niin aika tunteet pintaa meni witcheri faniboilla ja tarkoitan nimenomaan näitä fanipoikia jotka eivät näe mitään huonoa Witcher 3:ssa
 
Pääquesti nyt oli omasta mielestä ihan turhaa täytettä. Nimenomaan ne jotkut sivuquestit oli se parempi puoli tästä pelistä, mutta henk. koht. koko Ciri oli näin pelkkien pelien pelaajalle ihan turhake. Kirjan lukeneet sai varmaa iloa siitä enemmän.
 
Pääquesti nyt oli omasta mielestä ihan turhaa täytettä. Nimenomaan ne jotkut sivuquestit oli se parempi puoli tästä pelistä, mutta henk. koht. koko Ciri oli näin pelkkien pelien pelaajalle ihan turhake. Kirjan lukeneet sai varmaa iloa siitä enemmän.
Sivutehtävät ja -hahmot oli nimenomaan parasta antia tässä pelissä. Toivoisin itse että muut pelintekijät ottaisivat edes vähän mallia miten open worldeissa voi näitä tehdä sen sijaan että vielä seuraavat 10 vuotta tulisi niitä "tapa 10 kania ja kerää 28 kukkaa" tehtäviä. Baronin tehtäväsarja oli kokonaisuudessaan juoneltaan parasta mitä olen yhdessäkään pelissä koskaan pelannu. Siitähän tää @Sadness on omastakin mielestä "jumalpeli" kun tässä on tehty paremmin niitä asioita mitä open world/rpg peleissä on tehty väärin sen 15 vuotta. Huonoja puolia kyllä löytää etenkin sitten kun se ekan läpipeluun jälkeinen huuma katoaa. Taistelusysteemi on mitä on ja noi "POI":t on enemmän ärsytystä kuin mitään järkevää tahkoamista etenkin Skelligessä.

Viimeisellä läpipeluulla ajoitin ne päätehtävät vapaapäiville niin sai vetää ne läpi pienessä kaljassa.
 
Jeps, Witcher 3:n varmaan suurin saavutus olikin tuo että se oli käytännössä ensimmäinen avoimen maailman RPG missä ei ollut fetch questeja (miinus ne pari Skelligellä joissa piti jahdata jotain varastettuja esineitä) vaan se oli täynnä hyvin kirjoitettuja questeja ja hahmoja.
 
Baronin tehtävälinjassa monet eri tuntemukset nousivat pintaan ja toistaiseksi ei moni siihen ole pystynyt.

Tosiaan kun ehkan hehkutus kierroksen pääsi lävitse niin alkoi sieltä Witcher 3 alta muodostumaan ihan tavallisten kuolevaisten peli ja typeriä suunnittelu kukkasia siellä täällä.

Sivutarinat ja yhdistettynä maailmaa ja se kerronta tapa kun sinun hahmosi puhuu ja kamerakulmilla leikataan tietyt kohdat, tätähän ei nytten skyrmissä voinut tapahtua sattuneesta syystä. Sitten kun hommaan lisätään se että en ainakaan havainut mitään itseäni ärsyttävää ääninäytteljiää niin homma oli avot.

Jotka sitten ärsyttivät tässä pelissä oli se kun toisella kerralla aloin jo pääsemään jotenkin sinuksi pelin kanssa ja luottmaan itseeni niin alkoi tarvitsemaan miekka ölyjä eri vihollisille ja enhän minä muistanut kun parit öljyt ja aina uuden vihollisen kohdatessa niin selaa sitä kirja juttua että mitäs öljyä tälle pitikään olla, no jossain välissä alkoi sitten muistamaan jokusen mutta taas sitten kun oli vastustaja jota ei ollut kohdanut vähää aikaa niin kirjat auki, tähän sitten kyllä löytyi erinomainen modi nimeltään "auto oils"

No toinen asia joka näin PC:llä pelaneena ja boxin ohjainta käyttäneenä joka alkoi kyrsimään oli että konsoliversoissa pitää mennä erilliseen Siqn valikkoon mistä valita eri kyvyt käyttöön, ekalla pelikerralla Igni oli kova juttu mutta toisella ja vaikeammalla vaikeusasteella kun piti yhdistellä eri siqn juttuja niin siinä tapauksessa tuli tälläinen modi avuksi kuin Instant Sign Casting for Controller xbox 360 or Gamepad. Vaatii Xpadderin ja tuli jopa sellainen ostettua kun maksoi 10€ ja muutenkin tarpeellinen ollut jossain peleissä.

No Vaatihan se aluksi harjoittelua mutta nopeutti hommia ja erityisesti taistelussa pysyi se "tanssi" hyvin yllä ja jos mulla katoaa se rytmi niin nopeasti minun ohjauksessani Geralti ressukka näkee tähtiä.

Vaikka nykyisin tulee ihan kriittisesti puhuttua witcheristä kun sitä jokusen vuoden hehkuttanut mutta se ei kuitenkaan poista sitä fatkaa omalla kohdallani että paras videpeli vuodelta 2015 ja helvatin korkealla best videogame evah listauksissa jotka vaihtelee aina fiiliksen pohjalta ja erityismaininta pitää aina antaa niille sivutehtäville ja kuinka paljon niihin oli panostettu, siksi varmasti päätarina ei niin kiehdo kun sivutarinat ovat niin tasokkaita.

Sitä monesti että lupasi aina pelipäivänä pelata main questia etiäpäin mutta sitä pian huomasi tehden sivutehtäviä velenin metsiköissä ja jotta ei tapahdu väärinkäsityksiä, ei päätarina huono ollut mutta ei vaan ollut muun pelin tasolla ja siitä syystä tuo ylläoleva "vitsi" kuva joka erityisesti jo toisella kerralla alkoi ottaa pannuun.
 
Taistelusysteemin muuttavia modeja on myös joten tuokin on periaatteessa aika turha valituksen aihe. Onhan nuo questit aika paljon toistoa kuitenkin mutta eroa niihin tehdään nimenomaan tarinan kerronnalla ja dialogilla. Dialogi vaihtoehtoja ei muuten w3 aivan kauheasti ole jos verrataan esim. Fallout 4 haukuttuun systeemiin niin eroa w3 on aika vähän.

W3 pääjuoni oli kyllä aika mitään sanomaton sen jälkeen kun selvisi mikä wild hunt yleensäkään on. Ciri tietysti ihan hieno hahmo mutta paras anti oli kyllä sivuquesteissa ja Hearts of Stone lisäri jossa Gaunter O'Dimm olisi hyvin voinut sitoa pääjuoneen eeppisyyden lisäämiseksi.
 
Dialogi vaihtoehtoja ei muuten w3 aivan kauheasti ole jos verrataan esim. Fallout 4 haukuttuun systeemiin niin eroa w3 on aika vähän.

Erona tässä on nyt se, että dialogivalinnoilla on usein ihan oikeita vaikutuksia eikä pelaajalle esitetä bethesda-tyylistä lumeryönää jossa valintojen kirjo on tasoa yes / maybe / tell me more / hate newspaper
 
Taistelusysteemin muuttavia modeja on myös joten tuokin on periaatteessa aika turha valituksen aihe.
Minä en ainakaan arvostele tai pistä tämän kaltaisissa peleissä mielipiteitä sen perusteella minkälaisia modeja on ehkä jossain vaiheessa saatavana. Parhaat taistelumodit tulivat siinä vaiheessa kun aloittelin kolmatta läpipeluuta. Kaikki eivät noin monta kertaa pelaa pelejä läpi eivätkä välttämättä edes ensimmäisen läpipeluun jälkeen joten vuoden päästä myyntiintulosta ilmestyvä(t) modi(t) ei voi olla kriteerinä jos jotain pelissä kritisoi tai kehuu.
 
Minä en ainakaan arvostele tai pistä tämän kaltaisissa peleissä mielipiteitä sen perusteella minkälaisia modeja on ehkä jossain vaiheessa saatavana. Parhaat taistelumodit tulivat siinä vaiheessa kun aloittelin kolmatta läpipeluuta. Kaikki eivät noin monta kertaa pelaa pelejä läpi eivätkä välttämättä edes ensimmäisen läpipeluun jälkeen joten vuoden päästä myyntiintulosta ilmestyvä(t) modi(t) ei voi olla kriteerinä jos jotain pelissä kritisoi tai kehuu.

Kaikille kelpaavaa taistelusysteemiä ei myöskään ole.
 
Kaikille kelpaavaa taistelusysteemiä ei myöskään ole.
Ei tietenkään. Mutta jos joku kertoo pelistä mielipiteensä niin ei niitä voi torpata sillä että "tohon on modeja" jos niitä modeja ei oo edes ollu sillon kun peliä on pelattu.
 
Ei tietenkään. Mutta jos joku kertoo pelistä mielipiteensä niin ei niitä voi torpata sillä että "tohon on modeja" jos niitä modeja ei oo edes ollu sillon kun peliä on pelattu.

No mielipiteitä voi kertoa mutta eikö se taistelusysteemin kritisoiminen _nyt_ kun niitä modeja jo on ole melko turhaa. :confused:

Vähän sama kuin valittaisi että kyllä harmitti silloin 20-luvulla kun ei ollut tietokoneita. Mielestäni tuo w3 combat on kuitenkin ihan ok jos vertaa siihen että itsellä witcher 1 pelaamatta koska sitä taistelusysteemiä ei vain yksinkertaisesti jaksa.
 
No mielipiteitä voi kertoa mutta eikö se taistelusysteemin kritisoiminen _nyt_ kun niitä modeja jo on ole melko turhaa. :confused:
Ei taida nyt pointti mennä ihan perille? Sillon kun ite olin pelannu TW3 jo 2 kertaa läpi niin noita taistelumodeja ei ollu vielä. Ja varmaan aika monen muun kohdalla sama juttu.

Tässä vaiheessa se on ihan sama kun peli on jo 2 vuotta vanha
 
Ei taida nyt pointti mennä ihan perille? Sillon kun ite olin pelannu TW3 jo 2 kertaa läpi niin noita taistelumodeja ei ollu vielä. Ja varmaan aika monen muun kohdalla sama juttu.

Tässä vaiheessa se on ihan sama kun peli on jo yli 2 vuotta vanha

Niin mutta kritiikkisi on myös menettänyt merkityksensä samalla. En todellakaan tajua tätä pointtia koska mitään pointtia ei enää ole. Ymmärtäisin jos w3 olisi juuri tullut ulos. W3 taistelusysteemin takia pelaamatta jättäminen ei ole validi kritiikki enää koska modaamalla sitä saa varmasti enemmän mieleisekseen.

Menneitä aikoja ei saa enää takaisin olisihan se ollut tietysti parempi jos pelissä olisi ollut joku advanced mode valittavana jo julkaisussa mutta ei ollut joten nyt sen arvostelemisessa ei ole enää mitään järkeä.
 
Niin mutta kritiikkisi on myös menettänyt merkityksensä samalla. En todellakaan tajua tätä pointtia koska mitään pointtia ei enää ole. Ymmärtäisin jos w3 olisi juuri tullut ulos. W3 taistelusysteemin takia pelaamatta jättäminen ei ole validi kritiikki enää koska modaamalla sitä saa varmasti enemmän mieleisekseen.
Tässähän pitää arvoisa kollega muistaa kanssa sellainen juttu että kaikki eivät suinkaan pelaa tätä peliä PC:llä.
Vaikka miten olisi modeja tullut mutta jos on konsoliversio alla niin etpä paljoa modaile peliä paremmaksi.

Taistelusysteemi sinänsä hyvä mutta mitä toistaiseksi ei ole modeilla saatu täysin kuntoon on Geraltin liikkuminen(Normaali+taistelu modessa) ja Roachilla ratsastaminen.

Onneksi kuitenkaan Witcher 3 ei lepää modailun varassa niin paljoa kun Betshan tuotokset.
 
Varmaan yksi parhaista kohdista B&W lisärissä

jsWMriQ.jpg



En ole vielä lisäosiin asti päässyt mutta toistaiseksi paras kohtaus on ryypiskelykohtaus Kaer morhenissa.
 
Sivutehtävien lisäksi nostaisin esille lisäosat. Hearts of Stone minusta tarinana selvästi vahvempi kuin koko emopeli, eikä Blood and Wineakaan voi paljon haukkua, vaikka se onkin jo jäähdyttelyä. Päätarinaakin voi sen verran kehua, että valinnoilla on selkeitä vaikutuksia juonen etenemiseen. Tarinana se on kuitenkin tympeän kliseinen, ja Cirin hahmo (ja ääninäyttelijä) on heikoin esitys koko pelissä. Jatkuvien harhautusten käyttö ja ristiriita pääjuonen näennäisen kiireellisyyden ja liki loputtoman sivutehtävien kirjon välillä on myös ratkaisematon. Toivottavasti Cyberpunkissa tämä viimeinen kauneusvirhe korjataan.
 
Niin mutta kritiikkisi on myös menettänyt merkityksensä samalla. En todellakaan tajua tätä pointtia koska mitään pointtia ei enää ole. Ymmärtäisin jos w3 olisi juuri tullut ulos. W3 taistelusysteemin takia pelaamatta jättäminen ei ole validi kritiikki enää koska modaamalla sitä saa varmasti enemmän mieleisekseen.

Menneitä aikoja ei saa enää takaisin olisihan se ollut tietysti parempi jos pelissä olisi ollut joku advanced mode valittavana jo julkaisussa mutta ei ollut joten nyt sen arvostelemisessa ei ole enää mitään järkeä.
Minun mielestä modeilla ei ole mitään merkitystä siihen, että miten arvostelen pelin sellaisena kun se on tarkoitettu pelattavaksi. En minä modeja jaksa alkaa arvostella.
 
Alottelen nyt pikästä aikaa taas tätä urakkaa, ja ongelmaksi on muodostumassa se, että tappelut ovat liian helppoja. Olen siis aivain alussa tällä hetkellä. Miten saisi rakenettua mahdollisimman "vaikean" hahmon? Edelliset kaksi peluukertaa on mennyt signeilla, ja loppua kohden peli on muuttunut erittäin helpoksi. Death march vaikeustasona tottakai.
 
Tuohon kyllä olemassa tyhmiä/vammaisia modeja joka tekee pelaamisesta tuskaa.
Tyyliin Geralti tippuu yhdestä iskusta ja perus bandittia saat hakata jotain minuutteja että tipahtaa.

Mutta sitten overhauleista ne ovat kehuneet tätä:
The Witcher 3 Wild Hunt - Enhanced Edition at The Witcher 3 Nexus - Mods and community

Mielenkiintoisinta tuossa on että stamina ei nouse vanhaa tyyliin(nopeasti) ja mitä alempana stamina on niin sitä vähemmän teet damagea ja itse toki ottaa enemmän damagea jos osuu. Joten kuvittelisi ainakin taktiikka puolen menevän uusiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Tuohon kyllä olemassa tyhmiä/vammaisia modeja joka tekee pelaamisesta tuskaa.
Tyyliin Geralti tippuu yhdestä iskusta ja perus bandittia saat hakata jotain minuutteja että tipahtaa.

Mutta sitten overhauleista ne ovat kehuneet tätä:
The Witcher 3 Wild Hunt - Enhanced Edition at The Witcher 3 Nexus - Mods and community

Mielenkiintoisinta tuossa on että stamina ei nouse vanhaa tyyliin(nopeasti) ja mitä alempana stamina on niin sitä vähemmän teet damagea ja itse toki ottaa enemmän damagea jos osuu. Joten kuvittelisi ainakin taktiika puolen menevän uusiksi.
Muuten kyllä voisin koittaa tuota, mutta tällä hetkellä mielenkiinto modaamiseen - ei ole. Josko sitä koittais tehdä niin, että sijoittais noihin yleisiin perkkeihin, eikä miekkailu-, kemia- tai taikapuihin. :kahvi: Muistaakseni noi oli kohtuu turhia verrattuna noihin muihin puihin.
 
Stocki vermeillä vaan ramboilet menemään death marchilla, eiköhän se siitä.

Itse en ole kokenut mitään liian helpoksi, pelaan tällä hetkellä ng+: lla, toiseksi helpoin vaikeustaso ja geralt on 100 lvl sekä niin op buildi ja kamat kuin vain on mahdollista tehdä/saada. Ihan sopiva vaikeustaso ollu. Hermot vaan menee jos joutuu jotain random susia tai rosvoja pieksee 5-10 minuuttia.
 
Joo, onhan tämä siinä mielessä kirjoille uskollinen, että Geraltin kuuluukin silpoa joukko bandiitteja suht vaivattomasti.
 
Joo, onhan tämä siinä mielessä kirjoille uskollinen, että Geraltin kuuluukin silpoa joukko bandiitteja suht vaivattomasti.

Joo ei noista näytä kauheasti vastusta olevan kun miekankin päätti jättää hevosen selkään (no pun intended) :cigar2:

 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 451
Viestejä
4 512 618
Jäsenet
74 370
Uusin jäsen
garlicbun

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom