The Witcher 3: Wild hunt

Tämä vähän särähti: This is an exciting moment as we’re moving from REDengine to Unreal Engine 5, beginning a multi-year strategic partnership with Epic Games.

Pelimoottorin vaihdosta en siis mussuta suinkaan, liekkö revitty REDenginestä irti mitä saatiin Cyberpunkin parissa ja nyt täytyy katsoa eteenpäin. Mutta multi-year strategic partnership haiskahtaa pahasti Epic Game Storen yksinoikeuspelille taas :tdown: Liekkö saavat jotain kohdennettua vetoapua tuon pelimoottorin virittelyyn tms. sitten vastapainoksi, koska luulisi että rahasta homma ei jää kiinni.

Tai sitten maalailen piruja seinille ihan turhaan ja sieltä on joku upea tekele tulossa kaikille alustoille kaikille kaupoille kerralla aikanaan :love:


"It [multi-year strategic partnership] covers not only licensing, but technical development of Unreal Engine 5, as well as potential future versions of Unreal Engine, where relevant. We'll closely collaborate with Epic Games' developers with the primary goal being to help tailor the engine for open-world experiences."
 
Cyberpunk-fiaskon jälkeen ei ole kovin korkealla omat odotukset, etenkin kun leijonaosa Witcher 3:n parissa työskennelleistä on jo jättänyt firman.
Mikä osa tarkalleen on tämä "leijonanosa", ja onko lähtijät olleet missä roolissa kehityksessä?
 

"The Witcher 3: Wild Hunt julkaistiin vuonna 2015, ja siitä lähtien pelaajat ovat isoa maailmaa kolunneet ristiin rastiin. Tehtäväsuunnittelija Philipp Weber onnistui piilottamaan laajennukseen Blood and Wine sellaisen yllärin eli niin sanotun easter eggin, että moinen paljastui vasta nyt.

Laajennuksen tehtävässä The Warble of a Smitten Knight henkilöhahmo Viviennea on kohdannut kirous, joka muuttaa hänet aikaa myöten linnuksi. Hoito on olemassa, ja kirous muuntuu oriolen (linnun) munaksi. Harmillisesti seurauksena on se, että Vivienne itse kuolee seitsemän vuotta myöhemmin.

Youtubettaja xLetalis siirsi kelloa eteenpäin seitsemän vuotta ja kävi ilmi, että Vivienne todellakin kuolee seitsemän vuoden jälkeen. Näin ollen pelin kirous toteutuu, ja siinä kestää peräti seitsemän vuotta. "



Edit:
Mikä osa tarkalleen on tämä "leijonanosa", ja onko lähtijät olleet missä roolissa kehityksessä?

Osa lähtiöistä sitten painostettu lähtemään kiusaamisen kulttuurin takia.
Monet niistä perustameet omia pelifirmoja, cdpr:lle ehkä käymässä Biowaret.
 
Viimeksi muokattu:


"It [multi-year strategic partnership] covers not only licensing, but technical development of Unreal Engine 5, as well as potential future versions of Unreal Engine, where relevant. We'll closely collaborate with Epic Games' developers with the primary goal being to help tailor the engine for open-world experiences."

En tiedä muista, mutta minua vituttaa lukea nykyihmisten töykeää kommentointia somessa. Tuokin heppu olisi voinut esittää asian paljon kohteliaammin, eikä vaan töksäyttää noin jyrkästi. Yritysten odotetaan käyttäytyvän somessa kohteliaasti ja asiallisesti tilanteessa kuin tilanteessa - mikseivät kuluttajat voi toimia samalla tavalla?
 
Hyvä kun älysivät vaihtaa Unreal-moottoriin. Voisi olla mahdollista että Witcher 4 on jopa julkaisupäivänä pelattavassa kunnossa.

Muutenkin vähän hölmöä nykyään että pitää omia moottoreita kehitellä. Sama kuin leffastudiolla olisi omakehitteiset kamerat.
 
Pitikö tämän reddit linkin olla joku lähde väitteille?


Osa CDPR porukoista perusti sitten tämän:
 
UE5 on siinä mielessä hyvä valinta, että saa sen enginen&työkalut valmiina. Ei tarvi samanlaista määrää työntekijöitä kuin oman enginen ja työkalujen tekemiseen. Toinen hyvä puoli, että on helpompi rekrytä tyyppejä, kun voi hakea UE4/UE5 osaajia sen sijaan, että käytettäisiin jotain kotikutoista, jota yksikään töihinhakija ei osaa käyttää valmiiksi.
 
No nyt tuli jotain näyttöä että kyllä siellä studiossa on tosiaan vähän kuohunut. Toisaalta tuosta on vielä mahdoton päätellä minkälainen kyky sinne CDPR:lle on jäänyt, voihan jopa arvailla että siellä on hyvä meininki kun halukkaat ovat lähteneet muille teille, ja kiusaajapomokin on savustettu ulos. Noh, aika näyttää, ei sille mitään mahda että W4:n suhteen toiveet on todella korkealla. Ja lisäksi tuo uusi studio vaikutti lupaavalta nettisivunsa perusteella, ehkäpä saamme lisää hyvä pelejä!
 


Osa CDPR porukoista perusti sitten tämän:
On sentään linkit mutta ei nämäkään oikein vastaa siihen että paljonko se leijona osa on ollut ja mitä ovat tehneet
 
No nyt tuli jotain näyttöä että kyllä siellä studiossa on tosiaan vähän kuohunut. Toisaalta tuosta on vielä mahdoton päätellä minkälainen kyky sinne CDPR:lle on jäänyt, voihan jopa arvailla että siellä on hyvä meininki kun halukkaat ovat lähteneet muille teille, ja kiusaajapomokin on savustettu ulos. Noh, aika näyttää, ei sille mitään mahda että W4:n suhteen toiveet on todella korkealla. Ja lisäksi tuo uusi studio vaikutti lupaavalta nettisivunsa perusteella, ehkäpä saamme lisää hyvä pelejä!
Yleensä kuten elokuvissakin, menestymiset ovat monen tekijän summa.
Normaalistihan pelifirmoissa muutenkin vaihtuvuus on tiuhaa koska ovat yleensä vain palkkalistoilla sen projetkin verran.

On sentään linkit mutta ei nämäkään oikein vastaa siihen että paljonko se leijona osa on ollut ja mitä ovat tehneet
Sanotaan että tärkeistä rooleista tai vanhoista tekijöistä jotka olleet firmassa pitkään:
 
Kyllähän ihmiset vaihtaa työpaikkoja vaikka asiat olisi ihan "normaalisti". Välillä on hyvä saada uutta verta pakkiin. Mut joo, eipä se jumal-peliä mitenkään takaisi, vaikka siellä olisi tismalleen w3 kokoonpano sitä tekemässä, eli ei auta kuin jäädä odotteleen.
 
Kyllähän ihmiset vaihtaa työpaikkoja vaikka asiat olisi ihan "normaalisti". Välillä on hyvä saada uutta verta pakkiin. Mut joo, eipä se jumal-peliä mitenkään takaisi, vaikka siellä olisi tismalleen w3 kokoonpano sitä tekemässä, eli ei auta kuin jäädä odotteleen.
Veikkaisin ite et pelialalla pääsääntösesti hakeudutaan sellasiin paikkoihin jotka tekee edes suhtkoht sellasia pelejä mistä itekin tykkää. Ja jos työolosuhteiden ja projektien puolesta hommat on jiirissä niin en ainakaan ite näkis syytä vaihtaa toimivaa hommaa ihan vaan huvikseen. Toki tää on kaiketi vuosien varrella muuttunu aika rajustikkin, porukkaa palkataan just määräaikasilla soppareilla tunkkaamaan yks peli ulos ja sit näkyillään. Sen kans voi huomata siitä et pelit julkistetaan nykyisin todella aikasessa vaiheessa, suurinpiirtein ennenkun mitään varsinaisesti on alotettukkaan. Tää uus Witcher on aika hyvä esimerkki, mut nää on kans toisaalta eräänlaisia mainoksia työnhakijoille, kerrotaan julkisesti mitä seuraavaks tehdään, ne joilla on riittävä osaaminen löytää varmasti ne työpaikkailmotukset (joita on muuten CDPR sivuilla aivan vitusti nyttenkin, suurin osa tosin CP2077 liittyviä) ja hakee sit niihin jos se just julkistettu uus projekti on sellanen mitä haluais tehdä.

Eikä se mikään salaisuus enää pitäis olla et toi CP2077 kehityksen loppuvaihe oli ainakin tosi kusista aikaa lafkan työntekijöille. Aika moni AAA-studio syyllistyy samaan, samassa myllyssä oli aikoinaan Naughty Dog ja Rockstar ja niistäkin on kirjotettu aika monta artikkelia jotka halutessaan löytää googlella (firma + crunch hakuun). Oleellinen asia se et noissakin on työntekijöiden vaihtuvuus ollu aika hurjaa työolosuhteiden takia, enkä ainakaan ite epäile hetkeekään etteikö CDPR ois käyny sama homma, etenkin kun siinä keississä tuntu johto, markkinointitiimi ja ite kehittäjät olevan aika pahastikkin epäsynkassa toistensa kanssa ja jos ihan tollasille rivikoodareillekkin alkaa tulemaan tappouhkauksia niin saattaahan siinä käydä mielessä et onks tää nyt sen arvosta.

Mut uskosin et kyllä sitäkin tapahtuu et käydään isossa firmassa tekemässä yks projekti ihan vaan sen takia et voi sit CV:hen kirjottaa asiasta. Vois ainakin luulla et kun työkokemuksen alla on jotain Witcher 3, Red Dead Redemption 2, CP2077 tai vaikkapa God of Warin kaltasia pelejä listattuna menneinä projekteina, niin se voi olla aika haluttua tavaraa useemmassakin paikassa ja avaa varmaan aika mielettömän määrän ovia sen työpaikan saamisen suhteen.

Mut joo, uskon ite et aika paljon on porukka vaihtunu Witcher 3 jälkeen. Ylemmistä linkeistä huomaa ainakin sen et aika monta ns. avainasemassa olevissa janttereistakin on lähteny käppäilemään. Siihen ei kyllä kukaan voi sanoa tässä vaiheessa juuta tai jaata et onks sillä lopputuloksen kanssa juurikaan merkitystä, se nähään sit monen vuoden päästä kun toi peli itessään julkastaan.
 
Ainakin sielä maksettiin kaikille ihan kivat bonukset

According to the report, CD Projekt Red allocated almost $30 million for bonuses for the entire staff of over 860 employees. Regular staff allegedly received an average of $34,000 per person as a bonus.

 
Ainakin sielä maksettiin kaikille ihan kivat bonukset

According to the report, CD Projekt Red allocated almost $30 million for bonuses for the entire staff of over 860 employees. Regular staff allegedly received an average of $34,000 per person as a bonus.

Kaikille ja kaikille. Jos tuosta alla olevasta lauseesta ymmärtää, niin vaatiko bonus viiden vuoden pestin yrityksessä eli saivatko esim. lyhyemmällä määräaikaisella sopparilla työskentelevät vähemmän tai mitään? Joo, tottakai 5 000 dollarin bonus olisi perusjantterille mukava, mutta kun ajatellaan että 28 miljoonaa jaettiin niiden viiden hepun kesken joiden päätösten ansiosta peli tuli siinä kunnossa kuin tuli niin en lähtisi kehumaan firmaa. Ja tuo kehittäjien bonus olisi ollut suurempi, mikäli peli myisi enemmän (ja olisi varmasti myynytkin enemmän, jos oltaisiin julkaistu ehjänä).

" Contrary to that statement, some interviewed staff members claim to have gotten between $5,000 and $20,000. That is the reward for over five years of dedicated development, besides regular wages, of course. "

" The board, on the other hand, received a total of $28 million in bonuses. Divided by just five people, that is. "


/OT
 
Kaikille ja kaikille. Jos tuosta alla olevasta lauseesta ymmärtää, niin vaatiko bonus viiden vuoden pestin yrityksessä eli saivatko esim. lyhyemmällä määräaikaisella sopparilla työskentelevät vähemmän tai mitään? Joo, tottakai 5 000 dollarin bonus olisi perusjantterille mukava, mutta kun ajatellaan että 28 miljoonaa jaettiin niiden viiden hepun kesken joiden päätösten ansiosta peli tuli siinä kunnossa kuin tuli niin en lähtisi kehumaan firmaa. Ja tuo kehittäjien bonus olisi ollut suurempi, mikäli peli myisi enemmän (ja olisi varmasti myynytkin enemmän, jos oltaisiin julkaistu ehjänä).

" Contrary to that statement, some interviewed staff members claim to have gotten between $5,000 and $20,000. That is the reward for over five years of dedicated development, besides regular wages, of course. "

" The board, on the other hand, received a total of $28 million in bonuses. Divided by just five people, that is. "


/OT
Niin? Ihan normi touhua, pomot saa isommat bonukset kuin työntekijät. Ihan normi meininkiä työelämästä
 
En tiedä muista, mutta minua vituttaa lukea nykyihmisten töykeää kommentointia somessa. Tuokin heppu olisi voinut esittää asian paljon kohteliaammin, eikä vaan töksäyttää noin jyrkästi. Yritysten odotetaan käyttäytyvän somessa kohteliaasti ja asiallisesti tilanteessa kuin tilanteessa - mikseivät kuluttajat voi toimia samalla tavalla?
Mulla tulee sama fiilis, kun porukka puhuu topiceissa kaikesta muusta paitsi otsikon aiheesta.
 
Mulla tulee sama fiilis, kun porukka puhuu topiceissa kaikesta muusta paitsi otsikon aiheesta.
Pelin kehittävä studio, sen työntekijät ja toimintatavat liittyvät aika vahvasti itse peliinkin. Ei pelistä puhuminen ole pelkästään "Hei tiesittekö tästä questistä ja mistä saa parhaan miekan."
 
Pelin kehittävä studio, sen työntekijät ja toimintatavat liittyvät aika vahvasti itse peliinkin. Ei pelistä puhuminen ole pelkästään "Hei tiesittekö tästä questistä ja mistä saa parhaan miekan."
IMO: ei liity sen enempää kuin studion muutkaan pelit. Itse pelitalosta voi tehdä oman topikin jos haluaa. Vielä jos tätä offtopikkia jatkaa niin eipä täällä nyt toiminta tavoista tai muustakaan ole tullu kuin mutua ja vahvoja tulkintoja vähistä lähteistä.
 
Eipä tästä seitsemän vuotta vanhasta pelistä muutakaan puhuttavaa näytä kellään olevan.
 
Täällä itseasissa on ollut aihe nimeltä "pelistudiot" joka käsitteli yleisesti pelistudioita pelimaailmasta mutta se taisi kadota sen luoneen tunnuksen mukana.

Oli CDPR:stä mitä mieltä tahansa niin kuitenkin nostan heille hattua että jaksavat puurtaa CP77 kanssa vaikka muu maailma onkin mennyt muihin peleihin.

Ite olisin nähnyt ehkä mielummin Witcher sarjan sijasta CDPR oman roolipelisarjan kuten Biowarella Dragon Age tai Bethesdalla Elder Scrolls.
 
Voihan sitä tehdä Witcher 4 - ketjun, jossa puhutaan vain Witcher 4 pelistä josta ei ole mitään faktoja täällä kenelläkään.
Sitten CDPR ketjun, jossa puhutaan jotain pari vuotta vanhoja juoruja läpi akateemisella otteella.
Tässä tietysti vain ketjun aiheesta, eli Witcher 3 josta varmaan ihan vitusti uutta keskusteltavaa kaikilla :D
Tai sitten voi rajoittaa valittamista ja sopeutua siihen että keskustelu menee joko hieman ohi aiheen, tai sitten ei keskustella mitään.
 
Osa Witcher 3 päätekijöistä perusti oman firman Rebel Wolves, jotka tehtailee myös omaa fantasia-rpg:tä. Mukana mm. W3 ohjaaja ja pääkirjoittaja. Saa nähdä miten vaikuttaa tulevan Witcher-pelin tasoon. Ainakin tuo Jakub Szamalek joka lähtenyt tuohon uuteen firmaan ollut pääkirjoittajana W3 lisäksi myös Cyberpunkissa ja Thronebreakerissa. Thronebreker (se Gwent yksinpeli) sisälsi myös aika kiinnostavan tarinan jossa joutuu tekemään vaikeita moraalisia valintoja.

 
Ukko nyt levelillä 20 ja tuota peruspeliä, pääosin pääjuonta menty. Jostain olin lukevinani joskus, että voisi käydä lisärin puolella jo hyvinkin pelin alkuvaiheessa niiden mutaatioiden tms. takia, mutta onkohan se järkevää vielä?
 
Ukko nyt levelillä 20 ja tuota peruspeliä, pääosin pääjuonta menty. Jostain olin lukevinani joskus, että voisi käydä lisärin puolella jo hyvinkin pelin alkuvaiheessa niiden mutaatioiden tms. takia, mutta onkohan se järkevää vielä?
Juonen kannalta oli mielestäni yhdentekevää tekikö lisärit ennen vai jälkeen pääjuonta (ts. ei muistaakseni tullut spoilereita tai muuta[?]). Questilistalla taitaa näkyä lisäosiin suositeltu leveli, muistaakseni oli lähempänä neljääkymmentä eli ainakin vihuissa voi olla melkoisesti lisähaastetta mikäli lähdet jo nyt haastamaan.

Lisärin mukana tulleelle rune-/riimukauppiaan luokse pitäisi päästä matkustamaan ilman ongelmaa, taisi sijaita kartan laidassa Novigradista koiliseen. En nyt muista maksoivatko ne riimut niin maltaita, ettei niihinkään tuolla levelille ole asiaa?
 
Ukko nyt levelillä 20 ja tuota peruspeliä, pääosin pääjuonta menty. Jostain olin lukevinani joskus, että voisi käydä lisärin puolella jo hyvinkin pelin alkuvaiheessa niiden mutaatioiden tms. takia, mutta onkohan se järkevää vielä?

Itse en tekisi tuossa vaiheessa lisärikoukkauksia. (Perus)peli muutenkin tuppaa helpottumaan loppua kohden, joten säästäisin lisäreiden "herkut" siihen vaiheeseen, kun ne tulevat ajankohtaisiksi.
 
Blood&Wine kannattaa pelata vasta kun on peruspeli ja Hearts of Stone hoidettu. B&W kun loppuu niin itsestäni ainakin tuntuu siltä, että sen jälkeen ei kiinnostaisi enää lähteä hirviöjahtiin jonnekkin Velenin perukoille. Tarina ja peli vaan tuntuu loppuvan siinä niin sopivasti ja hyvin.
 
Juu totta, ehkä vaan järjestyksessä mentävä kaikki. Usean kerran olen tätä peliä vuosien mittaan aloittanut, mutta aina se rypistely loppunut siihen todennäköisesti, koska peli vaan on aivan käsittämättömän valtava ja opittavaa paljon. Nyt mennyt pelikellon mukaan koko cyberpunkin tarinan verran ja varmaankin vasta pintaa raapaistu.

Geralt tähän mennessä pökkinyt kaikkea elävää, mutta tuli lopulta tehtyä harvennusta morsiamen suhteen ja erään tornikohtauksen jälkeen jätettyä Yen. Nainenhan muuttui erittäinkin kylmäksi :lol:

Käsittämättömän hieno tekele.
 
Blood&Wine kannattaa pelata vasta kun on peruspeli ja Hearts of Stone hoidettu. B&W kun loppuu niin itsestäni ainakin tuntuu siltä, että sen jälkeen ei kiinnostaisi enää lähteä hirviöjahtiin jonnekkin Velenin perukoille. Tarina ja peli vaan tuntuu loppuvan siinä niin sopivasti ja hyvin.
Tämä, ja tässä järjestyksessä. B&W on niin eri maailma, että se tuntuu oikeataan peruspelin jälkeiseltä episodilta, ei tunnu fiksulta sekoittaa tarinoita. Ja mitään lisäboosteja peruspeliin ei tarv, peli muuttuu liian helpoksi muutenkin loppua kohden.
 
Pelkästään eräs laulukohtaus tässä pelissä on sellainen, mitä ei monessa pelissä ole tullut nähtyä (ja kuultua). Ja tuulessa huojuvat puut, sen muistan aina tästä pelistä ensimmäisenä. Kaipa tämä(kin) pitäisi joskus pelata uusiksi, kun olisi aikaa paneutua.
 
Goty-edition pelattu pariin otteeseen pc:llä läpi, ja on minulle yksi parhaista peleistä ikinä. Rima Witcher 4:lle on asetettu aika korkealle…

Olen jo päättänyt, että seuraavaksi pelaan pelin PS5:llä jahka next-gen päivitykset ja uusi dlc on tarjolla. :tup:
 


Steamdb discordissa myös lisätietoa (uskoo ken tahtoo):

LdIdDoK.png

HxxN6eB.png
 
Blood & Honey takana ties kuinka monta tuntia enkä oo vieläkään päässy panemaan, oonkohan mahdollisesti missannut jotain? Viimeisin story tehtävä oli
se missä se yks isokynsi-hyypiö oli häkissä ja piti tappaa sen ympäriltä vihuja..

Pakko kyllä sanoa että näissä DLC:issä on kontenttia vähän liikaakin :)
 
Blood & Honey takana ties kuinka monta tuntia enkä oo vieläkään päässy panemaan, oonkohan mahdollisesti missannut jotain?

On kyllä tässä pelissä aika järisyttävää että saattaa mennä kokonainen pelisessio ilman panemista, ymmärrän että alkaa vähän epäilyttämään että tekeekö jotain väärin :btooth: :tup:
Jos nyt oli kyse siitä jälkimmäisestä expansionista niin muistaakseni paneskelua oli vähemmän... ei kyllä kovin tuoreessa muistissa mutta joku muu tietää paremmin,
 
Peli vielä pelaamaatta. Odotin kuumeisesti tuota ps5 päivitystä ja nyt näyttää suuntaavan hamaan tulevaisuuteen. Kannattaisiko tämä aloittaa pleikkari vitosella ennen päivitystä. 30fps ei toki optimaalinen, mutta yleensä tuohon nopeasti tottunut.
 
Kyllähän tämä ihan pelattavissa on ps5:llä, framerate on tasainen ja ei näytä hassummalta.
Peli vielä pelaamaatta. Odotin kuumeisesti tuota ps5 päivitystä ja nyt näyttää suuntaavan hamaan tulevaisuuteen. Kannattaisiko tämä aloittaa pleikkari vitosella ennen päivitystä. 30fps ei toki optimaalinen, mutta yleensä tuohon nopeasti tottunut.
 
Kyllähän tämä ihan pelattavissa on ps5:llä, framerate on tasainen ja ei näytä hassummalta.

Toki en tiedä onko PC:tä käytettävissä, mutta eikös tämä pyöri PC:llä lisäherkuilla jne. aika vanhalla kalustolla, tarvitse odotella PS5 päivitystä ?

Itsellä ensimmäistä läpipeluuta 150+ tuntia takana enkä ole päässyt edes peruspeliä läpi, lisäosat jäljellä sitten vielä...
 
Toki en tiedä onko PC:tä käytettävissä, mutta eikös tämä pyöri PC:llä lisäherkuilla jne. aika vanhalla kalustolla, tarvitse odotella PS5 päivitystä ?

Itsellä ensimmäistä läpipeluuta 150+ tuntia takana enkä ole päässyt edes peruspeliä läpi, lisäosat jäljellä sitten vielä...

Next gen päivitys lisää ominaisuuksia kuten säteenseurannan peliin. Kai pc myös saa nuo uudet fiitsörit. Itse odotellut tuota päivitystä pc:lle siitä lähtien, kun paljastivat, että säteenseuranta on tulossa peliin. Blood and Wine lisuri pelaukseen, kunhan päivitys joskus tulee.
 
PC-päivitys kuulema viivästyy lisää. Ehkä RTX4000-sarjalla pääsee testailemaan.
 
Löytyykö Witcher 3 hyviä modeja toista läpipeluukertaa varten?

Jos ostaisi PC:lle (ehkä odotan joka tapauksessa sitä RTX updatea) ja haluaisin jonkun modin joka tekee pelistä vaikeamman. Pleikkarilla pelasin ja alkua lukuunottamatta vaikeimmalla oli ihan liian helppo ja loppua kohti koko peli menetti merkityksensä, koska kaikki meni miten päin vaan. En edes mennyt millään synergiaa hakevalla meta-buildilla, vaikka tavallaan olisin halunnutkin. Musta oli hauskinta alussa miettiä niitä potioneita ynm. ja miten saada joku kummitus kaatumaan, mutta sen jälkeen niitä ei edes tarvinnut. Olis superjees, että jossain välissä on pakko vaihtaa buildia tms. päästäkseen eteenpäin. Että kaikella olisi joku tarkoitus.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt taas ainakin on peli tarjouksessa 10€ ja eikös tuo sitten muutu siksi paremmaksi versio ilmaiseksi kun se tulee



Edit : on myös taas ilmaiseksi jotain Witcher goodies juttuja myös

 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 551
Viestejä
4 556 839
Jäsenet
74 998
Uusin jäsen
hcko

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom