Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rikkonee kaikki vanhat modit kun joitain modeja integroidaan siihen.Kuinkahan modien kanssa käy,lakkaavatko toimimasta? Juuri tappelin 90 modia toimimaan keskenään.Varmaan 30 hylkäsin kun eivät tahdo toimia keskenään
Enhanced with the power of next-gen consoles and modern PC hardware in mind, the upcoming update will feature dozens of visual, performance and technical enhancements, including ray tracing support, faster loading times on consoles, a variety of mods integrated into the experience, and much more! On top of that, we’re adding a set of DLCs inspired by Netflix’s The Witcher series, such as new weapons and armor for Geralt and alternative looks for select characters.
Eivät kai ne voi millään toimia? Kun modien rikkomiseen riittää pelkkä peruspeliin tuleva päivityskin.Kuinkahan modien kanssa käy,lakkaavatko toimimasta? Juuri tappelin 90 modia toimimaan keskenään.Varmaan 30 hylkäsin kun eivät tahdo toimia keskenään

Huh, kai se on otettava toiseen läpipeluuseen aikaa. Pari vuotta sitten pelasin vasta läpi ja kaikkien aikojen Top 3- peli itselleni.Jaha kolmannen läpipeluun joutuu näköjään suorittamaan
rtx patchi joulukuu 14
Enpä taida ladata ennen uutta läpipeluuta ,jollei nyt ihan grafiikat parane .Ei tämäkään ihan huonolta näytä nykykunnossaMimmosetkohan on laitteistovaatimukset tuossa päivitetyssä versiossa?
Eivät kai ne voi millään toimia? Kun modien rikkomiseen riittää pelkkä peruspeliin tuleva päivityskin.
Lisärit on pelin parasta antia, luulis että rtx ja muut karkit saadaan niihinkinHuh, kai se on otettava toiseen läpipeluuseen aikaa. Pari vuotta sitten pelasin vasta läpi ja kaikkien aikojen Top 3- peli itselleni.
Saakohan lisäritkin päivityksen, niitä en ole vielä pelannut läpi (kadotin savet peruspelistä jotka oli koneella, niin ei motivoinut pelata ilman).

Joo mun mielestä tunnelmaltaan ja tarinaltaan mielenkiintoinen. Gwentin kun opetteli niin siihenkin uppoutui. Mulla jotenkin tökki taistelut ja liikkuminen, joka tais olla syynä, että jäi jatkamatta. Taisin juosta muutaman kerran rinkiä hevosen ympäri ennenkuin pääsin selkään ja muuta pientä kontrolli ja liikkuvuushaastetta. Ehkä en vain osaa. Tosiaan kuten sanoin niin annetaan toinen mahku. Ehkäpä liikkuvuuskin olisi parantunut tässä vuosien välissä. Taisin tuota viimeksi koittaa 16-17 vuosina.Se onkin tylsin alue eikä peli vielä lähde kunnolla käyntiin siinä.
Itsekin aloitan uusiksi kyllä pleikalla.
Joo mun mielestä tunnelmaltaan ja tarinaltaan mielenkiintoinen. Gwentin kun opetteli niin siihenkin uppoutui. Mulla jotenkin tökki taistelut ja liikkuminen, joka tais olla syynä, että jäi jatkamatta. Taisin juosta muutaman kerran rinkiä hevosen ympäri ennenkuin pääsin selkään ja muuta pientä kontrolli ja liikkuvuushaastetta. Ehkä en vain osaa. Tosiaan kuten sanoin niin annetaan toinen mahku. Ehkäpä liikkuvuuskin olisi parantunut tässä vuosien välissä. Taisin tuota viimeksi koittaa 16-17 vuosina.
Home-nappi hoitaa tuonToivottavasti implementoivat jo valmiiksi ominaisuuden, jolla saa helposti HUD:n päälle/pois päältä, ettei tarvitse odottaa että joku modaaja hoitaa asian. Usein tulee fiilisteltyä maisemia ja tunnelmaa, jolloin kaikki tuollaiset kilkkeet ovat vain tiellä.
Tuleeko noi dlct myös next gen versioina, blood & wine ja mitä niitä oli? Ja jos tulee, niin oletan että pitää olla ne ostettuina että saa ne ladattua?
Ei ole tullut noita vielä hommattua nimittäin
Onko joku löytänyt päivämäärää tuolla julkistukselle? Kehittäjän Twitch-tilin kalenteri näyttää tälle viikolle tyhjää, vaikka tuolta sen pitäisi tällä viikolla näkyä.
Niin, itse peli tulee 14.12. Tarkoitin nyt tuota uutisessakin mainittua striimiä, jossa tuosta kerrotaan lisää ja näytetään varsinaista pelikuvaa. Sen pitäisi olla tällä viikolla.14. päivähän siinä twiitissä taisi lukea?
Edit. Ja niinhän tuossa ylempänäkin se oli.
Niin, itse peli tulee 14.12. Tarkoitin nyt tuota uutisessakin mainittua striimiä, jossa tuosta kerrotaan lisää ja näytetään varsinaista pelikuvaa. Sen pitäisi olla tällä viikolla.
Next gen version traileri:
Tässä nimenomaan on sama peruspeli mutta 4k texturet ja 3d mallit high-detail variantteja. Shader pipeline on upgreidattu RT varjoilla ainakin joiltain osin.Pitäis kyllä olla joku vertailu alkuperäisen ja tämän Next Genin välillä. Näyttää juuri siltä, miltä muistelen Witcher 3:n näyttäneen. Tosin taisin edellisesllä kerralla jo käyttää modattuja 4k-tekstuureita.
Tuotahan tuossa kaivattiin.Sebastian Reimanin näköinen DandelionStriimissä sanoivat että HD Reworked modi tulee päivityksessä + muita modeja. Bonuksena netflixin inspiroiva alternative Dandelion hirvitys
Ei tuo nyt hirveän mullistavalta näyttänyt. Ehkä paremman kuvan saa sitten, kun itse pääsee kokeilemaan. Ray traced Global Illumination on ehkä isoin juttu. Cyberpunkissa ainakin hienosti totetutettu ja luulisi saavan valaistuksen paljon aidommaksi. RT-heijastuksista tuskin on Witcherissä paljon hyötyä, mutta RT-varjot kelpaisivat. Kaer Morhenin puuston ja kasvillisuuden yksityiskohdat kauempana osuivat heti videolla karuna silmään. Ini-tiedostoistahan noita voi fiksailla vaikka kuinka, jos koneessa riittää teho. Toki aika raskasta piirtää kaikki ruohot kauempaakin ja voi tulla pelimoottorin rajat vastaan. Skyrimissäkään ei mitään mahdottomia piirtoetäisyyksiä saanut, vaikka rauta oli tehokasta. Listassa ei myöskään mainittu uusia ja monipuolisempia säätiloja.Pitäis kyllä olla joku vertailu alkuperäisen ja tämän Next Genin välillä. Näyttää juuri siltä, miltä muistelen Witcher 3:n näyttäneen. Tosin taisin edellisesllä kerralla jo käyttää modattuja 4k-tekstuureita.
Edit: Lyhyesti next-gen version uudistuksia twitch-lähetyksestä
-raytraced global illumination PC:lle
-FSR, DLS
-uusittu Screen Space Reflections
-ultra plus -asetukset PC:lle
-photo mode
-uusia kamera-asetuksia
-karttafiltterit
-4k tekstuurit, uusittuja assetteja mm kasvillisuudelle, hirviöille yms
-pieniä kontrolliuudistuksia (kävely, taiat)
-rikkinäisiä questejä korjattu ym. bugifiksejä
-pause-mahdollisuus cutscenen aikana
-uusi questi liittyen uusiin netflix-dlc:hen

Joo, muuttaa pelaamista. Peruskyvyilläkin pärjää, mutta parannettuina niissä on fiilistä ja kunnon vaikutusta. Vihollisia kiva puskea korkealta alas tai stunnata, tuli on ihan näyttävä, vihollisia mukava käskyttää toisia vastaan ja Yrden yllättävän tehokas. Suoja toki hyödyllinen, mutta helposti sitä tulee liikaa käytettyä.Minä olen aina mennyt combat/alcemy eli puteli erilaista paljon. Saako taioilla miten kivasti juttuja? Toki perusjutut ollut käytössä, mutta en ole levelittänyt.
Joo, muuttaa pelaamista. Peruskyvyilläkin pärjää, mutta parannettuina niissä on fiilistä ja kunnon vaikutusta. Vihollisia kiva puskea korkealta alas tai stunnata, tuli on ihan näyttävä, vihollisia mukava käskyttää toisia vastaan ja Yrden yllättävän tehokas. Suoja toki hyödyllinen, mutta helposti sitä tulee liikaa käytettyä.
Eihän niissä kyvyissä paperilla mitään ihmeellistä ole ja monista peleistä löytyy samoja asioita. Kuitenkin tässä ne olivat todella hyvin tehty ja niiden parantaminen selvästi vaikutti pelaamiseen. Fun factor on parempi kykyjä käyttäen, mutta toki saattaa mennä jo vähän ns. Witcher loren yli niiden jatkuva käyttäminen.
bestialityn tsekkaaminen ja öljyn itselaitto
Alkaahan se tosiaan olla aika pelata Witcher 3 taas läpi. Itse joko en käytä öljyjä ollenkaan tai käytän sitä auto-apply modia. Ylipäänsä en tykkää väliaikaisesti päällä olevista bonuksista peleissä.
Jo tämän takia minä vaikka maksan 60€pause-mahdollisuus cutscenen aikana

Mutta peliä onkin tekemässä ulkopuolinen Fool’s Theory ja CPR vain valvoo sitä ilmeisestihttps://www.cdprojekt.com/en/wp-content/uploads-en/2022/11/cd-projekt-group-presentation-q3-2022.pdf
Näkee, että yli puolet tiimistä tekee cp expansionia (eli ei uutta witcheriä vielä) ja w1 remake on open worldi mikä tarkoittaa koko pelin rakenteen muuttamista.
![]()
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.