The Elder Scrolls VI

Itselle tulee mieleen Redwall, joka ei kai liity asiaan mitenkään... vaikka tarkemmin ajatellen olisikin todella mielenkiintoista, jos peli olisikin sen inspiroima.
 
Toiveet oli vahvasti Summerset-Valenwood akselilla vaikka eipä tuo video siltäkään näytä. Olisi ollut kiva saada meri kunnolla mukaan moderniin TES:iin. Ei nyt ehkä mitään AC Black Sails -meritaisteluita mutta oikeasti purjehdittava laiva, jota käyttää tukikohtana.
 
Redguardit ovat tunnettuja merirosvoilusta, joten en ihmettelisi vaikka saisimmekin purjehtia... Mitään haltia-neiteilyä vaan rehellistä miekanheilutusta ja köysiliaaneilla liitelyä 8)
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Redguardit ovat tunnettuja merirosvoilusta, joten en ihmettelisi vaikka saisimmekin purjehtia... Mitään haltia-neiteilyä vaan rehellistä miekanheilutusta ja köysiliaaneilla liitelyä 8)

Pelaan kuitenkin bosmerilla nimeltään Fargoth joten aivan sama. Hammerfell ja Iliac Bay on ollut näyttämönä jo yhdessä episodissa mutta kyllä se mulle kävis.

Toi teaseri on varmaan High Rock. Eli maageja joilla on ranskalainen nimi :p
 
Tuolle teaserille en vielä antaisi hirveästi painoarvoa, se luultavimmin tehtiin vain ihan sitä varten, että sarjan fanit uskoisivat pelin olevan kehitteillä. Pelin tapahtumapaikkaa ei kannata sen perusteella vielä spekuloida.

Ilman tuota "Redfall" -nimen rekisteröintiä seuraava peli olisi voinut yhtä hyvin sijoittua vaikka Akaviriin tuon teaserin perusteella.
 
Akavir voisi sitten olla ihan mistä pelisarjasta vaan, sen verran tuntemattomaksi jätetty TES-loressa.
 
Teaserin maamerkit ja tyyli vihjaavat vahvasti Hammerfellin puolesta ja Howard sanoi, että teaserista voi asioita päätellä. Redfall ei edes ole mikään isompi alue ainakaan.
 
The Elder Scrolls VI: Skyrim 2.

Vaikka tuskin aikuisten oikeasti tulee tapahtumaan mutta voisin sanoa että "skyrim" on nimenä tunnetumpi kuin elder scrolls.

Sanot random pelaajalle elder scrolls, ei välttämättä kellot soi mutta kun sanot skyrim :nb:

Pitkä on odotus ja taitaa dragon age 4 nähdä päivänvalon aikasemmin.
 
Oliskohan Redfall vain tuleva DLC tuohon seuraavaan?
Jos kutosen nimi on jo aikaisemmin rekisteröity tavaramerkiksi, esim. Hammerfell.
 
Mielestäni päivän selvä Hammerfell, missä päästään tutustumaan Redguardien arabilaisvaikutteisiin sekoiluihin. Varmaan joku isompi kriisi voisi uhata Cyrodiilia tai jopa koko Tamrielia. Päätarina saattaa liittyä Redguardien järjestäytyneeseen kapinaan ja armeijan kokoamiseen koko Tamrielia vastaan, jos haluaa poimia vaikutteita nykymaailmasta :P

Pelin nimen rekisteröinnillä ei ole juuri väliä, koska olihan neljäs osakin nimeltään Oblivion, eikä Cyrodiil. Nimi voi olla yhtä hyvin vaikka The Elders Scrolls VI: Red March, tai vastaavaa. Hauska kyllä arvailla millainen tarina mahtaa olla, mutta tärkeintä on toki naulata syvälliset roolipelimekaniikat. Toivon etteivät lähde liian elokuvamaiselle linjalle ja turhaan upota kaikkia työtunteja johonkin ääninäyttelyyn ja kosmeettisiin asioihin, vaan suureen maailman täynnä nähtävää ja koettavaa.
 
Pitkä on odotus ja taitaa dragon age 4 nähdä päivänvalon aikasemmin.
Pikkuisen offtopicia mutta DA4:sta odotan noin yhtä paljon kuin ensi vuoden rapujuhlien jälkeistä krapulapaskaa. Eka osa oli hyvä mutta jo sen lisärissä mentiin alamäkeen mikä jatkui kakkosessa ja Inquisition onkin sitten semmoinen kasa norsunjätettä ettei sitä tee mieli kun talikoida naapurin pihaan.
 
Innolla odottelen tätä! Tosin toivoisin peliä enemmän journaliin painottuvaksi ja vähemmän lineaariseksi (quest marker). :tup:
 
Redfall taiskin olla jotain tekemistä nimen kanssa:
Kiista The Elder Scrolls VI:n nimestä

Viime vuoden E3-messuilla Bethesda julkisti tulossa olevaksi niin Starfieldin kuin The Elder Scrolls VI:n. Starfild on kuitenkin ensin julkaisuvuorossa joskus useiden vuosien kuluttua. Moinen ei tietenkään estä verkkoporinaa koskien seuraavaa The Elder Scrollsia.

Game Rantin mukaan Bethesda on koettanut viime vuoden lopulta saakka ostaa oikeuksia Redfall-nimelle, jonka uskotaan olevan kuudennen The Elder Scrolls -pelin nimi. Kirjakustantaja BookBreeze ei moista aio hyväksyä, sillä heidän kirjailijallaan Jay J. Falconersilla on samanniminen kirjasarja. Kirjailija on yrittänyt saada yhteyttä Bethesdaan siinä toistaiseksi onnistumatta. Mies kirjoitti asiasta Twitterissä.

"My lawyers made attempts to contact gaming company to work out a simple licensing deal for them to use my Redfall name. They ignored me every time. Shame. Left me no choice. All could have been avoided. Just call my attorneys back."

Aika näyttää, onko The Elder Scrolls VI:n lisänimi Redfall, vai muuttuuko se joksikin muuksi nimikiistan vuoksi.
 
Mielestäni päivän selvä Hammerfell, missä päästään tutustumaan Redguardien arabilaisvaikutteisiin sekoiluihin. Varmaan joku isompi kriisi voisi uhata Cyrodiilia tai jopa koko Tamrielia. Päätarina saattaa liittyä Redguardien järjestäytyneeseen kapinaan ja armeijan kokoamiseen koko Tamrielia vastaan, jos haluaa poimia vaikutteita nykymaailmasta :p

Pelin nimen rekisteröinnillä ei ole juuri väliä, koska olihan neljäs osakin nimeltään Oblivion, eikä Cyrodiil. Nimi voi olla yhtä hyvin vaikka The Elders Scrolls VI: Red March, tai vastaavaa. Hauska kyllä arvailla millainen tarina mahtaa olla, mutta tärkeintä on toki naulata syvälliset roolipelimekaniikat. Toivon etteivät lähde liian elokuvamaiselle linjalle ja turhaan upota kaikkia työtunteja johonkin ääninäyttelyyn ja kosmeettisiin asioihin, vaan suureen maailman täynnä nähtävää ja koettavaa.

Eiköhän peli tule olemaan pääpiirteissään sitä samaa open world rpg meininkia kuten aikaisemminkin jossa pelaaja vapaasti päättää missä menee ja miten pelaa. Aina sinne on joku tarina pohjanen quest ketju piilotettu jonka pelaa siinä järjestyksessä kuin itse haluaa.

Toki sinne on jotain uusiakin juttuja laitettu ja hiottuvanhoja mekaanikoita grafiikoita päivitetty tuskin kuitenkaan niin paljon, että pelisarja muuttuu täysin toisenlaiseksi.
 
...ja hahmon kehittäminen typistetty siten että tason tullessa saa valita joko miekan tai salaman kuvasta toisen.

Itse en usko että typistetään ainakaan skyrimistä entisestään. Olisikos mahdollista että saattaisi olla jopa laajempi kuin skyrimissa jotensakin niin kuten vanhoissa oli et on major ja minor skillit, mutta toivon ettei tule xp/per kill systeemiä.

Edit: Ihan sen takia en usko et leikkais lisää skillejä et skyrim sai aika paljon aikanaan arvostelua juuri yksinkertaistetusta skilli puusta.
 
Major/minor-jaottelua taitoihin tuskin tulee takaisin, sillä kun ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Ainoa asia, mihin se edellisissä osissa vaikutti oli pelaajan kokemustaso, taitojen käytettävyyteen se ei tehnyt mitään.

Skyrim oli jo aika tasapainoinen mitä tuli taitojen kehittämiseen. Tehokkaammat loitsut kehitti magiaa nopeammin kuin perusloitsut (toisin kuin esim. Oblivionissa), tehokkaammat lyönnit ja aseet kehittivät taistelutaitoja nopeammin, jne. Säätöä kaipaisi silti, esim. panssaritaidot kehittyivät vain ottamalla osumaa.

Toinen asia, josta pidin Skyrimin hahmonkehityksessä, oli perkit. Paperilla tuo on hyvä idea, rajallisella määrällä perkkipisteitä erikoistutaan tiettyihin taitoihin ja niiden osa-alueisiin. Ongelmana Skyrimissa oli täysin mielikuvituksettomat perkit, tuon takia esim. Ordinator on melkeinpä pakollinen.
 
Hyvässä ropessa pitää mielestäni olla enemmän jauhamista, eli pitää joutua duunaamaan tasoja ihan oikeasti. Skyrimissä kokemusta ja tasoja vilisi ovista ja ikkunoista johtuen siitä ettei hahmolla ollut niitä merkittäviä piirteitä, vaan kaikkien piirteiden hyödyntäminen nosti tasoa ja toi taitopisteitä. Skyrimissä tasotus tuntui siksi laimealta ja liian nopealta. Laimeutta lisäsi juuri mainittu taitojen mauttomuus, että pitää läntätä se viisi pistettä miekkailuun että miekalla tekisi läpsyäkin.

Skyrimin vahvuuksia oli hieno joka puolelta erilainen maailma ja taistelun jouhevuus. Oblivion oli tosin parempi koska kaupungit olivat kaikki isoja, tasotus oli mielekästä, tehtävät tunnelmallisempia ja niissä piti vähän itsekin ajottain päätellä, sekä päätarina oli mielekiintoisempi, joskin kummassakaan ei mitään kehuttavaa tasoa poukkoilevan kerronnan takia. Oblivionille vielä pisteet siitä että musiikki oli aavistuksen parempaa ja tullessaan näytti erittäin hyvältä, kun Skyrim näytti vain kohtuu hyvältä.

Enempi sinne Oblivionin suuntaan tämä uusi jos pitää valita, mutta toivon toki jotain aivan uutta kekseliäisyyttä. Päähahmon ei tarvitse minusta puhua mitään ja kaupunkien porteilla saa olla latausruutu, jos sillä saavutetaan mittavasti isommat kaupungit. Skyrim yritti väkisin vähentää latausruutuja ja se vain vesitti lopulta tunnelmaa.
 
Oblivion oli tosin parempi koska kaupungit olivat kaikki isoja, tasotus oli mielekästä

Enempi sinne Oblivionin suuntaan tämä uusi jos pitää valita
Vanilla Oblivionissa ilman modeja taisivat NPC:t (=maailma) skaalata pelaajan mukana ja korkeammilla tasoilla jokainen vastaantuleva maantierosvo oli varustettu lasimiekoilla, jne.

Lisäksi Oblivionissa oli ne pakotetut, äärimmäisen tylsät ja itseään toistavat "Helvetin Reissut" jossa piti laittaa aina se samanlainen torni jossa oli samanlaisia ökkömömmiäisiä ja samanlainen loppu, matalaksi. Tietenkin ympäriämpäri kontuja ilmestyvät Oblivion -portit voi jättää pitkälti huomiotta, onneksi...

Missään vaiheessa Skyrimiä ei tullut samanlainen fiilis; "pakko tehtä tätäkin p*skaa" että saa juonen eteenpäin.
 
Mitä toivon Elder Scrolls VI:ltä - yhdentekevää tai muuten helposti ohitettavaa pääjuonta. Olen pelannut Elder Scrollseista osat III-V, Skyrimia yli 1000 tuntia, suunnilleen saman verran Morrowindiä, eikä Oblivionkaan jäänyt varmaan alle 500 tunnin. Juonellisesti Morrowind on näistä ehkä paras, Oblivion heikoin. Mutta juuri tuo ohut ja niin helposti ohitettava juoni selittää nuo tuntimäärät. Ehkä jossakin ideaalipelissä voisi olla samanaikaisesti hieno pääjuoni ja Elder Scrollsien tyyliin vapaa (ja toki geneerinen) maailma, mutta tuo on vielä näkemättä. Witcher 3 ei ole sitä, niin paljon kuin siitä pidänkin, nyt käynnissä oleva kolmas läpipeluukerta jäänee viimeiseksi.

Oblivion vaatii modauksen juuri tuon Docweirdin mainitseman naurettavuuksiin menevän skaalauksen vuoksi, oma suosikkini on Oscuro's Oblivion Overhaul. Morrowind ei välttämättä tarvitse kuin grafiikan päivityksen, Skyrim ei sitäkään. SkyUI:n hienoutta en muutaman kokeilutunnin perusteella voinut ymmärtää, se peruskäyttöliittymähän on hyvä. Mutta taidan olla vähemmistössä mielipiteeni kanssa.
 
Ehkä jossakin ideaalipelissä voisi olla samanaikaisesti hieno pääjuoni ja Elder Scrollsien tyyliin vapaa (ja toki geneerinen) maailma
Ehkei Witcher, mutta miten olisi New Vegas? Siinä ei tosin ole Skyrimin tyyliin loputtomasti generoituvia höttötehtäviä.
 
SkyUI:n hienoutta en muutaman kokeilutunnin perusteella voinut ymmärtää, se peruskäyttöliittymähän on hyvä. Mutta taidan olla vähemmistössä mielipiteeni kanssa.

Olet todella mikroskooppisessa vähemmistössä. Skyrimin vakio-UI on todella hirveä. Se on todella ruma ja epäkäytännöllinen. Ei tarjoa mitään infoa esim. tavaroista, ellei katso yksitellen. Muuttuu skrollausminipeliksi, jos jossain valikossa on enemmän kuin kolme objektia.

Ja on turha väittää, että se on suunniteltu padiohjaukselle, se ei todellakaan ole sitä. Kysy keneltä vain padia ja SkyUI:ta käyttävältä, miten hirveä vakio-UI on käytettävyydeltään.
 
Oblivionissa oli tosiaan käyttöliittymäkin parempi. Skyrimistä on pitänyt sellaiset joille hieman kevyempi rope on paikallaan, missä on enemmän toimintaa ja vähemmän hahmon kehityksen miettimistä. Ei Oblivionkaan mikään liian syvällinen ole, mutta keskittyy enemmän itse pelaamiseen ja etenemiseen kuin tunnelmointiin. Skryimissä otettiin askel tunnelmoinnin suuntaan ulkoasussa ja siinä ettei ympäröivä maailma pysähdy kun jutellaan toisen hahmon kanssa.

Parasta olisi jos kummatkin voisi yhdistää ilman liiallista lässytystä. Tehtävä listaan ja menoksi, sitten kokeillaan miten hahmo pelittää. Skyrimissä ei onneksi lässytetty omaan makuun, vaan keskustelut olivat sopivan pitkiä.
 
Ehkei Witcher, mutta miten olisi New Vegas? Siinä ei tosin ole Skyrimin tyyliin loputtomasti generoituvia höttötehtäviä.

New Vegas jäi vuosia sitten kesken jonkun koneen vaihtumisen yhteydessä tai vastaavaa. Pitää aloittaa jossakin vaiheessa alusta, ihan hyvät mielikuvat siitä jäi.
 
Olet todella mikroskooppisessa vähemmistössä. Skyrimin vakio-UI on todella hirveä. Se on todella ruma ja epäkäytännöllinen. Ei tarjoa mitään infoa esim. tavaroista, ellei katso yksitellen. Muuttuu skrollausminipeliksi, jos jossain valikossa on enemmän kuin kolme objektia.

Ja on turha väittää, että se on suunniteltu padiohjaukselle, se ei todellakaan ole sitä. Kysy keneltä vain padia ja SkyUI:ta käyttävältä, miten hirveä vakio-UI on käytettävyydeltään.

Olen pelannut Skyrimia padilla vain ne muutamat kymmenet tunnit, jotka kokeilin sitä aikoinaan pleikalla, en ole tuota perustelua käyttänyt. Olen moneen kertaan lukenut useiden henkilöiden toimesta nuo perustelut SkyUI:n puolesta, mutta en ole kerta kaikkiaan ymmärtänyt niitä. Onhan perus-UI:ssa vähän skrollaamista, kun jotain tiettyä claw-avainta etsii, mutta miten usein muuten? Jos minulla on mukana muutamia vaihtoehtoisia aseita, parit haarniskat ja muutama quest item inventaariossani, niin kyllähän niiden nimet ja ominaisuudet muistaa. Mitä muuta infoa niistä tavaroista tarvitsisi tuon tuostakin hakea? Sama loitsujen ja vastaavien suhteen. Eli siis tiedän mitä SkyUI tekee, olen kokeillut sitä, mutta en ole nähnyt sille mitään tarvetta. Ehkä jos harrastaisin hyvin paljon alkemiaa...

Mutta ei tämän enempää tässä ketjussa tästä, taidamme joka tapauksessa kovasti odottaa samaa peliä, toivottavasti sekin on modattavissa mieltymysten mukaiseksi.
 
Entäpä, jos etsii kamaa inventaariosta painon, arvon tai tyypin mukaan? Ei onnistu vakiona. Miten vertailet useita eri esineitä yhtäaikaa? Et mitenkään.

Kamojen etsiminen pelkästään nimen perusteella on äärimmäisen rajoittavaa.
 
Entäpä, jos etsii kamaa inventaariosta painon, arvon tai tyypin mukaan? Ei onnistu vakiona. Miten vertailet useita eri esineitä yhtäaikaa? Et mitenkään.

Kamojen etsiminen pelkästään nimen perusteella on äärimmäisen rajoittavaa.
Ajattelin jo antaa tämän olla, mutta vastaan suoraan kysymykseen: minä muistan ne ominaisuudet ;) Siis ihan vakavissaan, ainakaan minun pelityylilläni ei tule vastaan tilannetta, jossa joutuisin vertailemaan useampia esineitä, kuin joiden ominaisuudet muistan ulkoa tai riittävän hyvin.
 
Kyllä ne arvokuuden mukaan oli kiva saada järjestettyjä ja pääsi katsomaan sen hetkisen oman rahamäärän.

Kyllä alkuun itsekin tuli pelattua vanilla ui:lka mutta kun pääsi skyuin makuun ja miten paljon noppeampi se oli käyttää niin paluuta ei vanhaaa ole ja tosiaan yhtä hidasta/kömpelöä se on skyuihin ohjaimella verrattuna myöskin.

Toivottovasti tuosta otettu vähän mallia kutosen ui suunnitteluun.
 
Yksi asia petrattavaksi olisi ääninäyttelijöiden lukumäärä tai muuntautumiskyky. Ja lisää repliikkejäkin saisi olla, etenkin kavereilla. Niin hauska kuin Mjollin tarina haarniskansa paskovasta varkaasta onkin, sen huvittavuus alkaa jossakin vaiheessa kärsiä.
 
Pelkkä muuntautumiskyky kantaisi pitkälle. Skyrimin kohdalla rummutettiin kovasti sitä, että pelissä on käytetty yli 70 ääninäyttelijää. Ehkä on, mutta aika iso osa niistä taisi tehdä äänet yhdelle NPC:lle kukin kun valtaosan muista NPC:stä vastasi edelleen vain kourallinen näyttelijöitä ja sen kyllä huomasi. Sama ääni kuului noin joka kolmannella NPC:llä. Jo pienellä muuntelulla voisi geneerisestäkin NPC:stä saada uniikin vaikutelman.
 
Tuossa listaa niistä:
Skyrim:Voice Actors - The Unofficial Elder Scrolls Pages (UESP)

Aika monella "sivunäytteljiällä" on aikamoinen nippu npc hahmoja, varmaankin olisi kannattanut juuri noihin valita sellaiset jotka voivat vähän muokkaa ääntänsä.

Tämä vain esimerkki koska aika monessa pelissä kuullut jo barkerin ääntä että alkaa korvista tulla ulos mutta asiansa osaava kaveri kaikeasta huolimatta että olisi varmaan osanut näytellä parin sotilaan höpötyksen:



Edit. Mutta tuossa varmasti törmättään budjettiin että kannattaako "tähteä" vain palkata sivuosan esittäjäksi.
 
Mutta tuossa varmasti törmättään budjettiin että kannattaako "tähteä" vain palkata sivuosan esittäjäksi.
Jos yksi kaveri pystyy tekemään useammankin hommat, saattaahan sijoitus vaikka maksaakin itsensä takaisin. Tosin en ihmettelisi sitäkään, jos noinkin maineikkaalla kaverilla olisi sen verran kova palkka, että ei silti kannata.
 
Ei ne äänet vaan juttujen vähäinen määrä. En itse rekisteröi ihan helposti, että sama näyttelijä spiikkaa mutta sama juttu "arrow in the knee" (puhumattakaan Morrowindin "You n'wah!", "You swit!", "Wealth beyond measure, outlander") alkaa viemään pian fiilistä. Tosin noista Morrowindin jutuista tulee silti vain hyvälle mielelle :)
 
Kieltämättä Morrowindin "What do you want, Outlander?" ja vastaavat tuovat mahtavia muistoja mieleen :)
 
Oblivion, Skyrim (ja Gothic 3 ja Witcer 3) ovat olleet ehdottomasti parhaat ja pitkäkestoisimmat pelikokemukseni kautta aikojen, joten odotan TES 6:ta innolla.

Skyrim julkaistiin 11.11.11. joten oliskohan 21.12.21 liian optimistinen odotus?
 
Oblivion, Skyrim (ja Gothic 3 ja Witcer 3) ovat olleet ehdottomasti parhaat ja pitkäkestoisimmat pelikokemukseni kautta aikojen, joten odotan TES 6:ta innolla.

Skyrim julkaistiin 11.11.11. joten oliskohan 21.12.21 liian optimistinen odotus?
Olispa tuo. Noi kaikki mainitsemasi pelit on itsellekin uskomattoman rakkaita ja parhaita pelejä lähes koskaan
 
Aivan liian optimistinen. Starfield julkaistaan ennen TES VI:sta ja sillekin 2021 on ylioptimistinen arvio.
Ei välttämättä. Bethesda on esitellyt pelinsä usein yllättävänkin lähellä julkaisua. Skyrim, Fallout 4 ja Fallout 76 esiteltiin kukin alle vuosi ennen julkaisupäivää, ja Fallout 4 itse asiassa esiteltiin julkaisuvuoden kesällä. Ainakin tältä kannalta katsottuna Starfield voisi siis tulla jo tänä vuonna. Tosin käytännössä tässä vaiheessa alan itse uskoa, että Starfield julkaistaan seuraavan sukupolven konsoleille, jolloin juurikin 2021 olisi aika sopiva julkaisuajankohta.
 
Pointti oli enemmän siinä, että Starfield tulee varmuudella ennen TES VI:sta. Tämän on Bethesda itse todennut.

Starfieldin julkaisu jossakin määrin määrää, milloin TES VI julkaistaan.
 
vuosi 2021 voisi IMO olla ihan konkreettinen aikataulu TES VI:lle, toi oli hyvä aikataulutus vellullta 21.12.21 :D Hmm jos TESVI teaseri E3 2018 niin pelin julkaisu voisi olla mahdollista että se ilmoitettaisiin 2021 E3. Kun on katsonut Bethesda Games studiosin viimeaikaisia julkaisuja, niin pelottaa vähän että saadaanko TES VI mielekäs maailma. Multiplayer spedeily pitäisi jättää kyllä pois siitä, ESO hoitaa sitä tonttia jo ihan riittävällä tasolla. Eniten huolettaa saadaanko maailman tehtävistä mielenkiintoisia ja millainen maailma tehtyä...
 
Itse realistina en usko edes Starfieldin julkaisuun 2021, TES VI on vielä kauempana...
 
Eiköhän Starfield tule tänä vuonna. Aikaisemminkaan ei ole ihan mieletöntä toleranssia kaikunut sijoittajilta projekteille jotka venyvät ja venyvät. Starfield on ollut niin pitkään kehityksessä että peli voisi teoriassa olla valmis jo nyt. Moottori on sama vanha kankeahko ja suunnitelmat tehty jo ajat sitten, joten odotan Starfieldin tulevan syksyllä uusille konsoleille, olettaen että ne tulevat nyt tänä vuonna ja näin vissiin on. TES VI on todennäköisimmin 2022 julkaisu, koska näitä pelejä kehitetään rinta rinnan ja Starfieldin porukasta vapautuu vihdoin jengiä auttamaan työläissä viime käden graafisissa silauksissa. Fallout 76 on tehty selvästi pienemmällä porukalla laadun perusteella.
 
Tavallaan toivon että starfield on kasa paskaa ja pakottaa bethesdan ryhdistäytymään ja tekemään TES kunnolla. Viime ajat ei oikein anna luottamusta firmalle.
 
Tavallaan toivon että starfield on kasa paskaa ja pakottaa bethesdan ryhdistäytymään ja tekemään TES kunnolla. Viime ajat ei oikein anna luottamusta firmalle.
Eiköhän noi edelliset pelit jo sen tehneet aika hyvin.

 
Oblivion, Skyrim (ja Gothic 3 ja Witcer 3) ovat olleet ehdottomasti parhaat ja pitkäkestoisimmat pelikokemukseni kautta aikojen, joten odotan TES 6:ta innolla.

Skyrim julkaistiin 11.11.11. joten oliskohan 21.12.21 liian optimistinen odotus?

Käsittääkseni Bethesdalla on työnalla TES 6 ja joku avaruuteen sijoittuva sci-fi RPG (Starfield). Käsittääkseni se avaruus RPG tulee noudattamaan TES peleistä tuttua kaavaa siis sandbox, luokatonhahmon kehitys, pelaat miten haluat ja ne skillit kehittyy mitä käytät tms... Muuten peli sijoittuu ihan eri maailmaan kuin TES pelit. Bethesdahan ei juuri kerro mitään peleistä ulospäin ennenkuin ne ovat hyvin lähellä julkaisua.

 
Onpa muuten ärsyttävää, että tuossa on hiiren kuvake koko ajan ruudulla
 
Jota kutsutaan kursoriksi.

Kyllä tuo Starfieldikin tulee varmasti ostettua, ellei nyt ole aivan jotain muuta kuin kaikki luulee.

Sama täällä. Uskoisin, että peli tulee olemaan joka tapauksessa bethesda roolipeli, eli tulee olemaan sandbox, vapaa hahmonkehitys ja pelityyli. Kunhan noita ei ryssitä ja muutenkin laatu skyrimin tasoa niin pakko toi on ostaa elder scroll kutosen lisäksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 764
Viestejä
4 495 533
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom