The Elder Scrolls V: Skyrim

Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
517
Jos käytät Vortexia niin laitat vaan sen tekstuurimodin pois päältä/poistat, sitten Purge ja Deploy kertaalleen?
Jaa se olikin noi helppoa :geek:.

Mikähän tohon juoksuanimaatioon nyt sitten tuli? Juoksee käsiä roikottaen ja kyyryssä.

Oon sitä FNIS pluginia ajellut mutta ei vaikuta mitään.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
517
Joo oli ja nyt kun säätelin lisää niin nythän se on rikki koko paska.

Muistu mieleen taas miksi lopetti skyrimin modailun aikanaan.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 062
Juu, mutta tykkään completionistina lähes täydestä LotD:sta. AE:ta varten on kokonaan uusi sali.

Sain AE-modilistan valmiiksi. Samat vajaa 400 modia, mutta plugarien määrä nousi 700:sta lähes tuhanteen. Huvittava määrä pätsejä, LotD 250, JKs 200, Lux 120. Näille ei löytynyt sopivaa vastinetta: SSE Fixes, Improved Camera, Start on Save ja Better Telekinesis.
No niin lähes täysi SE->AE konversio saavutettu kun Improved Camera on vihdoin julkaistu uudelleenkoodauksen jälkeen AE:lle (myös SE). Samoin Start on Save. SSE Fixes on käytännössä ympätty noihin muihin modeihin, SSE Engine Fixes, Bug Fixes jne. Better Telekinesis tuskin tulee päivittymään kun nojaa .Net Frameworkiin jota ei tulla päivittämään, mutta eiköhän ilman sitä pysty elämään. Ja niille joita asia kiinnostaa, LL-modit suurimmaksi osaksi on myös päivitetty AE:lle.

Improved Camera AE
Improved Camera SE
Start on Save
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Vielä ne yrittää mutta tänä perjantaina:

The team working on Skyrim Together Reborn, which is intended to replace the old multiplayer mod Skyrim Together, has announced it will be released on Friday, July 8 at 4pm GMT(opens in new tab). And it won't be a beta release either, but a full version 1.0.


Development of Skyrim Together was essentially rebooted in 2019, with the codebase being restructured following the revelation that it used code from the Skyrim Script Extender without permission. Since then, new modders have come on board and progress has picked up in the last year, with the aim of releasing a version compatible with Skyrim Anniversary Edition.

The video above, uploaded in May, shows five players adventuring together in synchronization. The host handles all the talking to NPCs, with quest progression updating for all players. PvP is possible, though disabled by default, and pausing in inventory menus is also disabled. It's not without bugs, of course, and at one point in the video they discover more than one of them can sit down in the same chair, but still: it works.

The Together Team notes, "The mod won't be perfect. It will occasionally crash, some quests will break, there will be bugs. This is not fixable. This is just the reality of making a multiplayer mod instead of having a massive studio like Bethesda make a multiplayer game. Still, it's playable, it's fun, and it's a lot better than the old Skyrim Together mod, which was the goal of Reborn."

While compatibility with other mods hasn't been tested, that information will be collected on Github(opens in new tab), and anyone can report whether a given mod does or doesn't work. According to the FAQ(opens in new tab), "our official stance is that, for the best, most stable experience, you should not install other mods. You still absolutely can, and our mod also automatically loads SKSE if you have it installed, but we cannot make any guarantees that these mods won't cause stability issues, play nice with our systems, or that their features will sync. This is up to your discretion. We consider Creation Club mods to fall under this same category, including the Anniversary Upgrade mod pack."

Skyrim Together Reborn won't support Skyrim VR, versions of Skyrim prior to Special Edition 1.6, or the Game Pass version. The Together Team's co-op mod for Fallout 4, while it hasn't been canceled, does only have one developer still working on it, so don't hold your breath there. When Skyrim Together Reborn goes live, installation instructions will be posted on the wiki(opens in new tab).
"
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396


Jos muistan oikein, en ole ikinä löytänyt noita kaikkia kiviä.



Tämän kohdalla yleensä vain juoksen koko mapin loppuun ja tapan sen vihollisen lopussa, saatan käyttää TGM että pääsen mahd nopeasti läpi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Jos muistan oikein, en ole ikinä löytänyt noita kaikkia kiviä.
Suurin osa kivistä on loogisissa ja helposti löydettävissä olevissa paikoissa. Muutama kivi on luolastoissa ja pari kiveä vaatii tiettyihin ryhmittymiin liittymistä. Yksi noista luolista on ilman map markeria, koska se on poistumistie Thalmor-lähetystöstä, kivi siirrettiin alunperin sinne, ettei pääjuonta tarvitse edetä kiven keräämiseksi.

Legacy of the Dragonbornia käyttäessä tuo tehtävä kannattaa tehdä useasta syystä vaikka onkin urakka. Ensinnäkin museon kivikokoelmaa on todella vaikea kerätä kokonaan ilman tehtävästä saatavaa "Prowler's Profit" -kykyä, koska osa kivistä on muuten todella harvinaisia. Toisekseen ylimääräiset kivet dumppaamalla turvatalon myyntikärryyn voi generoida kymppitonneja rahaa kerralla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
En mä muistaakseni koskaan ole niitä ettinykkään mutta oiskohan vähän yli 10 ollut mitä löytänyt matkan varrelta.
Tuohonkin olisi se modi minkä avustuksella tulisi map marker tai jos haluaisi olla todella laiska niin console commandilla mutta ehkä joskus jonkun pelikerran siunaan vain noiden löytämiselle ja musitaakseni tuosta sai Steam saavuksen auki(?)

Toi tehtävä saisi olla vain siellä Misc osastolla, hermostuttaa aina kun kauhee läjä tehtäviä avoinaisena siinä tehtävä listalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Mitens nyt Xbox Series X:llä, jos anniversary-dlc hankittuna niin tarvitseeko modeja enää? Ja jos niin mitä niistä?(ei mitään peliä vaikeuttavia, en pidä haasteesta millään tavalla). Mutta miten esim se aiemmin "pakkoasennettavana" pidetty kaiken fixaava modi, tarvitaanko sitä enää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Epävirallinen Pätsi on edelleen "pakollinen". Se Anniversary-delsupaketti on vain lisäsisältöä, ei se korjaa mitään bugeja. Kaikki tuhannet bugit, mitkä ovat SE-versiossa, ovat yhä mukana AE-versiossa.

Logiikan käyttö on suositeltavaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
448
Tämän kohdalla yleensä vain juoksen koko mapin loppuun ja tapan sen vihollisen lopussa, saatan käyttää TGM että pääsen mahd nopeasti läpi.
Ei muuta kuin kunnon boosti drinkki Destructive Taikoihin ja Flame Cloak kerran vikan luolaston alussa. Sitten voikin kävellä kuolleen loppuvihun luokse.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 062
Alkaa LOOTin exponentiaalisesti skaalautuvan järjestysajan huomata tuhannen plugarin jälkeen, 3600:lla menee n. 10 minuuttia.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
91



Nyt voit ostaa Skyrim special editonin tai AE:n gog:iin, aikasemmin oli saatavilla vain Mirrowind ja Oblivion.

Käsittääkseni modit pitäisi toimia tässäkin samanlailla kuten steam versiossa.
Ohhohohhhohohohh! Nyt se vihdoin tapahtui mitä olen odottanut 10 vuotta. Ostin samantien Special Editionin. Toimiikohan SKSE, vai pitääkö niiden tehdä erikseen GOG-versio.

Edit: näköjään on jo olemassa AE:n GOG-versio, jota suositellaan myös SE:n kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396

Can I manage my mods with Vortex?
Yes. We're just about to release Vortex 1.6.12 which includes automatic detection of the GOG version and will allow you to manage your mods, plugins and saved games like any other edition of the game. Other modding tools may require an update (see the bottom of this post).

Does this version work with Skyrim Script Extender (SKSE)?
We have ensured that the Silverlock team behind SKSE have been a part of the conversation leading up to the release and GOG has generously given them early access to the build, so you can expect a GOG-compatible SKSE release in the next few days.

Do all existing mods work with the GOG version?
Most mods that do not require SKSE will work correctly at launch. However, due to some changes to remove the Bethesda.net and Creation Club menus, mods that alter the game UI (specifically the main menu and pause menu) may need to be updated before they are compatible.

Can I transfer my saved games over?
Yes. You can move your saved games from any other version into the GOG build by copying the saves folder from "My Documents\My Games\Skyrim Special Edition\Saves" to "My Documents\My Games\Skyrim Special Edition GOG\Saves". Keep in mind that if you're playing with mods it's not a good idea to move over mid-save but if you do make sure you have all the same mods installed to the GOG version.


"

Tässä varmaan tärkeimmät infot.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Ei taida muuten onnistua skse käynnistäminen galaxyn kautta kuten steamissa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 560
Ei taida muuten onnistua skse käynnistäminen galaxyn kautta kuten steamissa?
En ole kokeillut, kun en omista peliä GOG:issa, mutta tämä saattaisi ehkä toimia: Manage installation -> Configure... -> Features -> Launch parameters -> Custom executables / arguments -> Add another executable / arguments -> Default executable. Toinen mahdollisesti toimiva ratkaisu voisi olla Skyrimin .exen korvaaminen symlinkillä SKSE:hen, mutta siinä on ehkä joitain kysymysmerkkejä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
En ole kokeillut, kun en omista peliä GOG:issa, mutta tämä saattaisi ehkä toimia: Manage installation -> Configure... -> Features -> Launch parameters -> Custom executables / arguments -> Add another executable / arguments -> Default executable. Toinen mahdollisesti toimiva ratkaisu voisi olla Skyrimin .exen korvaaminen symlinkillä SKSE:hen, mutta siinä on ehkä joitain kysymysmerkkejä.
Kokeilin tälläistä vinkkiä minkä löisin netistä elikkä SKSElauncher.exen vaihtaa skyrimlauncher nimelle ja päinvastoin tai minkä nimen koskaan laittakaan skyrimlauncer.exen nimeksi mutta sitten GOG galaxy käynnistää pelin.

Mutta ei minun ongelmat siihen loppunut ja refundasin pelin koska Galaxyn overlay ei toiminut pelin kanssa ja eikä saavutukset, ainoa mitä se osasi oli että tallentaa peliaikaa, toki luulin että tämä johtui jotenkin tuosta SKSE jutusta mutta ihan vanilannakaan ei osanut.

Siinä sitten tunti tai pari hakaksin päätäni sienään mutta löysin netistä vinkin että MSI afterburn voisi aiheuttaa sitä.

No suljen MSI afterburnin niin peli alkaa kaatuilemaan kuin tullaan siihen Betsehda kohtaan.
Minä siinä taas raaputan päätäni että vahingossako minä jonkun masteria vaativan modin disalboinut ja tässäkin meni pieni hetkensä no sitten käynnistin pelin vahingossa ilman gog ja mitäs kummaa, pelihän toimii.

No sitten luulin että se oli joku tietokoneen mysteerejä osa 10 homma ja käynnistän pelin Gog Galaxyn kautta. No sitten taas perkele kaatuu Betsehda logon kohdalla.

Myönnän että tässä kohtaan aloin jo irvistämään mutta päätin bootata koneen->Käynnistän pelin gog kautta ja perkele peli taas toimii mutta Overlay ja saavutukset eivät toimi, sitten muistin että minullahan on MSI afterburner tullut taas päälle kun käynnistin koneen uudestaan, suljen MSI afterin niin peli taas kaatuu siinä Betsehda logossa.... en tiennyt että pitäskö oikeasti itkeä vai nauraa siinä kohtaan.

Aikani yritin mutta en saanut peliä kuitenkaan toimimaan Gog galaxyn kanssa niin kuin olisin halunut niin päätin refundata, joskus 30pv päivän ehkä maksavat takaisin.

Joskus nuorempana olisin jaksanut alkaa windowsia alkaa asentelee uusiksi ja alkaa oikeasti päivän projetkiin ongelman selvittämiseksi mutta olen liian vanha laiska siihen pas*kaan :geek:

Edit: Tarkennan muuten sen verran että tuo MSI afterburnerin kytkeminen pois vaikuttaa siihen että mä kerkeen nähdä vilauksen Galaxyn overlaysta oikeassa alareunasta välillä ennen kuin peli kaatuu, jotenkin tuo ongelma on yhteydessä tuohon overlay ominaisuuteen.

Edit2: Kokeilin muuten Firewatchissa Gog galaxyn overlayta niin tosiaan MSI afterbuner jotenkin estää sen käytön mutta suljin sen niin alkoi rokkamaan mutta tällä kertaa peli ei kaatunut kuten teki Skyrimin kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Best skyrim tweak award goes to:

1667661695179.png


Vuosi kaudet olen käyttänyt bashed patchia mutta en ole koskaan käyttänyt kuin timescale twiikkia(10) mutta tuokin on todella hyödyllinen varsinkin kun whiterun on koti/pääkaupunki(sanokoon Solitude fanit mitä tahansa!) niin tulee korvista ulos kun ne huutelevat, nytten pitää lähes törmätä niihin että sanovat jotain.

No more!:
1667663137294.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Itse olen jo vuodet käyttänyt "To Your Face" -skriptilaajenninplugia, jonka avulla NPC:t ei huutele pelaajalle, ellei katso suoraan NPC:tä kohti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Tuo plugi ei muistaakseni vaikuta reaktioetäisyyksiin ollenkaan. Ainostaan katsesuunnalla on merkitystä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Tuo plugi ei muistaakseni vaikuta reaktioetäisyyksiin ollenkaan. Ainostaan katsesuunnalla on merkitystä.
Jos Bashed patchin ja tuon saisi yhdistettyä jotenkin että ne reagoivat vasta kun katsot niitä päin ja olet pari askelleen päässä, nytten kirjamellisesti tuo minun arvo on niin alhaalla että pitää törmätä lähes ennen kuin ne reagoivat.

Skyrim Vanillana ne huutelee torin toiselta laidalta... tai se tuntuu vain siltä
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
84
Pelaako muuten kukaan tätä enää ilman modeja? Ite ruvennut taas pelaamaan, ja meni monta tuntia etsiessä ja asentaessa vaikka kuinka montaa eri modia. Ei tätä vaan pysty vanillana enää pelaamaan.
Itseasiassa mie pelaan. Olen toki modeja kokeillut. Mutta peli löytyy ps4:lle ja pc:llä. Tykkään tahkoo vanillana tätä peliä, jotku modit toki auttanu. en oo kauheasti ny pelaillu. Kuten sanoin ni toistan vielä. PElaan vanillana :D
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
474
Itseasiassa mie pelaan. Olen toki modeja kokeillut. Mutta peli löytyy ps4:lle ja pc:llä. Tykkään tahkoo vanillana tätä peliä, jotku modit toki auttanu. en oo kauheasti ny pelaillu. Kuten sanoin ni toistan vielä. PElaan vanillana :D
Pelaan melkein ilman modeja, sen vähän mitä pelaan. Käytössä on vain carryweight modi (20x tai jotain sinnepäin), joka toki on aika iso apu vanillaan verrattuna, voi lootata tavaraa mielin määrin juoksematta koko aikaa kauppiaden luona.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 032
smart harvest toimii jälleen :joy:

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Laitettaas tänne mitä modeja itse olen alkanut nykyisin käyttämään:

TrueHUD tekee sen mitä olen kauan halunut, siitä että näkee vihujen ja omien healthit hahmojen päällä ja Bossilla sitten oma iso hela palkki, suosittelen MCMHelperiä niin pääsee vielä custoimaan lisää omaa silmää mielyttäväksi.

Audio overhaul luo erilaisen fiiliksen peliin äänipuolella ja tämä kannattaa sijoittaa latausjärjestyksessä mahdolisismman ylös että toimii oikein ja säämodit muut vasta sen jälkeen, itselläni oli satunaista looppia äänissä niin tuolla se korjantui ja tämähän vaatii sitten Sound Record Distributor plugin ja SSE Engine fixit.

Ulkoasu modeista olen tullut lopulliseen lopputulokseen omalla kohdallani että Cathedral Weathers and Seasons+Luminosity Lighting Overhaul+Happy Little Trees+Skyrim is Windy+Cathedral Landscapes ja SKyland tai Noble(+SMIM) tekstuurit ovat paras yhdistelmä.

Sitten otettaan taistelumodit, itse olen yhdistänyt Skyrim Revampmedin ja Combat evoledin toisiinsa, sitten mausteena on OBIS joka lisää uusia bandit variaatioita ja sitten morebandits campin joka nimensä mukaisesti tuo uusia camppeja.

Mikä tekee tästä sen mielenkiintoisen on tuo Revamp ja Evoled yhdistelmä jotka yhdessä tuovat paremman AI vihuille ja että osaavat myös parantaa itsensä tai käyttää erilaisia taikoja ylipäätänsä, vampyyrit osaavat käyttää näkymöttämyyttä ja Falmerit myös ja Banditeissakin on jotain luokkia ketkä osaavat tuon ja viholliset ovat paljon aggressiivisempia ja tappavampia.

Ja eikä tuossa vielä kaikki, sitten itse legendaarinen Deadly Dragon ja Gaint force of nature joka tekee noista Skyrmin isoista jättiläisistä oikeaisti sellaisia ettei pari bandittia laita niitä nippuun, itseasiassa Whiterunin ylpeys, companius on hätää kärsimässä pelin alussa sen Giantin kanssa ja ovat knockout kun Dovahkin saapuu paikalle pelastaa tilanteen(Jos saapuu!)
koska vihuista tulee oikeasit todella vaaralisia ja bandittejakin on ybertasosia niin suosittelen Protect your People nimistä modia joka siis yli 800 npc hahmoa laittaa protect listauksen alle elikkä eivät ole tapettavissa muiden kuin pelaajan toimesta, kannattaa silti varoa ettei oma nuoli lennä niitä päin tai sitten tulitaikoja heittele kun joku on lähistöllä.

Tuohon Giant modiin vielä, niin siihen suosittelen ehdottomasti Dynamic Collision Adjustment nimistä modia joka korjaa sen ongelman että jos Gianteista tulee isompia kuin vanilla niin se korjaa tai parantaa huomattavasti sitä hit boxia elikkä voit ampua isompaa giantia kupolliin ja pelirekisteröi sen osumana, ilman sitä se menee vain läpi ja giantin pää on pelin mielestä jossain mahan korkeudella kuten se oikeasti olisi vanilana.

ja tuo samainen modi myös tekee sen mahdolliseseksi että jos pelaaja on kyykyssä niin se voi mennä oikeasti sellaisista paikoista mistä sen pitäisi kyykyssä mahtuakin:

1669828094704.png


Kommenteista toisin luin että peliä kun ei olla suunniteltu tuolle ja jossain tehtävissä voi hiippailla joiden asioiden ali mistä ei muuten pääsisi ja siten menisit sellaista reittiä pitkin mikä voi rikkoa questin koska olet ohittanut jonkun edellisen hitmarkin.

Taisteluista sitten AI:n kehittämiseen(Ei taistelu AI) joten itse olen tykästynyt AI overhaul, tiedän että on olemassa toinen vastaavalainen modi Immersion AI tai joku sellainen mutta omalle kohdalleni paljon parempi yhteensopivuus oman modilistan kanssa tulee tuon AI overhaulin kanssa koska siinä saa pätsit JK's jutuille(JK's Skyrim ja ne erilaiset JK
's:n kauppa+dragonreach modit jne)

Kuitenkin tuolla saadaan vähän enemmän eloa kaupunkeihin etteivät npc vain toljota paikallaan ja tekevät erilaisia juttuja.

JK'S Skyrmista päästään sitten Capital Whiterun Expansion pakettiin joka tuo uusia npc hahmoja ja tehtäviä whiterun alueelle ja tällä on myös yhteensopivuus pätsit JK's modien kanssa.

Seuraaja modeista voisin ottaa tämän esille elikkä Relationship Dialogue Overhaul ja oikeastaan tämä modi on jo siitä pakollinen siitä syystä että se vähentää Mjollin dialogia huomattavasti, Mjoll jo vanillana essential ja tehokas tankki ranged pelaajan vastapainoksi mutta sillä kirjammelisesti soi se sama levy taukoamatta ja eikä sitä saa muuten hiljaiseksi, RDO modi vähentää Mjollin dialogin määrää ja muutenkin sitten vaikuttaa yleisesti moniin eri hahmoihin, toisin muiden hahmojen kohdalla taitaa lisätä dialogia!

Sitten varsinaiseen helmeen jonka olen löytänyt tänä syksynä elikkä Lucien, toisin kuin muut seuraaja modit yleensä, Lucien ei ole mikään sankari ja eikä varsinkaan pelin alussa ja yhdessä Dragonbonin kanssa he kehittyvät ja tulevat paremiksi ja erityisesti isointa plussaa pakko antaa ääninäyttelijälle ja käsikirjoittajalle että Lucienista tulee paljon itsevarmempi ja kehittyy mitä enenmmän hän seikkailee Dragonbonin kanssa.

Muut seuraaja modit ovat jo valmiina sankareita ja vain statsit kehittyvät kuten jo vanilla seuraajien kanssa.

AFT:tä mä sitten käytän vanilla seuraajien kanssa, minulla yleensä Lydia ja Lucien mukana remmissä pelin alussa ja sitten kun Riften tulee ajnkohtaiseksi ja Mjoll antaa sen miekka hakutehtävänsä ja saan suoritettua sen niin laitan Lydian vahtimaan breezehomea ja Mjoll tulee Lydian paikalle opastamaan Lucieta.

NPC hahmojen ulkoasu modeista käytän tälläistä kuin Diversity - A Character Overhaul ja Bijin Wifes, NPCs ja Warmaidens yhdysteilmää ja tässä kohtaa on todellakin väliä latausjärjestyksellä elikkä minun tapauksessani Diveristy muokkaa kaikkien hahmojen ulkoasua vanilasta paremaksi ja jos haluat että Bijin muokkaukset voittavat niin sinun täytyy ladata ne vasta Diveristyn jälkeen:

1669829768786.png


Mutta siltikään Diveristy ei saa olla kovin keskellä tai varsinkaan ylhäällä sinun latausjärjestystä jonne sen Lootti tunkee vaan mielellään alas koska sitten ei tule vastaan mustanaama bugi tai ainakin omalla kohdalla sellainen tuli ja modin tekijäkin suosittelen modien sijoittamista alas.

itseasiassa minulla on NPC hahmojen muokkaukset aika alhaalla, ainoastaan alemmaksi menee enään Realisticwater ja Bashed batsit.

1669830184274.png

Mitäs muuta, no tuossahan tuo oli elikkä Orbinator tuo mielenkiintoisia kykyjä peliin vs vanilla kykypuu ja ehkä joskus maininut tästä aikasemmin mutta jos haluat niistä bountyeista palkitsevempia niin "Perks and more golds" modi auttaa tuossa.

Palkkiot taisi mennä jotenkin että Banditista yksi perkki ja 300 golds, Giantista yksi perkki ja 500 golds ja loharista kaksi perkkiä ja 1000 goldia.


ja sitten meinasin unohtaa nämä kaksi pakollista modia elikkä Immersivel encounters ja Timings everything.

Encounters tuo uusia tapahtumia peliin, osa on custom ääninäytelty jopa ja timings everything korjaa pelin melkein isomman ongelman elikkä sä saat itse määrätä milloin eri questit alkavat ja minua oikeasti harmittaa miten alussa vanilana DLC tulevat mukaan, sinä voit tasolla 10 mennä jo miraakin kanssa mitteleöimään?

Oikei ymmärärn miksi tuo on tehty että kauppa kävisi koska et joutunut pelaa hahmoasi kovin pitkälle saakka että pääsit uuden kontentin kimppuun mutta minulla on seuraavat vaatimukset laitettu:
Heartfire alkaa vasta tasolla 20 kun vanilana se on 9
Dawnguard alkaa tasolla 35 ja Dragonborn vasta tasolla 50 ja kuin pääquesti linja on suoritettu, molemat taisi näistä alkaa siinä tasolla 10 vanilana jos muistan oikein.

Sitten tuolla Timings everything modilla pääset ajoittamaan muidenkin tehtävien alkamisaikaa ja sitten loharin ilmestymis todenäkäisyyttää ja monta päivää välissä.

Muita modeja on Convenient Carriages joka todellakin jees jos et käytä fast travelia vaan haluat matkustaa vaunujen tahtiin "immersio" ja toinen immersio tuova modi on Laudry joka tuo siis kuivaavat lakanat ja vaatteet peliin, ei mikään pakollinen vaan lähinnä kevyt ja fiilistelevä modi.

Weapon ja armor modeista käytössä tällä hetkellä Lore weapon Exanpsion, Thane weapon reborn, Barbarien steelarmor, Armor Variants Expansion, talous housecarl ja Guards armor replacer+Housecarl replacer. Imperiaaleille sitten Civil War Faction Variety and Gear Overhaul.

Nuo vaati sitten ainakin vähintään bashed patchin että tulevat peliin mukaan, itse käytin vuosia immersion armors ja weapons modeja koska molemat lisäsivät yhdessä niin paljon mutta niihinkin vain kyllästyi ja sitten piti etsimällä etsiä uutta lookkia.

Luonnollisesti sitten "pakolliset" unoffical pätsit pelille ja Annivesary setille, SKYUI ja sitten ohjain modi jos pelaa ohjaimella joka lisää että saat ristikkoon kahdeksan pikavalintaa aseille taiolle jne jne ja että pääset mappiin, taitopuuhun tai varusteisiin yhdellä näppäin yhdistelmällä jopa screenshotin voit vetää RB+RT yhdistelmällä

Jotain tästä varmaan jäi puuttumaan mutta nuo taisivat olla uusia löytöjä tältä syksyltä mutta se mikä tärkeintä että peli pysyy pystyssä ja eikä pahemmin bugeile ja mielytää omaa kokemusta

SSEmergedi ja Bashed patchilla varmaan asiansa tässäkin, bashed patch erityisesti silloin pakollinen jos käytät weapon/armor modeja jolloin viimeinen voittaa ilman bashed patchia:

" The problem with mods and leveled lists is that only one mod can change a particular leveled list. Imagine you have a mod which adds new weapons. The mod changes the leveled list for bandit equipment to include the new weapons. Fine, right? So far, yes. But say you have a second mod that changes bandits to have more arrows. The second mod changes the same equipment leveled list for bandits that the first one does. So, normally, you can only have one or the other, depending on the load order of your mods. If the weapons mod is last, bandits will have the new weapons, but not more arrows. If the arrow mod is last, bandits will have more arrows, but not the new weapons. See? What Wrye Bash does is look at both mods, sees that they're changing the same leveled list, and merges those changes, putting them into the bashed patch. That way you get both the new weapons, and more arrows. That's also why the bashed patch always has to be low in the load order, so its merged changes will take effect. "

Edit: tästä tuli aika pitkä viesti mutta unohdin lanters of skyrim 2 joka tuo tunnelmaa varsin iltaisin yöllä likkkuessa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
487
Tulipa himo taas alkaa modaamaan Skyrimiä. Pitääpä ottaa harkintaan. Viimeksi taisi olla jotain 150modia.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
61
Yritin asentaa Skyrimin anniversion editioniin wabbajakilla Elysion remastered (special edition).Ei löytänyt peliä, ei vissiin ole nuo yhteen sopivia. Steam versio kyseessä.En ole ennen käyttänyt wabbajackia. ohjeitten mukaan asensin.Ihmetytti ettei wabba edes kysynyt skyrimin sijaintia.
edit 2.Elysium remastered latauskansio ei sisällä kaikkia tarvittavia osia.Onneksi tämä selviää vasta asennuksessa,ei monen tunnin lataus vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Joskus jokunen vuosi sitten aloin skyrmia modamaan ihan alusta, asensin pelin ja kaikki piti olla OK mutta Loot tai modi ohjelma eivät löytäneet peliä, siinä tunti kaksi tuskastelin ongelman kanssa niin joku sanoi että peli pitää kerran starata ja sitten vasta ne löytää sen

Mutta modeista pakko sanoa suositus ja epäsuositus:
Skyrim Actor Fix auttoi minulla siihen että whiterunissa(joka on modatuin kaupunkinini) niin porukoiden huulisynkat eivät toimimeneet siellä.

Tuo ongelma ilmenee kuulemma silloin jos pelimoottori on äärirajoilla NPC hahmojen kanssa niin se voi failata huulisynkat ja muitakin ongelmia mutta tuo Actor Fix auttoi ainakin tuohon ongelmaan.

Tämäkin oli uusi ongelma minulle ja minä mietin miksi Lucien ja Lydian huulet eivät toimi whiterunissa mutta muualla taas toimivat.

Ja sitten epäsuositus:
Cicero Female SE

Tiedän että skyrmin modi tekijät ovat ämätöörejä ja näin niiden työtä ei saisi arvostella mutta verrattuna jo muihinkin modi äänitteyihin tuo oli kyllä aika paskaa, ei yhtää tunnetta ollu osanut ottaa mitä alkuperäinen miesnäytteljiä tekee, se tuntuu oikeasti siltä että se ääninäytteljiä on vain lukenut jotain lappua paperilta ja saanut äänet talteen, jopa parjattu Viljankin ääninäytteljiä on paljon parempi.

Pakko kehua vielä tuota Lucie seuraaja modia, se varsinkin pelin alussa ensimmäisten loharien kohdalla kuulostaa epävarmalta ja pelokkaalta ja osaa esittää sen asian.

Sofia, Recoder ja Inigon äänittenäytteljiät ovat hyviä mutta tämä on vielä pikkuisen parempi.

Kirjanörtistä josta kasvaa Dragonbonin yhdestä tärkeimmistä apureista?
Et ole varmasti nähnyt tuota missään seuraajamodissa.
 
Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
337
Miten muuten onnistuu omien modien lisääminen wabbajack-kokoelmiin? Luulis että ainaki armoreita kestäis huoletta lisätä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Miten muuten onnistuu omien modien lisääminen wabbajack-kokoelmiin? Luulis että ainaki armoreita kestäis huoletta lisätä?
Jos wabbajack lista sisältää armor modeja niin ne tarvitsee bashed patchin tai sitten viimeinen latausjärjetyksessä voittaa.

Muista valita vain leveled list ainoastaan kun teet pätsin ja tuossa listassa pitäs näkyä sitten ainoastaan leveled listiä vaativat modit

Edit: ohjevideo.


Edit2: kuitenkin jos mahdollista niin pitäisin modi listan mahdollisiman samana kuin Wabbajakc kokoelman tekijä on sen halunut.


SSEEditillä sinä voit katsoa mikä modi ajaa minkäkin asian päälle ja näin katsoa että miten se latausjärjestys menee oikein.

Lootti ei ole aina oikeassa koska se ei tiedä mitä sinä haluat jos on varsinkin monta modia jotka saattavat vaikuttaa samaan asiaan ja tämän syyn takia en alkaisi Wabbajack modilistaa muokkamaan oman mieltyksen mukaan koska se voi sekoittaa pakkkaa ja todennäköisesti tekeekin sen.


Edit3:
Olette varmaan törmäneet tähän ongelmaan tai sanontaan Nexuksessa että "poistin modisi ja pelin kaatuilu loppui/toimii oikein" Tuttua eikö vain?

Koska tässä kohtaan suurinosasta syyllinen on itse käyttäjä joka on lisänyt vain modeja peliin ja antanut lootin hoittaa homman.

Sanon etten itsekkään ole mikään skyrmin modaamisen ammttattilainen ja enkä tiedä välttämättä totuutta mutta välillä minä ymmärrän kuitenkin moditekijöiden tuskaustumisen kun porukka valittaa ettei modi toimi/kaataa pelin jne yu know it.

Mutta SSEEditillä katsomalla se toinen puoli aukeaakin.

Tämä voi kuulostaa monimutkaiselta ja ehkä onkin sitä jos olet tyyppiä että lataat nexuksesta kaikki suosituimmat modit ja annat lootin hoitaa homman, sitten ihmettelet kuinka peli ei käyttäydy kuin sinä haluaisit mutta kuten tuossa Redditissä oli vihjeitä kuinka saada pelistä parempi.

Itsekkään en oikein osaa tuolla editillä katsoa kuin konflicit mutta osasin mä muokata Camilasta Essentiali ettei satuinen banditti tapa sitä Riverwoodin kämpässä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Etsin Lydiaa koska Breezehomessa koska sille jäi nuolia ja sitten en muistanut/tiennyt että minulla oli tuo saunassa olemisen alastomuus mahdollistava homma niin näin kävi ja Lucien kommentti jotenkin sattui kuin nyrkki silmään, sensuroin kriitteset paikat ettei kukaan ainakaan pahoita mieltänsä koska ollaan kuitenkin alle K-18 foorumilla.

1670627011325.png
Joku SKSE lisäinen tuon on mahdollistanut(seuraaja tuossa Breezehomessa poistaa vaatteensa kun menee saunaan) koska yleensä vaikka modaat Breezehomen niin muuten vanilana Lydia istuu tuolla perus armori päällä(Ei edes pikkuhousut/rintaliivit) mutta Lucien kommentti vain kävi kuin nyrkki silmään.

Muuten täysin immersiota mutta tuohon olisi sopinut vielä että Lydia heittää leivällä Dragonbonia päin ja sanoo "get lost"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Asentelinpa Skyrimin liki viiden vuoden tauon jälkeen. SE tuli ostettua joskus muinoin mutten juuri pelannu sitä.
Mutta mikäs on tullu Steamissa olevaan SKSE:hen kun ei toimi tuon SE:n kanssa? :confused:
Peli herjaa vaan ettei toimi. Eikö tuo Steamin SKSE toimi sitten kuin perusversion kanssa jota nyt en tietenkää enää asenna kun kerran SE tuli ostettua sillon joskus.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
Asentelinpa Skyrimin liki viiden vuoden tauon jälkeen. SE tuli ostettua joskus muinoin mutten juuri pelannu sitä.
Mutta mikäs on tullu Steamissa olevaan SKSE:hen kun ei toimi tuon SE:n kanssa? :confused:
Peli herjaa vaan ettei toimi. Eikö tuo Steamin SKSE toimi sitten kuin perusversion kanssa jota nyt en tietenkää enää asenna kun kerran SE tuli ostettua sillon joskus.
Jos asensit Steamin uusimman SE version niin todellisuudessa asensit sen AE version. AE ja SE versiot ovat teknisesti sama peli, mutta AE "versiossa" on vaan kourallinen niitä maksullisia modeja mukana.
Vähän sama kuin Teslan penkinlämmittimet, rauta tulee mukana kaikissa autoissa mutta pitää maksaa että saat softan puolelta lukitukset avattua.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
136
Asentelinpa Skyrimin liki viiden vuoden tauon jälkeen. SE tuli ostettua joskus muinoin mutten juuri pelannu sitä.
Mutta mikäs on tullu Steamissa olevaan SKSE:hen kun ei toimi tuon SE:n kanssa? :confused:
Peli herjaa vaan ettei toimi. Eikö tuo Steamin SKSE toimi sitten kuin perusversion kanssa jota nyt en tietenkää enää asenna kun kerran SE tuli ostettua sillon joskus.

tuolta tarpeen mukaan SE build tai Anniversary edition build. SE:ssä pelimoottori taisi muistaaksen muuttua 32bit -> 64bit, eikä vanha SKSE enää toimi uudemmissa pelin versioissa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Vähän sama kuin Teslan penkinlämmittimet, rauta tulee mukana kaikissa autoissa mutta pitää maksaa että saat softan puolelta lukitukset avattua.
Itseasiassa Annivesaryn kanssa pitää erikseen ladata CC tavarat Betsehdan omalta serveriltä.
Päivitin keväällä tuolle AE versiolle ja latasin pelin alusta steamista, luullin että minulla on kaikki herkut mukana mutta tajusinkin että oli vielä se PRE-AE versio pelistä niin piti pelin päävalikosta käydä erikseen siellä CC paikassa ja lataa ne sieltä, nytten vain ne olivat "ilmaisia" koska sinulla oli steam versio tuo AE versio.

Joten käsittääkseni jos teet steamilla tiedostojen tarkistuksen, noi CC tavarat eivät ole tarkistus listalla koska steam ei tiedä niiden olemassa oloa koska eivät tule steamin kautta ladattavaksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Skyrim.jpg


Jos teillä joskus jokin quest menee lukkoon niin mahdolisuuksia on monia joka sen aiheuttaa^^

Vaikka käyn aina Lootin kanssa väittelyitä oikeasta latausjärjestyksestä niin on se kuitenkin hyvä renki joka aina muistuttaa noista fixeistä ja yhteensopivuus modeista modien kesken minkä itse on unohtanut tai ei ole edes tiennyt.

Edit: Minä en koskaan muista tuon Battle for Whiterunin jälkeen käydä juttelemassa Jaarlille niin minulla jää misc questeihin se tehtävä avoimmeksi ja joutuu aina console commandilla kuittamaan sen, en tiedä miksi ei tuota laitettu sitten päätehtävälinjaan.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
529
Kannattaako tuo Skyrim AE vai SE versio hommata? AE ois 17€ ja SE 10€.... Mietin että tuskin jaksan hirveesti modailla niin ehkä tuo AE ois fiksumpi? Jäänyt epäselväksi mitä käytännön eroa noilla kahdella on? Tuossa siis on jotain modeja itsessään jo mukana?
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 062
AE sisältää kokoelman modeja, mitä Bethesda yritti myydä pitkän aikaa erikseen. Ihan ok itsessään, mutta jos modata meinaa niin ostaisin AE:n, koska siihen tullaan nojaamaan monissa uusissa modeissa. Ja Skyrim nyt ilman modeja on tavallisen keskinkertainen peli.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
Nyt kun on 7900XTX koneessa ja sain vanhan Skyrim asennuksen sisältämän emolevy/prosessori-setin takaisin käyttöön niin pitää kai sitä pelata tuo viimeinen läpipeluu loppuun.
DAR sekä SkySA on nykyään vähän niin kuin abandonwarea niin piti leikata ne modilistalta pois ja puhdistaa modien scriptinpätkät pois vanhasta tallennuksesta. Järkevämpää olisi aloittaa kokonaan alusta mutta kun ei jaksa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Nyt kun on 7900XTX koneessa ja sain vanhan Skyrim asennuksen sisältämän emolevy/prosessori-setin takaisin käyttöön niin pitää kai sitä pelata tuo viimeinen läpipeluu loppuun.
DAR sekä SkySA on nykyään vähän niin kuin abandonwarea niin piti leikata ne modilistalta pois ja puhdistaa modien scriptinpätkät pois vanhasta tallennuksesta. Järkevämpää olisi aloittaa kokonaan alusta mutta kun ei jaksa.
Jos sinulla on lähellä loppua niin tuskin sitten kannattaa mutta jos on vielä jotain kymmeniä tunteja matkaa niin sitten suosittelisin alusta.

Itse en edes tiedä monesti olen aloittanut alusta tänä syksynä pelin kun en ole ollut täysin tyytyväinen ja vaihdellut valaistus ja säämodeja/tekstuuri/maasto ja vaikka mitä.

Kyllä eipäs sisäistä taisteluani on lisänyt modi Legacy of Dragonborn ja ertiyisesti AE version kanssa siihen saa lisätä pätsin jos toisenkin.

Sitten vielä menin lisämään Bruman, Midwoodin ja Wyrmstootin.
Ensimmäinen ja viimeinen ovatkin tuttuja jo oldskyrimin parista vuosia sitten ja otin ne ihan sen takia mukaan kun eivät ole niin vahvassa muistissa ja Midwood onkin uusi tuttavuus, kestosuosikki Falskaarin jätin tällä kertaa pois koska se on pelattu useammin läpi.

Mä nytten vuosien ajan kuluessa alkanut inhoamaan varkaiden kilta tehtävälinjaa ja harmi kun sille ei voi tehdä samaa kuin mitä dark brotherhoodille.

Inhoni sitä kohtaan varmaan johtuu siitä että siinä on pari kohtaa missä pitää load savettaa/wait oikeassa kohtaa että pääset kohtauksen ohi, tarkoitan sitä kun ollaan hakemassa niitä Nightgale kamoja ja sen muikkelin pitäs aukaista se portti mutta tuossa kohtaa se lähtee vain menemään pois(en tiedä minne) mutta jos savettaa ja lataat pelin täsmelleen oikeassa kohtaa niin se menee aukaisee ne portit, tämän vinkin löysin joskus netistä ja tätä ei voi oikein konsoli komenoilla ohittaa koska seuraava vaihe on että ne hakevat ne armorit päällensä.

Tämä sopii minulle:
1672376341524.png
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Nytten on aika hyvin mennyt sadoilla modeilla tää peli roundi minkä aloitin ennen joulua ja koska nytten on taas tarkoitukseni pelaa kaikki isommat päälinjat lävitse ja DLC modit mitkä asentelin mukaan tälle kierrokselle( wyrmstooth, midwood isle ja Bruma) ja vielä pokkaa on sekottamassa Legacy of the Dragonborn ja se oikeasti tuntunut aina sellaiselta "pakolliselta" aina pitää viedä tavaraa sinne ja eikä tiedä hyödyttääkö se mitään no mutta kuitenkin otin sne mukaan tälle roundille ja luonnollisesti pätsit mukaan modeille mitä minulla on ja valehtelematta pätsejä tuli useita kymmeniä pelkästään LotD:lle.

Mutta enpä ollut ikinä saavuttanut LotD:ssä 300 rajaa joka olen vienyt sinne ja eilen sellainenkin ihme tuli vastaan ja ihmettelin kun Museo oli kiinni ja joku kaveri höpöttää haamuista siellä.

Eihän se auta kun alkaa töihin:

1.jpg

2.jpg
Oudolla tavalla oli ihan mielenkiintoinen ja tuo vaihtelua siihen ikuiseen taistelimiseen mutta lopussa sitten tuli melkein ihan Fear pelin tunnelmat mitä nytten skyrmin kanssa voi tulla mutta ei ole ennen pelissä kokenut tälläistä:

3.jpg

En mä sanoisi että pelottava kohtaus oli mutta jollain tavalla creepy kuitenkin sellainen mitä ei skyrmissa ihan tule koettua.

Questin nimi on siis "Night At Museum"
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 062
Nytten on aika hyvin mennyt sadoilla modeilla tää peli roundi minkä aloitin ennen joulua ja koska nytten on taas tarkoitukseni pelaa kaikki isommat päälinjat lävitse ja DLC modit mitkä asentelin mukaan tälle kierrokselle( wyrmstooth, midwood isle ja Bruma) ja vielä pokkaa on sekottamassa Legacy of the Dragonborn ja se oikeasti tuntunut aina sellaiselta "pakolliselta" aina pitää viedä tavaraa sinne ja eikä tiedä hyödyttääkö se mitään no mutta kuitenkin otin sne mukaan tälle roundille ja luonnollisesti pätsit mukaan modeille mitä minulla on ja valehtelematta pätsejä tuli useita kymmeniä pelkästään LotD:lle.

Mutta enpä ollut ikinä saavuttanut LotD:ssä 300 rajaa joka olen vienyt sinne ja eilen sellainenkin ihme tuli vastaan ja ihmettelin kun Museo oli kiinni ja joku kaveri höpöttää haamuista siellä.

Eihän se auta kun alkaa töihin:


Oudolla tavalla oli ihan mielenkiintoinen ja tuo vaihtelua siihen ikuiseen taistelimiseen mutta lopussa sitten tuli melkein ihan Fear pelin tunnelmat mitä nytten skyrmin kanssa voi tulla mutta ei ole ennen pelissä kokenut tälläistä:


En mä sanoisi että pelottava kohtaus oli mutta jollain tavalla creepy kuitenkin sellainen mitä ei skyrmissa ihan tule koettua.

Questin nimi on siis "Night At Museum"
Tuo on ihan tunnelmallinen tehtävä ensimmäisellä kerralla, mutta sen jälkeen olen aina skipannut. Sen pystyy muuten ohittamaan kun sanoo sille papille, että hoida sää homma. Niitä tehtäviä tulee paljon lisääkin, ja LoTD onkin yksi parhaista quest-modeistakin, mitä Skyrimille löytyy.

Mulla menee sellaiset 3000 itemiä heittämällä jokaisella hahmolla, ja sillä saa jo museon näyttämäänkin joltain. Lähes täydellä LoTD:lla sisältäen Curators Companionin, pätsejä löytyy tällä hetkellä rapiat 250.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Mulla menee sellaiset 3000 itemiä heittämällä jokaisella hahmolla, ja sillä saa jo museon näyttämäänkin joltain. Lähes täydellä LoTD:lla sisältäen Curators Companionin, pätsejä löytyy tällä hetkellä rapiat 250.
Minä jo kuvittelin olevani kova kun sain 10% tuosta määrästä :lol:

Mutta LoTD kiehtoo mutta samalla aina tuntuu työlläältä mennä sinne, toinen mikä olisi hyvä että jos UI:ssa näytettäisin ne mitä sinulla on laitettavaa museeon, minä aina kauhean armori kasan kanssa meen sinne pisteelle mikä tekee hommat automaattisesti ja laittaa paikoilleen ja loput käyn myymässä kauppiaille.

Ja toinen mikä olisi kiva että olisi joku lista mitä kaikkea sinä voit viedä sinne museoon ja näkisi mitä sinulla puuttuu vielä. Annivesary Edition kun toi vielä omat juttunsa sinne. Brumalle olisi ollut epävirallinen pätsi LoTD:lle mutta en ottanut tälle kierrokselle.

Ja aina kun minulla on ollut tuo LoTD modi mukana niin aikasemilla kierroksilla olen saanut vain 100-150 yleensä vain, tämä selittäneen myös sen että minulla on pesäpaikka Whiterunissa ja käyn Solitudessa ainoastaan kun tehtävät vievät sinne elikkä en ole koskaan ottanut tavoitteeksi sen täyttämistä vaan jos tulee tavaraa mukana mutta josko nytten saisi täytettä sinnekin ja ne pirun stones of Barenziahin kivetkin, tuota ei ole koskaan tullut tehtyä.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 062
Minä jo kuvittelin olevani kova kun sain 10% tuosta määrästä :lol:

Mutta LoTD kiehtoo mutta samalla aina tuntuu työlläältä mennä sinne, toinen mikä olisi hyvä että jos UI:ssa näytettäisin ne mitä sinulla on laitettavaa museeon, minä aina kauhean armori kasan kanssa meen sinne pisteelle mikä tekee hommat automaattisesti ja laittaa paikoilleen ja loput käyn myymässä kauppiaille.

Ja toinen mikä olisi kiva että olisi joku lista mitä kaikkea sinä voit viedä sinne museoon ja näkisi mitä sinulla puuttuu vielä. Annivesary Edition kun toi vielä omat juttunsa sinne. Brumalle olisi ollut epävirallinen pätsi LoTD:lle mutta en ottanut tälle kierrokselle.

Ja aina kun minulla on ollut tuo LoTD modi mukana niin aikasemilla kierroksilla olen saanut vain 100-150 yleensä vain, tämä selittäneen myös sen että minulla on pesäpaikka Whiterunissa ja käyn Solitudessa ainoastaan kun tehtävät vievät sinne elikkä en ole koskaan ottanut tavoitteeksi sen täyttämistä vaan jos tulee tavaraa mukana mutta josko nytten saisi täytettä sinnekin ja ne pirun stones of Barenziahin kivetkin, tuota ei ole koskaan tullut tehtyä.
Joo tavaran hamstraaminen vaatii jonkin verran logistiikkaa. Modi itsessään tarjoaa jokaisessa kaupungissa "postipalvelun", joka siirtää tavarat museoon. Se on sellaisen laatikkokasa siinä jossain oven lähettyvillä jos oikein muistan. Itse käytän toista tekniikkaa, eli Deep Storage loitsua Apocalypse-Magic of Skyrim modista, mikä tarjoaa rajattoman kantokyvyn. LoTD tarjoaa myös vastaavan ratkaisun, mutta se täytyy ensin löytää, ja sen paikka on joka pelikerralla eri:


Tuo Curator's Companion on juuri ratkaisu tuohon, että näkee heti inventoryssä mitkä itemit puuttuvat. Käytännössä pakollinen hermoja säästävä modi jos vähäänkään haluaa enemmän tavaraa museoon:


Se mitä museosta puuttuu näkyy MCM:stä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 391
Viestejä
4 159 574
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom