Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo itellä ei ole hyviä kokemuksia noista, varsinkaan jos sinulla on vielä Follower modeja mukana.Aft, ufo, tai vastaava nexuksesta. Tosin noi taitaa nostaa mahdolliset followerit ainakin 100kpl. Kerralla tosin taitaa olla mahdollista Max 5. Noi on kaikki hieman bugisia tosin. Esim mulla viim follower joka laitettu wait tilaan tulee mukana teleporttaamalla, josta lähtee haahuileen takas omilleen. En ole saanut tuota pois
Kokeilinpa survivalia.
> Moodi päälle tutorial dungeonin jälkeen
> 5 minsan hölkkä Riverwoodiin saa hahmon nälkäiseksi ja uniseksi
> Heitän pari omenaa naamaan ja vedän 8 tunnin torkut Alvorin talossa
> Herätessä nälkä koventunut ja hirveät debuffit
> Syön kerralla vähintään 5000 kalorin edestä, ei riitä
> Ahmin joka helvetin ruokaesineen mitä Alvorin talosta löytyy
> Nälkä selätetty
Ei oikein nappaa roolipelata henkilönä, jolla on sinivalaan dieetti.
Varsinkin kun on täysi Legacy of the Dragonborn setti menossa, tekemistä ja artifakteja riittää.
Museokeräily tarjoaa mielestäni paljon paremman motivaation seikkailuun, kuin Skyrimin pääjuoni/tehtävät. Saavuttamisen tunne on paljon parempi, kun saat jotain erikoista melkein aina kun tutkit jonkun luolan.
Ja nyt oli taas peli rikki, niin vaimolla kuin minulla. Viimeksi saimme AE:n jälkeen toimimaan verifioimalla tiedostot ja buuttaamalla koneen, nyt ei auttanut ainakaan vaimon koneella. Kummallakaan ei ole modeja käytössä.
LISÄYS: ja ratkaisu oli jälleen kerran lisätä pelin exe-tiedosto (SkyrimSE.exe) F-Securen Deepguardin ohitettavien listalle.
Menee vähän offtopiciksi, mutta verrattuna aiemmin käyttämääni Nortoniin, niin F-Secure on käytettävyydeltään huomattavasti intuitiivisempi. Toki kokemukseni Nortonista on jo noin kymmenen vuoden takaa, eikä välttämättä relevantti nykyversiolle.Niin.. Kannattaiskohan se F-Secure nyt heivata..
En tiedä kuinka monet harrastaa tuota oman talon kasausta mutta nytten tuli opittua että esim housecarl ja Stetward ei kannatta olla sama henkilö elikkä tässä tapauksesa Rayya.
Koska sinulla on mahdollisuus siihen että sinulla kolme soturia puolustamassa kotia(kumppani, housecarl ja Steward) jos valitset korttisi oikein.
Aina tai lähes aina kun saapui Lakeview Manoriin edellisillä pelikerroilla niin siellä joku banditti, Giant tai vampyyri pahanteossa ja väsynyt Dragonborn reppu täynnä loharin kalloja jäi aina alakynteen mutta jos siellä oliskin kolme hurjaa soturia (Rayya, Aela ja Mjoll) laittamassa pahikset ojenukseen niin voisi Drabonborn vain avata kaljan ja alkaa kirjoittamaan muistelmia takan ääressä... tai ainakin tämä on tavoitteena tällä kerralla.
Koska PC on the master race ainakin skyrimin tapauksessa ja jos olet valinut väärän stetwardin niin hätä ei ole tämän näköinen:
How to Dismiss Hearthfire Stewards
I'm playing on pc. I've made Lydia Stewart of my Heljarchen Hall Home, and now I want Gregor to be Steward so that I can send Lydia back to Whiterun. I took her back to Whiterun and told her to part ways, so she said she would go home, but then walked all the friggen way back to Hjarchen! there i...eldersouls.com
Console commands to dismiss the steward of Lakeview Manor in Falkreath Hold:
Console commands to dismiss the steward of Windstad Manor in Hjaalmarch:
- SetConsoleScopeQuest BYOHHouseBuilding
- EmptyRefAlias House1Steward
- SetPapyrusQuestVar BYOHHouseFalkreath bHaveSteward False
Console commands to dismiss the steward of Heljarchen Hall in the Pale:
- EmptyRefAlias House2Steward
- SetPapyrusQuestVar BYOHHouseHjaalmarch bHaveSteward False
- EmptyRefAlias House3Steward
- SetPapyrusQuestVar BYOHHousePale bHaveSteward False
Tyhmää kun et voi "erottaa" stetwardia muuten kuin huijaamalla tai tappamalla hänet(jos hän en ole essential)
Yksi kuva nykyisestä savesta:
Lähes ihanteelinen kokoonpano, Lydian vaihtaisin vielä Mjolliin niin olisi tankki ja jouskari yhdistelmä seurana.
Pakko sanoa että jotkut 2h weapon vihut osaavat kyllä lyödä kovaa, jos ne tekee power attackin niin sovngarde kutsuu Dragonbornia vaikka healthit olisi täynnä.
Enchanting varsinkin stealthihan ja bowia käyttämällä nousee liian ylivoimaiseksi ja toistaiseksi minulla on vasta Elven kuteet päällä ja vaikeusasteena legendary vai master niin Bandit chief jos pääsee häslingissä liian lähelle ja power attackin vetämään niin Dragonborn dööd.Pakko sanoa, että viestistä ei edes voisi päätellä, että pelaat sitä Skyrimiä, jonka tunnen. Ilmeisesti aika tietoista roolipelaamista ilman smithingiä, enchantia jne?
Sovngarde kutsuu? Sinnehän se tarina vie vai meinaatko, että tässä voi kuollakin? Joo, jos menee ihan alussa lahtamaan jättiläisten mammutit ja jää juttusille
Toinen vinkki koskien tähän on että älä hypi eri tehtävien välissä ainakaan kovin paljoa vaan että jätä tehtävä siihen ainakin kun sinun pitää lähteä toiseen paikkaan ettei tarvitse jatkaa seuraamista tehtävän hahmooa ettei käy niin että minun tapauksessani olisit saattanut noi vain tuonne ja lähtenyt sekoilemaan ympäri mappia ja sitten huomanut tuntien päästä että hahmot töllistää paikallaan koska ovat "rikki"Tuo "disable+enable" pelastaa usein ainakin oman järjen. Minullakin oli vastaava tilanne äskettäin, en muista nyt tehtävää, mutta NPC ei tehnyt tarpeellisia toimia, jotta tehtävä edistyisi. Disable/enable -kombo auttoi.
Itsellä on tapana tehdä pysyvä tallennus vähintään tunnin välein. Jos jotain menee peruuttamattomasti rikki, tuolla tallennusvälillä ei menetä niin hirveästi kun pakittaa viimeiseen tallennukseen.
Oletko itse rakentanut modi listan,ja montako modia löytyy? Itse asentelit ongelmien välttämiseksi Wabbajacin kautta valmiin listanOkei nytten selvisi taas uusi joka onkin voinut sotkea aikasemin noita seuraaja modi overhouleja, jotka ovat omia vikoja elikkä olen huutanut välillä monikerroksista rakenuksilta noita omia seuraajia alaspäin mutta ne jäävät mahdollisesti "lukkoon" sille tasolle missä olet ollut.
Jos olet seuraaja pelaaja niin katso aina välillä että sinulla on kaikki mukana., nytten minulla pari kertaa on omat porukat jääneet "lukkoon" ja pitänyt käydä juttelemassa niille että heräävät.
Itse käytän Loottia mutta näemmä Vortexissa on sisäänrakenttu Loot koska automaattisesti vetää.Oletko itse rakentanut modi listan,ja montako modia löytyy? Itse asentelit ongelmien välttämiseksi Wabbajacin kautta valmiin listan
Vanilla vai CACO? Vokrii:ssa on Alchemy 100 perkki, jolla Jarrin Root on joskus harvoin myytävänä. Tuolla olen 7000 damagea saanut, ja jopa Deadly Dragonsit tippuu hetkessä.Onkohan riittävän tehokas myrkky?
Noita kun sujauttelee vihollisten taskuun, hupia seuraa.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Skyblivion noin 80% valmis. Todennäköisesti ensimmäinen, mikä näistä isoista julkaistaan, ennen Odyssey of Dragonborn, Beyond Skyrim ja Skywindiä.
Skyblivionia on nyt väännetty se viisi vuotta, ja koska projekti on nyt parhaimmassa jamassa henkilöstöltään voisi olettaa, että vuodessa saavat ulos. TESVIn nyt menee varmaan se viisi vuotta vielä.Anna kun arvaan: Jokainen prosentti on vaikeampi saavuttaa, mitä vähmmän niitä on jäljellä ja projekti valmistuu ehkä joskus kun tavallinen kuluttaja miettii, että eikö tän voisi portata näppärästi TES VI:n engeinelle.
Skywind kiinnosti pitkään ja paljon mutta en enää osaa sanoa, että jaksaisinko aloittaa kun Skyrimin enginekin vaikuttaa ikääntyneeltä ja Morrowind on väännetty niin monta kertaa odotellessa...
Onkos Skyrim SE versio sekä SKYui ja SKSE versiot vaaditut vai eri. Uusin Skyrim on 1.6X ja tuo on 1.5X versioon. Samoin vaati varmaan SKSe ennen AE päivitystä skyrimiin.Voisko joku selittää miten saan tämän modin näkymään siellä mod manager menussa? Pitääkö se itte lisätä johonkin ini tiedostoon?
Asensin sen vortexilla mutta mitään ei näy.
Jaa nyt se sitten näkyy kun asensin muita modeja. Eli normaalia tietotekniikkaa.
Jos pelin vaikeusaste tuntuu liian helpolta niin pistä testiin:Joku 11 leveliä ja peli on jo tyhmän helppo. Mulla on locational damage modi (oon puolittanut kaikki arvot, mutta tuo silti lisää läiskää) myös ja toistaiseksi olen pitänyt followeria mukana lähinnä tavaramuulina, mutta siinä samassa tulee hyvä tankki archerilleni ja peli on vaan entistä helpompi. Tykkään tuosta, että headshotit on parempia, mutta pitäisi saada jollain ilveellä kokonaislämä pienemmäksi tai mieluummin joku joka saa pelin tuntumaan uudelta, mutta sellaiselta, ettei kotitekoisuus ei paistaisi läpi (overhaulit melkein aina on sellaisia). Siinä on joku listaus tälläisistä:
Skyrim: The 18 Most Brutal Difficulty Mods, Ranked
Skyrim's difficulty can fall a little flat for gamers seeking a more hardcore experience. But these difficulty mods can make it quite punishing.gamerant.com
Miten olisi high level enemies? En löydä kovin uutta keskustelua asian tiimoilta.
Banditit lakoaa yhdestä/kahdesta ja mulla ei ole vielä edes enskattuja tavaroita (joku orcish bow).
Joskus lopetin jonain 70 levelisenä kun olin jumalasta seuraava, mutta nyt olisi kiva pelata loppuun asti tai ainakin kummatkin dlc:t + edellä mainittu forgotten city, mutta etsinkin jotain (mieluusti yksittäistä) difficulty modia tai overhaulia.
EDIT: Tai Rebalanced Encounter Zones and Leveled Actors?
Jos pelin vaikeusaste tuntuu liian helpolta niin pistä testiin:
Ultimate Deadly Encounters and Spawns at Skyrim Special Edition Nexus - Mods and Community (nexusmods.com)
Ultimate Deadly Encounters - The Way of the Dovahkiin aka Sands of Time Legendary Edition ( increased spawns ) or how to have a very bad day when you bring no followers or extra potions to the party
Itsellä on peli vielä telakalla odottamassa läpipelaamista kun Todd iskee peliin patchia patchin perään. Nyt näyttäisi kaikki modit olevan tuettuna ja päivitettynä uusinta versiota varten.