Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuta kuin kunnon boosti drinkki Destructive Taikoihin ja Flame Cloak kerran vikan luolaston alussa. Sitten voikin kävellä kuolleen loppuvihun luokse.Tämän kohdalla yleensä vain juoksen koko mapin loppuun ja tapan sen vihollisen lopussa, saatan käyttää TGM että pääsen mahd nopeasti läpi.
![]()
The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition
The Anniversary Edition includes: The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition The Elder Swww.gog.com
Nyt voit ostaa Skyrim special editonin tai AE:n gog:iin, aikasemmin oli saatavilla vain Mirrowind ja Oblivion.
Käsittääkseni modit pitäisi toimia tässäkin samanlailla kuten steam versiossa.
En ole kokeillut, kun en omista peliä GOG:issa, mutta tämä saattaisi ehkä toimia: Manage installation -> Configure... -> Features -> Launch parameters -> Custom executables / arguments -> Add another executable / arguments -> Default executable. Toinen mahdollisesti toimiva ratkaisu voisi olla Skyrimin .exen korvaaminen symlinkillä SKSE:hen, mutta siinä on ehkä joitain kysymysmerkkejä.Ei taida muuten onnistua skse käynnistäminen galaxyn kautta kuten steamissa?
Kokeilin tälläistä vinkkiä minkä löisin netistä elikkä SKSElauncher.exen vaihtaa skyrimlauncher nimelle ja päinvastoin tai minkä nimen koskaan laittakaan skyrimlauncer.exen nimeksi mutta sitten GOG galaxy käynnistää pelin.En ole kokeillut, kun en omista peliä GOG:issa, mutta tämä saattaisi ehkä toimia: Manage installation -> Configure... -> Features -> Launch parameters -> Custom executables / arguments -> Add another executable / arguments -> Default executable. Toinen mahdollisesti toimiva ratkaisu voisi olla Skyrimin .exen korvaaminen symlinkillä SKSE:hen, mutta siinä on ehkä joitain kysymysmerkkejä.
Jos Bashed patchin ja tuon saisi yhdistettyä jotenkin että ne reagoivat vasta kun katsot niitä päin ja olet pari askelleen päässä, nytten kirjamellisesti tuo minun arvo on niin alhaalla että pitää törmätä lähes ennen kuin ne reagoivat.Tuo plugi ei muistaakseni vaikuta reaktioetäisyyksiin ollenkaan. Ainostaan katsesuunnalla on merkitystä.
Itseasiassa mie pelaan. Olen toki modeja kokeillut. Mutta peli löytyy ps4:lle ja pc:llä. Tykkään tahkoo vanillana tätä peliä, jotku modit toki auttanu. en oo kauheasti ny pelaillu. Kuten sanoin ni toistan vielä. PElaan vanillanaPelaako muuten kukaan tätä enää ilman modeja? Ite ruvennut taas pelaamaan, ja meni monta tuntia etsiessä ja asentaessa vaikka kuinka montaa eri modia. Ei tätä vaan pysty vanillana enää pelaamaan.
Itseasiassa mie pelaan. Olen toki modeja kokeillut. Mutta peli löytyy ps4:lle ja pc:llä. Tykkään tahkoo vanillana tätä peliä, jotku modit toki auttanu. en oo kauheasti ny pelaillu. Kuten sanoin ni toistan vielä. PElaan vanillana![]()
Jos wabbajack lista sisältää armor modeja niin ne tarvitsee bashed patchin tai sitten viimeinen latausjärjetyksessä voittaa.Miten muuten onnistuu omien modien lisääminen wabbajack-kokoelmiin? Luulis että ainaki armoreita kestäis huoletta lisätä?
Jos asensit Steamin uusimman SE version niin todellisuudessa asensit sen AE version. AE ja SE versiot ovat teknisesti sama peli, mutta AE "versiossa" on vaan kourallinen niitä maksullisia modeja mukana.Asentelinpa Skyrimin liki viiden vuoden tauon jälkeen. SE tuli ostettua joskus muinoin mutten juuri pelannu sitä.
Mutta mikäs on tullu Steamissa olevaan SKSE:hen kun ei toimi tuon SE:n kanssa?
Peli herjaa vaan ettei toimi. Eikö tuo Steamin SKSE toimi sitten kuin perusversion kanssa jota nyt en tietenkää enää asenna kun kerran SE tuli ostettua sillon joskus.
Asentelinpa Skyrimin liki viiden vuoden tauon jälkeen. SE tuli ostettua joskus muinoin mutten juuri pelannu sitä.
Mutta mikäs on tullu Steamissa olevaan SKSE:hen kun ei toimi tuon SE:n kanssa?
Peli herjaa vaan ettei toimi. Eikö tuo Steamin SKSE toimi sitten kuin perusversion kanssa jota nyt en tietenkää enää asenna kun kerran SE tuli ostettua sillon joskus.
Itseasiassa Annivesaryn kanssa pitää erikseen ladata CC tavarat Betsehdan omalta serveriltä.Vähän sama kuin Teslan penkinlämmittimet, rauta tulee mukana kaikissa autoissa mutta pitää maksaa että saat softan puolelta lukitukset avattua.
Jos sinulla on lähellä loppua niin tuskin sitten kannattaa mutta jos on vielä jotain kymmeniä tunteja matkaa niin sitten suosittelisin alusta.Nyt kun on 7900XTX koneessa ja sain vanhan Skyrim asennuksen sisältämän emolevy/prosessori-setin takaisin käyttöön niin pitää kai sitä pelata tuo viimeinen läpipeluu loppuun.
DAR sekä SkySA on nykyään vähän niin kuin abandonwarea niin piti leikata ne modilistalta pois ja puhdistaa modien scriptinpätkät pois vanhasta tallennuksesta. Järkevämpää olisi aloittaa kokonaan alusta mutta kun ei jaksa.
Tuo on ihan tunnelmallinen tehtävä ensimmäisellä kerralla, mutta sen jälkeen olen aina skipannut. Sen pystyy muuten ohittamaan kun sanoo sille papille, että hoida sää homma. Niitä tehtäviä tulee paljon lisääkin, ja LoTD onkin yksi parhaista quest-modeistakin, mitä Skyrimille löytyy.Nytten on aika hyvin mennyt sadoilla modeilla tää peli roundi minkä aloitin ennen joulua ja koska nytten on taas tarkoitukseni pelaa kaikki isommat päälinjat lävitse ja DLC modit mitkä asentelin mukaan tälle kierrokselle( wyrmstooth, midwood isle ja Bruma) ja vielä pokkaa on sekottamassa Legacy of the Dragonborn ja se oikeasti tuntunut aina sellaiselta "pakolliselta" aina pitää viedä tavaraa sinne ja eikä tiedä hyödyttääkö se mitään no mutta kuitenkin otin sne mukaan tälle roundille ja luonnollisesti pätsit mukaan modeille mitä minulla on ja valehtelematta pätsejä tuli useita kymmeniä pelkästään LotD:lle.
Mutta enpä ollut ikinä saavuttanut LotD:ssä 300 rajaa joka olen vienyt sinne ja eilen sellainenkin ihme tuli vastaan ja ihmettelin kun Museo oli kiinni ja joku kaveri höpöttää haamuista siellä.
Eihän se auta kun alkaa töihin:
Oudolla tavalla oli ihan mielenkiintoinen ja tuo vaihtelua siihen ikuiseen taistelimiseen mutta lopussa sitten tuli melkein ihan Fear pelin tunnelmat mitä nytten skyrmin kanssa voi tulla mutta ei ole ennen pelissä kokenut tälläistä:![]()
![]()
![]()
En mä sanoisi että pelottava kohtaus oli mutta jollain tavalla creepy kuitenkin sellainen mitä ei skyrmissa ihan tule koettua.
Questin nimi on siis "Night At Museum"
Minä jo kuvittelin olevani kova kun sain 10% tuosta määrästäMulla menee sellaiset 3000 itemiä heittämällä jokaisella hahmolla, ja sillä saa jo museon näyttämäänkin joltain. Lähes täydellä LoTD:lla sisältäen Curators Companionin, pätsejä löytyy tällä hetkellä rapiat 250.
Joo tavaran hamstraaminen vaatii jonkin verran logistiikkaa. Modi itsessään tarjoaa jokaisessa kaupungissa "postipalvelun", joka siirtää tavarat museoon. Se on sellaisen laatikkokasa siinä jossain oven lähettyvillä jos oikein muistan. Itse käytän toista tekniikkaa, eli Deep Storage loitsua Apocalypse-Magic of Skyrim modista, mikä tarjoaa rajattoman kantokyvyn. LoTD tarjoaa myös vastaavan ratkaisun, mutta se täytyy ensin löytää, ja sen paikka on joka pelikerralla eri:Minä jo kuvittelin olevani kova kun sain 10% tuosta määrästä
Mutta LoTD kiehtoo mutta samalla aina tuntuu työlläältä mennä sinne, toinen mikä olisi hyvä että jos UI:ssa näytettäisin ne mitä sinulla on laitettavaa museeon, minä aina kauhean armori kasan kanssa meen sinne pisteelle mikä tekee hommat automaattisesti ja laittaa paikoilleen ja loput käyn myymässä kauppiaille.
Ja toinen mikä olisi kiva että olisi joku lista mitä kaikkea sinä voit viedä sinne museoon ja näkisi mitä sinulla puuttuu vielä. Annivesary Edition kun toi vielä omat juttunsa sinne. Brumalle olisi ollut epävirallinen pätsi LoTD:lle mutta en ottanut tälle kierrokselle.
Ja aina kun minulla on ollut tuo LoTD modi mukana niin aikasemilla kierroksilla olen saanut vain 100-150 yleensä vain, tämä selittäneen myös sen että minulla on pesäpaikka Whiterunissa ja käyn Solitudessa ainoastaan kun tehtävät vievät sinne elikkä en ole koskaan ottanut tavoitteeksi sen täyttämistä vaan jos tulee tavaraa mukana mutta josko nytten saisi täytettä sinnekin ja ne pirun stones of Barenziahin kivetkin, tuota ei ole koskaan tullut tehtyä.
Mulla oli tuo modi mietittynä jossain vaiheessa mutta sitten aloin tappelee jonkun toisen ongelman kanssa niin en muistanut lisätä tuota nykyiseen buildiin.Tuo Curator's Companion on juuri ratkaisu tuohon, että näkee heti inventoryssä mitkä itemit puuttuuvat. Käytännössä pakollinen hermoja säästävä modi jos vähäänkään haluaa enemmän tavaraa museoon:
Se mitä museosta puuttuu näkyy MCM:stä.![]()
Legacy of the Dragonborn - The Curator's Companion
The all in one Legacy of the Dragonborn companion!www.nexusmods.com
Juu Curator's Companion menee varmaan sekaisin, jos sen asentaa kesken pelin. Uskoisin, että sama pätee myös kaikkiin LotD item-modeihin. Vaikka yleensä sanotaan, että modien lisäys on ok, niin museo ei välttämättä osaa laajentaa kesken pelin.Mulla oli tuo modi mietittynä jossain vaiheessa mutta sitten aloin tappelee jonkun toisen ongelman kanssa niin en muistanut lisätä tuota nykyiseen buildiin.
Nytten kun on peli suhteelisen hyvin kasassa pysynyt 100h ajan niin uskaltaakohan tuota lisätä jälkeenpäin tarkoitan siis jo olemassa olevalle savelle?
Olen pelanut Main Quest, Winterhold, Thief Guildin, Companionsin, civil warin, dawnguardi(+wyrmstooth, midwood isle) ja nyt on Brotherhood kesken, sen jälkeen Dragonborn ja Bruman ajattelin jättää viimeiseksi niin ei jaksaisi aloittaa enään alusta.
Edit:
" Never. Ever. Install or update this mod mid-game. "
Siinähän se vastaus tulikin.
Vaikka tää ei ole ajankohtainen vielä mutta ennakkoon kysellä että olen ymmärtänyt oikein mutta Skyrim VR ei sisällä siis Annivesary juttuja ja sitä ei voikkaan edes päivittää siihen?
Edit: Ei hitto, ei olisi pitänyt sanoa tuota ääneen, kohta tulee Todd ja sanoo "buy my game again, Skyrim AE VR edition!"
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.