Tulipa siiryttyä sitten ainaisesta Bow ja 2h jutusta sitten Bow ja 1h+shield pelaajaksi.
Saat laitettua siis ohjaimellakin suoraan tuon yhden pikanäppäimen takana on kaksi juttua kuten minulla on 1h ja shield combinaatio.
Ehkä joskus tulevaisuudessa kokeilen pelata maagina.
2h mua ei mikään mua risonut kuin se että aseen käsittely oli niin hidasta(toki voimakasta) ja mun Dragonborn otti aina kupolliin joltain banditilta joka oli nopea 1h kaveri.
Mulla erikseen enemy overhoul ja sitten kehittynyt AI modi vihuille niin antavat aikamoisen turpasaunan kolmaneksi vaikeimalla vaikeusasteella jo jos jää yhtään pähkäilemään asioiden kanssa ja joku jouskari vihu voikin jostain kuusen takaa tappaa yhdellä shotilla.
ja toinen syy miksi etsin tätä 1h+shield juttua yhden nappulan taakse oli se kun Ordinator antaa perkin blockille joka voi 100% blokkaa vihuen nuolet, vähän realismia... Ehkä realismista turha puhua pelissä missä loharit lentelee mutta ymmärrätte varmaan yskän.
Ja porukat varmaan kyllästyy tähän kun mollaan skyrmia vanilana mutta ei hemmetti, jos oikeasti TES6 on vielä niin että sulla on kaksi pikanäppäintä käytössäsi ohjaimella niin ei hyvää päivää.
Modilla tuon jutun saa täydelliseksi kahdeksalle ja sitten vielä pika kombot kartalle, tavara/skill valikoille.
Oma skyrim pelini voi näyttää lähes vanilalta ulkoapäin katsottuna mutta siellä on pinnan alla niin paljon parenettu että itku tulisi jos vanilana tätä pitäs pelata.
TESVI sinut on haastettu!
Edit: Jos joku haluaa vaihtaa screenhottien paikkaa muu kuin Skyrim asennus kansio(Missä exe jne) niin tällä onnistuu:
Like it says, I am looking for a way to assign a totally different directory for screenshots, over /Skyrim. The save game folder in My docs would have been a much better choice, but ...bethesda. Is it possible to do this? or is there a mod out there for it? Haven't found one. Well, I did fine one...
www.afkmods.com
Itsellä tuolla ohjain modilla onnistuu screenshot "lennosta" RB+RT kombolla niin tulee monesti otettua kuvia kesken pelailun, ärsytti vain kun ne aina tulivat pelikansioon, nytten sain luotua niille oman kansion muualla.