The Elder Scrolls V: Skyrim

Vahva tämä. Unofficial patch oli julkaisussa jo ulkona, koska tekijöitä oli todennäköisesti pyydetty tai jopa maksettu porttaamaan muutokset uuteen versioon. Taidot ja kiinnostus ei riitä itse fiksailemaan omia mokia mutta raha kelpaa. Tuskin tuota moni pc:lle neljällä kympillä ostaa huolimatta siitä että peli on julkaisupäivänään global top 4 best sellerinä. Se on kuitenkin pelaajamäärään nähden heikko suoritus.
Arthmoor sanoi, että Bethesda on muutellut joidenkin asioiden toimintatapaa ja kaikkia noita ei pysty huomaamaan muutaman hengen porukalla. Ovat kuitenkin vissiin korjanneet tai korjaamassa kaikki löytyneet ongelmat patchistä.
 
Arthmoor sanoi, että Bethesda on muutellut joidenkin asioiden toimintatapaa ja kaikkia noita ei pysty huomaamaan muutaman hengen porukalla. Ovat kuitenkin vissiin korjanneet tai korjaamassa kaikki löytyneet ongelmat patchistä.
Kritiikki oli siis pelin tekijöitä kohtaan. Kaikki kunnia vapaaehtoistyöläisille jotka muiden virheitä korjailevat.
 
Juu ladattu on ja hyvin menee. Oikeasti tuo on niin pakollinen modi että... Kuinka immersio säilyy ilman sitä.
 
Vielä pitäisi saada "When vampires attack" tuolle SE:lle
 
Ikävä kyllä taisi käyttää MCM eli ei suoraan voi vetää vanhasta....
Tuliko tuo SkyUI:n mukana? Eli modin jota alkuperäinen porukka ei meinaa portata SE:lle. Pahus, se modi olisi ollut tosi hyvä vähentämään npc vahinkokuolemia
 
MCM:n käyttö on vain optio When Vampires Attack -modille, ei vaatimus. MCM-tuki tuli versiossa 2.0.4, joten mikäli löytää pykälää vanhemman version, voi modin tarvittaessa kääntää vaikka itse SE-yhteensopivaksi kunhan työkalut tulee saataville. En ole täysin varma, voiko uusinta versiota suoraan kääntää SE-yhteensopivaksi tuon MCM-option takia.
 
Huhujen mukaan joku tosin olisi jo tehnyt epävirallisen portin SkyUI:sta, mutta kun se vaatii SKSE:n, niin se siitä. SKSE tiimi on kuulema portin kimpussa, mutta sanovat, että homma tulee viemään raa'asti aikaa 64-bittisyyden yms. takia. Ja jos Bethesda patchaa peliä sen aikana, homma alkaa alusta.

Tuon SKSE tiimin johtaja muuten paljasti sellaisen mielenkiintoisen tiedon, että Skyrim SE:n engine on jostain Skyrimin ja Fallout 4:n väliltä. Grafiikka ja 64-bittisyys ovat Fallout 4 tasoa, mutta scriptiengine on sama kuin Skyrimissä oli (olisivat muuten vissiin joutuneet kirjoittamaan kaikki scriptat uusiksi).
 
SkyUI:n versio 2.2 eli viimeinen ilman SKSE-vaatimusta todellakin on portattavissa suoraan SE-yhteensopivaksi.
 
SkyUI:n versio 2.2 eli viimeinen ilman SKSE-vaatimusta todellakin on portattavissa suoraan SE-yhteensopivaksi.
Itse asiassa se ei muuten netin mukaan tarvitse edes porttia. Nexuksessa joku oli kokeillut ja väitti, että toimii porttaamattakin. Etsii SKSE:tä, mutta sen ilmoituksen voi huoletta ohittaa
 
Onkohan suosittuja modeja kääntynyt se:lle? Viljaa ja Sofiaa meinaan tai seuraaja modej?
(Itse olen Jumalan selän takana landella ja netti sen mukainen mutta yritän olla hengessä mukana:))
Edit vaihtoehtoisesti suoraa linkkiä ettei tarvitse sahat nettisivujen minkä lataamisessa kestää ikuisuus
 
itse todeta kyllä että viljassa hyvää on hahmo mutta ääninäyttely ontuva, sofiassa taase ääninäyttely ok mutta ainaki itselle alko aika nopeasti häiritsemään ylitsevuotava tsundere-luonne (overattached girlfriend)

amazing follower tweak kun olis saataville, ja siihen convient horses tai muu vastaava (pari followeria kun on yhe sijaan niin dwemer specretkään eivät muodostu läpipääsemättömäksi esteeksi kun niputtaa useampia difficulty modeja sisään ja mahdollistaa pikkuse parempia taktikointejakin:) )
 
Jos jotakin parempaa hakee konsoli-Skyrimistä, niin tietynlainen peli-ilo säilyy, kun console commandit ei ole käytössä. Tiedetään joo, niiden käyttö on vain omasta itsestä kiinni, mutta jotenkin konsoli-Skyrim kaikkine tropheineen maistuu yllättävän hyvin. Vedellään platinum trophy plakkariin ja katsellaan sen jälkeen että miltä modattu Skyrim näyttää. Ehkä sitä kaipaisi jotakin mielenkiintoisempaa perk-modia nyt kun vetelee pitkästä aikaa peliä läpi vanilla-systeemillä. Olen aiemmin tykännyt SkyRe:sta (Perkimus Maximus ei minun mielestä ollut yhta laadukas) ja SPERG:stä. Toisaalta, tavallaan ihan hauska lähteä pelaamaan peliä siten kuin se on alun perin ollut tarksenakin ollut koettavan.

Vielä niille jotka itkevät When the Vampires Attack -modin perään. Itse aikoinaan käytin sen tilalla tätä Random Vampire Attacks in Town Disabled -nimistä modia ja se ajoi asiansa varsin hyvin. Jostakin luin että olisi kevyempi ja muutenkin parempi modi. Mutta tosiaankin itse en tiedä näistä modausjutuista oikein mitään. Jos päivittävät tuon SE-versioon niin siinä kuitenkin yksi hyvä vaihtoehto, jota itse suosittelen lämpimästi.
 
When Vampires Attack -modin pointti on vähän toinen kuin tuon linkkaamasi modin. When Vampires Attack muokkaa NPC:den käytöstä, jotta ne juoksisivat karkuun sen sijaan, että yrittäisivät tapattaa itseään. Modi siis säilyttää alkuperäisen mekaniikan, mutta eliminoi siitä idiotismin.
 
Legendary vaikeusasteen laitoin heti alusta alkaen ja tämän modin http://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/249/?
Huh, kun on kiva pelityyli. Vihut kutakuinkin 1-shottaa, mutta samoin itsellä riittää pari nuolta tiputtamaan minkä vaan, kunhan on riittävän nopea. Saa nähdä miten levelien kasvaessa tuo säilyttää balanssin.

BRO0cg7CYAAwNrx.jpg:large
 
when vampires attack ja run for your lives on molemmat niitä modeja jokka haluaa kanssa, toinen kuten sanottu eka laittaa npc:t menemään turvaan vämppyyrihyökkäyksessä, toinen tekee saman lohhareilla (se on aika hazardia vanillassa kyll kun level 1 beggar menee nyrkit ojossa vetelee lohharia turpaan:D)
 
GTX 980 Ti, 3770K, 16GB, 2560x1440, NV "Game ready" ajurit, ulkona FPS tiipuu alle 60:n :dead:
 
Jos jotakin parempaa hakee konsoli-Skyrimistä, niin tietynlainen peli-ilo säilyy, kun console commandit ei ole käytössä. Tiedetään joo, niiden käyttö on vain omasta itsestä kiinni, mutta jotenkin konsoli-Skyrim kaikkine tropheineen maistuu yllättävän hyvin. Vedellään platinum trophy plakkariin ja katsellaan sen jälkeen että miltä modattu Skyrim näyttää. Ehkä sitä kaipaisi jotakin mielenkiintoisempaa perk-modia nyt kun vetelee pitkästä aikaa peliä läpi vanilla-systeemillä. Olen aiemmin tykännyt SkyRe:sta (Perkimus Maximus ei minun mielestä ollut yhta laadukas) ja SPERG:stä. Toisaalta, tavallaan ihan hauska lähteä pelaamaan peliä siten kuin se on alun perin ollut tarksenakin ollut koettavan.

Vielä niille jotka itkevät When the Vampires Attack -modin perään. Itse aikoinaan käytin sen tilalla tätä Random Vampire Attacks in Town Disabled -nimistä modia ja se ajoi asiansa varsin hyvin. Jostakin luin että olisi kevyempi ja muutenkin parempi modi. Mutta tosiaankin itse en tiedä näistä modausjutuista oikein mitään. Jos päivittävät tuon SE-versioon niin siinä kuitenkin yksi hyvä vaihtoehto, jota itse suosittelen lämpimästi.
Jos konsolilla pelaat, niin muista asentaa se Unofficial patch. Korjaa tilannetta hirveästi ja samalla tarvetta sille konsolille.
 
When Vampires Attack -modin pointti on vähän toinen kuin tuon linkkaamasi modin. When Vampires Attack muokkaa NPC:den käytöstä, jotta ne juoksisivat karkuun sen sijaan, että yrittäisivät tapattaa itseään. Modi siis säilyttää alkuperäisen mekaniikan, mutta eliminoi siitä idiotismin.
Nimenomaan. Mikään ei ota päähän pelissä pahemmin kuin se, että paikan ainoa kauppias haastaa sen itseään monin verroin vahvemman supervampyyrin nokkapokkaan ja heittää veivin nurkkaan...
 
Nimenomaan. Mikään ei ota päähän pelissä pahemmin kuin se, että paikan ainoa kauppias haastaa sen itseään monin verroin vahvemman supervampyyrin nokkapokkaan ja heittää veivin nurkkaan...
sama siinä run for your lives, se jos mikä rasittaa että kaupungissa ei ole yhen paikalle osuneen legendary lohharin jäljiltä yhtään kauppiasta tai oikeastaan ketään muutakaa kuin lapsia ja pari hassua pre-set essentiaalia:)
 
Oikeastaan ei kaipaile kun just noita immersio ja realismimodeja (joita jo muutamia onneksi onkin), muuten ainakin omalla kohdalla voi onneksi modaamisen jättää melko lailla vähemmälle (ja saada vakaampi Skyrim) kuin perusversiona. Pelkät pakolliset ja sitten yrittää viimein läpipeluuta lähes vanillana vihdoin viimein, koska sitä ei ole tullut tehtyä vaikka Skyrimiä onkin melko monta tuntia tullut jauhettua.

Omalla kohdalla ei ole kertaakaan kaatunut ja äänetkin korjaantuivat "immersive sounds" modilla. Eihän tuo SE tosiaan ole kuin grafiikka (ja 64bit) parannus, mutta omalla koneella valaistus ja muu kokonaisuus on huomattavasti vanillaa mukavamman oloinen ja itselleni riittävä. Mikä tarkoittaa myös sitä etten tarvitse tuhatta keskenään sekoilevaa grafiikka/enb modia. Joten poistin viimein melko monta gigaa vieneen rpg vanillan ja aloin laitella hiukan juuri näitä immersio/realismi modeja joita jo on ilmestynyt Nexukseen pakollisen unofficial patchin lisäksi.

Eli ehkäpä nyt pystyy enemmän pelailemaan kuin modailemaan, perusversion kanssa kun se tahtoi mennä aina enemmän modailuksi kuin pelailuksi...
 
immerioon saa aika hyvin kun ottaa:
-hunterborn
-campfire
-frostfall
-realistic needs and diseases
(-follower overhaul modi
-convenient horses) : tuo omaa realistusuutata kun laittaa fast tarvelit kielletyksi (frostfallissa yksi optio) ja sen sijaan että on soolo super power niin enempi 2-3 hengen partyn jäsen (ei näy jos vanilla combatteja etc mutta kunha modaa combatti haasettta ja vihujen tyyppejä/määrää niin party tappelut ovat hauskempia ja esmes ATF joka tuo paremman AI:N mahdollistaa myös etänä pysäyttää koko party luolaston ulkopuolelle jos halaua soolona) lisätään että tällein saa ihan kätevän kuormamuuliston joka seuraa taloon asti containerille jonne tavaransa järjestää
-fishing in skyrim
-real shelter
-touring carriages

lisänä kanssa:
-complete alchemy and cooking overhaul
-complete crafting overhaul
-more interesting loot (koska sitten kun saa sen 3h trekkauksen luolassa loppuun ja avaa vaikean bositappelu jälkee arkun niin "amazing loot of 30 septim, 5 iron arrows and lockpick" lämmittää kyll sydäntä -not )
-morrow loot (vähän fiilistä jolla daedric gearit ovat harvinaista ja gearinki etee joutuu pikkuse täkemään vaivaa)
-scarcity (ei tarvi arkkujen sentää täynnä enchant loottia olla vaikka loottia saakin sisältää)
-jaxonz positioner (nopeastihan se alaka vituttaa kun koitat kämpää siistiä niin korit etc on kaikki ylösalasin kun muuten voi laittaa)
-narc -no animals report crimes (vai kuka arvostaa kun saa murhasyytteet sen jälkee kun kana todisti tapon ja kertoi siitä vartijalle)
-wearable lanterns
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tästä pelistä löytyy vieläkin uusia juttuja. Törmäsin äsken ensimmäisen kerran Headless Horsemaniin, enkä ainakaan muista moista aiemmilla pelikerroilla tavanneeni. Ikävä kyllä ratsumies pääsi karkuun, kun ei ollut hevosta käytössä, eikä heavy armor -äijä pysynyt karkulaisen perässä.

Skyrim pyörii edelleen PS4:lla oikein hyvin. Ei ole ollut samanlaisia ongelmia kuin Xbox 360 -versiossa, jossa latausajat venyivät pelin edetessä aivan järjettömiksi.
 
immerioon saa aika hyvin kun ottaa:
...

Itsehän aikanaan kokeilin todella äärimmäistä immersiokeinoa, joka saattaa olla entistä relevantti uusien grafiikoiden myötä.

Kävele, jos et ole taistelussa ja vältä hevosia.

Maisemia ja atmosfääriä oppii arvostamaan aivan uudella tavalla ja koko touhu muuttuu kertaheitosta hieman "eeppisemmäksi".
Samalla timescale konsolista johonkin soveltuvaan arvoon.

Haittapuolena tosin aikaa palaa kertaluokkaa enemmän ja homma vaatii kohtalaisesti itsekuria.
Myös pelin ajoittaiset sinne-tänne questit voivat välillä raastaa hermoja.

Silti, suosittelen kokeilemaan.
 
Kyllä tästä pelistä löytyy vieläkin uusia juttuja. Törmäsin äsken ensimmäisen kerran Headless Horsemaniin, enkä ainakaan muista moista aiemmilla pelikerroilla tavanneeni. Ikävä kyllä ratsumies pääsi karkuun, kun ei ollut hevosta käytössä, eikä heavy armor -äijä pysynyt karkulaisen perässä.

Päättömän Ratsumiehen voi tavata missäpäin vain yöaikaan, sen määränpää on aina Hamvir's Rest lähellä Whiterunia.
 
Tilannepäivitys koskien skriptilaajenninta:
http://forums.bethsoft.com/topic/1568922-wipz-skyrim-script-extender-skse/page-6#entry25250944
From my post on the nexus forums related to the same question:

The truth is that this is somewhere in between Skyrim and Fallout 4. Parts of the engine have been updated to match Fallout 4 (graphics engine, 64-bit, etc.) Basically all of their games are the same core engine which gets improved/modified with each release. But where Fallout 4 used ActionScript 3 and an updated Papyrus scripting engine, Skyrim SE uses the old UI and Papyrus engine from Skyrim (to do otherwise would require rewriting all the scripts and the UI.)

In either case there is a lot of work to do for us. Even within a single game there are lots of things to update with each new build. Memory addresses and offsets change, functions can behave differently, classes can get data added or removed, classes and form types can appear or disappear. Between games you don't even have the basics you can depend upon. With each new game we have to find all of the relevant and important bits and update our internal code to match the new realties.

The jump to the F4 64-bit engine was really big. We haven't really got real script extending working for F4SE yet (in part due to real life concerns). We are expecting there to be a similar big jump for the Special Edition. While in general we have a sense for the large subsystems are which ought to be closer to Skyrim and F4, until we look at the nitty gritty details we simply won't know.

Add to this the fact that Bethesda again released the game in a psuedo-debug mode with a big extra jump table in between all of the functions, and anything we do right this moment will have to be redone as soon as they release a fix. They know about this - but who knows when they will have an update. Next week? Next month?

We'll start investigating, but this is going to take some serious effort and time to get done. There is a ton of functionality in SKSE. We won't get it all implemented at once for the Special Edition. Expect early versions for the Special Edition to have a lot less functionality. And no ETA at all for when we'll have anything to show.

Thanks for the support everyone. I have updated the website with a statement about SKSE64.

Tulossa on, mutta ei kannata odotella ihan lähiaikoina.
 
Tilannepäivitys koskien skriptilaajenninta:

Tulossa on, mutta ei kannata odotella ihan lähiaikoina.
Tuo välillä Skyrim - Fallout 4 johtunee siitä että Fallout 4:sta kehittäessä moottoria ja kikkoja kokeiltiin Skyrimissa. Eli käytännössä mitä nyt saatiin onkin testipenkki Fallout 4:n osalle ominaisuuksille.
 
Testipenkki vai seuraava iteraatio kohti FO4? Vanilja skyrim on se testipenkki.
 
Tuo välillä Skyrim - Fallout 4 johtunee siitä että Fallout 4:sta kehittäessä moottoria ja kikkoja kokeiltiin Skyrimissa. Eli käytännössä mitä nyt saatiin onkin testipenkki Fallout 4:n osalle ominaisuuksille.
Minä olen kuullut tuon muodossa, että Skyrim oli testi siitä miten softan voi portata konsoleille. Koska ne ovat 64-bittisiä nykyään oli siinä kokeiltava kaikenlaista.
 
Minä olen kuullut tuon muodossa, että Skyrim oli testi siitä miten softan voi portata konsoleille. Koska ne ovat 64-bittisiä nykyään oli siinä kokeiltava kaikenlaista.
Tämän mukaan kyllä
http://www.v2.fi/uutiset/pelit/2331...Skyrimin-Xbox-One-versiota-poytalaatikossaan/
Kun Bethesda harjoitteli Xbox Onen ohjelmointia Fallout 4:ää varten, harjoitustyönä tehtiin The Elder Scrolls V: Skyrim. Versio pelistä on siis olemassa nyky-Xboxille, mutta julkaisu onkin toinen juttu, kertooGamesRadar.

"Ensiksi porttasimme Skyrimin Xbox Onelle, mutta älkää herätelkö toiveita vielä", kertoi Todd Howard.

Ilmeisesti siis suunnitelmia kyseisen version julkaisusta ei tällä hetkellä ole, mutta Skyrim on "halutuimpien taaksepäin yhteensopivien pelien" listalla kolmantena - ostajia siis löytyisi.

Toisaalta, jos peliin julkaistaan Xbox One -yhteensopivuus, jäänee portattu versio pöytälaatikkoon ikiajoiksi.
 
Tuo Open Cities Skyrim modi aiheuttaa kyllä omituisia bugeja. Kaikki summonit pysähtyvät kohtaan, jossa kaupungin portti on ja NPC:llä tuntuu olevan jäätäviä ongelmia reitinlöytämisessä. Oli pakko poistaa.
 
Tuo Open Cities Skyrim modi aiheuttaa kyllä omituisia bugeja. Kaikki summonit pysähtyvät kohtaan, jossa kaupungin portti on ja NPC:llä tuntuu olevan jäätäviä ongelmia reitinlöytämisessä. Oli pakko poistaa.
Mää sain pari NPC:tä takaisin vasta kun poistin. Katosi kokonaan eikä kukkoilut ulkonakaan. Toinen oli vielä traineri, taisi varmaan olla uimassa jäätävässä vedessä :)
 
Itse näkisin vain ongelmia tuosta koska peli on rakenettu tai ositettu PS3/X360 takia tai paskan pelimoottorin jos vielä fallout 4:ssäkin on toi ominaisuus.
SSD kanssa kuitenkin peli lataa suht nopiaa niin hyöty on juurikin -/+ tilanne ja vielä sitten laittaa mahdolliset ongelmat siihen niin aika miinus puolelle ainakin omasta näkökulmasta menisi.
Ymmärtäisin vielä että kaupungit on paloteltu kartasta mutta sisällä vielä sitten asunnotkin, joku viisaampi varmaa tietää vastauksen että onko tosiaan jotain pelimoottorin rajoitteita noi vai jotain muuta, eipä toikaan haittaa nytten ssd kanssa mutta raskaalla modi kuormalla ja hitaalla HDD levyllä alkoi jokaisen oven lataus kestää sitä 10-15sek niin ei ollut enää mukavaa.

Onko pojat jo laittaneet SE version koville että on oikeasti ollut hyötyä tuosta 64bit järjestelmästä vs vanhaa skyrimiin?
 
vitsi siinä pelimoottorissa on että skyrimin moottori on hieman paranneltu oblivionin moottori ja tweakattu ps3/xbox toimivaksi ja jätetty sitten tweakkaamatta pc versioksi kun julkastu
 
Muistaakseni w2 pelissä alueet ovat isompia pc:llä kun Boxi versiossa rajottuneen muistin takia mutta se tehtiinkin ensin pc:lle ja omien muistojen mukaan 360 versio oli kyllä nätti mutta aika äärirajoilla laitos meni sen suhteen.
 
Tässä on hyvää infoa perusversion modien kääntämisestä SE:lle yhteensopivaksi:
http://afkmods.iguanadons.net/index...to-know-when-converting-standard-mods-to-sse/

Kannattaa lukea, mikäli aikoo itse kokeilla modien kääntämistä SE:lle.
Tuon on aika moni unohtanut. Tuolla Nexuksessa on SE puolella pari modia jotka vaatii alleen vanhan skyrimin modin, SE versio korvaa vain ESP tiedostot jote kaikki muu on kääntämättä.

Itse juuri testailin HKX tiedostojen kääntämistä, ukot ei seiso paikallaan joten Skeleton on kai onnistunut XMPSE 32 versio 64 bitt muotoon :)
 
Ihan samanlaisia henkimaailman juttuja (eli hyvin konekohtaisia tai tähtien asennosta riippuvaisia) tuntuvat olevan modien ongelmat tässäkin.

Itselläni "Open Cities" ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Sen sijaan sellainen mikä poistaa sumun kartasta (odotellessa sitä kunnon kartta modia) aiheutti outoja grafiikkavirheitä. Kun sen disabloi, kaikki oli taas ok.
Lisäksi omalla koneella Climates of Tamriel kaatoi aina perusversion Skyrimissä teki mitä tahansa enkä tiedä miksi. Tiedä sitten miten tässä, ilmankin onneksi pärjää.

Hiljalleen noita "virallisestikin" käännettyjä modeja alkaa tipahdella enemmän.

"Run for your lives" ja "When vampires attacks" olivat tänä aamuna Nexuksessa. Eilen löytyi "Sofia" ja "Flora overhaul".

Nyt modeja on hiukan yli 40 vaikka modaamisen pitikin olla rajoitettua. Suurin osa noista kuitenkin on edelleen immersio ja realismi modeja ja toistaiseksi SE on ollut tosi vakaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ainoa "rajoittava" tekijä modaamisessa on tällä hetkellä skriptilaajentimen puute. Muita varsinaisia rajoitteita ei ole. Modityökalutkin on nyt virallisesti julkaistu, joten modeja alkaa tulla.
 
juu, dragonborn gallery on luvattu tlevan SE:lle kanssa kunhan skse on siihen päivitetty, mielenkiinnosta niin toimisikoha wyrmstooth ja falskaar (itselle aina päällimmäiset content modit mitä laitan) sekä helgen reborn ja civil war overhaul (tuo taitaa atm olla jonki asteisessa päivityksessä ja ainakin itselle ehdoton modi kanssa jos sitä sotaa alaka vääntää kun vanillan versio on vain yksi mitään sanomaton dungeon raid muiden joukossa:S) suoraa special edikassa (wyrmstooth esmes ei takuullakaa saa omaa versiotaa kun kehittäjä poistanut kaikki officialisti julkaisemansa versiot ja viimesinki löytyy lähinnä käyttäjien archivoimista tiedostoista ja falskaar tietävästi kanssa menettänyt devitukensa jo vuosia sitten):)
 
Falskaar on jo Nexuksessa, mutta sen kanssa on joillain joitain ongelmia.

Nexuksessa on muutenkin jo nyt muutama itselleni kaipailtu modi jotka kuitenkin vaativat skriptilaajentimen toimiakseen täydellisesti, joten jään odottelemaan.

The Forgotten City:n pitäisi toimia ihan ok jo nyt joten sen taidan napata, se kun on vielä kokematta sekin.

Dragonborn gallery on sellainen jota odotan mielenkiinnolla. Laitoin sen perus Skyrimiin aikoinaan koska se vaikutti mielenkiintoiselta tekemisen määrän ja mielekkyyden osalta, mutta se jäi koska koko silloinen Skyrim oli niin ylimodattu, että poistin koko Skyrimin ja jätin pelin rauhaan suunnilleen tähän SE:n ilmestymiseen asti.
Joten tähän sen voisi aikanaan laittaa olemaan kunhan muuten onnistuu pitämään modien määrän järkevissä rajoissa ja pelin vakaana. Joten pelattavaa ainakin riittänee taas hetkeksi ja toistaiseksi taas hiukan enemmän intoakin Skyrimin suhteen.
 
The Forgotten City on kyllä ehdottomasti kokemisen arvoinen. Se pystyy suorittamaan usealla eri tavalla ja vaatii hieman luovaa ajattelua.
 
kannatta kanssa näitäkin vilkasta: fight againts thalmor 1-4 (tarvii yhen navmeshin poiston että toimii kakkos osa helgen rebornin kanssa, löytyy patchimodina jos ei halua itse sitä fiksata) blood and silver -chidna mine expanded , immersive college of winterhold, molag bals inferno, moon and star, the lost wonders of mzark, wheels of lull, Qaxe's Questorium! (falskaarin kanssa tarvii patchin), volundr, clockwork, grey cowl of nocturnal (ja loppubositappeluun kannattaa vilkasta world eater beatteria, pikkuse bugine mutta tekee matsista eeppisemmän)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 764
Viestejä
4 495 533
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom