Äänenlaatu huomioitu betsan puolesta. Päivitys ensi viikolla. Ei lisätietoja.
Sitä odotellessa Nexusesta löytyy korjaava modi:
http://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/523/?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äänenlaatu huomioitu betsan puolesta. Päivitys ensi viikolla. Ei lisätietoja.
Taitaa mennä juu meidän ajassa aikalailla huomisaamun / -päivän puolelle.SMIM pitäisi tulla tänään jossain vaiheessa (Mikä on aikavyöhyke käyttäjällä Brumbek Nexuksessa).
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8655/?tab=4&&navtag=http://www.nexusmods.com/skyrim/ajax/comments/?mod_id=8655&page=1&sort=DESC&pid=0&thread_id=559029&pUp=1
Ole tyytyväinen. Modien määrän rajana on kuulema giga PS4:lläModattuja Skyrimi Modeja Skyrim SE:ssä. Paukkuu kivasti toi 4 GB rikki
http://images.akamai.steamuserconte...251/78780FBCFAA7F0B22DD14EA31F8359F14D7EA619/
Arthmoor sanoi, että Bethesda on muutellut joidenkin asioiden toimintatapaa ja kaikkia noita ei pysty huomaamaan muutaman hengen porukalla. Ovat kuitenkin vissiin korjanneet tai korjaamassa kaikki löytyneet ongelmat patchistä.Vahva tämä. Unofficial patch oli julkaisussa jo ulkona, koska tekijöitä oli todennäköisesti pyydetty tai jopa maksettu porttaamaan muutokset uuteen versioon. Taidot ja kiinnostus ei riitä itse fiksailemaan omia mokia mutta raha kelpaa. Tuskin tuota moni pc:lle neljällä kympillä ostaa huolimatta siitä että peli on julkaisupäivänään global top 4 best sellerinä. Se on kuitenkin pelaajamäärään nähden heikko suoritus.
Kritiikki oli siis pelin tekijöitä kohtaan. Kaikki kunnia vapaaehtoistyöläisille jotka muiden virheitä korjailevat.Arthmoor sanoi, että Bethesda on muutellut joidenkin asioiden toimintatapaa ja kaikkia noita ei pysty huomaamaan muutaman hengen porukalla. Ovat kuitenkin vissiin korjanneet tai korjaamassa kaikki löytyneet ongelmat patchistä.
Tuliko tuo SkyUI:n mukana? Eli modin jota alkuperäinen porukka ei meinaa portata SE:lle. Pahus, se modi olisi ollut tosi hyvä vähentämään npc vahinkokuolemiaIkävä kyllä taisi käyttää MCM eli ei suoraan voi vetää vanhasta....
Itse asiassa se ei muuten netin mukaan tarvitse edes porttia. Nexuksessa joku oli kokeillut ja väitti, että toimii porttaamattakin. Etsii SKSE:tä, mutta sen ilmoituksen voi huoletta ohittaaSkyUI:n versio 2.2 eli viimeinen ilman SKSE-vaatimusta todellakin on portattavissa suoraan SE-yhteensopivaksi.
Jos konsolilla pelaat, niin muista asentaa se Unofficial patch. Korjaa tilannetta hirveästi ja samalla tarvetta sille konsolille.Jos jotakin parempaa hakee konsoli-Skyrimistä, niin tietynlainen peli-ilo säilyy, kun console commandit ei ole käytössä. Tiedetään joo, niiden käyttö on vain omasta itsestä kiinni, mutta jotenkin konsoli-Skyrim kaikkine tropheineen maistuu yllättävän hyvin. Vedellään platinum trophy plakkariin ja katsellaan sen jälkeen että miltä modattu Skyrim näyttää. Ehkä sitä kaipaisi jotakin mielenkiintoisempaa perk-modia nyt kun vetelee pitkästä aikaa peliä läpi vanilla-systeemillä. Olen aiemmin tykännyt SkyRe:sta (Perkimus Maximus ei minun mielestä ollut yhta laadukas) ja SPERG:stä. Toisaalta, tavallaan ihan hauska lähteä pelaamaan peliä siten kuin se on alun perin ollut tarksenakin ollut koettavan.
Vielä niille jotka itkevät When the Vampires Attack -modin perään. Itse aikoinaan käytin sen tilalla tätä Random Vampire Attacks in Town Disabled -nimistä modia ja se ajoi asiansa varsin hyvin. Jostakin luin että olisi kevyempi ja muutenkin parempi modi. Mutta tosiaankin itse en tiedä näistä modausjutuista oikein mitään. Jos päivittävät tuon SE-versioon niin siinä kuitenkin yksi hyvä vaihtoehto, jota itse suosittelen lämpimästi.
Nimenomaan. Mikään ei ota päähän pelissä pahemmin kuin se, että paikan ainoa kauppias haastaa sen itseään monin verroin vahvemman supervampyyrin nokkapokkaan ja heittää veivin nurkkaan...When Vampires Attack -modin pointti on vähän toinen kuin tuon linkkaamasi modin. When Vampires Attack muokkaa NPC:den käytöstä, jotta ne juoksisivat karkuun sen sijaan, että yrittäisivät tapattaa itseään. Modi siis säilyttää alkuperäisen mekaniikan, mutta eliminoi siitä idiotismin.
Ikävä kyllä platinium trophy vaikuttaa että pelikone on PS4 jolloin ei external assets eli ei epävirallista pätsiä.Jos konsolilla pelaat, niin muista asentaa se Unofficial patch. Korjaa tilannetta hirveästi ja samalla tarvetta sille konsolille.
sama siinä run for your lives, se jos mikä rasittaa että kaupungissa ei ole yhen paikalle osuneen legendary lohharin jäljiltä yhtään kauppiasta tai oikeastaan ketään muutakaa kuin lapsia ja pari hassua pre-set essentiaaliaNimenomaan. Mikään ei ota päähän pelissä pahemmin kuin se, että paikan ainoa kauppias haastaa sen itseään monin verroin vahvemman supervampyyrin nokkapokkaan ja heittää veivin nurkkaan...
immerioon saa aika hyvin kun ottaa:
...
Kyllä tästä pelistä löytyy vieläkin uusia juttuja. Törmäsin äsken ensimmäisen kerran Headless Horsemaniin, enkä ainakaan muista moista aiemmilla pelikerroilla tavanneeni. Ikävä kyllä ratsumies pääsi karkuun, kun ei ollut hevosta käytössä, eikä heavy armor -äijä pysynyt karkulaisen perässä.
From my post on the nexus forums related to the same question:
The truth is that this is somewhere in between Skyrim and Fallout 4. Parts of the engine have been updated to match Fallout 4 (graphics engine, 64-bit, etc.) Basically all of their games are the same core engine which gets improved/modified with each release. But where Fallout 4 used ActionScript 3 and an updated Papyrus scripting engine, Skyrim SE uses the old UI and Papyrus engine from Skyrim (to do otherwise would require rewriting all the scripts and the UI.)
In either case there is a lot of work to do for us. Even within a single game there are lots of things to update with each new build. Memory addresses and offsets change, functions can behave differently, classes can get data added or removed, classes and form types can appear or disappear. Between games you don't even have the basics you can depend upon. With each new game we have to find all of the relevant and important bits and update our internal code to match the new realties.
The jump to the F4 64-bit engine was really big. We haven't really got real script extending working for F4SE yet (in part due to real life concerns). We are expecting there to be a similar big jump for the Special Edition. While in general we have a sense for the large subsystems are which ought to be closer to Skyrim and F4, until we look at the nitty gritty details we simply won't know.
Add to this the fact that Bethesda again released the game in a psuedo-debug mode with a big extra jump table in between all of the functions, and anything we do right this moment will have to be redone as soon as they release a fix. They know about this - but who knows when they will have an update. Next week? Next month?
We'll start investigating, but this is going to take some serious effort and time to get done. There is a ton of functionality in SKSE. We won't get it all implemented at once for the Special Edition. Expect early versions for the Special Edition to have a lot less functionality. And no ETA at all for when we'll have anything to show.
Thanks for the support everyone. I have updated the website with a statement about SKSE64.
Tuo välillä Skyrim - Fallout 4 johtunee siitä että Fallout 4:sta kehittäessä moottoria ja kikkoja kokeiltiin Skyrimissa. Eli käytännössä mitä nyt saatiin onkin testipenkki Fallout 4:n osalle ominaisuuksille.Tilannepäivitys koskien skriptilaajenninta:
Tulossa on, mutta ei kannata odotella ihan lähiaikoina.
Minä olen kuullut tuon muodossa, että Skyrim oli testi siitä miten softan voi portata konsoleille. Koska ne ovat 64-bittisiä nykyään oli siinä kokeiltava kaikenlaista.Tuo välillä Skyrim - Fallout 4 johtunee siitä että Fallout 4:sta kehittäessä moottoria ja kikkoja kokeiltiin Skyrimissa. Eli käytännössä mitä nyt saatiin onkin testipenkki Fallout 4:n osalle ominaisuuksille.
Tämän mukaan kylläMinä olen kuullut tuon muodossa, että Skyrim oli testi siitä miten softan voi portata konsoleille. Koska ne ovat 64-bittisiä nykyään oli siinä kokeiltava kaikenlaista.
Kun Bethesda harjoitteli Xbox Onen ohjelmointia Fallout 4:ää varten, harjoitustyönä tehtiin The Elder Scrolls V: Skyrim. Versio pelistä on siis olemassa nyky-Xboxille, mutta julkaisu onkin toinen juttu, kertooGamesRadar.
"Ensiksi porttasimme Skyrimin Xbox Onelle, mutta älkää herätelkö toiveita vielä", kertoi Todd Howard.
Ilmeisesti siis suunnitelmia kyseisen version julkaisusta ei tällä hetkellä ole, mutta Skyrim on "halutuimpien taaksepäin yhteensopivien pelien" listalla kolmantena - ostajia siis löytyisi.
Toisaalta, jos peliin julkaistaan Xbox One -yhteensopivuus, jäänee portattu versio pöytälaatikkoon ikiajoiksi.
Mää sain pari NPC:tä takaisin vasta kun poistin. Katosi kokonaan eikä kukkoilut ulkonakaan. Toinen oli vielä traineri, taisi varmaan olla uimassa jäätävässä vedessäTuo Open Cities Skyrim modi aiheuttaa kyllä omituisia bugeja. Kaikki summonit pysähtyvät kohtaan, jossa kaupungin portti on ja NPC:llä tuntuu olevan jäätäviä ongelmia reitinlöytämisessä. Oli pakko poistaa.
Tuon on aika moni unohtanut. Tuolla Nexuksessa on SE puolella pari modia jotka vaatii alleen vanhan skyrimin modin, SE versio korvaa vain ESP tiedostot jote kaikki muu on kääntämättä.Tässä on hyvää infoa perusversion modien kääntämisestä SE:lle yhteensopivaksi:
http://afkmods.iguanadons.net/index...to-know-when-converting-standard-mods-to-sse/
Kannattaa lukea, mikäli aikoo itse kokeilla modien kääntämistä SE:lle.