The Elder Scrolls V: Skyrim

Eipä ole anniversarya enkä tod ala siitä maksamaan että samaa peliä saa pelata niin näillä mennään mitä on.

Anniversary edition ja nykyisin tuo Kirotun suositelma(Munkin) LotD vaatii nykysin myös Anniversary editionin.

Kyllä Legacy of the Dragonbornista on olemassa SSE-versio. Sama versiohan se on, mutta ei vain ole niitä AE-lisäpalikoita.

Latailin juuri tuon LotD:n ja siihen on tullut versio 6 kesällä 2024 ja viimeisin päivitys nyt tammikuussa 2025.

Kutonen taitaa olla viimeinen iso versiopäivitys, koska kehittäjät laittavat kaikki paukut jatko-osaan:

v6 LotD vaatii jo AE:n, vaikka sen kyllä saa kikkailtua toimimaan aikaisemmalla versioillakin.
Kyllä Legacy of the Dragonbornista on olemassa SSE-versio. Sama versiohan se on, mutta ei vain ole niitä AE-lisäpalikoita.
Muistelin että jostain luin että uusin vaatisi jo AE:n mutta se olikin tämä ketju, ite en päässyt kokeilemaan silloin keväällä kun pelasin 1.640 versiolla koska tietyt modit eivät toimineet uudempien pätsien kanssa ja nytten kokeilin pari viikkoa sitten niin esim:

Scrambled bugs siinä oli hyvä ominaisuus jossa saa seuraajista yhtä kuolevia kuin itse pelaaja mutta uusiman pätsin kanssa se disabloituu pois käytöstä ja jos laitat filun vain lukutilaan niin sitten ei peli käynnistykkään kun SKSE valittaa yhteensopimaattomuudesta.

Ja sitten kun muisteli paljon meni aikaan kun itse muokkaili modeja ja teki pätsejä SSEDitillä haluamakseen niin ei sitten syttynytkään enään Skyrim innostus.

Tämän mukaan tuon pitäisi toimia uusimman mukaan mutta ainakaan tuo seuraajien ominaisuus ei toimi, jos laitat iniin true niin pelin käynnistämisen jälkeen se muuttuu automaattiseisti Falseksi ja jos laitat inin lukutilaan niin SKSE sanoo ettei ole yhteensopiva.

Varsinkin pelin alussa se oli hauskaa kun koko Dragonborn tiimi laitettiin matalaksi parien bandittien toimesta(OBIS+Combat Evolved ja omia muokkauksia) ja oli Knouckout modi että Bleeding animaatio korvattiin ihan kaatumisella/seuraaja on ihan pötköllään ja nousivat pystyyn sitten kuten olisivat nousseet bleeding animaatiossakin.

Mutta jooh, ehkä antaa modien olla toistaiseksi ja pelailee sitten ajan kanssa tuota PS5 vanilla versiota kun en ole ikinä pelanut konsolilla läpi peliä, joskus mulla oli kyllä X360:llä skyrim myöskin mutta siinä en paljoa jaksanut pelata ja nyttenkin PS5:llä olen 14kk aikana päässyt jopa niiden harmaapartojen luokse :geek:

Statistiikka

Viestiketjuista
266 521
Jäsenet
75 864
Uusin jäsen
Parpador

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom