- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 453
PhysX puute selittääkin AMD raudan menon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan mahtava ja vaikka 1000h takana pelissä (normi)niin en olisi tuota koskaan keksinytOmalla koneella ei varmaan ole koskaan pyörinyt yhtä hyvin Skyrim. Paremman näköinen tuo on kuin vakio, mutta uskoisin, että naama ja hius modeja alkaa tulla aika nopeaan tahtiin. Sama lienee totta varusteillekin (panssarien tekstuurit ovat luvattoman suttuisia)
Ja se pakollinen törkeä spoiler:
Nopein tapa saada sneak tappiin on pelata pelin alkua siihen kohtaan, jossa alun kaverisi kysyy mitä karhun kanssa tehdään (tapa tai hiivi ohi). Tässä vaiheessa kaiva tikari käteen, sneak päälle ja sitten puukotat kaveriasi selkään kunnes sneak 100 on tosiasia. Kaveri ei kuole, eikä ärsyynny, joten homma on nopea ja helppo. Pelissä ei taida tulla myöhemmin vastaan yhtään paikkaa, jossa homman voisi hoitaa nopeammin.
En kyllä ole ikinä itse ymmärtänyt tällaista huijaamista, aivan sama kun kirjottaisi konsoliin suoraan komennon jolla sneakki nousee sataseen. Sneakki tosin muutenkin on niin helvetin overpowered skill, että vie kyllä peli-ilon aika täydellisesti jos alusta asti tapissa. </mielipide>Ja se pakollinen törkeä spoiler
Nopein tapa saada sneak tappiin on pelata pelin alkua siihen kohtaan, jossa alun kaverisi kysyy mitä karhun kanssa tehdään (tapa tai hiivi ohi). Tässä vaiheessa kaiva tikari käteen, sneak päälle ja sitten puukotat kaveriasi selkään kunnes sneak 100 on tosiasia. Kaveri ei kuole, eikä ärsyynny, joten homma on nopea ja helppo. Pelissä ei taida tulla myöhemmin vastaan yhtään paikkaa, jossa homman voisi hoitaa nopeammin.
Toi on vähän sama kun mennä Anivilissa (Oblivion) erään talon yläkertaan. Vääntää kuminauhalla ohjaimen tatti johonkin viistoon ja kun ukkeli veti sneakki ympyrää, tuli nukkuvasta trainerista maks sneakki skilliEn kyllä ole ikinä itse ymmärtänyt tällaista huijaamista, aivan sama kun kirjottaisi konsoliin suoraan komennon jolla sneakki nousee sataseen. Sneakki tosin muutenkin on niin helvetin overpowered skill, että vie kyllä peli-ilon aika täydellisesti jos alusta asti tapissa. </mielipide>
Jep, tän muistan itsekin Oblivionista. Piti myös hyppiä 24/7, että Acrobatics kehittyy hyvää vauhtiaToi on vähän sama kun mennä Anivilissa (Oblivion) erään talon yläkertaan. Vääntää kuminauhalla ohjaimen tatti johonkin viistoon ja kun ukkeli veti sneakki ympyrää, tuli nukkuvasta trainerista maks sneakki skilli
Unohdit, että tuolla on myös oma varjopuolensa, joka voi olla aika hankala jos sitä ei tajua ottaa huomioon joten kyseessä on vähän kaksiteräinen miekka. Minä tein sen ja tiedän, että se iskee naamalle aika pitkään ennenkuin pystyn tasaamaan sen aiheuttaman efektin. Erityisesti kun vaikeustaso on master.En kyllä ole ikinä itse ymmärtänyt tällaista huijaamista, aivan sama kun kirjottaisi konsoliin suoraan komennon jolla sneakki nousee sataseen. Sneakki tosin muutenkin on niin helvetin overpowered skill, että vie kyllä peli-ilon aika täydellisesti jos alusta asti tapissa. </mielipide>
Vanhasta siirryin ottamalla modit pois, käynnistämällä, tallentamalla, sulkemalla ja siirtämällä tallennuksen uuteen Skyrimiin.
Tokihan se vaikeutta boostaa, mutta sneakki vaan rikkoo koko pelin aika nätisti muutenki. Satasella pystyy about kävelemään vihuja päin eikä nää huomaa. Elder Scrollssien hiippailuissahan on aina se ongelma, että se perustuu vain noihin statseihin eikä kenttiä ole suunniteltu sen mukaan niinkuin kunnon sneakki-peleissä.Unohdit, että tuolla on myös oma varjopuolensa, joka voi olla aika hankala jos sitä ei tajua ottaa huomioon joten kyseessä on vähän kaksiteräinen miekka. Minä tein sen ja tiedän, että se iskee naamalle aika pitkään ennenkuin pystyn tasaamaan sen aiheuttaman efektin. Erityisesti kun vaikeustaso on master.
Kiitos kiitos!Onneksi olkoon, rikoit tuolla tavalla tallennuksen pysyvästi.
Ei muuten pysty kävelemään. Siinä vaiheessa tarvitset jo maksatut speak perkit ja kunnon sneak kamat niskaan. Kumpaakaan minulla ei vielä ole. Skillin nostin, koska Skyrimin taitosysteemi on suunnitelty melkoiseksi grindiksi ja siihen kuluvalle ajalle minulla on muutakin käyttöä (työ rajoittaa vapaa-aikaa). Joka tapauksessa Skyrimin sneak on älykkäämmin suunniteltu kuin ESO:ssa, jossa jonkun pahuksen ympyrän sisään mennessä se rikkoutuu automaattisesti.Tokihan se vaikeutta boostaa, mutta sneakki vaan rikkoo koko pelin aika nätisti muutenki. Satasella pystyy about kävelemään vihuja päin eikä nää huomaa. Elder Scrollssien hiippailuissahan on aina se ongelma, että se perustuu vain noihin statseihin eikä kenttiä ole suunniteltu sen mukaan niinkuin kunnon sneakki-peleissä.
Toki jos itselläsi on tallennuksen siirtoon joku ns. oikea tapa, niin jaa tämä ihmeessä.
Joo ei tainnut ihan pystyäkkään, vierähtänyt jo hetki siitä kun viimeksi Skyrimiä tuli pelattua. Joka tapauksessa aika näkymätömäksi sillä Sneak 100:llakin muuttuu jos edes vähän eteensä välillä katselee. Eihän siinä toki mitään jos sellaisesta menosta tykkää, imo vaan rikkoo jo ennestään rikkinäisiä mekaniikoita ihan liikaa.Ei muuten pysty kävelemään. Siinä vaiheessa tarvitset jo maksatut speak perkit ja kunnon sneak kamat niskaan. Kumpaakaan minulla ei vielä ole. Skillin nostin, koska Skyrimin taitosysteemi on suunnitelty melkoiseksi grindiksi ja siihen kuluvalle ajalle minulla on muutakin käyttöä (työ rajoittaa vapaa-aikaa). Joka tapauksessa Skyrimin sneak on älykkäämmin suunniteltu kuin ESO:ssa, jossa jonkun pahuksen ympyrän sisään mennessä se rikkoutuu automaattisesti.
Jep, Skyrimissä kyllä saa todella helposti itsestään naurettavan ylivoimaisen.Voisi oikeastaan kokeilla pelata se läpi niin, että niskassa on vaan jotkut kaavut. Se dragonbone panssari miljoonalla enchantilla on niin ylivoimainen, että se ei ole enää hauskaa.
No juu, riippunee vakavuus myös asennettujen modien tyypistä. Itsellä oli ehkä juuri yksi ase- ja haarniskamodi, skyui ja sen jälkeen pelkkiä graffanparannusmodeja (tekstuurit, parallax, enb). Unofficial pätsit nyt tietty lisäksi, mutta sehän löytyi samantien myös spessuedissönille.Tallennus siirretään sellaisenaan ja samoja modeja käytetään SE:ssä. Jos modeja ei ole SE:lla saatavilla, tallennusta ei siirretä.
Tuossa on varmaan järkeä konsoleita ajatellen kun tila ja kaikki muu on kortilla, mutta aika laiskaa tempaista sama paska myös PC-pelaajien "iloksi". Minulla on koneessa 32 gigaa muistia juuri siksi, että ei tarvitse tinkiä toimivuudesta tai laadusta.Huh, ilmeisesti Special Editionissa äänenlaatua on downgradettu oikein urakalla:
Jos noin on, niin saatat olla selvinnyt siitä siirrosta. Jos olisi ollut jotain muuta, niin se luultavasti olisi solmussa.No juu, riippunee vakavuus myös asennettujen modien tyypistä. Itsellä oli ehkä juuri yksi ase- ja haarniskamodi, skyui ja sen jälkeen pelkkiä graffanparannusmodeja (tekstuurit, parallax, enb). Unofficial pätsit nyt tietty lisäksi, mutta sehän löytyi samantien myös spessuedissönille.
Mitään "tasapainotus", tai muita pelimekaniikkaa kopeloivia modeja en ole koskaan käyttänyt.
Ei varmaan. Se jousi on niin ylitehoinen jo nyt, että siihen tuskin tarvitaan boostereita. Dragonbone bow kaikilla boostereilla one shottaa useimmat mosat ainakin sneakillaOnkohan olemassa mitään "headshot" modia joka antaisi isommat damaget kun päähän osuu.
Itsehän pelaan lähes aina archery+twohanded combolla. Maagina sitten homma menee liian paljon alterin leikiksi(perus taiat vain munattomia tai sitten en vain osaa)
En kyllä ymmärrä miten ihmeessä tätä ja muita ruumiinosa-damage-juttuja ei ympätty jo perus Skyrimiin kun Fallout 3:ssa kuitenkin jo oli.Onkohan olemassa mitään "headshot" modia joka antaisi isommat damaget kun päähän osuu.
Itsehän pelaan lähes aina archery+twohanded combolla. Maagina sitten homma menee liian paljon alterin leikiksi(perus taiat vain munattomia tai sitten en vain osaa)
Eipä tuo realismi turhaan muutenkaan Skyrimia haittaa. Lasautat jotain mosaa jääpuikolla läpi ruumiista niin se tulee edelleen päälle vaikka se puikko olisi puoliksi ulkona selkärangastaEn kyllä ymmärrä miten ihmeessä tätä ja muita ruumiinosa-damage-juttuja ei ympätty jo perus Skyrimiin kun Fallout 3:ssa kuitenkin jo oli.
Kieltämättä haittaisi pelinautintoa jos ensimmäinen vastaatuleva perusrosvo onnistuisi ampumaan sinua päähän sillä perusjousella ja kuolisit ensimmäiseen osumaan. Ja parempaa jouseen ei riittäisi se, että se on tehty jostain eksoottisesta materiaalista, vaan sinulla pitäisi olla lisää habaa sen käyttöön koska se lisäteho ei tule pelkästä materiaalistaRealismi ei kuulu roolipeleihin.
Noh, ei kaikkea tarvi vetää iha noin överiksi. Uusissa Fallouteissa toimii loistavasti systeemi jossa voit ammuskella ja ottaa damagea eri kehonosiin ja sen voisi mun puolesta copypastea melkein suoraan Elder Scrollssiinkin. Skyrimiin kyllä löytyy jotain locational damage modeja, mutta muistaakseni hieman bugisia.Kieltämättä haittaisi pelinautintoa jos ensimmäinen vastaatuleva perusrosvo onnistuisi ampumaan sinua päähän sillä perusjousella ja kuolisit ensimmäiseen osumaan. Ja parempaa jouseen ei riittäisi se, että se on tehty jostain eksoottisesta materiaalista, vaan sinulla pitäisi olla lisää habaa sen käyttöön koska se lisäteho ei tule pelkästä materiaalista
No ainakin palanut puu, lumi ja kivi tekstuurit pisti alussa silmään. Eli vaatii modeja, tosin tämän tiesi jo Fallout 4:sta että tekstuurit on kakkendaalia....Jaha, modaajien mukaan Bethesda on vetänyt muuallakin siitä mistä aita on matalin. Kuulema suurin osa tekstuureista on vaan skaalattu tuplaksi mikä tuskin suuremmin laatua parantaa. Haistan noin miljoonan tekstuurimodin vyöryn olevan tulossa.
Ja ekat nude modit ovat jo kuulema pervertikkojen ilona.
Ja Steamissa hintana 40€ uusille pelaajille. On niillä otsaa.Unofficial patchissä on ilmeisesti bugeja: sudet / koirat eivät hyökkää, osa katoista vilkkuu, tahkossa on vihreä läikkä ja sen sellaista pientä. Uusi versio siitä on varmaan tulossa aika pian.
Bethesda ei ole muuten fiksannut SE:ssä muuta kuin yhden typon ja hienosäätänyt yhtä questiä eli kaikki vanhat tutut bugit ovat edelleen pelissä.
Otin Mod Organizerista tuon normiskyrimiin asennetun Static Mesh Improvement Modin ja Bling Blang Bang, kuten tuosta kuvasta yllä näkyy (Linkki) köydet on SMIM modista samoin ketjut jne...Saisi tulla kyllä pian kunnon parallax-modi, skyui ja tuo mesh improvement -modi
Vahva tämä. Unofficial patch oli julkaisussa jo ulkona, koska tekijöitä oli todennäköisesti pyydetty tai jopa maksettu porttaamaan muutokset uuteen versioon. Taidot ja kiinnostus ei riitä itse fiksailemaan omia mokia mutta raha kelpaa. Tuskin tuota moni pc:lle neljällä kympillä ostaa huolimatta siitä että peli on julkaisupäivänään global top 4 best sellerinä. Se on kuitenkin pelaajamäärään nähden heikko suoritus.Ihan hyvää settiä. Alkuperäinenkin julkaisu oli täynnä ongelmia ja sitä parsittiin kokoon matkan varrella kuin jotain betaa. 5 vuotta myöhemmin julkaistaan "paranneltu" versio, josta löytyy kaikki sama paska, joka jäi edelliseen versioon ja sen lisäksi ollaan saatu lisättyä uusia ongelmia
SMIM pitäisi tulla tänään jossain vaiheessa (Mikä on aikavyöhyke käyttäjällä Brumbek Nexuksessa).Saisi tulla kyllä pian kunnon parallax-modi, skyui ja tuo mesh improvement -modi
Mut ku Morrowind moottori. Eli asioita on sidottu FPS ja uudet ominaisuudet on Jeesusteipillä ja purkalla päällä kiinni. Oikeassti kun moottorin koodia alkaa purkamaan niin alusta löytyy oudosti viittauksia GameBryo vaikka CreationEnginen piti olla uudistettu....Tässä kokemukseni SE:stä tähän asti: https://gfycat.com/SentimentalTeemingBactrian
Olisi ihan jees jos pelissä olisi sisäänrakennettuna 60FPS cap optio 144Hz monitoreilla pelaaville jos ei itse peliä viitsi tuoda 2000-luvulle.