Mä vähän veikkaan, että olet selkeässä vähemmistössä mielipiteesi kanssa. Tuo kasvojen kohotus ei saa wow fiilistä aikaa ja sen takia "kaikki" haluaa kunnon remaken uudella grafiikkamoottorilla (vaikka oltaisi nimetty remasteriksi). Siitäkin huolimatta, että varsinkin ulkoistettuna remasterin tekijät eivät välttämättä ymmärrä vanhojen tekijöiden taiteellista visiota. Hyvänä esimerkkinä Oblivion remasterin värimaailma, joka nyt tarkemmin katsottuna lähinnä tuntuu huonolta valinnalta Virtuosin puolelta. Ovat varmasti kuulleet valituksen, että alkuperäinen on liian värikäs ja ei sovi yhteen Skyrimin kanssa ja ovat halunneet siitä ennemmin "kypsän" kuin karkkivärikkään. Periaatteellisesti se on toki perusteltu valinta tai siinä on ainakin jotain ajatusta takana, mutta toteutus on ainakin huono kun jopa täälläkin foorumilla heti ensimmäisenä oltiin lataamassa reshadea, joka korjaa asian.
Turhan paljon bugeja tässä vaiheessa. Kukaan ei osaa selittää miksi sneak damagen kerroin vaihtelee. Osumat välillä tekee moninkertaisesti damagea. Meiltä puuttuu ihan yksinkertaisimmat statsit, kuten kokonaisarmor prosentit. Peli kaatuilee välillä. Stutterointia. En tiedä onko bugi, mutta wrathit katoavat kokonaan välillä osumasta. Jos teet taian, niin se näyttää aina sinun kokonaismagiciksi 12 huolimatta mitä se oikeasti on. Pääjuonessa pystyy myymään tarpeellisia quest itemeitä bittiavaruuteen. Ja nämä vaan itseltä päähän tulevat näin minuutissa auki kirjoitettuna.
Aina pyrin pelaamaan pelit myöhässä, että ovat päivitetty useamman kierroksen ajan, mutta nyt halusin kokeilla miltä tuntuu pelata samaan tahtiin muiden kanssa. En tiedä sitten oliko Bethesdan peli oikea sitä varten