Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Liittynyt
30.10.2019
Viestejä
1 257
On kyllä todella hyvä tuo superi verkosto. No ehkä nykyinen porukka kun on saanut tommosen saavutuksen tehtyä on jo leipiintynyt puuhiinsa ja tarvitaan uutta verta nostamaan hommaa uudelle tasolle?
Varmaan osittain tuotakin, mutta v4 on taputeltu pakettiin ja tuskin tarvetta v5 muutamaan vuoteen. Turha työvoima riippakivenä ja superien kehittäjiä voi sitten parin vuoden päästä alkaa rekrytoimaan taas tositoimiin.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
308
Luulisi että robotakseja varten just nyt pitäisi olla kiireellä päivittämässä supercharger asemat sellaisiksi että roboautot pystyy itsekseen latautumaan ilman ihmisen apua. Se että nyt on varaa pistää väki pihalle kertoo minulle sen että ei siellä oikeasti edes Elon itsekään usko teslan robotaksien aloittavan ajelua 5 vuoden sisällä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 976
Olisi kiva nähdä millaisia juttuja sinne kirjoitat?
Avaa vain tiketin ja kuvaa että takapää rikki ja kuva. Sitten odoteltiin.

Sen jälkeen kun viikko meni niin kysyin että mikä tilanne, toisella viikolla sama. Kolmannella menin tiskille ja sain vastauksen että heillä ei ole osia ja eivätkä ole siksi voineet edetä asian käsittelyn kanssa.

Eikös tuo nainen myös vastannut verkoston laajentumisesta ja rakentamisesta? Vaikka tulee uusi malli niin eihän ole syy potkia koko latausverkoston ”ylläpitäjää” ulos.

Toki potkittiihan sieltä myös next gen alustan vetäjä.
 
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
754
Olisitko joutunut mustalle listalle :speechless:

Minä en juuri ole huollon palveluita tarvinut mutta sen pari kertaa kun olen kyselyn laittanut niin parissa päivässä on vastaus tullu
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 976
Olisitko joutunut mustalle listalle :speechless:

Minä en juuri ole huollon palveluita tarvinut mutta sen pari kertaa kun olen kyselyn laittanut niin parissa päivässä on vastaus tullu
Kuka näistä tietää. Facebookissa näkee tätä samaa kun kyselevät koska pitäisi tulla vastauksia.
 
Liittynyt
30.10.2019
Viestejä
1 257
Luulisi että robotakseja varten just nyt pitäisi olla kiireellä päivittämässä supercharger asemat sellaisiksi että roboautot pystyy itsekseen latautumaan ilman ihmisen apua. Se että nyt on varaa pistää väki pihalle kertoo minulle sen että ei siellä oikeasti edes Elon itsekään usko teslan robotaksien aloittavan ajelua 5 vuoden sisällä.
Kuulostaisi kohtuu kalliilta investoinnilta päivittää langattomat asemat joka supereille. Robotaksiin ei kovin kummoista lataustelakkaa tarvitse tiettyyn lepuutuspaikkaan laittaa jos kaupungissa pörrää, varmaan sama idea kuin robottiruohonleikkuri tekee hommansa ja menee laturille odottamaan seuraavaa päivää/tehtävää. Elonhan jo puhui hw6/7 niin kaipa tuo on jatkuvaa kehitystyötä parempaan. Hw5 ensi vuonna ja sitten kai se hw9 toimii joka säällä viemäriverkostoa myöten ja taivaalla helikopterina?
 
Liittynyt
29.12.2019
Viestejä
156
Olisi kiva nähdä millaisia juttuja sinne kirjoitat?
Voi kyl arvata kaverin jutut. Jos tästäkin ryhmästä puolet on estänyt niin voi sitten miettiä jaksaako itse toimittaja kuunnella 1/3 siitä?

Edit: Ite oon pari helppoa takuu hommaa saanu viikossa kuvalla tai ilman kuvaa hoidettua. Siis viikossa vastaus koska joku tulee meille asian vaihtamaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 555
Suomessa on onneksi latausverkosto varsin hyvässä kunnossa eikä siihen tarvita Teslaa kun S- ja K-ryhmä ynnä muut alkaneet nyt rakentamaan isoja latauskenttiä. Itsekin jo pääosin siirtynyt muille asemille kun muiden asemat parantuneet samalla kun Tesla on nostanut lataushintojaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 883
Viestejä
4 212 246
Jäsenet
70 971
Uusin jäsen
Hms-

Hinta.fi

Ylös Bottom