Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 690
Joskus hifistelin auton pesujen kanssa, mutta jossain vaiheessa siirryin automaattiin. Kun kiikutin auton vaihtoon niin eipä ollut vaikutusta hintaan maalipinnalla. Tesla ei ollut kyseessä kuitenkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Pesisin mielelläni itse, mutta ei ole enää paikkaa sitä tehdä. Varmaan menen johonkin itsepalvelu pesupaikkaan kun Tesla saapuu, nyt vanhaa autoa olen koneessa pesettänyt.

Ppf olisi kiva, mutta en kyllä viitsi maksaa. Joku keraaminen pinnoite varmaan olisi kuitenkin kannattava niin peseminen olisi helpompaa.

Onko järkeä viedä johonkin pinnoitettavaksi vai tehdä itse? Voin tehdä itse ja ei siis haittaa yhtään käyttää tuohon aikaa jne. mutta saako itse tekemällä hyvän? No riippuu tekijästä tietysti, mutta varmaan myös aineista eli saako niitä kaupallisten paikkojen käyttämiä aineita ostettua jostain ja saako itse huolellisesti tehden keskimäärin hyvän vai onko vaikeaa ja vaatiiko jotain spesiaalia?
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
585
^ Tärkein lienee kuiva ja lämmin paikka missä levität pinnoitteen ja annat kuivua rauhassa. Hyvästä valaistuksesta apua. Ja luonnollisesti pitää saada puhtaaksi ennen pinnoitusta.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
451
Ei tietenkään pesutavalla ole väliä auton myyntihintaan, koska suurin osa ostajista ei edes tiedä mikä on maalipinta ja miksi harjallisia pesuja tulisi välttää. Sama juttu lisävarusteiden tai värien kanssa. Ainoastaan vetokoukku on tuulipuvuille tärkeä.

Omaan mahdolliseen Model Y pitäisi harkita Tesbrossin PPFää. Samoin oviin pitäisi laittaa koko suojaus, koska tuulipuvut ajavat viereen paukuttamaan ovia kylkiin tyhjän parkkipaikan kauimmaisessa ruudussa.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
200
^joku luonnonlaki on että uuteen autoon tulee kaikenlaista lommoa ja naarmua ja tietty kivi ikkunaan kun ajat sen liikkeestä kotiin, en vaan jaksa enää stressata, käyttöesine. CT:n maalaamatonta terästä odotellessa…

Soittelivat Teslalta toimituksesta ja toimituksen siirto onnistui q2.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
200
^ 13.1.2023 ja arvio oli 9-20.2.2023. Kiinasta ois tulle eli kasattu viime vuonna? Nyt arvio ei enää näy kun en hyväksynyt Tesla Visionin puutteita.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
922
^ 13.1.2023 ja arvio oli 9-20.2.2023. Kiinasta ois tulle eli kasattu viime vuonna? Nyt arvio ei enää näy kun en hyväksynyt Tesla Visionin puutteita.
Mitähän tossa nyt tapahtuu kun et hyväksynyt? Tesla viivyttää kauppaa kunnes softa toimii? Toihan olisi hyvä tapa lukita nykyinen hinta ja jäädä odottelemaan tulevia päivityksiä :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 746
Teslan euroopassa olevan uusien inventaario jatkaa kasvuaan
Model Y rwd saattaisi saada 2-4 viikossa. Ja LR näyttää samaa kuin ennen, maalis - huhtikuu.

Tesla varmaan tarvitsisi pian jonkun uuden kikan, jolla parantaa kaupankäyntiä?
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 167
Mitähän tossa nyt tapahtuu kun et hyväksynyt? Tesla viivyttää kauppaa kunnes softa toimii? Toihan olisi hyvä tapa lukita nykyinen hinta ja jäädä odottelemaan tulevia päivityksiä :think:
kerranhan tuota saa siirtää. Eli seuraavan kerran varmaan tilaus sitten perutaan jos et ota vastaan?
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
200
^ joo, näin uhattiin. Toki varausraha myös palautetaan. Pitänee laittaa toinen tilaus sisään joskus huhtikuussa. Omistajat alkaa olla globaalisti aika kypsiä USS-kuvioon ja itse olen skeptinen että hw3 autot tai edes hw4 autot osaa tuota USS:n korvaamista tehdä kovinkaan hyvin ja luotettavasti. Mielellään olisin tässäkin väärässä…
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
1 032
Model Y rwd saattaisi saada 2-4 viikossa. Ja LR näyttää samaa kuin ennen, maalis - huhtikuu.

Tesla varmaan tarvitsisi pian jonkun uuden kikan, jolla parantaa kaupankäyntiä?
Jaa a. Saakohan vaan. Omakin rwd taitaa olla belgiassa satamassa ja ties koska se sieltä tulee sitten? Pari viikkoa vähän lakkoilua, sitten pari viikkoa lakkosuman purkamista ja sitten vielä pari viikkoa toimitukseen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Mitähän tossa nyt tapahtuu kun et hyväksynyt? Tesla viivyttää kauppaa kunnes softa toimii? Toihan olisi hyvä tapa lukita nykyinen hinta ja jäädä odottelemaan tulevia päivityksiä :think:
Itselläni oli arvio 1-17.3 sitten tuli tuo kysely, en ole hyväksynyt, odotan nyt vielä josko ensi viikolla tulee jotain infoa. Lähinnä uss ja sitten tietysti hw4 asiat jne. Ja jääkö moni odottamaan hw4 ja toimivia parkkitutkia joten kasvaako teslalla varastot todella suuriksi jos ei oteta vastaan? Tulisiko kohta alennuksia jos ottaa tällä kvartaalilla vastaan vanhalla raudalla olevan mallin?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 148
Itselläni oli arvio 1-17.3 sitten tuli tuo kysely, en ole hyväksynyt, odotan nyt vielä josko ensi viikolla tulee jotain infoa. Lähinnä uss ja sitten tietysti hw4 asiat jne. Ja jääkö moni odottamaan hw4 ja toimivia parkkitutkia joten kasvaako teslalla varastot todella suuriksi jos ei oteta vastaan? Tulisiko kohta alennuksia jos ottaa tällä kvartaalilla vastaan vanhalla raudalla olevan mallin?
Eihän näillä kuulemma ole väliä vaan auton vaan ottaa vastaan.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
922
Itselläni oli arvio 1-17.3 sitten tuli tuo kysely, en ole hyväksynyt, odotan nyt vielä josko ensi viikolla tulee jotain infoa. Lähinnä uss ja sitten tietysti hw4 asiat jne. Ja jääkö moni odottamaan hw4 ja toimivia parkkitutkia joten kasvaako teslalla varastot todella suuriksi jos ei oteta vastaan? Tulisiko kohta alennuksia jos ottaa tällä kvartaalilla vastaan vanhalla raudalla olevan mallin?
Voi olla että jotain pientä loppukvartaalista näkyy jos inventaario kasvaa, vaikka niitä ilmaisia supercharger kilsoja mitä oli Q4 lopussa tai jotain :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Kuuluuko premium connectivityyn spotify? Siis että ilman mitään omaa maksullista spotify tiliä voisi käyttää spotifya teslassa kunhan vaan maksaa sen 9,99€/kk premium connectivitystä teslalle?

Olen ollut siis siinä käsityksessä että kuuluu, mutta juuri luin facebookista että ei enää kuulukkaan? En löydä tuota kirjoitusta kuitenkaan enää. Onko tämä siis ollut niin että spotify kuuluu hintaan ja onko tämä nyt ihan viime päivinä muuttunut että ei enää kuulu?

Minulla ei ole itselläni mitään spotify tilausta ja auto ainoa paikka missä sellaista tarvitsisin niin ajattelin että taidan maksaa premium connectivitystä teslalle kun saisi tuonkin samalla, mutta jos tuo on poistettu niin tuskin tulee maksettua. Aika kova hinta satelliittikartoista pelkästään.

Niin ja minulla ei vielä teslaa ole niin en voi tätä kokeilla.

Vai oliko tuo väärää infoa?

Tämä oli siis lähteenä teslan sivuilla:
Musiikin suoratoisto**

** Musiikin ja median suoratoistoon vaaditaan maksullinen suoratoistopalvelujen tilaus.

Tuon musiikin suoratoistan kohdalla on ruksi premium connectivityn kohdalla, mutta ei standard connectivityn kohdalla.

 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 148
Olen itse käyttänyt omaa tunnusta. Aikaisemmin kuului se Spotify mutta sitä ei voinut käyttää auton ulkopuolella. Wlanilla toimii kyllä palvelut poislukien kartat ja liikennetiedot.

Vaativat kyllä tunnukset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Olen itse käyttänyt omaa tunnusta. Aikaisemmin kuului se Spotify mutta sitä ei voinut käyttää auton ulkopuolella. Wlanilla toimii kyllä palvelut poislukien kartat ja liikennetiedot.

Vaativat kyllä tunnukset.
Mutta siis nyt ei kuulu enää spotify tuohon premium connectivity hintaan? Itselleni olisi riittänyt hyvin se että toimii vain autossa. Koska tämä on poistunut, tänä vuonna?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 188
Kuuluuko premium connectivityyn spotify? Siis että ilman mitään omaa maksullista spotify tiliä voisi käyttää spotifya teslassa kunhan vaan maksaa sen 9,99€/kk premium connectivitystä teslalle?

Olen ollut siis siinä käsityksessä että kuuluu, mutta juuri luin facebookista että ei enää kuulukkaan? En löydä tuota kirjoitusta kuitenkaan enää. Onko tämä siis ollut niin että spotify kuuluu hintaan ja onko tämä nyt ihan viime päivinä muuttunut että ei enää kuulu?

Minulla ei ole itselläni mitään spotify tilausta ja auto ainoa paikka missä sellaista tarvitsisin niin ajattelin että taidan maksaa premium connectivitystä teslalle kun saisi tuonkin samalla, mutta jos tuo on poistettu niin tuskin tulee maksettua. Aika kova hinta satelliittikartoista pelkästään.

Niin ja minulla ei vielä teslaa ole niin en voi tätä kokeilla.

Vai oliko tuo väärää infoa?

Tämä oli siis lähteenä teslan sivuilla:
Musiikin suoratoisto**

** Musiikin ja median suoratoistoon vaaditaan maksullinen suoratoistopalvelujen tilaus.

Tuon musiikin suoratoistan kohdalla on ruksi premium connectivityn kohdalla, mutta ei standard connectivityn kohdalla.

Joulukuussa kuului ainakin vielä, kun oli se 30 päivän koejakso käytössä. Olettaisin että kuuluu yhä vieläkin, mutta sinähän voit tuon tarkistaa kun sitten saat auton vastaan. Auton mukana tulee siis tuo kuukauden ilmainen premium.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Joulukuussa kuului ainakin vielä, kun oli se 30 päivän koejakso käytössä. Olettaisin että kuuluu yhä vieläkin, mutta sinähän voit tuon tarkistaa kun sitten saat auton vastaan. Auton mukana tulee siis tuo kuukauden ilmainen premium.
Ok, täytyypä testailla sitten. Toivottavasti kuuluu, muuten riittää ilmainen spotify tarpeisiini, mutta premium connectivitystä voisin sen kympin kuussa maksaa että ei tarvitse puhelimen wifiä jakaa autolle ja ilmeisesti limainen spotify ei toimi teslassa vaan pitäisi sitten puhelimen kautta käyttää sitä niin menisi aika työlääksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 746
Joulukuun alussa kuului ainakin vielä spotify hintaan, joten jos on poistettu niin on tapahtunut ihan kuun lopussa.
"** Musiikin ja median suoratoistoon vaaditaan maksullinen suoratoistopalvelujen tilaus."


Itse oon käyttänyt vain Youtubea bluetoothin kautta. (vanced).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 188
Itsekään en huomannut kokeilla. Mutta nyt ei enää ainakaan kuulu.

"** Musiikin ja median suoratoistoon vaaditaan maksullinen suoratoistopalvelujen tilaus."


Itse oon käyttänyt vain Youtubea bluetoothin kautta. (vanced).
Tuo sama tekstin luki tuolloin aikaisemminkin minusta tuolla sivulla, joten en välttämättä laittaisi sille hirveästi painoarvoa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 577
Kuuluuko premium connectivityyn spotify? Siis että ilman mitään omaa maksullista spotify tiliä voisi käyttää spotifya teslassa kunhan vaan maksaa sen 9,99€/kk premium connectivitystä teslalle?
Kyllä minulla ainakin kuuluu, viimeksi eilen ajanut. Minulla ei ole Spotify premiumia, vaan ainoastaan toi Teslan premium connectivity.
 
Liittynyt
09.11.2018
Viestejä
3 260
Spotify siis toki toimii puhelimessa ilman mitään tilauksiakin nykyään, mutta ei voi soittaa vapaasti niitä biisejä vaan mennään soittolistoilla tms.

Mutta siis tarkoitetaanko tässä "Tesla premiumissa" juuri sitä Spotifyn kokoversiota jossa voi vapaasti soittaa minkä tahansa biisin palvelun kavalkadista yms. kaikki muutkin palvelun ominaisuudet sisältyvänä (kuten offline kuuntelu eli biisien lataaminen etukäteen kuunneltavaksi tilanteessa jossa ei ole nettiä).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 577
Mutta siis tarkoitetaanko tässä "Tesla premiumissa" juuri sitä Spotifyn kokoversiota jossa voi vapaasti soittaa minkä tahansa biisin palvelun kavalkadista yms. kaikki muutkin palvelun ominaisuudet sisältyvänä (kuten offline kuuntelu eli biisien lataaminen etukäteen kuunneltavaksi tilanteessa jossa ei ole nettiä).
Vapaasti saa soittaa mitä vaan ja hyppiä biisien välillä. Eikä tule mainoksia.

Mutta toimii siis vain autossa, ei kännykässä. Sovellus ei ole niin monipuolinen kuin kännykkäappi ja esim. tuota offline-kuuntelua ei ole. En kyllä tiedä mihin sellaista edes autossa tarvitsisi, jos ei ajele jossain erämaassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Spotify siis toki toimii puhelimessa ilman mitään tilauksiakin nykyään, mutta ei voi soittaa vapaasti niitä biisejä vaan mennään soittolistoilla tms.

Mutta siis tarkoitetaanko tässä "Tesla premiumissa" juuri sitä Spotifyn kokoversiota jossa voi vapaasti soittaa minkä tahansa biisin palvelun kavalkadista yms. kaikki muutkin palvelun ominaisuudet sisältyvänä (kuten offline kuuntelu eli biisien lataaminen etukäteen kuunneltavaksi tilanteessa jossa ei ole nettiä).
Itse siis tarkoitan tosiaan sitä että on tesla ja maksaa teslalle premium connectivitystä ja ei ole minkäänlaista tiliä spotifyyn eikä ole koskaan maksanut spotifylle mitään eikä ikinä ladannut koko sovellusta eikä ole sinne mitään tunnuksia. Käsitykseni mukaan ainakin ennen siis tässä tapauksessa on teslassa voinut teslan ruudulta soittaa spotifysta mitä haluaa ilman mainoksia.

Tämä riittää minulle todella hyvin jos näin on ja tästä voin maksaa sen 10€/kk teslalle.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
451
Itse siis tarkoitan tosiaan sitä että on tesla ja maksaa teslalle premium connectivitystä ja ei ole minkäänlaista tiliä spotifyyn eikä ole koskaan maksanut spotifylle mitään eikä ikinä ladannut koko sovellusta eikä ole sinne mitään tunnuksia. Käsitykseni mukaan ainakin ennen siis tässä tapauksessa on teslassa voinut teslan ruudulta soittaa spotifysta mitä haluaa ilman mainoksia.

Tämä riittää minulle todella hyvin jos näin on ja tästä voin maksaa sen 10€/kk teslalle.
Itse en Spotifytä kuuntele, mutta mielestäni myyjä Vantaalla sanoi juuri näin, että 10€/kk voisi soittaa autossa ilman omia tunnuksia. Vaihtoehtoisesti voi ilman Premiumia voi soittaa kännykän kautta omalta Spotify tililtä.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
1 032
Itse en Spotifytä kuuntele, mutta mielestäni myyjä Vantaalla sanoi juuri näin, että 10€/kk voisi soittaa autossa ilman omia tunnuksia. Vaihtoehtoisesti voi ilman Premiumia voi soittaa kännykän kautta omalta Spotify tililtä.
Onkohan mahdollista kuitenkin käyttää Teslan maksullista palvelua ja silti käyttää spotifyä omilla tunnuksilla autossa (ilman kännykkää)?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Onkohan mahdollista kuitenkin käyttää Teslan maksullista palvelua ja silti käyttää spotifyä omilla tunnuksilla autossa (ilman kännykkää)?
Tämä on kyllä mahdollista, mutta tosiaan vain jos maksaa teslalle sen 10€/kk, muutoin joutuu puhelimen kautta kikkailemaan. Ja tämä varmaankin siksi että tesla oletettavasti maksaa jollekkin verkko-operaattorille kk maksua jokaisen auton liittymästä, ja oletan että tesla joutuu maksamaan sitä enemmän mitä enemmän dataa liittymä käyttää? Joten jos ei maksa itse sitä liittymän kulua(10€/kk) niin ei pysty dataakaan käyttämään kuin vähän, eli auton lämmityksen yms etäohjaukseen, mutta ei tosiaan minkään median streamaukseen.

Mutta hyvä tosiaan jos sillä 10€/kk hinnalla teslalle maksamalla saa autossa toimivan spotifyn, niin menen sillä sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 746
Kyllä minulla ainakin kuuluu, viimeksi eilen ajanut. Minulla ei ole Spotify premiumia, vaan ainoastaan toi Teslan premium connectivity.
Hyvä. Väärää tietoa siis taisi olla, että oltaisiin muka poistamassa.


Nyt asentui vuoden ensimmäinen korjauspäivitys 2023.2.12 . 25min asennusaika, eli pienempi kuin edellinen päivitys. Model 3.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
200
Mutta jos autolla on useampia käyttäjiä niin musat on sekaisin tuossa Teslan omassa Spottari-tilissä. Vai haluaisitko että lähtee Lauri Tähkä soimaan kun hyppäät autoon…
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Mutta jos autolla on useampia käyttäjiä niin musat on sekaisin tuossa Teslan omassa Spottari-tilissä. Vai haluaisitko että lähtee Lauri Tähkä soimaan kun hyppäät autoon…
Ei voi profiilikohtaisesti tehdä mitään soittolistoja? No itselleni sama kun ajan itse 99% ajoista ja vaimo vain hyvin harvoin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 746
Onkohan nuo taka roiskeläpät aivan turhat talvella (Model3)? Tänään lumiharjalla rikoin jäätä ja lunta pois pyöränkaarista. Juuri takaa, eli kuraläpät ehkä estää lumen tippumisen pois? Nyt siis ongelma on pois, mutta tuli mieleen, että vaikuttaa varmaan jo kulutukseenkin jotain, kun jääkokkareet hinkkaantuu renkaaseen.

Sentrylle olisi melkein ollut tänään käyttöä, kun iso tila-auto tuli kunnon sivuluisussa vastaan. Onneksi ei sentään haukannut liikaa kiinni tai pyörähtänyt, kun olisi ollut suoraan auton keulassa.
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 167
Premium Connectivityn mukana ei tule enää Spotify-palvelua. Vaatii sisäänkirjautumaan tunnuksilla, joilla on aktiivinen tilaus. Ennen toimi ilman mitään sisäänkirjautumista kunhan vain Premium Connectivity tilaus on voimassa. En tiedä onko tämä kytketty jonkunlaisena veloituksettomana tarjousjaksona uusiin autoihin.
Joo tästä olikin jo jotain juttua ettei tuo enää toimisi edes premiumilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Premium Connectivityn mukana ei tule enää Spotify-palvelua. Vaatii sisäänkirjautumaan tunnuksilla, joilla on aktiivinen tilaus. Ennen toimi ilman mitään sisäänkirjautumista kunhan vain Premium Connectivity tilaus on voimassa. En tiedä onko tämä kytketty jonkunlaisena veloituksettomana tarjousjaksona uusiin autoihin.
Tuossa joku juuri kirjoitti että toimii hänellä kuitenkin. Eli onko niin että jos osti vaikka viime vuonna teslan niin siinä on spotify ilmaisena(jos maksaa premium connectivitystä) mutta jos ostaa teslan nyt niin ei ole?

Eli käytännössä ei ole enää oikein mitään järkeä maksaa premium connectivitystä mitään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
642
Omassa M3 toimii vielä Spotify ilman omaa tiliä, Premium Connectivity on. Tuon kylläkin otettu käyttöön joskus viime vuonna niin en sitten tiedä jos joutuisi uudestaan ottaa käyttöön. Ja auto tarjoilee uutta 2023.2.12 päivitystä, ettei tuossa nyt sitten lähti Spotify menemään... Spotify on ollut käytössä lähinnä sen helppuden takia, naputtelee hakuun ja jenkka soi. Kaippa ilmankin pärjäisi, kännykässä on ladattuna musaa ja sen kautta voi muutakin kuunnella...
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
1 032
Eli käytännössä ei ole enää oikein mitään järkeä maksaa premium connectivitystä mitään.
Itse varmaan kokeilujakson jälkeen kokeilen olla ilman ja jos en pärjää tai se tuntuu vaikealta niin siirryn takaisin asiakkaaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 746
Auto tarjoilee uutta 2023.2.12 päivitystä, ettei tuossa nyt sitten lähti Spotify menemään. Spotify on ollut käytössä lähinnä sen helppuden takia, naputtelee hakuun ja jenkka soi. Kaippa ilmankin pärjäisi, kännykässä on ladattuna musaa ja sen kautta voi muutakin kuunnella.
Ratin lämmitykselle tulee "auto" asento. Oma on 8/2020, niin siinä ei tuota lämmitystä ole kyllä muutenkaan.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 986
Onko tästä spotify asiasta joku tiedote/uutinen tms olemassa? Ilmeisesti ainoa keino on vaan kokeilla itse kun joskus saa auton? Eli joillain tuo on ja joillain ei ole?
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 167
Ratin lämmitykselle tulee "auto" asento. Oma on 8/2020, niin siinä ei tuota lämmitystä ole kyllä muutenkaan.

Ollut jo muutaman version ajan tuo asetust. Tuo 2023.2.12 on vaan bugfix-release
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 746
Ollut jo muutaman version ajan tuo asetust. Tuo 2023.2.12 on vaan bugfix-release
Joo. Niin kanssa selasin.

Mutta hyppii aika monta numeroa yli, niin edellisessä mulla olleessa (vuodelta 2022) ei ollut vielä tuota rattin lämmityksen säätöä.

Nyt tämän vuoden puolella on tullut "vain" kaksi päivitystä. Eli aika tiuhaan niitä näyttää tulevan.

Edit:

Ihan hyvällä prosentilla on tuo uusin päivitys jo.
53.5%
2023.2
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
199
Omassa M3 ollut alusta asti 3/21 premium connectivity ja kyllä tuo auton spotify-tili tuossa edelleen on. Onko se sitten autokohtainen tai auto/omistaja kohtainen ominaisuus nykyään? No joo, ilman tuota ei kyllä tulisi makseltua 9,90/kk. :smoke:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 399
Viestejä
4 285 291
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom