Voipi olla, itse en osaa noin tarkasti analysoida. Tuon heilumisen voin kyllä allekirjoittaa kun sitä tulee valitettavasti todistettua päivittäin ajoreittini varrella huonosti paikatulla tiellä. Itselleni alusta ja melutaso ovat selvät 2020 Model 3:n miinukset tavaratilan lisäksi (perus porrasperän heikkoudet), mutta vastaavasti voimalinja, käyttöliittymät, matkantekokyky, kulutus ja ylläpitokustannukset ovat sen verran suuria plussia, että vaakakuppi kallistuu heittämällä "paras ikinä omistamani auto" puolelle. Esim. saman hintaluokan 330e ei herätä mitään fiiliksiä vaikka alusta ja melutaso parempia ovatkin. Nyt takana jo lähes 20 tkm ja edelleen innolla hyppään rattiin joka kerta. Vastaavaa ei edellisillä autoilla juuri tullut.Itse en niinkään kuvaisi alustan epämukavuutta pintakovuudeksi vaan ennemminkin sanoisin, että siinä on ihan pinnassa pienenpientä pehmeyttä ja ihan pienet epätasaisuudet tuntuvat vähemmän kuin aiemmassa VAG:ssa. Mutta heti sen alla loppuu jousto, joustovarat ovat hyvin lyhyet ja auto ikään kuin heiluu kummasti erikokoisten epätasaisuuksien mukana.