Kävin tuota uutta nyt Oulussa koeajamassa ja en huomannut mitään ritinötä tms. Omaan äänieristettyyn MY LR verrattuna äänimaailma on 'pehmeämpi' pienissä nopeuksissa. Yllättäen motarilla uutukaisessa oli jopa enemmän melua tai ainakin se tuntui enemmän paineena vaikkakin ei kumpaakaan hiljaiseksi voi sanoa. Tuossa lienee se että uutukaisessa on kattavammin muutoksia kun taas tuo aftermarket eristys rajottuu pyöränkaariin, oviin ja kontin pohjaan. Tykkäsin kyllä kaupunkipyörittelyssä enemmän kuin omasta mutta se motari... renkaathan tuohon vaikuttaa, ei tullut tarkistettua mitkä tuossa uudessa oli alla.
Muuten auto oli suunnilleen kuten revikoissa on jo avattu. Alusta hieman pehmeämpi, hiljaisempi (vaikkakaan en ole pitkään aikaan ns. vanilla-Y:llä ajanut), ohjaus jotenkin oudon löysän oloinen muttei tuo minua haitannut. Liukkaan pinnan moodi ihan hyvä lisä vaikkakin olen tuohon Y:n perän levottomuuteen tottunut ja jollain pervolla tavalla tykästynytkin, kaippa tässä ei vielä ole kasvanut aikuiseksi...

. Audiot saattoi kuulostaa hieman paremmalta kuin omassa mutta hankala sanoa lyhyen testin perusteella.
Lopputulemana ei mitään sellaista että olisi ostohousut jalassa, siinäkään tapauksessa jossa MY LR -23 vaihdossa uuteen olisi jotain järkeä. Mutta jos uutta olisin ostamassa niin varsin varteen otettava vaihtoehto. No odotellaan perffiä josko se nostaa kuumetta kriittiselle tasolle...
Ja vaikken ole suuremmin noista Muskin mölinöistä Teslan suhteen niin välittänyt niin täytyy sanoa että hieman tuokin alkanut painamaan vaakakupissa. Ja tietenkin mietityttää miten tuo eskaloituu Teslan osalta tulevaisuudessa...