Ikeaan on ollut varsin edullinen 365+ RST paistinpannu, 25e. Tai 24 senttinen 20e. Kai toi 28cm on lähes itsestäänselvä valinta.
IKEA 365+ paistinpannu, ruostumaton teräs, 28 cm Tämä pannu kestää monenlaiset kokkailut päivästä toiseen. Siinä on erittäin kestävä pinnoite, joka on täydellinen metallisille keittiövälineille. Pannun voi laittaa jopa uuniin. Sopii kaikenlaisille keittotasoille, myös induktiotasolle.
www.ikea.com
Mulla on ollut nyt reilun kuukauden tuollainen rst wokkipannu jossa disk bottom, ja siinä on huonoa että ei voi käyttää suuria tehoja suurella määrällä erilaisia vihanneksia. Siinä on itseasiassa niin pieni pohja että mun pienen levyni on noin sentin leveämpi. Tuo ei ole varsinainen ongelma vaan siis se että kaikki lämpö tulee suoraan siitä pohjasta. Tällöin jo 3/6 teholla alkaa siihen palamaan hieman kiinni, eikä voi mitenkään käyttää reippaasti suurempia tehoja.
Mä en tee mitään wokkia enkä netin videoiden perustella tule edes kokeilemaan. Kaikkein eniten mä teen sellaista mihin tulee pilkottua porkkanaa, sipulia, punajuuri ja perunaa, joskus valkosipulilla ja lähes aina chilillä ja tomaattimurskalla maustettu. Tuon wokkipannun hyvänä puolena on että siihen kerrankin mahtuu kunnolla tavaraa, mutta huonona puolena ei voi silti käyttää reilumpia tehoja.
Onko tällä hemkomst pannulla enää ideaa? Ei kai se painon puolesta voi olla tuollainen fully clad? Tai jos olisi niin sen täytyy olla hyvin ohut, verrattuna 28 cm Sensuel joka oli 1,85 kiloa.
HEMKOMST paistinpannu, ruostumaton teräs, 28 cm Päivällinen on valmis. Mikään ei voita rakkaudella valmistettua kotiruokaa. Tällä klassisella ruostumattomasta teräksestä valmistetulla paistinpannulla valmistat helposti kaikki lempiruokasi – ja myös sen tiskaaminen hoituu käden käänteessä.
www.ikea.com
: korjattu 20 senttinen ->24 senttiseksi