Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kait täällä sitten @Sampsa haluaa demokratiaa ylläpitää.Eikö olisi järkevämpää, että nykyinen ylläpito valitsee hakemuksista ne osuvimmat mitkä sopii? Ei tällä äänestyksellä saa oikein mitään aikaa kun foorumi on tuore ja nickit tuntemattomia.
Et tule koskaan pääsemään täällä moderaattoriksi.Eikö olisi järkevämpää, että nykyinen ylläpito valitsee hakemuksista ne osuvimmat mitkä sopii? Ei tällä äänestyksellä saa oikein mitään aikaa kun foorumi on tuore ja nickit tuntemattomia.
Onhan tässä pitkin ketjua muutama jotain kirjoitellut. Itse nyt voisin lisätä sen, että olen tuossa muutama vuosi takaperin "moderoinut" erään tiimin kanssa Call of Duty 4 palvelimilla. Niin pelissä kuin foorumilla. Kyseinen tiimi oli kansainvälinen ja ei ole ollut vuosiin toiminnassa enää(perustaja/omistaja sairastui).Näin ne kuntavaalitkin pitäs hoitaa, esittelyt vittuun ja jatkoon kaikki joilla on tissit.
Onhan tässä pitkin ketjua muutama jotain kirjoitellut. Itse nyt voisin lisätä sen, että olen tuossa muutama vuosi takaperin "moderoinut" erään tiimin kanssa Call of Duty 4 palvelimilla. Niin pelissä kuin foorumilla. Kyseinen tiimi oli kansainvälinen ja ei ole ollut vuosiin toiminnassa enää(perustaja/omistaja sairastui).
Minusta siinä mielessä tykättiin, etten turhasta jaellut +kb komentoja ja keskustelu sekä pelit pysyivät asiallisina. Asiattomat häiriköt poistettiin kyllä.
Näillä mennään. Iinalle ääniVaalilupauksia en harrasta (enkä tule harrastamaan, vaikka asettuisin muihinkin vaaleihin) mutta olen oikeudenmukainen ja reilu.
Itse palvelimien nimiä en enää muista(oli useita, myös modeja ja eri päivitysversioilla). revenge at war oli tiimin nimi muistaakseni.Eihän vain ollut Alien modi servu?
Itse sellaisessa olin mukana.
Kiitos vaan kommentista. Voihan se olla että olisi modena jotain annettavaa (siis muutakin kuin angstista raippaa), mutta taidan silti tässä vaiheessa oman ja muiden mielenterveyden vuoksi tyytyä rooliin foorumin aktiivisena rivikäyttäjänä. Katsellaan tilannetta uudestaan sitten jos erityisesti kysellään.
En ole nähnyt mahdollisuutta asettua ehdolle näissä vaaleissa
Lähinnä siten etten bännäile ketään koska olen huumorintajuton feministipieru.
Kukapa ei missikisoista tykkää :oLuulisi ylläpidolla olevan aikaa käydä läpi ehdokkaiden viestihistoriaa ja aktiivisuutta, ja tehdä valinta itse. Nyt nämä tuntuu olevan enemmänkin missikisat kuin moderaattorivaalit
parsa.Äänestin iinaa, koska
Kukapa ei missikisoista tykkää
Modeksi ehdottomasti henkilö joka osallistuu itsekin keskusteluihin eikä aktivoidu vasta kun on paikka päästä tärkeilemään modena (lue tämmöinen "vaali").
Eli ääneni menee @Resetor :lle, koska hänet olen nähnyt ainoana noista ehdokkaista keskustelevan täällä (okei, @zZzz myös). Toisaalta taitaa olla turha äänestää kun täällä ehdolla on kaunis nainen, mutta kaksi viestiä äänestyksen alkaessa ei oikein edusta tämän foorumin arvoja.
Käsittääkseni täällä on muitakin alueita kuin räbä ja YK, mutta jatketaan.Enemmän kirjoitellut räbän puolelle. Tätä ei toki YK arvosta
Kukas näistä on se kaunis nainen, josta jengi niin villiintyy?
Kukas näistä on se kaunis nainen, josta jengi niin villiintyy?
Jep. Smoket ja muut mielellään pois?Räbä räbässä ei nyt oikein toimi, kun tämäkin ketju on ehdokkaista ja keskustelusta lähtien sitä itseään.
"Tervetuloa uudelle suomalaiselle tietotekniikkafoorumille".
Kyllä uusilla modeilla pitäisi olla tekniikan tuntemusta.
@iina Onko sinulle tekniikka ja tietokoneiden kasaus miten tuttua juttua?
"Tervetuloa uudelle suomalaiselle tietotekniikkafoorumille".
Kyllä uusilla modeilla pitäisi olla tekniikan tuntemusta.
@iina Onko sinulle tekniikka ja tietokoneiden kasaus miten tuttua juttua?
Täytyy nyt tässä kysyä se tuhannen taalan arvoinen kysymys käyttäjältä @iina : Intel vai AMD?Noh, yhden koneen olen kasannut itelleni pelikoneeksi, en tosin pelaa (enää) juurikaan ja nyt se on lähinnä porukoiden käytössä ja itse enää kevyesti datailen läppäriltä. Irkkaamisen kautta tullut jonkun verran muuten säädettyä, kun halunnut oppia uusia juttuja.
Täytyy nyt tässä kysyä se tuhannen taalan arvoinen kysymys käyttäjältä @iina : Intel vai AMD?
Ääni meni PietroMennealle. Vaihtoehdoista vain kaksi kävi esittäytymässä ja ykkösvaihtoehto tulee joka tapauksessa valituksi, joten näin nyt. Onnea tuleville moderaattoreille! Olkaa tiukkoja, mutta reiluja.
No ei nyt ihan niinkään, paitsi jos viestissä on pelkkä smoke-hymiö jne. Ylipäätään nämä räbästä tutut hassunhauskat kuvapostaukset ja muut offtopic-onelinerit voisi jättää sinne. Paitsi tietenkin sitten, jos Sampsan mielestä räbä edustaa foorumin yleistä tyyliä, jota en ainakaan ihan suorilta käsin usko.Jep. Smoket ja muut mielellään pois?
Joo noin. Itse vaan jättäisin myös smoke hymiot sinne rävään.No ei nyt ihan niinkään, paitsi jos viestissä on pelkkä smoke-hymiö jne. Ylipäätään nämä räbästä tutut hassunhauskat kuvapostaukset ja muut offtopic-onelinerit voisi jättää sinne. Paitsi tietenkin sitten, jos Sampsan mielestä räbä edustaa foorumin yleistä tyyliä, jota en ainakaan ihan suorilta käsin usko.
Harmittaako kun et päässyt edes äänestyskierrokselle?Eikö olisi järkevämpää, että nykyinen ylläpito valitsee hakemuksista ne osuvimmat mitkä sopii? Ei tällä äänestyksellä saa oikein mitään aikaa kun foorumi on tuore ja nickit tuntemattomia.
Ikävää, että sinulle on tärkeintä ehdokkaan sukupuoli eikä komptetenssiLuulisi ylläpidolla olevan aikaa käydä läpi ehdokkaiden viestihistoriaa ja aktiivisuutta, ja tehdä valinta itse. Nyt nämä tuntuu olevan enemmänkin missikisat kuin moderaattorivaalit
En edes hakenut mihinkään. Pyydettäessä vain.Harmittaako kun et päässyt edes äänestyskierrokselle?
Siitäkö se johtuu.Kannattaa hakea, kun tuossa kerran lukee "oispa titteliä".
En edes hakenut mihinkään. Pyydettäessä vain.