En tiedä mitä tarkoitat isolla autolla ja missä päin Suomea asut, mutta mulla on tuollainen Tokmannin 1200W Autoplus
sisälämppäri ja sillä lämpeää farmari Astra ihan mallikkaasti. Toki oikein kovilla pakkasilla se auton lämpöhäviö on ihan älytöntä jolloin tuollaisesta reilun kilowatin pikkulämppäristä meinaa loppua puhti eikä esim. ikkunat sula enää kunnolla auki, mutta kyllä tuo suurimman osan vuotta on vähintäänkin riittävä laitos täällä lounais-Suomessa.
Mitä nyt tulee mieleen sun kuvauksesta että ei puhalla kunnolla lämmintä vaan haaleaa niin
1. Laite on rikki, vastus ei toimi kunnolla
2. Laite on asennettu huonoon paikkaan, ei saa kylmää korvausilmaa jota lämmittäisi vaan vetää sisään jo lämmitettyä ilmaa jolloin laitteen PTC-vastus laskee lämmitystehoa.
Toki nämä on osittain myös makuasioita, osa ihmisistä pitää autoaan niin lämpimänä että mulla tulee hiki kun menen sisään ja haluavat samaa lämpötilaa autoon myös lämppärillä, jolloin tuollaisen lasi-metallikuution lämmittäminen vaatii tosiaan sen pari kilowattia talvipakkasilla, kun taas mun vaatimukset täyttää tehottomampikin laite kun tavoitelämpötila on alempana.