Juuri näin. Jos sen lähimmän välitysyhtiön toiminta ei miellytä niin perusta oma? Siitähän se asiakas maksaa että auto on paikalla haluttuun aikaan ja että sillä pääsee halutulla luotettavuustasolla paikasta A paikkaan B. Välitysyhtiö pystyy takaamaan sen koska se on sopinut useiden eri taksiyritysten kanssa välittävänsä niille kyytejä joten se voi myydä sitä asiakkaille palveluna, taksiyrityksille se taas lupaa paljon kyytejä kunhan sitoutuu välitysyhtiöön tarjoamalla palvelua sopimuksen mukaan ja ennen kaikkea maksamalla niiden kyytien saamisesta. Jos ei ole niin tarkkaa se kellonaika milloin kyyti tulee niin soita suoraan Matille. Jos se luotettavuustaso ei ole niin tärkeää niin soita johonkin vähemmän tunnettuun mutta takuulla halpaan välitysyhtiöön.Käytännössä joku keskitetty välitysyhtiö on pakko olla jos on aikonut kyytejä saada. Puhelinsoitto yksittäiselle kuskille ei myöskään palvele asiakkaan intressejä millään tavalla, nopeammin on perillä kävellen kuin odottaa kuskin vapautuvan keikalta toiselta puolen kaupunkia.