- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 13 155
Näistä vaihtoehdoista parasta on... lähteä kotiin.Niin, kannattanee ehkä miettiä kokonaisuutta. Onko se sitten kannattavaa seistä hiljaisena aikana siellä tolpalla kun siellä tuloa kassaan tulee tasan se 0euroa kun vaihtoehtona on heittää niitä lyhyitä 4euron keikkoja?
Asian voi ymmärtää myös toisilla laseilla: ei alennus-, kausi- tai kampanjahinnoittelu tarkoita, että keskimääräinen laskutus vähenee. Se tarkoittaa vain sitä, että muutama asiakas maksaa vähemmän. Tarjoushyödykkeen saatavuuskin voi olla rajallinen, kuten missä tahansa muussakin bisneksessä.
Tämä ei tainnut olla mikään asiakaspalvelutiski tai reklamaatiopiste, vaan tietoteknisen foorumin yleiskeskustelualue.Pelkäänpä, että tässä käy lopuksi siten et meillä on 150 eri taksiäppiä per kaupunki ja niiden välillä pitäisi valita se mikä toimii milloinkin. Ei oikein Suomessa suharit ole tainneet ymmärtää tätä nykyaikaa ja kun näitä kommentteja lukee "finninaamaisista älypuhelinkäyttäjistä", niin huomaa et on todellakin palveluasenne kohdallaan. En tiennytkään et asiakkaan ikä on joku dealbreakeri, mut onnea vaan yritykselle. Suomalainen taksi - vittuilu kaupan päälle.