- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 384
Itellä tuli keväällä matkattua Oulusta Helsinkiin Autokeskukselle täysin omaan tarpeeseen sopivan auton perässä. Liikkeellä ajatuksella että jos ei jotain merkittävää paljastu niin ostan, olihan autosta kattavasti tietoja kyselty ja saatu myyjältä. Paikanpäällä koeajolla kävin toki läpi kaikki auton tilat ja paperit niin sieltähän löytyi sitten paperit joiden mukaan autoon oli vaihdettu moottori yms pientä edellisenä vuonna (ei takuutyönä). Tämmöinen pikkuasia oli unohtunut mainita, eikä siitä vaihtomoottorista ollut sitten mitään tietoja mistä se on peräisin yms, ainoastaan tuo työseloste siitä vaihtotyöstä "asiakkaan hankkimalle moottorille". Lauantaipäivä ja liike sulkeutumassa parin tunnin päästä niin sinnehän se pirssi jäi. Myyjä kyllä pahoitteli kovasti että iha yllätyksenä tuli ja ei ole hänelläkään ollut tällaista tietoa. Kyseinen lappu oli kyllä ihan siinä samassa kansiossa huoltokirjan kanssa... Kertoi että voin pyytää korvausta (matkakuluista) myyntipääliköltä. Sähköpostitiedusteluihin vastaukset olivat luokkaa "autohan on ilmoitettua parempi kun on vaihdettu moottori" ja "auto on edelleen täälä meillä, halauatko ostaa", joten en sen enempää aikaani firmaan tuhlannut. Ei ole tarvetta asioida jatkossa heillä. Omalle kohdalle ensimmäinen ns. hyvämaineinen autoliike joka veti noin pahasti riman alta. Toki huollon ja myynnin organisaatiot on varmaankin erit, mutta kyllähän monessa organisaatioissa tietynlainen kulttuuri ja toimintatapa on kaikkialla.Eipähän tarvitse siinäkään kusiluolassa enää koskaan asioida.
Kuva liittyy.
Liitteet
-
214,4 KB Katsottu: 265