• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Suunto Sonic luujohdekuulokkeet 29€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja duics
  • Aloitettu Aloitettu
Harmittaa hieman täälläkin, että meni sivu suun, mutta en toivo viestejä mahdollisista eteenpäin myynneistä.

Täysin uusi tuotekategoria itselleni, joten toivon sen sijaan vaikka tähän ketjuun tarjouksen hyödyntäjien kommentteja käyttökokemuksesta tai miten nämä eroaa esim Shokz vastaavista (sellaisia kerran kokeillut päähäni).
 
Tilaus saapui eilen, tämä tuotekategoria oli minulle ihan uusi. Olen halunnut kokeilla, mutta listahinta turhan korkea kun ei tiedä yhtään millainen kokemus tarjoavat.

Kyllä tekivät vaikutuksen saman tien. Eihän ääni ole hifi-luokkaa, mutta podcasteihin ja äänikirjoihin hämmästyttävän selkeä. Muutkin perheenjäseneet kokeilivat, suut auki niilläkin. Ja kaikille istuivat hyvin vaikka erikokoiset päät. :)

Eli kiitokset OP:lle vinkistä.
 
Tännekin saapui nämä kuulokkeet. Paritus Samsungin puhelimeen ongelmitta.
En asentanut Suunnon softaa.
Äänenlaatu tällaiselle puukorvalle parempi kuin olin odottanut.
Silmälasit eivät haitanneet käyttöä.
 
Nyt mulle tuli viesti, että myyty virheellisellä hinnalla ja voin ostaa ne 109€ hintaan….
 
”Hei, olet ostanut verkkokaupastamme Suunto Sonic Lime -kuulokkeet. Valitettavasti kyseinen tuote oli päätynyt myyntiin virheellisellä hinnalla, ja tästä syystä joudumme perumaan tekemäsi tilauksen. Mikäli olet ehtinyt maksaa tuotteen, teemme sinulle rahan palautuksen. Halutessasi voit ostaa kuulokkeet hintaan 109 € jättämällä meille soittopyynnön. Soittopyynnön voit jättää vastaamalla tähän viestiin kirjaimella K tänään 12.9. klo 24 mennessä. Viestiin vastaaminen ja soitto meiltä ovat sinulle maksuttomia. Soitamme sinulle huomisen päivän aikana. Pahoittelemme tapahtunutta. Terveisin Elisa”

Näinköhän näin voi toimia kun muille toimiteltu :facepalm:
 
"Hei, olet ostanut verkkokaupastamme Suunto Sonic Lime -kuulokkeet. Valitettavasti kyseinen tuote oli päätynyt myyntiin virheellisellä hinnalla, ja tästä syystä joudumme perumaan tekemäsi tilauksen. Mikäli olet ehtinyt maksaa tuotteen, teemme sinulle rahan palautuksen. Halutessasi voit ostaa kuulokkeet hintaan 109 € jättämällä meille soittopyynnön. Soittopyynnön voit jättää vastaamalla tähän viestiin kirjaimella K tänään 12.9. klo 24 mennessä. Viestiin vastaaminen ja soitto meiltä ovat sinulle maksuttomia. Soitamme sinulle huomisen päivän aikana. Pahoittelemme tapahtunutta. Terveisin Elisa"
 
Minulle tuli juuri viesti, että virheellinen hinta eikä toimiteta. Pitääpä olla yhteydessä, että näitä on toimitettu muille, jolloin myös minullekin tämä pitää toimittaa.
 
Just tulin laittamaan samaa viestiä kuin yllä olevat. Aika epäuskottava hintavirhe, jos osalle ovat toimittaneet tuotteen.
 
Elisalta tuli viesti. "Hei, olet ostanut verkkokaupastamme Suunto Sonic Lime -kuulokkeet. Valitettavasti kyseinen tuote oli päätynyt myyntiin virheellisellä hinnalla, ja tästä syystä joudumme perumaan tekemäsi tilauksen. Mikäli olet ehtinyt maksaa tuotteen, teemme sinulle rahan palautuksen. Halutessasi voit ostaa kuulokkeet hintaan 109 € jättämällä meille soittopyynnön. Soittopyynnön voit jättää vastaamalla tähän viestiin kirjaimella K tänään 12.9. klo 24 mennessä. Viestiin vastaaminen ja soitto meiltä ovat sinulle maksuttomia. Soitamme sinulle huomisen päivän aikana. Pahoittelemme tapahtunutta. Terveisin Elisa"
Tilattu 6.9. klo: 21.04.
 
Lol, jotenkin tämä ei taida nyt toimia niin, että osalle toimitettiin tuolla hinnalla ja osalle kerrotaan hintavirhettä.
 
”Hei, olet ostanut verkkokaupastamme Suunto Sonic Lime -kuulokkeet. Valitettavasti kyseinen tuote oli päätynyt myyntiin virheellisellä hinnalla, ja tästä syystä joudumme perumaan tekemäsi tilauksen. Mikäli olet ehtinyt maksaa tuotteen, teemme sinulle rahan palautuksen. Halutessasi voit ostaa kuulokkeet hintaan 109 € jättämällä meille soittopyynnön. Soittopyynnön voit jättää vastaamalla tähän viestiin kirjaimella K tänään 12.9. klo 24 mennessä. Viestiin vastaaminen ja soitto meiltä ovat sinulle maksuttomia. Soitamme sinulle huomisen päivän aikana. Pahoittelemme tapahtunutta. Terveisin Elisa”

Näinköhän näin voi toimia kun muille toimiteltu :facepalm:
On kyllä röyhkeetä jälleen. Ensin ilmotetaan et ovat loppu, vaikka tilasit varastossa olevaa tavaraa, sitten ”eiku nää tuleeki vähän myöhemmin” ja nyt tämä.

Ilmeisesti vielä otettu mustatkin pois varastosta, ettei kukaan vaan pyydä niitä tilalle. Ihmehommaa kyllä Elisalta. Virheen ymmärtää, mutta olisivat vaan heti ilmoittaneet että kävi kämmi…
 
Nyt mulle tuli viesti, että myyty virheellisellä hinnalla ja voin ostaa ne 109€ hintaan….

Sama! Virheellinen hinta My ass, mulla on heidän tilausvahvistus joten sillä mennään, se sitoo myyjää, eikä hinta mikään poskettoman halpa ollut kuten 1-5€ jolloin hintavirheen uskoisi. Ongelma heillä on käynyt siinä, että varaston kirjanpito ei pysynyt ajantasalla ja kun osa on saanut jo tuotteen, heikoilla ovat.

 
Viimeksi muokattu:
Sama viesti itselle tuli juuri Elisalta, että myyty väärään hintaan ja tilaus tästä syystä peruttu / mahdollisuus ostaa hintaan 109e. Laitoin soittopyynnön ja hyvä tietää, että näitä on toimitettu tuohon hintaan, niin eiköhän nämä voi vaatia toimittamaan myös itselle.
 
Täytyy sanoa, että myös aika pitkällä langalla siellä toimitaan, jos melkein viikko kerkesi mennä ennenkuin huomattiin asia hintavirheeksi
 
Kannattaako tuohon viestiin edes vastata. Viestiin vastaamalla hyväksyt hintavirheen sekä hyväksyt, että voit ostaa kuulokkeet 109e hintaan. Varmaan parempi muuta kautta jättää se soittopyyntö?
 
Hienoa duunia Elisa. Aivan täysi kusetus jälleen kerran.
Jätin myös soittopyynnön niin voi antaa huutia puhelimitse.
 
OmaElisasta pystyy laittamaan myös viestiä, niin jää ainakin mustaa valkoisella. Tuli tännekin tuo sama viesti. Ei ollutkaan sitten huippuhinta :hmm: Hiemanhan tuossa on kusetuksen makua kun hyvin olisi voinut luulla, että ne tohon hintaan noita myy. Huippuhinta ja värinäkin lime, jotka on voineet mennä muuten huonosti kaupaksi. Samoin tuli jo aiemmin viestiä, että ei ole varastossa, mutta ei hätää, tulevat kyllä.
 
Kannattaako tuohon viestiin edes vastata. Viestiin vastaamalla hyväksyt hintavirheen sekä hyväksyt, että voit ostaa kuulokkeet 109e hintaan. Varmaan parempi muuta kautta jättää se soittopyyntö?
Vastasin etten hyväksy hinnankorotusta enkä perusteita hintavirheestä. Sitten tuli vielä parempaa viestiä:

Hei, emme tunnistaneet vastaustasi. Jos haluat perua että soitamme sinulle vastaa K

Öö.. siis mitä? :asif:
 
Laittaisitteko jakoon kuvakaappaukset tästä huippuhinnasta jne. Niin voi helpommin osoittaa kusetukseksi.
 
Laittaisitteko jakoon kuvakaappaukset tästä huippuhinnasta jne. Niin voi helpommin osoittaa kusetukseksi.

1726146405659.png
 
Viimeksi muokattu:
Chattailin juuri Elisan kanssa ja vetosivat seuraavasti:


: Tilaus tosiaan perutaan, koska on ollut virheellisellä hinnalla myynnissä, pahoittelut siitä. Viestissä olevat ohjeet pitävät paikkaansa, eli voidaan joko perua kokonaan tai sitten tuon soittopyynnön kautta on mahdollista tilata tää tuolla oikealla hinnalla. Kummin haluat toimia?
Asiakas: Mikä siihen tekee hintavirheen? Perjantaina tilattu ja saatu tilausvahvistus. Samalla ilmoitus että ei löydykään varastosta mutta 3-päivän päästä tiedotetaan lisää. Maanataina sitten viesti että viivettä koska haasteellinen toimitustiolanne. Ja nyt sitten ilmoitus että hintavirhe?
Asiakas: Ja kuitenkin täät tuotetta on toimitettu tuolla hinnalla myös.
: Tuote on ollut verkkokaupassa hintaan 29e kun todellisuudessa hinta on 109e. Siihen en osaa sanoa mitään jos on ehtinyt jollekkin tohon hintaan toimittua, mutta valitettavasti 109e on se hinta jolla nämä on mahdollista saada
Asiakas: Eli tilausvahvistus ei ole puoleltanne pitävä ja hintavirhe on löytynyt vasta usean päivän jälkeen?
: Mikäli virhe on niin selkeä, että kuluttajan olisi se pitänyt ymmärtää, hinta ei sido mainostajaa.
Näin on esimerkiksi silloin, jos ero ilmoitetun hinnan ja todellisen hinnan välillä on huomattavan suuri tai hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon verrattuna.
Asiakas: Ahaa, kiitos viesteistä jään vielä miettimään mitä teen tilaukseni kanssa.
: Joo :) Jos päädyt perumaan, onnistuu se omaelisan kautta ja sieltä myöskin rahanpalautus
 
En kyllä pysty näkemään hintavirhettä tässä, Elisalla on ennenkin ollut myynnissä tavaraa/varastonpohjia vastaavilla alennusprosenteilla. Itsekin aikoinaan limen väriset kuulokkeet ostin parilla kympillä kun ovh oli päälle satasen, kauppias ei kyllä ollut Elisa.
 
En kyllä pysty näkemään hintavirhettä tässä, Elisalla on ennenkin ollut myynnissä tavaraa/varastonpohjia vastaavilla alennusprosenteilla. Itsekin aikoinaan limen väriset kuulokkeet ostin parilla kympillä kun ovh oli päälle satasen, kauppias ei kyllä ollut Elisa.
Tovi sitten elisalla oli myynnissä Nokia Clarity Airbuds Pro:t 9,99€ ja silloin oli hinta ~80€, joten tämä on ihan linjassa sen tarjouksen kanssa.
 
Eikös tämä ole teoreettisesti mahdollista riitauttaa tai laittaa kuluttaja-asiamiehelle valitusta jos eivät korvaavaa tuotetta tarjoa tilalle?

Osalle on kuitenkin toimitettu asiaankuuluva tuote tilausvahvistuksessa olevaan hintaan.
 
Kylläpä ärsyttää tämä toiminta. En edes tajunnut hintavirheeksi alun perin. Paskaa toimintaa viiveineen ja sen suhteen että näitä on myös jo toimitettu tuolla hintavirhehinnalla. Miten se sitten voi olla hintavirhe, jos se ei ole sitä kaikille?

Näyttää tulevan yksi boikottiin menevä kauppa lisää ja kannan rahani muualle. En jaksa asiasta ruveta vääntämään kun saa merkityksellisimpien asioiden kanssa painia tällä hetkellä, vaikka viimeiseen asti periaatteen ihminen olenkin. Nyt ei vain aikataulu ja jaksaminen anna myöten tämmöiseen. Jätän reagoimatta muuten, kaipa ne rahat sitten sieltä palautuu joskus.
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa olla vahva fiilis että näihin Elisan tarjouksiin kanattaa lähteä vain muutaman minuutin sisällä niiden postauksesta... Muuten joutuu vääntämään.
 
Jätän reagoimatta muuten, kaipa ne rahat sitten sieltä palautuu joskus.
Kaipa tuosta perumisesta tulee joku mailikin ja siihen vain vastaa että ei ollut hintavirhe. Jäät vain jonoon odottamaan että miten näiden tilausten kanssa käy. Heikot saumat Elisalla rimpuilla tästä mihinkään.
 
Ihmeellistä pelleilyä, että tuon kokoinen parin miljardin liikevaihtoa tekevä yritys alkaa itkemään muutaman tilauksen tähden, vaikka tappiota tulisikin. Maksaisivat oppirahoina virheensä niin kuin pienemmätkin toimijat joutuvat tekemään.
 
Ei oo itselle tullut viestiä hintavirheestä, ainoastaan maanantainna tullut viesti haastellisesta toimituksesta ja viivästyksestä.. saa nähdä mitä tässä sagassa käy.
 
Ihmeellistä pelleilyä, että tuon kokoinen parin miljardin liikevaihtoa tekevä yritys alkaa itkemään muutaman tilauksen tähden, vaikka tappiota tulisikin. Maksaisivat oppirahoina virheensä niin kuin pienemmätkin toimijat joutuvat tekemään.

Tämähän se. En tiedä pääseekö tämmöisestä varsinaista mainehaittaa tulemaan, mutta mielikuva on hankala muokata uusiksi.
 
Kylläpä ärsyttää tämä toiminta. En edes tajunnut hintavirheeksi alun perin. Paskaa toimintaa viiveineen ja sen suhteen että näitä on myös jo toimitettu tuolla hintavirhehinnalla. Miten se sitten voi olla hintavirhe, jos se ei ole sitä kaikille?

Näyttää tulevan yksi boikottiin menevä kauppa lisää ja kannan rahani muualle. En jaksa asiasta ruveta vääntämään kun saa merkityksellisimpien asioiden kanssa painia tällä hetkellä, vaikka viimeiseen asti periaatteen ihminen olenkin. Nyt ei vain aikataulu ja jaksaminen anna myöten tämmöiseen. Jätän reagoimatta muuten, kaipa ne rahat sitten sieltä palautuu joskus.
Elisa ei taida edes rahoja automaattisesti palauttaa, täytyy käydä palautus pyyntö sieltä omilta sivuilta tekemässä. Näin ainakin itse jouduin tekemään kun rahojani viimeksi odottelin ja ihmettelin.
 
Joku voisi rustata vinkin IS:lle, tosin voi olla että toimittajilla on tietyn operaattorin liittymät ja Gigantticasen tapaista artikkelia ei tule.
 
elisa.fi/tilaukseni

Sivuilla näkyy edelleen "odottaa tuotteita" ja "
Voi ei, varastossamme ei tällä hetkellä ole tilaamaasi tuotetta.

Kerromme sinulle tekstiviestillä lisätietoa pakettisi toimitusajasta. Saat tiedon kolmen päivän sisällä."
 
Tuleehan se Elisalle halvemmaksi pelotella kaikki jotka vaan saa peloteltua perumaan tilauksensa, vaikka lopuille suostuisikin tilauksen lopulta toimittamaan.
 
Tuleehan se Elisalle halvemmaksi pelotella kaikki jotka vaan saa peloteltua perumaan tilauksensa, vaikka lopuille suostuisikin tilauksen lopulta toimittamaan.
Välittömät kustannukset toki laskevat kun toimivat noin, mutta mainehaittaa voi tuosta kepuloinnista tulla ja silloin kustannuksia on vaikeampi arvioida. Saa nähdä mitä sanovat jos nyt soittavat järkevään aikaan -vielä ei ainakaan ole kuulunut mitään
 
Sama viesti tuli myös äsken että tilaus on peruutettu. Laitoin eilen sähköpostilla elisalle etten suostu yksipuoliseen tilauksen purkuun. Jos asia ei etene niin pyydän asiakaspalvelijaa välittämään viestin esimiehelle ja vastauksen häneltä
IMG_20240913_112736.jpg
 
Nyt tuli elisalta viestiä.. HohhoijaaScreenshot_2024-09-13-11-10-22-02_0ce57feeccaa51fb7deed04b4dbda235.jpg
Laitoin asiakaspalveluun viestiä, niin vastauksena oli pelkkää paskanjauhantaa siitä, miten tämä huomattiin hintavirheeksi vasta myöhässä ja ei kommentoitu mitenkään aikaisempia viestejä, missä puhuttiin toimitusvaikeuksista ja luvattii toimittaa tuote. "Kuulema" osalle asiakkaista ehtinyt lähtemään tuote "hintavirheellisenä" ja sitten huomattu asia ja peruttu kaikki muut tilaukset vedoten hintaan. Tää vaikuttaa taas sellasesta toimminnalta, että pyyhitään persettä, vaikka se perse on jo paskassa ja yritetään kusettaa asiakkaita minkä kerkiää.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 038
Viestejä
4 503 862
Jäsenet
74 314
Uusin jäsen
bohku

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom